In principe mag iedereen in die lijst, daar is MSN immers voor. Maar campiemelen doe ik niet aan met jongens. Als het een geil turks snolletje was daarentegenquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:49 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Dat had ik ook, maar ik heb zijn aanvraag om me op MSN toe te voegen niet geaccepteerd.
Tonks had hier laatst ook al een topic over, als ik mij niet vergis.
Linque?quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:49 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Dat had ik ook, maar ik heb zijn aanvraag om me op MSN toe te voegen niet geaccepteerd.
Tonks had hier laatst ook al een topic over, als ik mij niet vergis.
Whehehequote:Op zondag 27 augustus 2006 11:52 schreef Pracissor het volgende:
Misschien had je je emailadres achtergelaten op 'bepaalde sites'.
nee, is wel wat meer voor nodig als een geile turk. Al blijft het vrij vervelendquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:53 schreef Henny_Huisman het volgende:
Laat je niet gek maken, Nawien.
joh? Dit is echt de eerste keer dat ik zoiets meemaak. Ik heb wel es wijven die opeens aan je msn komen en willen cammen, maar ditquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:53 schreef Pracissor het volgende:
Maar het is een heel nieuw fenomeen naar mijn weten, voorheen werd je ook over MSN lastiggevallen door Turken, maar die vroegen altijd eerst of je wel een (geile westerse slet) vrouw was.
Zou die shoarmaboer eerst het schaap hebben geneukt en daarna de saus hebben gemaaktquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:41 schreef Nawien het volgende:
--knip-- ging ik nog ff zuipen en ging daarna naar de shoarmaboer. Vanochtend lekker wakker met een dode schaap in je bek smaak.
Zit je aan de LSD toevallig?quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:07 schreef Burakius het volgende:
Nawien je bent een neger die denkt dat ie een NEerlander is, maar ze zien jou alleen als een kutneger![]()
Voor de rest. homo's heb je overal
Nee denk het niet. Samira's zo heet het, is heel goed. Wel vrij prijzig, mja, ik kan me dat wel veroorlovenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:07 schreef longinus het volgende:
[..]
Zou die shoarmaboer eerst het schaap hebben geneukt en daarna de saus hebben gemaakt![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:31 schreef postmortum het volgende:
prijzigje zal de mac ook wel duur vinden he
![]()
Je werkt bij de Macquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Ik vind 7,50 voor een broodje shoarma vrij prijzig ja. Mac is niet duur doordat ik daar 50% korting krijg![]()
Vind die shoarma ook altijd flink prijzig in vergelijking met andere fastfood etenswaren, shoarma is sowieso overgewaardeerd spetterpoep opwekkend van onbekend viervoetersvlees samengesteld voedsel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Ik vind 7,50 voor een broodje shoarma vrij prijzig ja. Mac is niet duur doordat ik daar 50% korting krijg![]()
Ik campiemelquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:41 schreef Nawien het volgende:
Een vieze turk, wilde ff gaan campiemelen met mij![]()
hahah daar heb je wel een punt. Maarja ik eet het niet zo vaak. Soms heb je er alleen trek in, vooral na het zuipen. Gelukkig kost het bij de lokale snackbar (gerunt door turkenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:44 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Vind die shoarma ook altijd flink prijzig in vergelijking met andere fastfood etenswaren, shoarma is sowieso een overgewaardeerd spetterpoep opwekkend van onbekend viervoetersvlees samengesteld voedsel.
Hij bekt lekker iddquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik campiemel
jij campiemelt
wij campiemelen
wij hebben ge-campiemelt
Ja hoor, wat mij betreft kan ie zo in de Dikke van Dale
quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:33 schreef heiden6 het volgende:
Goed topic.
Je ziet er meer uit als een hindoe, negers hebben statistisch gezien overigens net zo grote, of iets kleinere penissen dan blanken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:20 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hoera, retard #1 meldt zich![]()
Neger zijn heeft voordelen![]()
Klopt, fijn dat je het daarmee eens bentquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:33 schreef heiden6 het volgende:
Goed topic.
Mja ik ben het allemaal al gewend. Neger, surinamer, Javaanquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:23 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Je ziet er meer uit als een hindoe, negers hebben statistisch gezien overigens net zo grote, of iets kleinere penissen dan blanken.![]()
Je weet zelf niet hoelang je piemel is?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:25 schreef Nawien het volgende:
[..]
Mja ik ben het allemaal al gewend. Neger, surinamer, Javaan![]()
Maar ik ben dus half nl en half surinaams![]()
Enne als het klopt wat jij zegt, zit ik statistisch gezien erg goed![]()
Mensen die 'm meten en daarmee pronken verdienen mijn respect.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:40 schreef Arjan662 het volgende:
[..]
Je weet zelf niet hoelang je piemel is?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:44 schreef wolferl het volgende:
Ik heb nog nooit zo genoten als met je snor tegen mijn kloten.
Jij ook alquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik was donderdag bij ShocDoc eikel
Doe anders eens leren lezenquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:40 schreef Arjan662 het volgende:
[..]
Je weet zelf niet hoelang je piemel is?
Wat verwacht je nou? dat ik er een liniaal naast hou en het resultaat op fok post ofzo?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Mensen die 'm meten en daarmee pronken verdienen mijn respect.
Wat kom jij in mijn topic gallen droogkloot?quote:
Echt waar? WOW!quote:
Beter een kleine die stijgert dan een grote die weigertquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:58 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Die van mij is maar 3.4cm, in erectie.
Nee debiel, als dat zo was dan had ik em wel in ONZ geopend. Hier wil ik klagenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:34 schreef Ramon73 het volgende:
Verkapt Kijk-mij-eens-een-grote slurf-hebben topic.
Alweer het bewijs dat Nawien gewoon een vuile opschepper is die nog lekker cheap bij pappie en mammie woont en daardoor veel geld kan uitgeven aan gadgets en vreten.
En alweer het bewijs van verwend kleuterschapquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:40 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee debiel, als dat zo was dan had ik em wel in ONZ geopend. Hier wil ik klagen![]()
Jij bent een naar insinuerend mannetje, Ramon. Ik wou het hier verder bij latenquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:05 schreef Ramon73 het volgende:
[..]
En alweer het bewijs van verwend kleuterschap![]()
schoonmaker is niet echt grotemensenwerkquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:48 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Nee ik doe "grote mensenwerk" nu. Ik heb er echter wel gewerkt !![]()
Nou wil ik me toch niet betiteld zien als "mannetje" met mijn 1meter98 en 85kilo. Ik ben dus geen "mannetje". Maar jij blijft een..........kleutertjequote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:17 schreef A_L_N_F het volgende:
geef hem het email van SCH, die houdt wel van een turkenpiemol in zijn hol
Klopt, ik doe dat dan ook nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
schoonmaker is niet echt grotemensenwerk![]()
Ik?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:29 schreef Ramon73 het volgende:
[..]
Nou wil ik me toch niet betiteld zien als "mannetje" met mijn 1meter98 en 85kilo. Ik ben dus geen "mannetje". Maar jij blijft een..........kleutertje
Nog steeds niet uitgebaggerd hier?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ben jij dat in die avatar Nawien
Je bent die ene slechte caberatier in het zuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |