abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:18:37 #251
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41731559
Zo eindelijk wat te doen op stage, alleeen jammer dat nu tijdens stage de zon schijnt
Ach ja ik gun Zwolle wel wat zon
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_41734318
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 07:55 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hihihi mijn man zit mij daar altijd mee te pesten. Had hij bijna geregeld dat er op ons naambordje Master of Arts voor mijn naam werd gezet bij de woningbouw. "M.A. Mwanatabu", das net zo erg als "B.A. Baracus"

En neen dank u, ik zit aan de Earl Grey
Wilde je ook een rode loper?
pi_41736667
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 13:12 schreef Integrity het volgende:

[..]

Wilde je ook een rode loper?
Ik wilde niets. Ik wilde gewoon een saai nietszeggend bordje van "M.Tabu".
Had je er eentje in de aanbieding dan?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41739004
Het blijft me trouwens wel opvallen dat alles wijken op zich gewoon hartstikke dorps zijn tenminste, daar waar ik dan nu heb gewoond... Als je een tijdje vaak dezelfde route fietst hebben de buurtbewoners dat door, en er wonen volgens mij wel aardig wat kletsfiguren in de straat zelf Je bent al een issue als je gras een keer te hoog staat, kwam ik achter
  dinsdag 12 september 2006 @ 16:14:29 #255
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41739025
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:13 schreef Waxxer het volgende:
Het blijft me trouwens wel opvallen dat alles wijken op zich gewoon hartstikke dorps zijn tenminste, daar waar ik dan nu heb gewoond... Als je een tijdje vaak dezelfde route fietst hebben de buurtbewoners dat door, en er wonen volgens mij wel aardig wat kletsfiguren in de straat zelf Je bent al een issue als je gras een keer te hoog staat, kwam ik achter
Hmm Stadshagen had dat eerst niet, maar nu steeds meer
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  dinsdag 12 september 2006 @ 16:16:34 #256
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41739089
zwolle is een goeie stad! wij laten mensen onze wijken niet verpauperen!

GA JE GRAS MAAIEN!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_41739445
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:14 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Hmm Stadshagen had dat eerst niet, maar nu steeds meer
Ja, nu iedereen steeds meer is ingeburgerd... Ik woon in de Aa-Landen. Maar ik ging aan het werk in mijn tuin, die enorm moest worden opgeknapt. Heb de terrassen vrijgemaakt van onkruid en gras ingezaaid en kunstmest op gestrooid omdat het maar niet groen werd, en er kwamen onafhankelijk een paar buren langs "zo zo, opgeruimd staat netjes he??" en "Nou, dat werd wel eens tijd dat die tuin een opknapbeurt kreeg, ha-ha-ha!"
De trappers van mijn fiets kraken als ik ehh... fiets, kom ik thuis, roept een buurman "Zooo, daar is de meneer met de krakende fiets! Dan horen ze je wel thuiskomen he, ha-ha-ha!"

En als ik dan mijn fiets in de berging zet en ik tref een buurman/-vrouw, dan zijn er enkelen die dan ook meteen aan het ratelen slaan. Maargoed, daardoor krijg ik eerder een goed beeld van hen zelf, dan de mensen over wie ze praten

Ach, het stoort me verder niet hoor... Soms alleen wel als ik gewoon ff snel de fiets binnen wil mikken en iemand begint enorm tegen me aan te lullen over een onderwerp dat je niet zomaar 1-2-3 af kunt wimpelen. Een homo-buurman (ben zelf ook zo'n geval en weet dus via-via dat het dus ook zo'n ehhh... zo'n eehhh... naja, zo'n apat'n is) vertelde mij over het geweldige, fantastische natuurgebied hier in de buurt, hoe mooi het is bij die oude vuilstort in het buitengebied! Nu weet ik ook weer doordat ik ook weleens wat lees en hoor, dat die oude vuilstort een homo-ontmoetingsplaats is (moet ik overigens niks van hebben, even ter info ), en die vent maar vertellen hoe ik er links rechts links rechts rechtdoor moest ikomen, en ik maar zweten in mijn werkkleren na een toch in de hitte, uiteindelijk zei hij toch maar "ga maar gauw naar binnen om je lkker op te frissen, lekker te douchen..." Ik ovcerwoog nog om een uitgebreide beschrijving te geven van hoe ik mijn lichaam onder de hete stralen zou gaan inzepen met Sanex, gewoon heeerrrlijk lang douchen na een lange werkdag, maar heb't toch maar niet gedaan voordat die man z'n hart het begaf.

Naja, ook DAT is Zwolle dus.
pi_41739541
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zwolle is een goeie stad! wij laten mensen onze wijken niet verpauperen!

GA JE GRAS MAAIEN!
Jajajajaja man chill!

Het is eindelijk groen!!

Ehhh... buurman?
  dinsdag 12 september 2006 @ 16:35:54 #259
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41739702
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:30 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Jajajajaja man chill!

Het is eindelijk groen!!

Ehhh... buurman?
nee ik woon namelijk niet eens in zwolle

helaas ... mooie stad alleen werk ik er voorlopig alleen maar... en aangezien mijn contract in feb. niet verlengt word en ik een leuke solli heb lopen in amersfoort lijkt het er niet op dat ik snel naar zwolle ga verhuizen.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 12 september 2006 @ 16:44:27 #260
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41739981
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

nee ik woon namelijk niet eens in zwolle

helaas ... mooie stad alleen werk ik er voorlopig alleen maar... en aangezien mijn contract in feb. niet verlengt word en ik een leuke solli heb lopen in amersfoort lijkt het er niet op dat ik snel naar zwolle ga verhuizen.
Wat vind je van Zwolle?

Vertel! Vertel! Vertel! Niet te snel, we schrijven meeeee!
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_41741670
quote:
Ik ovcerwoog nog om een uitgebreide beschrijving te geven van hoe ik mijn lichaam onder de hete stralen zou gaan inzepen met Sanex, gewoon heeerrrlijk lang douchen na een lange werkdag, maar heb't toch maar niet gedaan voordat die man z'n hart het begaf.
Je mag het mij wel vertellen hoor
Overigens warne de Aa-landen de homo-uitwijkplaats ofzo met Roze Zaterdag, voor alle homo's die er niets mee te maken wilden hebben. Ik had er in ieder geval 3 mokkend op de bank zitten ("ik ga echt die stad niet in en ik mot vdomme boodschappen doen") en die waren met 5 anderen meegefietst hiernaartoe
Dus als het polonaise was bij je buurman toen, weet je waar het aan lag
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41741925
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 14:49 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik wilde niets. Ik wilde gewoon een saai nietszeggend bordje van "M.Tabu".
Had je er eentje in de aanbieding dan?
Nee, dat vind ik zo'n taboe

Maarruh.. welke opleiding heb jij gevolgd dan?
pi_41741950
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zwolle is een goeie stad! wij laten mensen onze wijken niet verpauperen!

GA JE GRAS MAAIEN!
Verander jij je avater nou maar en probeer het nog eens
pi_41742263
Oeh, ik mag echt een gaaf onderzoek doen met me klas

Normaal moet je de eerste periode voor sleutelsituatie 6 een onderzoek doen naar hoe de Hogeschool in elkaar zit en wat er verbeterd kan worden en hoe. Alleen nou mogen 4 klassen, waaronder dus de mijne, meedoen aan een grootschalig onderzoek van de VU Amsterdam naar de gezondheid van Zwolse basisschoolkinderen. Dus moeten we in groepjes van 4 naar basisscholen toe en daar dan fysieke metingen doen bij kinderen ( gewicht/lengte/omvang middel) en de kinderen in de bovenbouw moeten een vragenlijst invullen en de ouders van alle basisschoolleerlingen. En met de antwoorden van die onderzoeken gaan ze dan bijvoorbeeld projecten opstarten om kinderen meer te laten bewegen enzo

Echt een gave opdracht dus om een keer aan zoiets mee te werken
pi_41745318
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:52 schreef Sylvana het volgende:
Oeh, ik mag echt een gaaf onderzoek doen met me klas
Het lijkt me dat de GGD eerdere dergelijke onderzoeken heeft gedaan. Ze hebben een grote bibliotheek met archiefmateriaal waar je misscihen wat aan hebt. Ze zitten aan de Zeven Alleetjes. Vraag is ff:

www.detelefoongids.nl
pi_41745463
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 19:27 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Het lijkt me dat de GGD eerdere dergelijke onderzoeken heeft gedaan. Ze hebben een grote bibliotheek met archiefmateriaal waar je misscihen wat aan hebt. Ze zitten aan de Zeven Alleetjes. Vraag is ff:

www.detelefoongids.nl
vast wel, alleen dan vast niet zo grootschalig als nu ( onder meer dan 10.000 kinderen)
  dinsdag 12 september 2006 @ 19:32:18 #267
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41745502
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 19:31 schreef Sylvana het volgende:

[..]

vast wel, alleen dan vast niet zo grootschalig als nu ( onder meer dan 10.000 kinderen)
Gheghe mijn zusje dus ook
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_41754859
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:52 schreef Sylvana het volgende:
Oeh, ik mag echt een gaaf onderzoek doen met me klas

Normaal moet je de eerste periode voor sleutelsituatie 6 een onderzoek doen naar hoe de Hogeschool in elkaar zit en wat er verbeterd kan worden en hoe. Alleen nou mogen 4 klassen, waaronder dus de mijne, meedoen aan een grootschalig onderzoek van de VU Amsterdam naar de gezondheid van Zwolse basisschoolkinderen. Dus moeten we in groepjes van 4 naar basisscholen toe en daar dan fysieke metingen doen bij kinderen ( gewicht/lengte/omvang middel) en de kinderen in de bovenbouw moeten een vragenlijst invullen en de ouders van alle basisschoolleerlingen. En met de antwoorden van die onderzoeken gaan ze dan bijvoorbeeld projecten opstarten om kinderen meer te laten bewegen enzo

Echt een gave opdracht dus om een keer aan zoiets mee te werken
Neem je de luchtkwaliteit van gebouwen mee in je overwegingen? Kopierapparaten, slechte luchttoevoer. Speelt een enorme rol. In Enschede hebben ze daar problemen mee. Dat heb ik zijdelings opgevangen tijdens mijn afstudeeropdracht (wat overigens een marktonderzoek was omtrent klimaat)
pi_41755208
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:24 schreef Integrity het volgende:

[..]

Neem je de luchtkwaliteit van gebouwen mee in je overwegingen? Kopierapparaten, slechte luchttoevoer. Speelt een enorme rol. In Enschede hebben ze daar problemen mee. Dat heb ik zijdelings opgevangen tijdens mijn afstudeeropdracht (wat overigens een marktonderzoek was omtrent klimaat)
Nee dat hoeven wij allemala niet, wij hoeven zelf alleen maar uit te voeren. Dus alleen die metingen doen en ervoor zorgen dat die kinderen en ouders vragenlijst invullen, maar hoeven zelf niks te bedenken ofzo
  dinsdag 12 september 2006 @ 23:43:51 #270
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41755575
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:44 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Wat vind je van Zwolle?

Vertel! Vertel! Vertel! Niet te snel, we schrijven meeeee!
ik vind zwolle super! echt een gezellige leuke stad!

ik heb er 4 jaar op school gezeten en werk er nu al 2 jaar... leuke kroegen aardige mensen enzo!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 12 september 2006 @ 23:45:09 #271
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41755619
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:43 schreef Integrity het volgende:

[..]

Verander jij je avater nou maar en probeer het nog eens
hoezo? leidt het af?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 13 september 2006 @ 06:45:40 #272
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41760071
Goedenmorgen allemaaal . Iemand koffie ?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  woensdag 13 september 2006 @ 06:57:15 #273
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_41760103
Golden (Sh)(P)ower hier
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 13 september 2006 @ 07:38:51 #274
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41760265
Zo ik is onderweg naar stage
En de zon heeft Zwolle weer eens uitgekozen
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_41760325
quote:
Op woensdag 13 september 2006 06:45 schreef Sitethief het volgende:
Goedenmorgen allemaaal . Iemand koffie ?
Een banaan en wederom thee hier
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:42 schreef Integrity het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik zo'n taboe

Maarruh.. welke opleiding heb jij gevolgd dan?
Afrikaanse Taalkunde (he? watte?) wat in mijn geval neerkwam op historisch vergelijkend onderzoek (dat je proto-talen reconstrueert etc) en een beetje Armenologie. In Leiden, heel ver weggeweest dus
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 13 september 2006 @ 08:14:27 #276
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41760483
quote:
Op woensdag 13 september 2006 07:51 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Een banaan en wederom thee hier
[..]
Ach eigenlijk is koffie ook heel ongezond Ik stap na 4 koppen altijjd over op water, dan ben ik onderhand wel wakker, en water dinken kan niet veel kwaad zoland je geen liters achter elkaar drinkt.
quote:
Afrikaanse Taalkunde (he? watte?) wat in mijn geval neerkwam op historisch vergelijkend onderzoek (dat je proto-talen reconstrueert etc) en een beetje Armenologie. In Leiden, heel ver weggeweest dus
Oe proto talen, das cool Ik ben taal fan
Dit is wel een leuke site, nummers in meer dan 5000 talen!! Sowieso een aanrader als je van taal houdt, die website.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_41762332
Goeiemorgen Zwolle

Ik kom jullie Zwollenaren zo ook weer eventjes voor 1,5 uur gezelschap houden
  woensdag 13 september 2006 @ 09:57:08 #278
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41762426
mogge mensen ..... word het weer warm vandaag?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 13 september 2006 @ 10:04:30 #279
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41762598
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge mensen ..... word het weer warm vandaag?
Ik heb zo'n vermoeden van wel
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_41762920
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge mensen ..... word het weer warm vandaag?
ju, het wordt weer minimaal 25 graden
pi_41763433
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 19:31 schreef Sylvana het volgende:

[..]

vast wel, alleen dan vast niet zo grootschalig als nu ( onder meer dan 10.000 kinderen)
Das een aanname.
pi_41763910
quote:
Op woensdag 13 september 2006 08:14 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Ach eigenlijk is koffie ook heel ongezond Ik stap na 4 koppen altijjd over op water, dan ben ik onderhand wel wakker, en water dinken kan niet veel kwaad zoland je geen liters achter elkaar drinkt.
[..]

Oe proto talen, das cool Ik ben taal fan
Dit is wel een leuke site, nummers in meer dan 5000 talen!! Sowieso een aanrader als je van taal houdt, die website.
Dat is dus precies vergelijkende taalwetenschap: je zoekt van een aantal verwante talen een setje woorden en gaat vergelijken en nadenken over wat de oorspronkelijke vorm is geweest
Senk joe voor die site!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 13 september 2006 @ 10:58:42 #283
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41764026
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:54 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dat is dus precies vergelijkende taalwetenschap: je zoekt van een aantal verwante talen een setje woorden en gaat vergelijken en nadenken over wat de oorspronkelijke vorm is geweest
Senk joe voor die site!
No problemo
Ben nog steeds bezig met mijn eigen conlang


Die man van die website heeft zoveel uitgebreide conlangs gemaakt dat ie daar inmiddels ook al Proto-conlang-talen voor heeft
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_41766227
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:58 schreef Sitethief het volgende:

[..]

No problemo
Ben nog steeds bezig met mijn eigen conlang
Waah! Ik ben ook zo'n nerd!
quote:
Die man van die website heeft zoveel uitgebreide conlangs gemaakt dat ie daar inmiddels ook al Proto-conlang-talen voor heeft
Dat is dan een goeie tic wat die man heeft dan, dat is dus écht diep in die materie gaan
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41767862
quote:
Op woensdag 13 september 2006 07:51 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Een banaan en wederom thee hier
[..]

Afrikaanse Taalkunde (he? watte?) wat in mijn geval neerkwam op historisch vergelijkend onderzoek (dat je proto-talen reconstrueert etc) en een beetje Armenologie. In Leiden, heel ver weggeweest dus
Waarom heb je daarvoor gekozen dan?
pi_41768371
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:16 schreef Integrity het volgende:

[..]

Waarom heb je daarvoor gekozen dan?
In eerste instantie wilde in overstappen na een jaar naar Vergelijkende Taalwetenschappen. Moest ik eerst een propedeuse vinden die het meeste daarop aansloot, qua pure taalkunde. Dat bleek dus het uitgebreidst en diepst gegeven te worden bij Afrikaanse Taalkunde. Zo diep zelfs, dat ik er ben blijven hangen en bij Vergelijkende TW een hoop keuzevakken heb gedaan. Armenologie was een zijsprong wegens amoreuze en nog immer nagalmende ontwikkelingen in mijn privéleven (man is dus Armeens).
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41776013
Van de fp...
quote:
Jongen (7) misbruikt klasgenotes
Een 7-jarig jongetje heeft zeker een half jaar lang twee klasgenotes seksueel misbruikt. Het misbruik vond binnen en buiten de school in Zwolle plaats, meldde Openbaar Onderwijs Zwolle en Regio woensdag.

Het misbruik op basisschool De Werkschuit in Zwolle werd in juni ontdekt. De school heeft de ouders van de slachtoffers aangeraden aangifte doen, maar die zagen daar vanaf. Meer dan dat het om seksueel overschrijdend gedrag ging, wil de school niet zeggen.

"Het waren handelingen die verder gingen dan ontdekkingsgedrag dat gewoon is op die leeftijd", aldus Chris te Riele, preventiemedewerker RIAGGz Over de IJssel. Ook zou de jongen de meisjes bedreigd hebben. Het misbruik vond mogelijk al sinds oktober 2005 plaats.

De jongen zit nog op dezelfde school. "We hebben te maken met een leerplicht. Bovendien hebben we maatregelen getroffen om het toezicht en gevoel van veiligheid op de school te vergroten", zei Henk Norder van de centrale directieraad Openbaar Onderwijs Zwolle en Regio. Zo krijgen de ouders en betrokken kinderen professionele hulp en wordt de situatie dagelijks besproken.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41776048
ik zat het ook net te lezen ja, echt ongelofelijk, zo jong al
pi_41776240
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:53 schreef Sylvana het volgende:
ik zat het ook net te lezen ja, echt ongelofelijk, zo jong al
Mijn zoontje gaat volgend jaar naar die school als het goed is. Had er zo'n goed gevoel bij (heel vriendelijke mensen etc.)...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41776289
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:00 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Mijn zoontje gaat volgend jaar naar die school als het goed is. Had er zo'n goed gevoel bij (heel vriendelijke mensen etc.)...
tja, zoiets kan op elke school natuurlijk gebeuren ...
pi_41776471
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:02 schreef Sylvana het volgende:

[..]

tja, zoiets kan op elke school natuurlijk gebeuren ...
Daarom gaat hij er nog steeds heen hoor. Maar je hebt toch even een niet zo leuk gevoel bij iets wat zo dicht bij de deur is, zeg maar.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 13 september 2006 @ 18:11:40 #292
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_41776545
Heb zelf op die school gezeten (lang geleden), toen was ik op 7-jarige leeftijd met andere dingen bezig. Dat de 6-e klassers schuifelden op feestavonden was al bijna porno in mijn ogen.

Ow ja, avond Zwolle!
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_41777048
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:11 schreef navvy het volgende:
Heb zelf op die school gezeten (lang geleden), toen was ik op 7-jarige leeftijd met andere dingen bezig. Dat de 6-e klassers schuifelden op feestavonden was al bijna porno in mijn ogen.

Ow ja, avond Zwolle!
Mja, misschien dat hij zelf misbruikt is en daardoor op deze gedachten is gekomen om dit te doen We weten het niet, maar ik zou niet weten hoe hij anders op zo'n idee moet komen

Avond
  woensdag 13 september 2006 @ 18:30:22 #294
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_41777099
Vind het alleen een beetje vreemd dat de ouders, ondanks het advies van de schoolleiding, geen aangifte willen doen, komt die 7- jarige dader uit een asociale familie ofzo?
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_41777156
mja, je kunt wel aangifte doen, maar het kind is toch te jong om het te vervolgen en hulp krijgt ie sowieso al ( en dat heeft ie ook hard nodig denk ik dus)
  woensdag 13 september 2006 @ 18:33:36 #296
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41777187
avond zwolle
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 13 september 2006 @ 18:34:26 #297
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_41777213
Als je aangifte doet wordt er over het algemeen meer werk van gemaakt, maar nu dit nieuws landelijk bekend is gemaakt zal dat sowiezo het geval wel zijn. Had mijn oude schooltje toch liever wat positiever in het nieuws gezien, vond het altijd een erg leuke school.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  woensdag 13 september 2006 @ 18:35:24 #298
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_41777240
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
avond zwolle
Avond!.............en tot ziens, moet weg.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  woensdag 13 september 2006 @ 19:30:21 #299
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41779148
Navvy?

Damn te laat
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_41781457
Degene die na mij post opent de nieuwe!
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')