Sitechief moet nog iedere avond afwachten wat bij zn ouders de pot schaft...quote:
Nee hoor ik bestel mijn pizza's tegenwoordig via het internetquote:Op zondag 10 september 2006 13:35 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Sitechief moet nog iedere avond afwachten wat bij zn ouders de pot schaft...
Pizza; goed idee voor vnavond; ware het niet dat er geen een meer in de vriezer ligt (ja bestel dan eentje stomme Descendent! hoor ik jullie denken); maar dat vink te duur!![]()
En immers: een aan 'de schijf van 5'voldoende maaltijd is zo gemaakt!
Middag mensen; mijn balkonstoel doet het nog!![]()
Toen ik net studeerde kon ik nog geen ei bakken. Schijf van 5-maaltijd was dus: een leverworst, een komkommer, een zak chips, toastjes en brie.quote:
Eui. Waar? WAAR!?quote:Op zondag 10 september 2006 13:39 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nee hoor ik bestel mijn pizza's tegenwoordig via het internet
Goeie vraag wel.quote:
Hahaha, ik kreeg het "Eenvoudig kookboek voor kamerbewoners" van mijn vader. Echt tips van "vlees niet wassen" en "water kookt als het bubbelt". Binnen een paar weken geleerd. En koken bleek niet eens eng!quote:Op zondag 10 september 2006 14:07 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Goeie vraag wel.
Wat voedsel betreft: Ik probeer dr wel een beetje op te letten; maar als ik geen zin heb in koken gaat dr evengoed magnetronvoer of pizza in.
Jouw verhaal van 'ik kon in het begin van mn studententijd nog geen ei bakken' doet me denken aan een ex huisgnote van me; mesije kwam rechtstreeks van dr ouders af en kon geen spaghetti maken; ze was aanvankelijk sociaal niet zo... en dat bleek: Wij zaten met zn allen in de keuken; zij was aan het koken en vervolgens ging ze -terwijl ze met 3 doorgewinterde spaghettimakers in één ruimte zat- haar moeder bllen om te vragen hoe het allemaal ook weer moest...
Ohh... dus je moet eerst water in de pan latn koken voordat je die pasta erin doet? (was een serieuze vraag van dr...
Die ja, of http://www.thuisbezorgd.nl/quote:Op zondag 10 september 2006 14:38 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
www.newyorkpizza.nl
www.pizzapalace.nl
Asje![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 21:56 schreef WEST het volgende:
hoe laat is dat pontje over de vecht bij hearst open? weet iemand dit toevallig?
Dat Zal ze leren? Oh wacht; dat is dat jaren 50 tuchtschoo, programma toch?quote:Op maandag 11 september 2006 10:29 schreef Radobe het volgende:
Ik las v/d week in de stentor, dat er niet alleen Zwollenaren in Big Brother zitten. Er doet ook een Zwolse mee met Expeditie Robinson en een Zwolse leraar met Dat zal ze leren!
En Opgezwolle is genomineerd voor een TMF-award. Zwolle wordt nog bekend zo
quote:Op maandag 11 september 2006 10:29 schreef Radobe het volgende:
Ik las v/d week in de stentor, dat er niet alleen Zwollenaren in Big Brother zitten. Er doet ook een Zwolse mee met Expeditie Robinson en een Zwolse leraar met Dat zal ze leren!
En Opgezwolle is genomineerd voor een TMF-award. Zwolle wordt nog bekend zo
quote:Op zondag 10 september 2006 23:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hearst, is dat met een Engels accent?
Veerpont Haerst: *klik*!
Het is hier idd lekker weerquote:Op maandag 11 september 2006 10:33 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Moggeh trouwens!Zwolle gaat eer een mooi dagje tegemoet. (zon+25 graden =
)
Gefeliciteerdquote:Op maandag 11 september 2006 18:44 schreef Integrity het volgende:
Ik ben morgen nog ff op Windesheim. 16.00 uur diplomauitreiking, jeuj!![]()
Ach kun je tenminste uitslapen, tenminste...quote:Op maandag 11 september 2006 18:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik heb morgen van kwart voor 3 tot kwart over 4 les, lekkere handige tijden
En wij hebben de pech ook telefoon van Essent te hebbenquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Hier deden internet en de tv het niet.. voor 1.5 uur. Daarna nog weer even storing, nu alles weer 100% in orde.
mja, met zulk weer ga ik liever 's ochtends naar school zodat ik 's middags lekker van de zon kan genietenquote:Op maandag 11 september 2006 19:01 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ach kun je tenminste uitslapen, tenminste...
Eigenlijk hoor je 40 uur in de week bezig te zijn met je studie hequote:Op maandag 11 september 2006 19:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
mja, met zulk weer ga ik liever 's ochtends naar school zodat ik 's middags lekker van de zon kan genieten
Ja, dat lukt ook echt als je 13 lesuren hebt, ik ben echt geen 27 uur per week met me huiswerk bezigquote:Op maandag 11 september 2006 19:17 schreef Integrity het volgende:
[..]
Eigenlijk hoor je 40 uur in de week bezig te zijn met je studie he
Als je op de helft komt, vind ik het al knap van je. Welke studie volg je?quote:Op maandag 11 september 2006 19:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, dat lukt ook echt als je 13 lesuren hebt, ik ben echt geen 27 uur per week met me huiswerk bezig
Dan moeten ze maar wat meer les geven hoor
2e jaar SPHquote:Op maandag 11 september 2006 19:20 schreef Integrity het volgende:
[..]
Als je op de helft komt, vind ik het al knap van je. Welke studie volg je?
Hey mn vriendin is net begonnen met SPH in Den Bosch. Ik heb zelf commerciele economie gestudeerd.quote:
Ben je dan ing?quote:Op maandag 11 september 2006 18:44 schreef Integrity het volgende:
Ik ben morgen nog ff op Windesheim. 16.00 uur diplomauitreiking, jeuj!![]()
Ga je hier ook gezellig op kamers dan? In assendorp natuurlijkquote:Op maandag 11 september 2006 20:02 schreef Sylvana het volgende:
Vrijdagmiddag trouwens met me klas kennisgemaakt in Zwolle, kom eigenlijk nooit in de binnenstad, kom meestal niet verder dan het stukje tussen het station en school, maar nou dus terrasje gepakt bij Talamini en naar de 4 Jaargetijden geweest, was wel gezellig
Een vriend van me ging ooit eens op kamers op een meter of 200 van zijn schoonouders. Toen die relatie in een drama eindigde hebben we vermomd het pand moeten evacuerenquote:Op maandag 11 september 2006 20:39 schreef Sitethief het volgende:
Ik ga binnenkort wel op kamers, op 500 meter afstand van mijn ouders, vrijdheid én een extra bier voorraad
Whaha ik zie het voor mequote:Op maandag 11 september 2006 20:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Een vriend van me ging ooit eens op kamers op een meter of 200 van zijn schoonouders. Toen die relatie in een drama eindigde hebben we vermomd het pand moeten evacueren![]()
nee, ik zit al op kamers in Deventerquote:Op maandag 11 september 2006 20:28 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Ga je hier ook gezellig op kamers dan? In assendorp natuurlijk?
Waarom jij dan?quote:Op maandag 11 september 2006 20:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Een vriend van me ging ooit eens op kamers op een meter of 200 van zijn schoonouders. Toen die relatie in een drama eindigde hebben we vermomd het pand moeten evacueren![]()
Oh dan is dat idd verstandig (en ws fijner voor je ouders)quote:Op maandag 11 september 2006 20:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Whaha ik zie het voor me
Nee vind het wel fijn het geleidelijk te doen, ook vanwege mijn AS
Bachelor of Commerce. Ik mag volgens mij ook Bachelor voor mn naam zetten. Het wordt maar eens tijd voor een vermelding in het telefoonboekje.quote:
Hihihi mijn man zit mij daar altijd mee te pesten. Had hij bijna geregeld dat er op ons naambordje Master of Arts voor mijn naam werd gezet bij de woningbouw. "M.A. Mwanatabu", das net zo erg als "B.A. Baracus"quote:Op maandag 11 september 2006 21:21 schreef Integrity het volgende:
[..]
Bachelor of Commerce. Ik mag volgens mij ook Bachelor voor mn naam zetten. Het wordt maar eens tijd voor een vermelding in het telefoonboekje.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 07:55 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hihihi mijn man zit mij daar altijd mee te pesten. Had hij bijna geregeld dat er op ons naambordje Master of Arts voor mijn naam werd gezet bij de woningbouw. "M.A. Mwanatabu", das net zo erg als "B.A. Baracus"![]()
En neen dank u, ik zit aan de Earl Grey![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |