quote:Op zondag 27 augustus 2006 05:26 schreef Isabeau het volgende:
05:26....de laatste bewoner gaat naar bed.
De dagen beginnen niet alleen uit de pas te lopen met de 'echte' wereld. Maar tussen de bewoners klopt het ook niet meer. Gisteren zat er (dacht ik) 4 of 5 uur tussen de eerste en de laatste die aan het ontbijt zat.quote:Op zondag 27 augustus 2006 08:11 schreef cpuntb het volgende:
[..]
en ze zouden zo lekker vroeg gaan slapen!
Haha in bijna alle gevallen zou dat efficient zijn inderdaad.quote:Op zondag 27 augustus 2006 08:30 schreef Debbus het volgende:
Het is zeker een raar idee van mij om eerst brood te maken en tijdens het rijzen onder de zonnebank te gaan (beide duren ruim een half uur). Dan om eerst onder de zonnebank te gaan en daarna weer ruim een half uur te kijken hoe het deeg gaat rijzen...
Ja, vechtpartij tussen E10 en Semmiequote:Op zondag 27 augustus 2006 08:40 schreef wendy79 het volgende:
mogguh.. heb ik vannacht nog wat gemist>> neukpartijen, telefoontjes, ruzies oid ????
dat dacht ik alquote:Op zondag 27 augustus 2006 08:42 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Ja, vechtpartij tussen E10 en Semmie![]()
Maar nee... helemaal niks gemist...
ohh tnxquote:Op zondag 27 augustus 2006 08:44 schreef cpuntb het volgende:
[..]
[BB6] Streamverslagen van zondag 27 augustus 2006 <- een samenvatting
Gisteren is er 1 wijnglas stukgegaan. Verder weet ik het niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 09:05 schreef egmo het volgende:
is er eigenlijk al wat kapot gevallen in het huis ?
Zowel Marcel als Egbert !quote:Op zondag 27 augustus 2006 09:16 schreef berney het volgende:
Hilde blijft over, die zou er toe in staat zijn met veel drank, maar ja wie wil Hilde?
Vannacht liet Milica ook nog een glas vallen... volgens mij heeft ze het op de grote stukken na nog niet opgeruimdquote:Op zondag 27 augustus 2006 09:05 schreef egmo het volgende:
is er eigenlijk al wat kapot gevallen in het huis ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |