Zei hij dat.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Vind het ook gewoon heel erg triest dat hij zegt dat zij over een tijdje ook een ex is ..
Wat voor relatie heb je dan zeg
Nee Micheline en Tijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:18 schreef Peter6000 het volgende:
De haan![]()
En als Semih dat echt gezegd heeft, mag hij oprotten.
En dan gaan Jeroen en Micheline een stelletje vormen
quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:16 schreef flugeltje het volgende:
Mensen, ter info even een offtopic link
[FB] #5 Éen grote familie in de FB
Ik ga dan meer oor Tijn...quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:18 schreef Peter6000 het volgende:
De haan![]()
En als Semih dat echt gezegd heeft, mag hij oprotten.
En dan gaan Jeroen en Micheline een stelletje vormen
Wat een zaadstengel..quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:17 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja in het streamverslagen topic staat dit:
[..]
![]()
Maar Marlies ziet toch ook wel wat in Tijn.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:20 schreef AliceD het volgende:
[..]
Ik ga dan meer oor Tijn...
Anders krijg je zigge zagge zigge zagge Micheline![]()
Ik heb iets gemist.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:21 schreef Peter6000 het volgende:
Er gaat wat gebeuren vanmorgen, ik voel het![]()
Oke, ik weet het: want het is bekend dat de telefoon gaat, en het feit dat BB de bewoners op tijd naar bed wilde hebben gisteren, is een indicatie dat ie vroeg gaat
Jullie kunnen nog stemmen hoor, ik zit klaar met de sluitcode van de Poll voor als ie gaat
[POLL] Wie neemt de Hotline op?
Die rode telefoonquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist.Wat IS de hotline?
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist.Wat IS de hotline?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |