Ze riepen van de week dat Marlies snurkt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 09:30 schreef cpuntb het volgende:
Wie zou/ zouden daar zo heerlijk liggen te snurken?![]()
Jaquote:Op zondag 27 augustus 2006 09:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo Roel heeft weer meegechat zie ik.
Dat zegt overigens meer over de andere bewoners dan over Tijn.quote:Wat is er zo tof aan Tijn?
Ik begin Tijn een steeds mooier mens te vinden. Uit de streamverslagen van vannacht:quote:Op zondag 27 augustus 2006 09:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo Roel heeft weer meegechat zie ik.
Wat is er zo tof aan Tijn?
Met dat soort uitspraken weet je mijn respect wel te verdienenquote:Tijn:Bij ons staat eerlijkheid heel hoog in het vaandel maar bij de Noord-Afrikaanse mensen staan trots en familie dan weer heel hoog, is toch logisch dat dat wel eens escaleert. E10: ik ben geen rascist ofzo, maar heb er wel moeite mee. Tijn: ik voel me ook niet perse echt Nederlander E10: owh ik wel, ik voel me echt Nederlander. Tijn: weet je wanneer ik me echt Nederlander voel? Als mijn broertje gewoon in de jurk kan staan dansen op een boot, dat zoiets mogelijk is.
Ik word ook gek van dat offtopic geblaat.. maarja als Roel het doet mag het opeens hequote:Op zondag 27 augustus 2006 10:00 schreef Debbus het volgende:
[..]
JaMaar tis nu weer een nieuwe dag, dus hopelijk blijven we vandaag wel on-topic. En niet al dat gezever over BB5.
[..]
Dat zegt overigens meer over de andere bewoners dan over Tijn.
Ze kan ook niets goeds doen bij hem.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:03 schreef Tamaartje het volgende:
Micheline is echt een beetje sad, wat ik overigens heel logisch vind..
Wat een lul van een vriend heeft ze toch![]()
Vind het ook gewoon heel erg triest dat hij zegt dat zij over een tijdje ook een ex is ..quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:05 schreef Debbus het volgende:
[..]
Ze kan ook niets goeds doen bij hem.
Vandaar dat ze waarschijnlijk nu vroeg op is om in haar eentje 2 broden te bakken.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Vind het ook gewoon heel erg triest dat hij zegt dat zij over een tijdje ook een ex is ..
Wat voor relatie heb je dan zeg
Dat is inderdaad een mooie uitspraak.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik begin Tijn een steeds mooier mens te vinden. Uit de streamverslagen van vannacht:
[..]
Met dat soort uitspraken weet je mijn respect wel te verdienen
Ja in het streamverslagen topic staat dit:quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heeft ie dat echt gezegd?? [afbeelding]
quote:02:54
Micheline kwam huilend de slaapkamer uit en ging meteen naar de wc. Ze is weer teruggekomen, heeft een zakdoek gepakt en weer haar bed ingekropen.
Semih sprak over daarstraks over een ex en daarna zei hij en daar zit mijn toekomstige ex (over Micheline)
Semih en Micheline zijn aan t fluisteren. Ze voelt zich niet lekker fluistert ze net.
Zei hij dat.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Vind het ook gewoon heel erg triest dat hij zegt dat zij over een tijdje ook een ex is ..
Wat voor relatie heb je dan zeg
Nee Micheline en Tijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:18 schreef Peter6000 het volgende:
De haan![]()
En als Semih dat echt gezegd heeft, mag hij oprotten.
En dan gaan Jeroen en Micheline een stelletje vormen
quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:16 schreef flugeltje het volgende:
Mensen, ter info even een offtopic link
[FB] #5 Éen grote familie in de FB
Ik ga dan meer oor Tijn...quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:18 schreef Peter6000 het volgende:
De haan![]()
En als Semih dat echt gezegd heeft, mag hij oprotten.
En dan gaan Jeroen en Micheline een stelletje vormen
Wat een zaadstengel..quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:17 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja in het streamverslagen topic staat dit:
[..]
![]()
Maar Marlies ziet toch ook wel wat in Tijn.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:20 schreef AliceD het volgende:
[..]
Ik ga dan meer oor Tijn...
Anders krijg je zigge zagge zigge zagge Micheline![]()
Ik heb iets gemist.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:21 schreef Peter6000 het volgende:
Er gaat wat gebeuren vanmorgen, ik voel het![]()
Oke, ik weet het: want het is bekend dat de telefoon gaat, en het feit dat BB de bewoners op tijd naar bed wilde hebben gisteren, is een indicatie dat ie vroeg gaat
Jullie kunnen nog stemmen hoor, ik zit klaar met de sluitcode van de Poll voor als ie gaat
[POLL] Wie neemt de Hotline op?
Die rode telefoonquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist.Wat IS de hotline?
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist.Wat IS de hotline?
Ik vind het 3 keer niksquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:24 schreef wendy79 het volgende:
ik vind jeroen zijn haar echt super vet
quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:24 schreef wendy79 het volgende:
wie is roel ?? die hier meeprikt?? is dat roel van bb5?
ik vind het bij hem niks maar ik vind het super cool gedaan.. maar ik word niet warm van jeroen ofzoquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik vind het 3 keer niks
Nep - neger![]()
Nee dat is Rik die heeft zich geloof ik nog niet gedouchtquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:24 schreef wendy79 het volgende:
ik vind jeroen zijn haar echt super vet
quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:25 schreef AliceD het volgende:
[..]
Nee dat is Rik die heeft zich geloof ik nog niet gedoucht![]()
![]()
Het is gaaf gedaan jaquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:25 schreef wendy79 het volgende:
[..]
ik vind het bij hem niks maar ik vind het super cool gedaan.. maar ik word niet warm van jeroen ofzo![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:25 schreef ThaSandman het volgende:
Ik vind het wel een applausje waard dat nog iemand een streamverslag heeft gemaakt van vannacht.
Ze bekijkt ze ook,quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:31 schreef AliceD het volgende:
Altijd als er vrouwen douchen, dan is Marlies ook wel bezig in de douche............. Dit keer was ze er al langer, maar vannacht kwam ze zo weer binnen toen deze 2 ook al douchten.......
Juist daarom. Ze nemen ons in bescherming.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:34 schreef TheVulture het volgende:
Waarom nemen ze nu die beslagen spiegel in beeld. Janine staat er ook onder volgens mij
Dat is uit voorzorg.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:34 schreef TheVulture het volgende:
Waarom nemen ze nu die beslagen spiegel in beeld. Janine staat er ook onder volgens mij
Ach wie wil Janine nou zien? Vind ik na Hilde echt de lelijkste vrouw....maarja smaken verschillen natuurlijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:34 schreef TheVulture het volgende:
hehe jep theezakje en marlies eten van twee walletjes volgens mijquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:31 schreef AliceD het volgende:
Altijd als er vrouwen douchen, dan is Marlies ook wel bezig in de douche............. Dit keer was ze er al langer, maar vannacht kwam ze zo weer binnen toen deze 2 ook al douchten.......
Ik dacht al hehequote:Op zondag 27 augustus 2006 10:38 schreef TheVulture het volgende:
Ja ik bedoelde ook meer Milica dan Janine, die kan me gestolen worden
Hij is nu zo'n nep allochtoon.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:41 schreef itsme het volgende:
zie nu jeroen zijn haar. alles beter dan zijn sjonnies kapsel van er voor.![]()
Hij kan zich beter kaal scherenquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:41 schreef itsme het volgende:
zie nu jeroen zijn haar. alles beter dan zijn sjonnies kapsel van er voor.![]()
En u samen onder de douche.........quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:38 schreef toxikon het volgende:
[..]
hehe jep theezakje en marlies eten van twee walletjes volgens mij![]()
Ja hopelijk wel... maar je zal net zien... ben ik net om half 3 Ajax aan et kijken op tele2... gaat die telefoon af en mis ik et.... ik zie et zo gebeuren..quote:
YES!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij kan zich beter kaal scheren
Dat is zijn vet gevoelige persoonlijkheidquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:43 schreef toxikon het volgende:
plofkop heeft zijn stoere pyama met capuchon weer aan/op, er wordt regen verwacht in BB huis?
Ik dacht er meer aan om daar het hele hoofd te verwijderenquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:45 schreef itsme het volgende:
Laten we dan gelijk die ouwe van E10 ook scheren. (van boven of course![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |