Ik vind het 3 keer niksquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:24 schreef wendy79 het volgende:
ik vind jeroen zijn haar echt super vet
quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:24 schreef wendy79 het volgende:
wie is roel ?? die hier meeprikt?? is dat roel van bb5?
ik vind het bij hem niks maar ik vind het super cool gedaan.. maar ik word niet warm van jeroen ofzoquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik vind het 3 keer niks
Nep - neger![]()
Nee dat is Rik die heeft zich geloof ik nog niet gedouchtquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:24 schreef wendy79 het volgende:
ik vind jeroen zijn haar echt super vet
quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:25 schreef AliceD het volgende:
[..]
Nee dat is Rik die heeft zich geloof ik nog niet gedoucht![]()
![]()
Het is gaaf gedaan jaquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:25 schreef wendy79 het volgende:
[..]
ik vind het bij hem niks maar ik vind het super cool gedaan.. maar ik word niet warm van jeroen ofzo![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:25 schreef ThaSandman het volgende:
Ik vind het wel een applausje waard dat nog iemand een streamverslag heeft gemaakt van vannacht.
Ze bekijkt ze ook,quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:31 schreef AliceD het volgende:
Altijd als er vrouwen douchen, dan is Marlies ook wel bezig in de douche............. Dit keer was ze er al langer, maar vannacht kwam ze zo weer binnen toen deze 2 ook al douchten.......
Juist daarom. Ze nemen ons in bescherming.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:34 schreef TheVulture het volgende:
Waarom nemen ze nu die beslagen spiegel in beeld. Janine staat er ook onder volgens mij
Dat is uit voorzorg.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:34 schreef TheVulture het volgende:
Waarom nemen ze nu die beslagen spiegel in beeld. Janine staat er ook onder volgens mij
Ach wie wil Janine nou zien? Vind ik na Hilde echt de lelijkste vrouw....maarja smaken verschillen natuurlijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:34 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |