quote:Versie 1: This is a site dedicated to the musical madness of Jack, Jeff, Jim and Joe, four brothers from Limburg, Texas. Enter the place where space americana, vintage pop tunes and quirkiness come together. And, above all, enjoy!
quote:Versie 2:is een Utrechtse (super)groep met leden uit The Yearlings, Paper Moon, Gloricz Jim, Sandusky en Walker Diver. In juni 2004 winnen ze met hun Americana en countryrock de Utrechtse bandwedstrijd Het Uur U.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:24 schreef bukgeit het volgende:
Gasoline Brothers! Hij lag al voor op de tong.
Snel!quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:38 schreef belsen het volgende:Soulwax - YYY/NNN The Beatles - Hello goodbye Echobelly - Today tomorrow sometimes never Michael Jackson - Black or white Paul McCartney - Live and let die Blur - Girls & boys U2 - Stay (faraway, so close) Tröckener Kecks - Winnaars en verliezers Madness - The sun and the rain Prince - Walk, don't walk
Nee, de beste meneer is wel degelijk drummer.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:46 schreef ranja het volgende:
The Lau?
Je zat ook wel warm, hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:49 schreef ranja het volgende:
Tja, Lau/de Leeuw deden verschillende dingen voor elkaars bands, dus ik dacht van wie weet
Gokje op Hennie Huisman.
Nee, nee, nee, was de hint nu nog niet duidelijk?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jeroen Booy dan?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:06 schreef ranja het volgende:
Kors?
het is toch een van de oer-bands binnen het genre...quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Toen al opgezocht en werkelijk nog nooit van gehoord..maarja, ook geen Friesche roots
klopt, ik zei nog, die anderequote:Op maandag 28 augustus 2006 23:32 schreef belsen het volgende:
Ja, en het was niet It Dokkummers Lokaelske...
Zou iedereen moeten kennen, trouwens.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hmmja..als ik een vraag over The Vernon Walters zou stellen, vraag ik me af hoeveel mensen die kennen..
Strawelte? Nul keer gezienquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:29 schreef ranja het volgende:
[..]
het is toch een van de oer-bands binnen het genre...
belsen hoort ze te kennen, als punker, en bukgeit heeft ze vast minstens 10 keer live gezien als noorderling (hoewel de verkeerde provincie)
bukgeit +1quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:35 schreef bukgeit het volgende:
Jimi Hendrix - Wind Cries Mary
Demis Roussos - My Friend The Wind
Bob Dylan - Blowing In The Wind
Badly Drawn Boy - Pissing in The Wind
Scorpions - Winds Of Change
Juliane Werding - Stimmen Im Wind
David Bowie - Wild Is The Wind
The Cats - One Way Wind
Nadieh - Windforce 11
Kansas - Dust In The Wind
The Rembrandtsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:41 schreef bukgeit het volgende:
Nog maar een lijstje: graag tien bands, vernoemd naar bestaande, niet-muzikale creatievelingen/kunstenaars.
Mooi lijstje hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:58 schreef Mark het volgende:
[..]
The Rembrandts
Dandy Warhols
Bauhaus
Buscemi
The Brando's
The Travolta's
Marilyn Manson
Shakespeares Sister
Tesla
Jethro Tull
De laatste 2 zijn misschien geen kunstenaar, maar wel creatief (uitvinders)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |