quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:55 schreef rudedeltadude het volgende:
TS, ben jij ook zo'n burger?
Jij wordt als HBO'er ook ondergezeken door WO'ers, dus eigenlijk zit je in hetzelfde schuitje als de "burger"!quote:Studierichting Journalistiek
En nu ownen zij jou, wanneer ze zeggen dat je harder op hun auto moet poetsen!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:08 schreef slaapkamermug het volgende:
studenten zijn gefrustreerde nerds die pas op hun 20e cool willen zijn, vergeef de simpele zielen
op mijn 13e ownde ik de bitches al terwijl hun franse woordjes zaten te leren
peace out
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:08 schreef slaapkamermug het volgende:
studenten zijn gefrustreerde nerds die pas op hun 20e cool willen zijn, vergeef de simpele zielen
peace out
hennepplantage in de schuur swa, 5000 netto de maand,quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
En nu ownen zij jou, wanneer ze zeggen dat je harder op hun auto moet poetsen!![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
En nu ownen zij jou, wanneer ze zeggen dat je harder op hun auto moet poetsen!![]()
Haha, dat peace out doet 't 'm! Ik lig dubbel hier, swa!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:12 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
hennepplantage in de schuur swa, 5000 netto de maand,
en mijn 760i hoeft niet gewassen te worden, hou wel van een beetje dirty
peace out
Zeg 'swa', als je echt een hennepplantage in de schuur had zou je dit niet zo gemakkelijk onder je eigen IP-adres op het internet vertellen! Of je bent écht niet slim.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:12 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
hennepplantage in de schuur swa, 5000 netto de maand,
en mijn 760i hoeft niet gewassen te worden, hou wel van een beetje dirty
peace out
zit in een cybercafe broquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zeg 'swa', als je echt een hennepplantage in de schuur had zou je dit niet zo gemakkelijk onder je eigen IP-adres op het internet vertellen! Of je bent écht niet slim.
Dan is het goed!quote:
heb geen eigen computer swaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan is het goed!
En nooit vanuit je eigen huis hier op FOK! gepost, toch?
blank van buiten zwart van binnen, but you wouldn't understand, it's a black thingquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Volgens mij is hij blank en probeert hij neger te zijn met deze kloon.
TWEENER!
peace out bro! dat vergeet je!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:20 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
heb geen eigen computer swa
Ik word ook nog student als ik iemand deze soort dingen hoor zeggen dan klap ik hem meteen op zijn maula. Negentig procent van alle studenten zijn toch contact gestoord maar hebben het zelf nog niet door, en ik kan het weten ik hang met allerlei soorten mensen. Deze studenten die dit ontkennen hebben gewoon geen vergelijkinsmateriaal.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
doet iemand anders voor mequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:24 schreef Cascade het volgende:
[..]
Gelukkig doe je netjes belastingaangifte...![]()
met wat voor mensen ga jij om?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:54 schreef AntonDingeman het volgende:
Hoe verheven voel je je dan niet?
"Nee, we gaan niet naar die kroeg, er lopen alleen maar burgers rond."
Bah.
Dat was een voorbeeld.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:27 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
met wat voor mensen ga jij om?![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:24 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
doet iemand anders voor me
kom dan, pomp ik je vol lood!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:44 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Krijg je ook een jaaropgave van je plantage lol?!
Doet niet zo fakoe. Je bent te zim om echt te steppen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:45 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
kom dan, pomp ik je vol lood!
Waar heeft u het over meneer? Kunnen wij hier ook nog normaal converseren, of..?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:46 schreef vruitig het volgende:
[..]
Doet niet zo fakoe. Je bent te zim om echt te steppen.
hahaha, je bent dus Michael Jackson...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:22 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
blank van buiten zwart van binnen, but you wouldn't understand, it's a black thing
Als in ham-burgers.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:13 schreef Jesse- het volgende:
Je kan het burger ook gebruiken als niet slecht ding
burgersport vereniging ? :pquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als in ham-burgers.
Edit: Shit, iemand anders was me voor. Ik moet mijn typcursus even opnieuw doen.![]()
Ja man, je weet toch! Tsss! Die doekoe passen ze niet on da street man! Je weet toch dat wij mocro's altijd gewoon zelf nadenken en nooit achter een bepaalde leider aanlopen! Die gast praat echt poep! Tfoeees! Je moeder! Die gekko was echt wacko!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:24 schreef vruitig het volgende:
[..]
Ik word ook nog student als ik iemand deze soort dingen hoor zeggen dan klap ik hem meteen op zijn maula. Negentig procent van alle studenten zijn toch contact gestoord maar hebben het zelf nog niet door, en ik kan het weten ik hang met allerlei soorten mensen. Deze studenten die dit ontkennen hebben gewoon geen vergelijkinsmateriaal.
Dit gaat vanuit de uni uit zoquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:22 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ja. Dat bedoel ik dus.
"Burgervereniging".
Als student ben je net zo goed burger.
grapjasquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:22 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ja. Dat bedoel ik dus.
"Burgervereniging".
Als student ben je net zo goed burger.
We zijn erger danquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Studenten zijn erger als VMBO-ers
Nerd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:21 schreef Playdohseksueel het volgende:
Ik heb een tyfushekel aan studenten.
Bekijk voor de aardigheid eens wat foto's van de afgelopen intro's. Inferieure wezens zijn het.
Thijs, ben jij 't?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:22 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
blank van buiten zwart van binnen, but you wouldn't understand, it's a black thing
Neuj ik vergelijk studenten met vmbo-ers en dan vind ik dat ik als moet gebruikenquote:
quote:
terwijl zij franse woordjes zaten te leren...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:08 schreef slaapkamermug het volgende:
peace out
quote:Op zondag 27 augustus 2006 07:47 schreef hardstylesage het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Scherp!
Voor de fossielen die onder een steen vandaan komen; heeft iemand dat plaatje?
Jaloerse arbeidersquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Studenten moeten zich eens met hun studie bezig houden en niet alleen maar in de kroeg zitten en zeiken dat ze geen geld hebben.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:27 schreef Oksel het volgende:
Je bent als student natuurlijk wel gewoon beter dan al dat pauperige arbeidersvolk.
En dan na je studie geen baan kunnen vinden die aansluit op je studie en dus ook "gewoon" arbeider worden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:27 schreef Oksel het volgende:
Je bent als student natuurlijk wel gewoon beter dan al dat pauperige arbeidersvolk.
Als het plebs een volk is waar komt het dan vandaan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:11 schreef Flippov het volgende:
Ik associeer mij alleen maar met de hogere sferen, ik prefereer dan ook om te converseren met hoogstaand volk. Het plebs is gewoon een inferieur volk, dat denkt helemaal bruut te zijn, maar het in principe gewoon niet is
![]()
Studenten zijn mensen die meer intelligentie in zich hebben dan jij. Mensen die 5 jaar na het afronden van hun studie al verdienen wat jij verdient als je 60 bent.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:08 schreef slaapkamermug het volgende:
peace out
niggaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:08 schreef slaapkamermug het volgende:
peace out
De meeste studenten volgen het nieuws ook niet, waardoor ze achterop raken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Studenten moeten zich eens met hun studie bezig houden en niet alleen maar in de kroeg zitten en zeiken dat ze geen geld hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |