quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:55 schreef rudedeltadude het volgende:
TS, ben jij ook zo'n burger?
Jij wordt als HBO'er ook ondergezeken door WO'ers, dus eigenlijk zit je in hetzelfde schuitje als de "burger"!quote:Studierichting Journalistiek
En nu ownen zij jou, wanneer ze zeggen dat je harder op hun auto moet poetsen!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:08 schreef slaapkamermug het volgende:
studenten zijn gefrustreerde nerds die pas op hun 20e cool willen zijn, vergeef de simpele zielen
op mijn 13e ownde ik de bitches al terwijl hun franse woordjes zaten te leren
peace out
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:08 schreef slaapkamermug het volgende:
studenten zijn gefrustreerde nerds die pas op hun 20e cool willen zijn, vergeef de simpele zielen
op mijn 13e ownde ik de bitches al terwijl hun franse woordjes zaten te leren
peace out
hennepplantage in de schuur swa, 5000 netto de maand,quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
En nu ownen zij jou, wanneer ze zeggen dat je harder op hun auto moet poetsen!![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
En nu ownen zij jou, wanneer ze zeggen dat je harder op hun auto moet poetsen!![]()
Haha, dat peace out doet 't 'm! Ik lig dubbel hier, swa!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:12 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
hennepplantage in de schuur swa, 5000 netto de maand,
en mijn 760i hoeft niet gewassen te worden, hou wel van een beetje dirty
peace out
Zeg 'swa', als je echt een hennepplantage in de schuur had zou je dit niet zo gemakkelijk onder je eigen IP-adres op het internet vertellen! Of je bent écht niet slim.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:12 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
hennepplantage in de schuur swa, 5000 netto de maand,
en mijn 760i hoeft niet gewassen te worden, hou wel van een beetje dirty
peace out
zit in een cybercafe broquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zeg 'swa', als je echt een hennepplantage in de schuur had zou je dit niet zo gemakkelijk onder je eigen IP-adres op het internet vertellen! Of je bent écht niet slim.
Dan is het goed!quote:
heb geen eigen computer swaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan is het goed!
En nooit vanuit je eigen huis hier op FOK! gepost, toch?
blank van buiten zwart van binnen, but you wouldn't understand, it's a black thingquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Volgens mij is hij blank en probeert hij neger te zijn met deze kloon.
TWEENER!
peace out bro! dat vergeet je!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:20 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
heb geen eigen computer swa
Ik word ook nog student als ik iemand deze soort dingen hoor zeggen dan klap ik hem meteen op zijn maula. Negentig procent van alle studenten zijn toch contact gestoord maar hebben het zelf nog niet door, en ik kan het weten ik hang met allerlei soorten mensen. Deze studenten die dit ontkennen hebben gewoon geen vergelijkinsmateriaal.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |