Niet alsof iemand zijn eigen regels kan maken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:09 schreef -XX- het volgende:
Nohhhhhhhhh! Deze was eerder!
Junior was nog niet geboren.quote:
T'is ook heerlijk weer om te knallen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:01 schreef -XX- het volgende:
Whahawij moeten het verlopig nog bij fokken houden
, jullie kunnen nu lekker gaaaan
![]()
Wel als bazziek aanwezig is!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:17 schreef Snelwagen het volgende:
duren die topics altijd zo FOKking kort hier![]()
Gang is alles hé..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:17 schreef Snelwagen het volgende:
duren die topics altijd zo FOKking kort hier![]()
Ban, ban ban ban ban!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet alsof iemand zijn eigen regels kan maken.![]()
Wie maakt de topics?
De laatste FokMC'er (zie lijstje met motoren hierboven) is degene die ook het nieuwe topic start. Als dit te lang duurt, kan een andere FokMC'er dit doen.
Bazziek een 24 uurs ban.![]()
![]()
Heb minuten zitten wachten.![]()
[..]
Junior was nog niet geboren.
En ik was geen getuige, hoorde het pas toen die man aan de bar stennis ging maken.
Wij stonden nog met de jongensgroep aan de andere kant.. vér, zo vér mogelijk van de vriendinnen.
[..]
T'is ook heerlijk weer om te knallen.![]()
Heb je al betaald dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:15 schreef Raptor2096 het volgende:
2 vervolgdelen en ik word bij allebei niet in de OP genoemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:28 schreef -XX- het volgende:whehe Gevonden hoor [afbeelding]
WHahaha en wat doet hij!!!!!!!
Graag uw mening over de OP perikelen, ó El Presidente.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:02 schreef hicham het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit. Aanbieding van de week.![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door Worldbeater op 26-08-2006 22:49:48 ]
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
Niet te geloven hoeveel popcorn er popt uit een handvol van die korrels.![]()
![]()
Alleen een beetje stom om de gloeiend hete glazen kom uit de magentron direct
op de plastic klep van de fotoscanner te leggen.
That wasn't too smart wasn't it?
leuke pekelfiets, maarja licht RBW heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit. Aanbieding van de week.![]()
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
![]()
That wasn't too smart wasn't it?
mmm, leuk ding, schade aan kuipdelen, dus hij heeft ig een kuip. Das al meer dan ik nu hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit. Aanbieding van de week.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik miste je al bij het uitzwaaien van Worldpimber![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kutquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
mmm, leuk ding, schade aan kuipdelen, dus hij heeft ig een kuip. Das al meer dan ik nu heb
En nu val je door de mand, inloggen op BE haar naam, terwijl ze op vakantie is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:00 schreef stinkie het volgende:
Kut
En geen edit rechten meer. Dubbel kut
Niet dat ik ooit rechten gehad heb, maar ik kon het altijd vragen natuurlijk![]()
Ik had het nog gevraagd maar m'n vader kende Dhr. Wiersma niet. Maar die is ook al 65+quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kut
En geen edit rechten meer. Dubbel kut
Niet dat ik ooit rechten gehad heb, maar ik kon het altijd vragen natuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:59 schreef Rib-i het volgende:Fokking veel te goed voor deze wereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net voor deze post kaartjes voor de OP gekocht.
Eind volgende maand een concert in de Melkweg.![]()
Welke artiest?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Fokking veel te goed voor deze wereld.![]()
Net voor deze post kaartjes voor de OP gekocht.
Eind volgende maand een concert in de Melkweg.![]()
Die heb ik vanavond opgehaald, die ligt d'r jetlag weg te slapen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En nu val je door de mand, inloggen op BE haar naam, terwijl ze op vakantie is.![]()
De OP.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:07 schreef Rib-i het volgende:
Welke artiest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:09 schreef stinkie het volgende:
En hoop maar dat ze niet leest dat je het vakantie noemtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De OP.![]()
Ondertussen het kaartje betaald.
Vroegah, heb ik ze weleens gezien. Ik wist niet dat die nog bestondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zeet nog, flikkersquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:01 schreef BazzieK het volgende:
Even toekomstige klanten kijken op de kermis![]()
-XX- Mag de volgende openen![]()
Zonder foto van mij in de OP
![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:42 schreef Worldbeater het volgende:Afscheidsfeestje worldpimber, waarom was ben je er nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was ook niet de junior die ik bedoeldequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Junior was nog niet geboren.
Niet te geloven dat je zoontje zo normaal is geworden met zo'n vaderquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
Ey, was gezellig manquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Afscheidsfeestje worldpimber, waarom was ben je er niet
Dat moet later nog blijken héquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet te geloven dat je zoontje zo normaal is geworden met zo'n vader
Doe je goed met die gitaar manquote:
Ik in 1994, 1998, 2003 en 2006 dan..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:16 schreef Rib-i het volgende:
Vroegah, heb ik ze weleens gezien. Ik wist niet dat die nog bestond![]()
Ik lust geen 100% Halal.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:21 schreef hicham het volgende:
Afscheidsfeestje worldpimber, waarom was ben je er niet
Beats me.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:23 schreef BazzieK het volgende:
Niet te geloven dat je zoontje zo normaal is geworden met zo'n vader
Ouders hebben een leven lang vol onrust.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:25 schreef Snelwagen het volgende:
Dat moet later nog blijken hé, kleine kinderen kun je niks van zeggen
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:27 schreef hicham het volgende:
Doe je goed met die gitaar man
Brahim vond het ook tof om je weer te zien, hij wil nog vaker met je samenwerkenfeesten
Hij is wel tof hequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Doe je goed met die gitaar man
Brahim vond het ook tof om je weer te zien, hij wil nog vaker met je samenwerkenfeesten
quote:Re: kan/mag deze weer open?
Haha, slijmbal
Hij is weer open, succes met de verkoop!
Grtz. Spider
![]()
That wasn't too smart wasn't it?![]()
toch weer de tl in de verkoopquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:33 schreef Worldbeater het volgende:
Goed koppel.![]()
[afbeelding]
Spider vindt mij liev.![]()
[..]
![]()
![]()
Trustuh manquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En we houden allemaal van Shrek.![]()
Goodnîght.![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
toch weer de tl in de verkoop
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:59 schreef Rib-i het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikke deuk, en de letters Epson zijn behoorlijk gegolft.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:40 schreef Roderick2085 het volgende:
schade zal wel te overzien zijn... anders had je vast gelijk een foto gepost
quote:
De laatste meen ik. Maar 'k was er niet bij.quote:
Waarom wil je die TL nou weer verkopenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:53 schreef Worldbeater het volgende:
En nu geen reacties meer, ik ga slapen ja!![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:53 schreef Worldbeater het volgende:
Tering Roderick.![]()
![]()
[afbeelding]
Randje is 4 mm hoog, maar dat zie je niet met vlak licht vanaf de cam.
Misschien dat het beter is met een bijna goede witbalans. Iemand?![]()
Even de laatste witbalanzen.. bijna in balans doet ook een hoop.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:53 schreef Worldbeater het volgende:
Tering Roderick.![]()
![]()
[afbeelding]
Randje is 4 mm hoog, maar dat zie je niet met vlak licht vanaf de cam.
Misschien dat het beter is met een bijna goede witbalans. Iemand?![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:08 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Inzet: de knapste, meest ervaren en uiteraard almachtige motorrijder van de Fok! MC.![]()
![]()
![]()
Het is juist wel een SC, maar niet altijd motorgerelateerdquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:51 schreef Crashcat het volgende:
Jah, maar af en toe lijkt het geen sc hier..
Dan is het wel eens moeilijk om alles te volgen.
En met uitzondering van Crashcat hebben de andere MC leden er ieder al vele meetings op zitten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 09:52 schreef hicham het volgende:
Het is juist wel een SC, maar niet altijd motorgerelateerd
D'rom.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:25 schreef Crashcat het volgende:
Ik neem er nog geen eens moeite ervoor om erop te reageren![]()
![]()
Mooie tijdquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:05 schreef -XX- het volgende:
Morgen skattekes![]()
![]()
Ik lig er pas in, maar kom niet in slaap
![]()
Jij?quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:07 schreef Worldbeater het volgende:
Brak geslapen, en de bezorger van de Telegraaf doet het dus ook op de Hicham~Pimber stijl.
Ook het eerst sinds vorige week vrijdag (en dat ik de krant krijg), dat ik hem gehoord heb om kwart voor 6.![]()
Kreeg een gratis proefabbo aangeboden per e-mail.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je wel mazzel hoor, als je zo'n goede bezorger hebtquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Brak geslapen, en de bezorger van de Telegraaf doet het dus ook op de Hicham~Pimber stijl.
![]()
Maar daarna is het wel 5 minuten droog hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:54 schreef bvvt het volgende:
komt hier echt met bakken uit dd hemel zetten.
en niet van die kleine druppeltjes met veel wind maar van die dikke grote druppels - recht naar beneden
Ziejewelquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:55 schreef kratjuh het volgende:
* kratjuh doet de gordijnen open ..
Huh ? De zon schijnt .. !! [afbeelding]
dat is net genoeg tijd om je motor buiten te zetten en nat te laten regenenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Maar daarna is het wel 5 minuten droog hoor![]()
![]()
[..]
Ziejewel![]()
De wolken zijn ons al lang voorbij, was een mooie bui die in de lengterichting over ons land dreef. Dus nu ga ik lekker rijdenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:55 schreef kratjuh het volgende:
* kratjuh doet de gordijnen open ..
Huh ? De zon schijnt .. !! [afbeelding]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:47 schreef Worldbeater het volgende:Vind de Telegraaf moeilijk genoeg voor in het weekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gisteren officiele opening van de schietvereniging gehad en meer flesjes bier weggekegeld dan patronen afgeschoten.![]()
Wapen blokkeerde ook vaak dus de lol was er snel af.Vanmiddag maar weer even uit elkaar trekken.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
Het graaft niet diep, maar zo blijf je toch een beetje op de hoogte.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:04 schreef hollander172 het volgende:
Vind de Telegraaf moeilijk genoeg voor in het weekend.![]()
Vlak voordat ik uti dienst ging kregen we gloednieuwe Amerikaanse wapens.quote:Gisteren officiele opening van de schietvereniging gehad en meer flesjes bier weggekegeld dan patronen afgeschoten.![]()
Wapen blokkeerde ook vaak dus de lol was er snel af.Vanmiddag maar weer even uit elkaar trekken.
![]()
Och beetje vermaak op de vroege morgen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:26 schreef Worldbeater het volgende:
Het graaft niet diep, maar zo blijf je toch een beetje op de hoogte.
Mjah, deze wordt gewoon vaak gebruikt maar de eigenaar heeft hem nog nooit uit elkaar gehaald.quote:*knip
Er is weinig verschil, voordeel is wel dat je er aardig wat (soms teveelquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:24 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i zit een beetje F1 te kijken en de advertenties op Motor-Forum te lezen.
Er is nogal wat te koop op MF, zijn de prijzen lager of maakt het niet veel verschil
/Koning Lamzak
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:36 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Er is weinig verschil, voordeel is wel dat je er aardig wat (soms teveel) geschiedenis over kan terug vinden.
![]()
Persoonlijk vind ik marktplaats wel goedkoper.
Behalve de mijne dan![]()
Die staat hier 2,5 km verderop te koop te Urkquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik zag deze. En daar blijft het dan ook bij he.
Kijken, kijken, niet kopen![]()
Had hem vanmorgen al gezien.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik zag deze. En daar blijft het dan ook bij he.
Kijken, kijken, niet kopen![]()
Ooooh, Urk....quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:49 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Die staat hier 2,5 km verderop te koop te Urk![]()
Hij is goedkoper dan een nieuwe standaard 2005 modelquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Had hem vanmorgen al gezien.![]()
Echt zo'n impuls koop / verkoop.
Ik bedoel, je koopt zo'n ding niet om je overal aan de maximum snelheid te houden
Wordt hij dan aangehouden verkoopt hij hem meteen weer![]()
Effin wel een lekker ding hoor voor niet teveel![]()
Ik hap niet...quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik was het bijna vergeten, is goed dat je het zegt *snuif*
![]()
Ah beterquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik heb je trouwens in de OP geplaatst![]()
Ik 7 september , dat is donderdag over een weekquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wanneer moeten jullie precies op![]()
quote:
Ik ben benieuwd wie het als eerste lukt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:20 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Ik 7 september , dat is donderdag over een week![]()
Maak bazzie nou niet zenuwachtigquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Ik ben benieuwd wie het als eerste lukt.
Poll?
![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Mijn Suzuki is kapot
Sleutelhanger is doormidden, nu is het een Suzi
quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Mijn Suzuki is kapot
Sleutelhanger is doormidden, nu is het een Suzi
De tweede 'U' was het zwakke punt, krijg je als er de hele tijd mee zit te kloten. Doorbuigen enzoquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]ding is toch best wel stevig... weet niet wat jij ermee hebt gedaan
Jij houd wel niet van symetrie!quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:02 schreef hicham het volgende:
[..]
De tweede 'U' was het zwakke punt, krijg je als er de hele tijd mee zit te kloten. Doorbuigen enzo
Wat is het nu?quote:
tot half 4 was het hier prachtig weerquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:43 schreef Youp het volgende:
dooie boel hier, wie kan er nou uberhaupt aan het touren zijn vandaag?
bah, hier de hele dag regenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
tot half 4 was het hier prachtig weer
mjah ik zit hier in het zuiden ehquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:54 schreef Wojworshebn het volgende:
Ik vind NL eigenlijk helemaal niet meer zo de moeite waard om te toeren met al die overijverige kut agentjes. Rijd liever in een paar urrtjes naar het Teutoburgerwald voor het echte werk![]()
Vorige week nog naar de Dolomieten geweest met een paar mensen waarvan er 2 met open dempers.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:06 schreef Youp het volgende:
mjah ik zit hier in het zuiden ehen in duitsland rij ik niet zo graag met mn open akrapovic
doe mij maar de ardennen dan
ze kijken of er een keurmerk op zit en zo niet dan nemen ze de motor in beslag en kan je hem een weekje of wat later op komen halen zonder uitlaatdemper....quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:08 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Vorige week nog naar de Dolomieten geweest met een paar mensen waarvan er 2 met open dempers.
Wat kost nou zo'n grapje als je gepakt word?
dat viel me ook al op..quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
Heuh allemaal nieuwe posters [waah.gif]
Hoi![]()
Oei niet kinderachtig dusquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:09 schreef Youp het volgende:
[..]
ze kijken of er een keurmerk op zit en zo niet dan nemen ze de motor in beslag en kan je hem een weekje of wat later op komen halen zonder uitlaatdemper....
nouja met een DB killer horen ze je natuurlijk minder goed en houden ze je in eerste instantie al niet aanquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:11 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Oei niet kinderachtig dus![]()
Dus ook een DB-killer voldoet in dat geval natuurlijk niet.
Mooi dat ik nog de orginele pot onder mijn soes heb.![]()
Maar wil wel een yoshimura hebben, loud pipes saves lives![]()
hey, was jij niet met vakantie weg - met je nieuwe vriendin??quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
Heuh allemaal nieuwe posters [waah.gif]
Hoi![]()
zo misselijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:25 schreef kratjuh het volgende:
Laat mijn Yoshi ook geen DB killer verkrijgbaar hebben ...
Morgenquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:31 schreef bvvt het volgende:
[..]
hey, was jij niet met vakantie weg - met je nieuwe vriendin??
De zon schijnt hier al sinds 14:00 uurquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:53 schreef Youp het volgende:
ik ga nog even een rondje doen met Metzde zon schijnt hier nu
Ik dacht dat je al weg was .. Je was ook zo'n tijd niet op 't forum leek het ..quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Morgen![]()
Zo effe eten, koffer pakken en nog relaxen. Morgenochtend boodschappen doen en dan weg![]()
Ben ook niet zo vaak meer thuisquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:58 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al weg was .. Je was ook zo'n tijd niet op 't forum leek het ..
quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:11 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Maar wil wel een yoshimura hebben, loud pipes saves lives![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:54 schreef Wojworshebn het volgende:
Ik vind NL eigenlijk helemaal niet meer zo de moeite waard om te toeren met al die overijverige kut agentjes. Rijd liever in een paar urrtjes naar het Teutoburgerwald voor het echte werk![]()
quote:
Net goedquote:Een nog onbekende Russische man heeft een 15-jarige scholiere van haar mobieltje beroofd en heeft haar geprobeerd te verkrachten. Het meisje liet het hier echter niet bij zitten en vocht terug.
Het voorval speelde zich donderdagavond af op een treinstation. Het meisje bleek echter geen makkelijke prooi; in een gevecht met de dader greep ze het mes en stak ze de man neer, hierna is ze weggerend en heeft ze aangifte gedaan bij de politie. Toen de politie ter plekke arriveerde bleek de man reeds overleden aan de messteek. Het mobieltje hield hij nog altijd stevig in zijn hand geklemd. De politie probeert nu de identiteit van de man te achterhalen.
Kneusquote:Een 18-jarige inwoner van Castricum heeft na twee weken zijn rijbewijs alweer in mogen leveren. De man werd vrijdagnacht aangehouden nadat hij een waar spoor van vernielingen had achtergelaten in zijn woonplaats. Bij een blaastest bleek daarnaast dat hij meer dan tien keer meer had gedronken dan voor een beginnend automobilist is toegestaan.
De man werd rond 00:30 uur in een zwaar beschadigde auto met de lichten aan in de berm gevonden. Hij was in beschonken toestand en verzette zich in eerste instantie nog tegen zijn aanhouding. De man bleek niet alleen zijn auto flink te hebben beschadigd, maar tijdens zijn 'dronkemansrit' ook nog eens een verkeersbord te hebben geraakt, verschillende tegels uit te grond te hebben gereden en een hek frontaal te hebben geramd.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:17 schreef hicham het volgende:
quote:Een nog onbekende Russische man heeft een 15-jarige scholiere van haar mobieltje beroofd en heeft haar geprobeerd te verkrachten. Het meisje liet het hier echter niet bij zitten en vocht terug.
Het voorval speelde zich donderdagavond af op een treinstation. Het meisje bleek echter geen makkelijke prooi; in een gevecht met de dader greep ze het mes en stak ze de man neer, hierna is ze weggerend en heeft ze aangifte gedaan bij de politie. Toen de politie ter plekke arriveerde bleek de man reeds overleden aan de messteek. Het mobieltje hield hij nog altijd stevig in zijn hand geklemd. De politie probeert nu de identiteit van de man te achterhalen.
quote:Net goed
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:29 schreef hicham het volgende:
http://www.metacafe.com/watch/222415/stupid_biker/
Of....verkoop je alles ook losquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Stupid jah, net zoals je motor verkopen op M-F
Het commentaar samengevat: Mooie fiets, kan je niet een jaartje wachten?
Ja en uiteindelijk ben je duurder uit via een veiling. (opgeld en zo)quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:28 schreef Rib-i het volgende:
Weet iemand een website van een online veilinghuis?
http://www.trade-inc.nl/hoofdpagina.php
Dit is de enige die ik heb gevonden met een motor in de veiling. Er zijn vast meer van dit soort veilinghuizen met motoren of motorgerelateerde artikelen.
Ik neig meer naar het invoeren van een motor. Daarom wilde ik vergelijken met het kopen op een veiling, of het veel goedkoper was. Geen rekening gehouden met opcenten of andere exra kosten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:31 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja en uiteindelijk ben je duurder uit via een veiling. (opcenten en zo)![]()
Als je wat zoekt gewoon elke dag op marktplaats en speurders kijken er
komt er vanzelf een voorbij maar dan moet je snel kunnen beslissen (financieel bedoel ik)
Ik ook nog, richting R'dam. In de verte zag ik donkere wolken en ben ik weer richting huis gegaanquote:Vandaag trouwens nog ff een lekker stukje geredenwas goei weer
![]()
Sommige mensen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:55 schreef Gawaine het volgende:
Echt zo'n impuls koop / verkoop.
Ik bedoel, je koopt zo'n ding niet om je overal aan de maximum snelheid te houden
Wordt hij dan aangehouden verkoopt hij hem meteen weer![]()
Wtf .. Is dat ding gejat ofzo ..quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:49 schreef Rib-i het volgende:
Of zoiets:
http://www.devondst.nl/pages/addetail/S2/12049310018330.aspx
2006 ZZR1400
bouwjaar 2005
Vrpr 2900 Euro
![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:53 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hello i'm from italy....
[afbeelding]
Zo ging dat niet in mijn verkooptopic laatst.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:29 schreef Gawaine het volgende:
Of....verkoop je alles ook los
Of....mooie fiets maar ik heb er geen geld voor
Of....op marktplaats staan ze goedkoper
Of....jammer ik heb net een motor gekocht anders had ik...
Of
Of
![]()
eej maar verkocht is ie nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo ging dat niet in mijn verkooptopic laatst.![]()
De potentiele koper kreeg onderweg naar huis, dol van enthousiasme een ongeluk met zijn Blade.![]()
I'm not Gayquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:53 schreef Makster het volgende:
Avond
Hahahahaha
http://www.metacafe.com/watch/58976/kiss_of_death/
Er is ook zo een leuk stukje van Jerome le Banner. Na een ronde maakt zijn tegenspeler nog ff een schijnbeweging alsof hij hem wil slaan....krijgt hij me van Jerome ff een knalquote:
Die filmpjes aan de rechterkant trekken meer mijn intressequote:
Ze stonden in de rij, en verschrikt van de belangstelling heb ik de motor in een mail naar eerstgenoemde ook maar een beetje lopen afkraken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze stonden in de rij, en verschrikt van de belangstelling heb ik de motor in een mail naar eerstgenoemde ook maar een beetje lopen afkraken.![]()
![]()
![]()
En zodra hij geen belangstelling meer had het topic laten dichtgooien door Spider.
Maar wil je hem nu weer verkopen ? ff snel teruggelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik heb alleen vechtfilmpjes aan de rechterkantquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Die filmpjes aan de rechterkant trekken meer mijn intresse![]()
![]()
Wat een lul zegquote:
De TLquote:Maar wil je hem nu weer verkopen ? ff snel teruggelezen![]()
Ok, ik las gisteren iets en daar zei hij dat het vandaag duidelijk zou zijn ofzoietsquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:18 schreef Gawaine het volgende:
[..]
weet ik ook niet...las iets van het topic weer opengooien door Spider (van TKA)
Niet aan helderheid toegekomen.......quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ok, ik las gisteren iets en daar zei hij dat het vandaag duidelijk zou zijn ofzoiets![]()
Trusten manquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet aan helderheid toegekomen.......Was een goede weekendpappa.
![]()
![]()
JA die ken ik ook jaquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:07 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Er is ook zo een leuk stukje van Jerome le Banner. Na een ronde maakt zijn tegenspeler nog ff een schijnbeweging alsof hij hem wil slaan....krijgt hij me van Jerome ff een knal![]()
Ga ff het filmpje zoeken.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:34 schreef Metz het volgende:
Ben net terug van een stukkie knallen met Youp.... (knallen in de zin van... racen, de holigan uithangen)
KLIK!
Imageshack.. werkt voor geen meterquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:34 schreef Metz het volgende:
Ben net terug van een stukkie knallen met Youp.... (knallen in de zin van... racen, de holigan uithangen)
KLIK!
Nice picciequote:Op zondag 27 augustus 2006 22:34 schreef Metz het volgende:
Oke, dan doen we het met een veel te grote foto:
[afbeelding]
Hola Fulcrumquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Imageshack.. werkt voor geen meter![]()
Leuk plaatje![]()
De groeten terugquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:43 schreef Metz het volgende:
En jullie krijgen namens Joep (en natuurlijk ook van mij) de welgemeende groeten uit het zuiden!
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:43 schreef Youp het volgende:
youp is weer in da house
rondje met metz was de moeite waardhelaas dat de actiefoto's niet gelukt zijn
vanwege een te lange sluitertijd en de schemering ofzo... ram vaag
quote:
Ben de laatste tijd een beetje aan het doen of ik normaal benquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:03 schreef Gawaine het volgende:
By the way, heeft BazzieK een zenuwinzinking gehad omdat hij woensdag moet afrijden ?![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben de laatste tijd een beetje aan het doen of ik normaal ben![]()
Inkoppertjequote:Op zondag 27 augustus 2006 22:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
aangezien je maar doet alsofquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
ik ben op de terugweg van Metz net nog even flink nat geworden!quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:00 schreef Cadfael het volgende:
nog lekker gereden/natgeregend dit weekend?
scheen nogal een verschil te zijn per plaats...
Noujaquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
aangezien je maar doet alsof
zit je te f5-en en jezelf maar inhouden dat je niet reageerd ofzo?
Ben wel drooggebleven, op tijd omgedraaidquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:00 schreef Cadfael het volgende:
Je werd zo geil van em?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef Youp het volgende:
[..]
ik ben op de terugweg van Metz net nog even flink nat geworden!
nee dit was op de terugweg, achteraf dus... toen waren we al klaarquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:05 schreef Cadfael het volgende:
ik had vrijdag pech zeg. nouja, niet met weer, het regende de hele dag behalve sochtends en eind van de middag.
Maar toen ik rond 5 uur naar huis ging, stond er een en al file op de A12 tussen gouda en utrecht....echt idioot zeg.
Hij d8 nog ff terug aan het lekkere rijdenquote:
Jij maakt wel erg veel verloren ritjes he?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ook nog, richting R'dam. In de verte zag ik donkere wolken en ben ik weer richting huis gegaan![]()
Had je nog kunnen verifieren of dat echt waar was of lulkoek?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo ging dat niet in mijn verkooptopic laatst.![]()
De potentiele koper kreeg onderweg naar huis, dol van enthousiasme een ongeluk met zijn Blade.![]()
Nice pic en motorenquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:34 schreef Metz het volgende:
Oke, dan doen we het met een veel te grote foto:
[afbeelding]
Tussen de buien doorquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:00 schreef Cadfael het volgende:
haha, ik kon niet anders zeg.... was amper ruimte op de rijbanen !quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:06 schreef Youp het volgende:
[..]
nee dit was op de terugweg, achteraf dus... toen waren we al klaar![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Misluktquote:
die middelvinger stak ik op richting Metz omdat hij me op de foto wou gaan zetten en daar heb ik nooit zo veel behoefte aan zeg maarquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij maakt wel erg veel verloren ritjes he?Ene keer word je teruggebeld door de vrouw des huizes, andere keer moet je terug vanwege een aankomende regenbui...
[..]
Had je nog kunnen verifieren of dat echt waar was of lulkoek?
[..]
Nice pic en motorenvoor zover het nog geloofwaardig overkomt
Jammer van die middelvinger die even later nog langs komt vliegen [afbeelding]
[..]
Tussen de buien door![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij maakt wel erg veel verloren ritjes he?Ene keer word je teruggebeld door de vrouw des huizes, andere keer moet je terug vanwege een aankomende regenbui...
hmmz waarom heb ik nooit in de gaten wanneer mn telefoon overgaat op de motor?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Was de 1e keer dat ik werd teruggebeld, echt waar![]()
![]()
geloof je dat?
Het is gewoon klote met dit weer. Als het regent sta je tot je enkels in het water![]()
Heb jij nog gereden?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:06 schreef Youp het volgende:
[..]
nee dit was op de terugweg, achteraf dus... toen waren we al klaar![]()
Nee joh, iedereen hier weet dat ik actief necrofiel benquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:15 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Verkapte zie mij homozijnpost![]()
jawelquote:
-XX- leeft nog?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee joh, iedereen hier weet dat ik actief necrofiel ben![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
oh, was dat niet aardig
[..]dat was iig niet aardig
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:13 schreef Youp het volgende:
[..]
hmmz waarom heb ik nooit in de gaten wanneer mn telefoon overgaat op de motor?
Dus woensdag post je em?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:17 schreef Youp het volgende:
[..]
jawelmaar dat is niet geschikt voor motormuizen zonder rijbewijs
![]()
Nog wel.....quote:[..]
-XX- leeft nog?
Ja, ik geloof jequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Was de 1e keer dat ik werd teruggebeld, echt waar![]()
![]()
geloof je dat?
Het is gewoon klote met dit weer. Als het regent sta je tot je enkels in het water![]()
Heb jij nog gereden?
quote:
Truste!!!1!11!11quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:17 schreef kratjuh het volgende:
Ik ga niet teruglezen nu .. Maar wel m'n bedje in ..
Truste
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Nog ca. 61 uur en we hebben er een 25 KWatter bij
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:17 schreef kratjuh het volgende:
Ik ga niet teruglezen nu .. Maar wel m'n bedje in ..
Truste
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Nog ca. 61 uur en we hebben er een 25 KWatter bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bel me dan op als je zoiets gaat doen, laat ik de telefoon thuis okayquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, ik geloof je![]()
![]()
Vandaag staande wheelies geoefend, linkervoet op duosteppie en rechtervoet op normale steppie, ging goed joh
nouja ik neem hem ook altijd mee ja... maar ik hoor/voel hem echt nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:18 schreef Cadfael het volgende:
[..]
heb vaak de neiging om hem gewoon thuis te laten, omdat ik em toch niet hoor. maarja bedenk me dan vaak omdat het wel handig is als je onverwachts langs de kant van de weg staat.
Is het teveel porno voor op een openbaar forumquote:
Heb geen beltegoedquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Bel me dan op als je zoiets gaat doen, laat ik de telefoon thuis okay![]()
Het waaide trouwens best hard vandaag, ik had een smoesje verzonnen![]()
2 ontzettende pr0n SM's jaquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:25 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Is het teveel porno voor op een openbaar forum![]()
Ik heb navigatiesoftware op de telefoon, aangezien ik het richtingsgevoel heb van een postduif met vogelgriep kan het van levensbelang zijn dat ik m'n telefoon bij me heb als ik me buiten de stadsgrenzen ga begevenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:18 schreef Cadfael het volgende:
[..]
heb vaak de neiging om hem gewoon thuis te laten, omdat ik em toch niet hoor. maarja bedenk me dan vaak omdat het wel handig is als je onverwachts langs de kant van de weg staat.
Welkom bij de clubquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
richtingsgevoel heb van een postduif met vogelgriep
Genoeg, als je maar flexibel bent met je prioriteitenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb geen beltegoed![]()
Maar ik zal eraan denken
Deze week weer naar schl, vraag me af hoeveel tijd erover blijft voor rijden
maarreh, hoe doe je dat dan tijdens het rijden? of ga je na elke afslag aan de kant om op je foon te kijken????quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb navigatiesoftware op de telefoon, aangezien ik het richtingsgevoel heb van een postduif met vogelgriep kan het van levensbelang zijn dat ik m'n telefoon bij me heb als ik me buiten de stadsgrenzen ga begeven![]()
heb ik ookquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb navigatiesoftware op de telefoon, aangezien ik het richtingsgevoel heb van een postduif met vogelgriep kan het van levensbelang zijn dat ik m'n telefoon bij me heb als ik me buiten de stadsgrenzen ga begeven![]()
De samenleving snapt ons nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:31 schreef Youp het volgende:
[..]
Amerikaan 4 jaar cel in voor lijkenseks
headset erin prikken en luisteren naar de aanwijzingenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:31 schreef Cadfael het volgende:
[..]
maarreh, hoe doe je dat dan tijdens het rijden? of ga je na elke afslag aan de kant om op je foon te kijken????
Ik kijk meestal op de kaart thuis, en dan onthoud ik gewoon wat ik moet doen, vaak lukt dat dan ook nog wel aardig.
What about your post-it?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
With stupidquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:31 schreef Cadfael het volgende:
[..]
maarreh, hoe doe je dat dan tijdens het rijden? of ga je na elke afslag aan de kant om op je foon te kijken????
Ik kijk meestal op de kaart thuis, en dan onthoud ik gewoon wat ik moet doen, vaak lukt dat dan ook nog wel aardig.
ah. maar volgens mij hoor ik die ook nog niet eens boven mijn eigen motor uitquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
headset erin prikken en luisteren naar de aanwijzingen
quote:
Homo zijn is niet erg hoor Bazziekjequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:15 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Verkapte zie mij homozijnpost![]()
je moet ze dan ook wel op je rug plakken he, dan kunnen ze er niet zogauw vanaf waaienquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]die post-it had ik nog een variant op gebruikt
![]()
ik vertrouwde er niet op dat een post-it bleef zitten... dus had een papiertje met afslagen op m'n handschoen geplakt![]()
![]()
Je hebt gelijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Genoeg, als je maar flexibel bent met je prioriteiten![]()
In de herfst/winter tiet zat, straks richting lente zal het wel moeilijk worden![]()
Ik had het op een plekkie geplakt waar er geen wervelingen waren, op de snelweg werd het soms wel spannend als er wind van zij ofzo eronder kwam.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]die post-it had ik nog een variant op gebruikt
![]()
ik vertrouwde er niet op dat een post-it bleef zitten... dus had een papiertje met afslagen op m'n handschoen geplakt![]()
![]()
ik had toen geen zin om m'n tanktas mee te nemenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:36 schreef Cadfael het volgende:
haha, als ik op vakantie ga heb ik gewoon een A4tje met de belangrijkste afslagen erop onder het plastic schermpje van mn motortas. evt nog een kaart daaronder die je kan raadplegen als je ergens stopt. werkt perfect
bleef prima zitten hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:37 schreef Cadfael het volgende:
[..]
je moet ze dan ook wel op je rug plakken he, dan kunnen ze er niet zogauw vanaf waaien![]()
U bent homo?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:36 schreef Metz het volgende:
[..]
Homo zijn is niet erg hoor Bazziekje![]()
![]()
En SM is lekker!
Die wervelingen vond ik ook spannend bij mijn tanktas die ik niet had vastgebonden, ik vertrouwde op de magneten toen ik onderweg was naar een Fok!MC meeting. Totdat ie wegvloog, op de A2 meest linker rijstrook net naast de redresseerstrook ...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had het op een plekkie geplakt waar er geen wervelingen waren, op de snelweg werd het soms wel spannend als er wind van zij ofzo eronder kwam.
Damn zeg, volgens mij heb je het papiertje verkeerd gelezenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Heb net het rooster gechecked en ben maandag, woensdag, donderdag en vrijdag vrijTwee van die dagen worden nog ingevuld voor een project waarschijnlijk en donderdagochtend heb ik ook een vak maar dan lig jij nog in bed
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Heb net het rooster gechecked en ben maandag, woensdag, donderdag en vrijdag vrijTwee van die dagen worden nog ingevuld voor een project waarschijnlijk en donderdagochtend heb ik ook een vak maar dan lig jij nog in bed
maar jij hebt nog een kuip die de wind een beetje tegenhoudquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had het op een plekkie geplakt waar er geen wervelingen waren, op de snelweg werd het soms wel spannend als er wind van zij ofzo eronder kwam.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Die wervelingen vond ik ook spannend bij mijn tanktas die ik niet had vastgebonden, ik vertrouwde op de magneten toen ik onderweg was naar een Fok!MC meeting. Totdat ie wegvloog, op de A2 meest linker rijstrook net naast de redresseerstrook ...
Is dat een avance op Metz? Zou ik toch smilies gebruiken heurquote:
Maar jij hebt geen Bandit die trappelend op je wacht, dus no problemquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
bij mij hebben ze gewoon alle 3 de vakken die ik volg op 3 dagen gezet
![]()
nou zit ik waarschijnlijk ivm project toch wel 3,5 a 4 dagen op school![]()
Idd, zo groot maken ze de kuipen niet meerquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
maar jij hebt nog een kuip die de wind een beetje tegenhoud
quote:
nee... alleen maar een klein zielig gs'je die smeekt om wat meer km'squote:Op zondag 27 augustus 2006 23:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Is dat een avance op Metz? Zou ik toch smilies gebruiken heur![]()
[..]
Maar jij hebt geen Bandit die trappelend op je wacht, dus no problem
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zo.. alles zit weer in de koffer![]()
Dus ik ga er vandoor. De groeten en tot snel![]()
![]()
ducktape en tyraps (of hoe je dat schrijft) doet wonderenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik had toen geen zin om m'n tanktas mee te nemen
[..]
bleef prima zitten hoor
als je maar genoeg plakband gebruikt![]()
Heeft mij een digicam gekost, thug lifequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
![]()
papiertje, klein oppervlak, goede kleef-eigenschappen, laag gewicht![]()
![]()
Het inhalen van vrachtwagens was vooral spannend en bij swifterbant die lange brug. Maar verder appeltje-eitje![]()
![]()
Hij's laatst een beetje gegroeid tochquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nee... alleen maar een klein zielig gs'je die smeekt om wat meer km's
Mzzlsquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zo.. alles zit weer in de koffer![]()
Dus ik ga er vandoor. De groeten en tot snel![]()
![]()
Wel via de verzekering terug kunnen krijgen mag ik hopen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Heeft mij een digicam gekost, thug life
handschoen aan... papiertje erop leggen... plakband 8 keer rond eromheen wikkelenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:51 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
ducktape en tyraps (of hoe je dat schrijft) doet wonderen
ja, na 12 jaar gaat ie ineens groeien, maf dingquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Heeft mij een digicam gekost, thug life [afbeelding]
[..]
Hij's laatst een beetje gegroeid toch
Biatch, pitte
Voor een keer gewoon een serieuze vraagquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Is dat een avance op Metz? Zou ik toch smilies gebruiken heur![]()
Het is heel moeilijk om met mensen met meerdere persoonlijkheden te communiceren. Als je aangeeft met wie we te maken hebben maakt dat het reageren makkelijkerquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Voor een keer gewoon een serieuze vraag
Bas zegt dat ik dat niet mag zeggen tegen vreemdenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het is heel moeilijk om met mensen met meerdere persoonlijkheden te communiceren. Als je aangeeft met wie we te maken hebben maakt dat het reageren makkelijker [afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bas zegt dat ik dat niet mag zeggen tegen vreemden![]()
![]()
Trustenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:10 schreef Roderick2085 het volgende:ik ga pitten...
moet morgen gewoon om 4 uur 's middags op school zijn voor een bespreking
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee maar ken 2 homo's en die rijden ook SM dus dan zou het wel een eng patroon worden
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:17 schreef Metz het volgende:
[..]
Dan ben ik mss tóch homo... (ik twijfel al)
![]()
![]()
Niet vallen helpt het beste, al het straatmeubilair kan in principe voor scherprechter spelen bij een val.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:33 schreef Crashcat het volgende:
Net het nieuws gelezen dat een motorrijder overleden is aan de verwondingen door de vangrrails.
Nooit leuk.
MAG lobbiet tegen de vangrails maar heeft het ook zin?
Het was net gezelligquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:33 schreef Crashcat het volgende:
Net het nieuws gelezen dat een motorrijder overleden is aan de verwondingen door de vangrrails.
Nooit leuk.
MAG lobbiet tegen de vangrails maar heeft het ook zin?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:48 schreef Crashcat het volgende:
Ik ben altijd de spelbreker
Deze al gezien? Scootermeeting Gelredome
Eerst post je een ernstig stukkie over een motorrijder die z'n leven laat en dan 2 filmpjes van jonge gasten die ook hun leven hadden latenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:48 schreef Crashcat het volgende:
Ik ben altijd de spelbreker
Deze al gezien? Scootermeeting Gelredome
Ik nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoe oud was jij toen je condooms ging gebruiken, voor die tijd hing je 'm ook overal in als het een hartslag had![]()
Jij niet, maar Bas mischien welquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik nietMaarja dat ligt aan de sletjes van tegenwoordig
Wat een vent hequote:Op maandag 28 augustus 2006 01:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat, en ik maar afvragen wat die jeuk was
![]()
Ik ook hoor, ik ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja, ik moet er maar mee leven he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |