Niet alsof iemand zijn eigen regels kan maken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:09 schreef -XX- het volgende:
Nohhhhhhhhh! Deze was eerder!
Junior was nog niet geboren.quote:
T'is ook heerlijk weer om te knallen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:01 schreef -XX- het volgende:
Whahawij moeten het verlopig nog bij fokken houden
, jullie kunnen nu lekker gaaaan
![]()
Wel als bazziek aanwezig is!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:17 schreef Snelwagen het volgende:
duren die topics altijd zo FOKking kort hier![]()
Gang is alles hé..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:17 schreef Snelwagen het volgende:
duren die topics altijd zo FOKking kort hier![]()
Ban, ban ban ban ban!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet alsof iemand zijn eigen regels kan maken.![]()
Wie maakt de topics?
De laatste FokMC'er (zie lijstje met motoren hierboven) is degene die ook het nieuwe topic start. Als dit te lang duurt, kan een andere FokMC'er dit doen.
Bazziek een 24 uurs ban.![]()
![]()
Heb minuten zitten wachten.![]()
[..]
Junior was nog niet geboren.
En ik was geen getuige, hoorde het pas toen die man aan de bar stennis ging maken.
Wij stonden nog met de jongensgroep aan de andere kant.. vér, zo vér mogelijk van de vriendinnen.
[..]
T'is ook heerlijk weer om te knallen.![]()
Heb je al betaald dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:15 schreef Raptor2096 het volgende:
2 vervolgdelen en ik word bij allebei niet in de OP genoemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:28 schreef -XX- het volgende:whehe Gevonden hoor [afbeelding]
WHahaha en wat doet hij!!!!!!!
Graag uw mening over de OP perikelen, ó El Presidente.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:02 schreef hicham het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit. Aanbieding van de week.![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door Worldbeater op 26-08-2006 22:49:48 ]
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
Niet te geloven hoeveel popcorn er popt uit een handvol van die korrels.![]()
![]()
Alleen een beetje stom om de gloeiend hete glazen kom uit de magentron direct
op de plastic klep van de fotoscanner te leggen.
That wasn't too smart wasn't it?
leuke pekelfiets, maarja licht RBW heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit. Aanbieding van de week.![]()
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
![]()
That wasn't too smart wasn't it?
mmm, leuk ding, schade aan kuipdelen, dus hij heeft ig een kuip. Das al meer dan ik nu hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit. Aanbieding van de week.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik miste je al bij het uitzwaaien van Worldpimber![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kutquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
mmm, leuk ding, schade aan kuipdelen, dus hij heeft ig een kuip. Das al meer dan ik nu heb
En nu val je door de mand, inloggen op BE haar naam, terwijl ze op vakantie is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:00 schreef stinkie het volgende:
Kut
En geen edit rechten meer. Dubbel kut
Niet dat ik ooit rechten gehad heb, maar ik kon het altijd vragen natuurlijk![]()
Ik had het nog gevraagd maar m'n vader kende Dhr. Wiersma niet. Maar die is ook al 65+quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kut
En geen edit rechten meer. Dubbel kut
Niet dat ik ooit rechten gehad heb, maar ik kon het altijd vragen natuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:59 schreef Rib-i het volgende:Fokking veel te goed voor deze wereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net voor deze post kaartjes voor de OP gekocht.
Eind volgende maand een concert in de Melkweg.![]()
Welke artiest?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Fokking veel te goed voor deze wereld.![]()
Net voor deze post kaartjes voor de OP gekocht.
Eind volgende maand een concert in de Melkweg.![]()
Die heb ik vanavond opgehaald, die ligt d'r jetlag weg te slapen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En nu val je door de mand, inloggen op BE haar naam, terwijl ze op vakantie is.![]()
De OP.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:07 schreef Rib-i het volgende:
Welke artiest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:09 schreef stinkie het volgende:
En hoop maar dat ze niet leest dat je het vakantie noemtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De OP.![]()
Ondertussen het kaartje betaald.
Vroegah, heb ik ze weleens gezien. Ik wist niet dat die nog bestondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zeet nog, flikkersquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:01 schreef BazzieK het volgende:
Even toekomstige klanten kijken op de kermis![]()
-XX- Mag de volgende openen![]()
Zonder foto van mij in de OP
![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:42 schreef Worldbeater het volgende:Afscheidsfeestje worldpimber, waarom was ben je er nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was ook niet de junior die ik bedoeldequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Junior was nog niet geboren.
Niet te geloven dat je zoontje zo normaal is geworden met zo'n vaderquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
Ey, was gezellig manquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Afscheidsfeestje worldpimber, waarom was ben je er niet
Dat moet later nog blijken héquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet te geloven dat je zoontje zo normaal is geworden met zo'n vader
Doe je goed met die gitaar manquote:
Ik in 1994, 1998, 2003 en 2006 dan..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:16 schreef Rib-i het volgende:
Vroegah, heb ik ze weleens gezien. Ik wist niet dat die nog bestond![]()
Ik lust geen 100% Halal.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:21 schreef hicham het volgende:
Afscheidsfeestje worldpimber, waarom was ben je er niet
Beats me.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:23 schreef BazzieK het volgende:
Niet te geloven dat je zoontje zo normaal is geworden met zo'n vader
Ouders hebben een leven lang vol onrust.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:25 schreef Snelwagen het volgende:
Dat moet later nog blijken hé, kleine kinderen kun je niks van zeggen
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:27 schreef hicham het volgende:
Doe je goed met die gitaar man
Brahim vond het ook tof om je weer te zien, hij wil nog vaker met je samenwerkenfeesten
Hij is wel tof hequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Doe je goed met die gitaar man
Brahim vond het ook tof om je weer te zien, hij wil nog vaker met je samenwerkenfeesten
quote:Re: kan/mag deze weer open?
Haha, slijmbal
Hij is weer open, succes met de verkoop!
Grtz. Spider
![]()
That wasn't too smart wasn't it?![]()
toch weer de tl in de verkoopquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:33 schreef Worldbeater het volgende:
Goed koppel.![]()
[afbeelding]
Spider vindt mij liev.![]()
[..]
![]()
![]()
Trustuh manquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En we houden allemaal van Shrek.![]()
Goodnîght.![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
toch weer de tl in de verkoop
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:59 schreef Rib-i het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikke deuk, en de letters Epson zijn behoorlijk gegolft.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:40 schreef Roderick2085 het volgende:
schade zal wel te overzien zijn... anders had je vast gelijk een foto gepost
quote:
De laatste meen ik. Maar 'k was er niet bij.quote:
Waarom wil je die TL nou weer verkopenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:53 schreef Worldbeater het volgende:
En nu geen reacties meer, ik ga slapen ja!![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:53 schreef Worldbeater het volgende:
Tering Roderick.![]()
![]()
[afbeelding]
Randje is 4 mm hoog, maar dat zie je niet met vlak licht vanaf de cam.
Misschien dat het beter is met een bijna goede witbalans. Iemand?![]()
Even de laatste witbalanzen.. bijna in balans doet ook een hoop.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:53 schreef Worldbeater het volgende:
Tering Roderick.![]()
![]()
[afbeelding]
Randje is 4 mm hoog, maar dat zie je niet met vlak licht vanaf de cam.
Misschien dat het beter is met een bijna goede witbalans. Iemand?![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:08 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Inzet: de knapste, meest ervaren en uiteraard almachtige motorrijder van de Fok! MC.![]()
![]()
![]()
Het is juist wel een SC, maar niet altijd motorgerelateerdquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:51 schreef Crashcat het volgende:
Jah, maar af en toe lijkt het geen sc hier..
Dan is het wel eens moeilijk om alles te volgen.
En met uitzondering van Crashcat hebben de andere MC leden er ieder al vele meetings op zitten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 09:52 schreef hicham het volgende:
Het is juist wel een SC, maar niet altijd motorgerelateerd
D'rom.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:25 schreef Crashcat het volgende:
Ik neem er nog geen eens moeite ervoor om erop te reageren![]()
![]()
Mooie tijdquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:05 schreef -XX- het volgende:
Morgen skattekes![]()
![]()
Ik lig er pas in, maar kom niet in slaap
![]()
Jij?quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:07 schreef Worldbeater het volgende:
Brak geslapen, en de bezorger van de Telegraaf doet het dus ook op de Hicham~Pimber stijl.
Ook het eerst sinds vorige week vrijdag (en dat ik de krant krijg), dat ik hem gehoord heb om kwart voor 6.![]()
Kreeg een gratis proefabbo aangeboden per e-mail.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je wel mazzel hoor, als je zo'n goede bezorger hebtquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Brak geslapen, en de bezorger van de Telegraaf doet het dus ook op de Hicham~Pimber stijl.
![]()
Maar daarna is het wel 5 minuten droog hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:54 schreef bvvt het volgende:
komt hier echt met bakken uit dd hemel zetten.
en niet van die kleine druppeltjes met veel wind maar van die dikke grote druppels - recht naar beneden
Ziejewelquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:55 schreef kratjuh het volgende:
* kratjuh doet de gordijnen open ..
Huh ? De zon schijnt .. !! [afbeelding]
dat is net genoeg tijd om je motor buiten te zetten en nat te laten regenenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Maar daarna is het wel 5 minuten droog hoor![]()
![]()
[..]
Ziejewel![]()
De wolken zijn ons al lang voorbij, was een mooie bui die in de lengterichting over ons land dreef. Dus nu ga ik lekker rijdenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:55 schreef kratjuh het volgende:
* kratjuh doet de gordijnen open ..
Huh ? De zon schijnt .. !! [afbeelding]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:47 schreef Worldbeater het volgende:Vind de Telegraaf moeilijk genoeg voor in het weekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gisteren officiele opening van de schietvereniging gehad en meer flesjes bier weggekegeld dan patronen afgeschoten.![]()
Wapen blokkeerde ook vaak dus de lol was er snel af.Vanmiddag maar weer even uit elkaar trekken.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
Het graaft niet diep, maar zo blijf je toch een beetje op de hoogte.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:04 schreef hollander172 het volgende:
Vind de Telegraaf moeilijk genoeg voor in het weekend.![]()
Vlak voordat ik uti dienst ging kregen we gloednieuwe Amerikaanse wapens.quote:Gisteren officiele opening van de schietvereniging gehad en meer flesjes bier weggekegeld dan patronen afgeschoten.![]()
Wapen blokkeerde ook vaak dus de lol was er snel af.Vanmiddag maar weer even uit elkaar trekken.
![]()
Och beetje vermaak op de vroege morgen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:26 schreef Worldbeater het volgende:
Het graaft niet diep, maar zo blijf je toch een beetje op de hoogte.
Mjah, deze wordt gewoon vaak gebruikt maar de eigenaar heeft hem nog nooit uit elkaar gehaald.quote:*knip
Er is weinig verschil, voordeel is wel dat je er aardig wat (soms teveelquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:24 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i zit een beetje F1 te kijken en de advertenties op Motor-Forum te lezen.
Er is nogal wat te koop op MF, zijn de prijzen lager of maakt het niet veel verschil
/Koning Lamzak
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:36 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Er is weinig verschil, voordeel is wel dat je er aardig wat (soms teveel) geschiedenis over kan terug vinden.
![]()
Persoonlijk vind ik marktplaats wel goedkoper.
Behalve de mijne dan![]()
Die staat hier 2,5 km verderop te koop te Urkquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik zag deze. En daar blijft het dan ook bij he.
Kijken, kijken, niet kopen![]()
Had hem vanmorgen al gezien.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik zag deze. En daar blijft het dan ook bij he.
Kijken, kijken, niet kopen![]()
Ooooh, Urk....quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:49 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Die staat hier 2,5 km verderop te koop te Urk![]()
Hij is goedkoper dan een nieuwe standaard 2005 modelquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Had hem vanmorgen al gezien.![]()
Echt zo'n impuls koop / verkoop.
Ik bedoel, je koopt zo'n ding niet om je overal aan de maximum snelheid te houden
Wordt hij dan aangehouden verkoopt hij hem meteen weer![]()
Effin wel een lekker ding hoor voor niet teveel![]()
Ik hap niet...quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik was het bijna vergeten, is goed dat je het zegt *snuif*
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |