Niet alsof iemand zijn eigen regels kan maken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:09 schreef -XX- het volgende:
Nohhhhhhhhh! Deze was eerder!
Junior was nog niet geboren.quote:
T'is ook heerlijk weer om te knallen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:01 schreef -XX- het volgende:
Whahawij moeten het verlopig nog bij fokken houden
, jullie kunnen nu lekker gaaaan
![]()
Wel als bazziek aanwezig is!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:17 schreef Snelwagen het volgende:
duren die topics altijd zo FOKking kort hier![]()
Gang is alles hé..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:17 schreef Snelwagen het volgende:
duren die topics altijd zo FOKking kort hier![]()
Ban, ban ban ban ban!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet alsof iemand zijn eigen regels kan maken.![]()
Wie maakt de topics?
De laatste FokMC'er (zie lijstje met motoren hierboven) is degene die ook het nieuwe topic start. Als dit te lang duurt, kan een andere FokMC'er dit doen.
Bazziek een 24 uurs ban.![]()
![]()
Heb minuten zitten wachten.![]()
[..]
Junior was nog niet geboren.
En ik was geen getuige, hoorde het pas toen die man aan de bar stennis ging maken.
Wij stonden nog met de jongensgroep aan de andere kant.. vér, zo vér mogelijk van de vriendinnen.
[..]
T'is ook heerlijk weer om te knallen.![]()
Heb je al betaald dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:15 schreef Raptor2096 het volgende:
2 vervolgdelen en ik word bij allebei niet in de OP genoemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:28 schreef -XX- het volgende:whehe Gevonden hoor [afbeelding]
WHahaha en wat doet hij!!!!!!!
Graag uw mening over de OP perikelen, ó El Presidente.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:02 schreef hicham het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit. Aanbieding van de week.![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door Worldbeater op 26-08-2006 22:49:48 ]
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
Niet te geloven hoeveel popcorn er popt uit een handvol van die korrels.![]()
![]()
Alleen een beetje stom om de gloeiend hete glazen kom uit de magentron direct
op de plastic klep van de fotoscanner te leggen.
That wasn't too smart wasn't it?
leuke pekelfiets, maarja licht RBW heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit. Aanbieding van de week.![]()
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
Niet te geloven hoeveel popcorn er popt uit een handvol van die korrels.![]()
![]()
Alleen een beetje stom om de gloeiend hete glazen kom uit de magentron direct
op de plastic klep van de fotoscanner te leggen.
That wasn't too smart wasn't it?
mmm, leuk ding, schade aan kuipdelen, dus hij heeft ig een kuip. Das al meer dan ik nu hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit. Aanbieding van de week.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik miste je al bij het uitzwaaien van Worldpimber![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kutquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
mmm, leuk ding, schade aan kuipdelen, dus hij heeft ig een kuip. Das al meer dan ik nu heb
En nu val je door de mand, inloggen op BE haar naam, terwijl ze op vakantie is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:00 schreef stinkie het volgende:
Kut
En geen edit rechten meer. Dubbel kut
Niet dat ik ooit rechten gehad heb, maar ik kon het altijd vragen natuurlijk![]()
Ik had het nog gevraagd maar m'n vader kende Dhr. Wiersma niet. Maar die is ook al 65+quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kut
En geen edit rechten meer. Dubbel kut
Niet dat ik ooit rechten gehad heb, maar ik kon het altijd vragen natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |