Lees de OP, debiel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat bedoel de recente muziekstijl? Die brezah en Niger muziek die je de hele dag op de BOX en TMF voor bij ziet komen?
Dat valt bij mij niet onder muziek. Luister maar een goed naar:
[..]
O, ja vergeet Queen en Supertramp ook niet![]()
Lees mijn post nog een goedquote:
Lees die van mij nog eens goed. Ik refereerde aan de OP. Daarin staat exact beschreven wat er met die recente muzieksmaak wordt bedoeld.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:54 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Lees mijn post nog een goed![]()
Ik vraag je wat en geef mijn mening ergens over
Ja, de recente muziek is bijna alleen maar van de TMF / The Box Brezah muziek. De bands die daar op een uitzondering vormen zijn maar bij een kleine groep mensen bekend met her en der een paar uitzonderingen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:58 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Lees die van mij nog eens goed. Ik refereerde aan de OP. Daarin staat exact beschreven wat er met die recente muzieksmaak wordt bedoeld.
idd!quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:19 schreef Maethor_Veleg het volgende:
niks mis met spinvis
Ga je asjeblieft melden voor een inburgeringscursus.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:16 schreef RacerDKB het volgende:
luisterd
Counting Crows gaan op zich al best een tijdje mee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:52 schreef pberends het volgende:
Vreselijk die mensen met hun popi-jopi muzieksmaak van alleen zeer recente artiesten tegenwoordig.
Favo muziek: Norah Jones, Jack Johnson, Counting Crows, met klapper op de vuurpijl: Spinvis!
Sinds wanneer zijn die mensen muziek gaan luisteren? Sinds 2004? Daarvoor hadden ze nog geen plaat gehoord ofzo?
Ik zeg niet dat de muziek slecht is, in tegendeel, maar hoe kun je alleen van muziek houden/luisteren die recent populair zijn geworden? Gooien die mensen hun cd's/mp3tjes die langer dan een jaar oud zijn weg ofzo? Het zou me niets verbazen.
Edit, ter verduidelijking:
Maar het doet met denken aan mensen aan wie je vraagt: "Wat is de beste film die je ooit gezien hebt??"
"Ja ehh, dat is (insert populaire film die op dat moment in de bios draait)"
Fuck that, die is uit 2006! Die mensen hebben een geheugen van een marmotje.
hier gewoon hardstyle, vocal trance tot aan klassieke muziekquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:57 schreef Zyggie het volgende:
Ook supergrappig is de 'alternatieve' muzieksmaak van veel studenten. Allemaal precies dezelfde bands, je kent het wel.
Dan luister je er niet naar ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:11 schreef Danny_Ramone het volgende:
NOFX - Please play this song on the radio, blijft toch wel humor.
Ik word btw schijtziek van de arctic monkeys, vooral door de stem van de zanger.
Uhh nee... Nee, gewoon nee.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:41 schreef yok het volgende:
Muzieksmaak wordt bijna altijd ontwikkeld en/of beïnvloed door je ouders en vrienden. Gewoon hopen bij de eerste en bij de tweede zorgen dat je goede hebt.
- Queen mag trouwens ook wel in mijn rijtje-
Meestal wel hoor... Mijn ouders luisteren bijvoorbeeld naar Wet Wet Wet, Toto, Supertramp, ELO, Lionel Richie, Cliff Richard..., Queen, Huey Lewis and the News vind m'n moeder ook geinig... De helft hiervan staat ook in mijn Winamp lijst.quote:
Of ouders die eens een ander radiostation dan Sky Radio moeten vinden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:34 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Meestal wel hoor... Mijn ouders luisteren bijvoorbeeld naar Wet Wet Wet, Toto, Supertramp, ELO, Lionel Richie, Cliff Richard..., Queen, Huey Lewis and the News vind m'n moeder ook geinig... De helft hiervan staat ook in mijn Winamp lijst.
Ik heb rock 'n roll ouders![]()
Altomuziek.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:17 schreef A_L_N_F het volgende:
wat the fuck is spinvis?
waarom heb ik daar nog nooit van gehoord?
is dat emo/gothic/alto muziek of zo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |