ziekjes!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:09 schreef sickah het volgende:
heys, ik probeer me te reggen voor bf2tracker maar dan zegt ie dat t password niet goed is
na het eten nog maar eens sjekke
Hij wordt wel ranked.. maar dan op een eigen rank systeem.. dus de punten tellen niet voor BF2..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:32 schreef Incolumis het volgende:
nieuwe mod, legaal, niet ranked, fucking pwnage, echt
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:59 schreef RudyCarell het volgende:
POE VANAAF JONGENS!?
Van 16KB/s wordt ik niet bepaald blij ofzo...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:51 schreef sickah het volgende:
http://pointofexistence.hypernia.net/
Torrents ftw!
Brainiacquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:55 schreef sickah het volgende:
http://www.pointofexistence.com/mirrorlist2.php#fullclient dan ?
Geen exe bestand toch ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:42 schreef VeerMans het volgende:
hij staat ook in alt.binaries.games
900kb/s is fijn
COOL!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:57 schreef Mr_Baus het volgende:
Op deze site kan je het grootste deel van de PoE models vinden waar mijn maatje Nello verantwoordelijk voor is
http://dokter.anders.pk.googlepages.com/
Hij gaat de 23e ook mee airsoften.
Als jullie bugs vinden, of je denkt dat er iets aangepast moet worden/ beter kan, geef dat dan doorFeedback is op dit moment extreem welkom!
Ik ben zelf minimaal betrokken geweest bij de modells en wat andere zaken, en nu sla ik mezelf voor me kop dat ik pas na de RC op het idee kwam om Gun Jams te implenteren...
Dat is dus iets wat misschien in de toekomst er nog in gepatched gaat worden...
YEAH VERA!!!!!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:39 schreef Sickert het volgende:
ben poe2 nu aan t downen
net veertje geleerd hoe je bf2 speelt, naast elkaar (p4 met de 6600 maar weer bf2 ready gemaakt) singleplayer kon ze dik rapenen dat vond ze maar wat leuk
ze was niet van de tank af te slaan (die ik bestuurde)
in de ''echte'' wereld viel dat toch ff tegendr Global score is nu 9
[[url=http://xs105.xs.to/xs105/06346/26082006003.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
![]()
![]()
Heb je alles op high staan? Er zijn per model 3 uitvoeringen gemaakt voor de graphic settings, LOD 1, 2 en 3.. Als je alles op high hebt staan dan moet er absoluut meer detail te zien zijn dan er in BF2 zit. En er is meer dan alleen maar andere mappen, de hele gameplay is aangepast. Ga maar eens arty gooien... En je kan ook niet overal zomaar een vlag pakken bijvoorbeeld, dr is zon map waarin je echt als groep moet oprukken. Daar kan je niet zomaar de achterste vlag pakken maar moet je echt stap voor stap de map veroveren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:24 schreef BattleLies het volgende:
@ de rest: ik vind Poe er een beetje erg veel op bf2 uit zien! Alles is hetzelfde :S alleen andere mappies .. of is dat de hele insteek van het spel??
Met een ping van 2 zeker??quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:53 schreef Morpheus2002 het volgende:ING
Ik zit nu in Dubai te chillen in m'n dikke shizzle jacuzzi!
Kan makkelijk met een Macquote:
Baus, ken jij toevallig een binkie van een jaar of 16 genaamd Joe of Joeyie Dane?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:46 schreef Mr_Baus het volgende:
bladiedeblabla
zou voor dit geld een goede set zijn en de reviews zijn goed zover ik kan vinden. Maar ik zal je hulp zeker best eens kunnen gebruiken. Morgen komt de hardware guru NEHOX me helpen want eigenlijk ben ik n00b.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:22 schreef Mr_Baus het volgende:
Welkom bij de echte nerds JP![]()
Wees wel voorzichtig en zorgvuldig bij het installeren.. Ik ben benieuwd hoe dit instap setje presteert! Over het algemeen lees je over dit soort sets niet al te goeie reviews, maar ik heb zelf een Thermaltake Bigwater SE en haal daar zeer goeie resultaten mee! Ook geen 1 van de problemen die je hier en daar leest over deze set.
Tweaken, watercooling of phasechange en overclocken roeleren zwaar![]()
![]()
Ik langskomen? Weetk helemaal niks van...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
zou voor dit geld een goede set zijn en de reviews zijn goed zover ik kan vinden. Maar ik zal je hulp zeker best eens kunnen gebruiken. Morgen komt de hardware guru NEHOX me helpen want eigenlijk ben ik n00b.
Ik vind het gewoon leuk..![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:28 schreef NeHoX het volgende:
[..]
Ik langskomen? Weetk helemaal niks van...Vind Lies het wel goed dat we dingen ergens in gaan stoppen en met vloeistoffen gaan spelen enzo?
![]()
zover ben ik nog niet maar zullen we een compootje houden op bof forum met tweaks??quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:26 schreef Mr_Baus het volgende:
http://service.futuremark.com/compare?pcm04=3063055
beat this![]()
Is met een oude setup, maar nog steeds nummer 1 op het computertotaal forum.
pcmark04, ik ben sneller dan een x2 3800+
JA is leuk! Het hardware topic is al leuk maar het is ook cool om te zien wie wat scored in pcmark en 3dmark benchesquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:31 schreef jpjedi het volgende:
zover ben ik nog niet maar zullen we een compootje houden op bof forum met tweaks??![]()
Ik ga niet tot zeer weinig met 16 jarige omquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:31 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Kon toch wezen! hij komt uit IJmuiden!
Ik vroeg toch niet of het een billemaat van je wasquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:43 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik ga niet tot zeer weinig met 16 jarige om, maar ik zal hem waarschijnlijk wel van gezicht of reputatie kennen, naam zegt me niets iig
volgens mij zit ik nu tegen mijn limiet aanquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:37 schreef jpjedi het volgende:
usenet is hier toch veel makkelijker voor.iedereen heeft via zijn provider wel toegang tot usenet. Je enige limiet is dan je bandbreedte van je abbo.
ben benieuwd wat de mensen van EA erover te zeggen hebben, dat 80% van de mensen dit een betere game vindt dan BF2quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:14 schreef Sickert het volgende:
het is niet bepaald buggloos
menu is rete traag en ook ingame is het erg schokkerig hier..
niks gezegd
ubervet
me 2quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:30 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ben benieuwd wat de mensen van EA erover te zeggen hebben, dat 80% van de mensen dit een betere game vindt dan BF2
w8 maarquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:45 schreef Silver_Shark het volgende:
Poe2 is veel beter dan Bf2 maar Poe2 kan Karkand niet overtreffen
80% ? ja van de mensen die die mod kennen... 3/4 van de mensen die bf2 speelt kent alleen de meuk die EA voorschotelt en die gaan uiteraard weer de nieuwe battlefield slikken. EA heeft keiharde schijt aan deze mod.. Hun geld hebben ze toch al binnen en de nieuwe battlefield komt eraan....quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:30 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ben benieuwd wat de mensen van EA erover te zeggen hebben, dat 80% van de mensen dit een betere game vindt dan BF2
Maar ze hebben wel de mods ondersteund en een modteam conferebce gehouden. er is dus wel strategie al zal hier zeker een commerciele gedachte achter zitten. externe input die niks kost en het spel polulair maakt/houdt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:18 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
80% ? ja van de mensen die die mod kennen... 3/4 van de mensen die bf2 speelt kent alleen de meuk die EA voorschotelt en die gaan uiteraard weer de nieuwe battlefield slikken. EA heeft keiharde schijt aan deze mod.. Hun geld hebben ze toch al binnen en de nieuwe battlefield komt eraan....
Aaah Arme jij! Wil je een lekker warme ..quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:08 schreef IJsmuts het volgende:
wat een homo's zijn jullie tochben al vanaf gisterochtend bezig bij mn ouders een kippen-ren te bouwen, heb nu ff pauze
![]()
heb ik dat hele POE weer gemist, kan ik vanavond alles gaan uitvogelen , oh, de bel gaat, moet weer timmeren en gaas spannen (in de regen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd blijven lachen!!
ah men! én ik zit bij veraquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel de mods ondersteund en een modteam conferebce gehouden. er is dus wel strategie al zal hier zeker een commerciele gedachte achter zitten. externe input die niks kost en het spel polulair maakt/houdt.
MAar destroy the nuke is GENIAAL!!!! (carpathian mountains)
geniaal...een team verdedigd een nuke en heeft 999 tickets..die gaan in een keer verloren wanneer de nuke wordt opgeblazen met c4. ander team heeft zijn ticket bleed als timer door de verliezen de ze hebben.. echt taktiek en sluipen door het gras,![]()
![]()
Is die patch 1.4 er nog steeds niet..quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:09 schreef staticdata het volgende:
patch 1.3 full
hehe jaja liesquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:24 schreef BattleLies het volgende:
[..]
YEAH VERA!!!!!!
![]()
Ga nou ook in het echie meedoen op de 23ste joh! LEUK MAN! eeh vrouw!
@ de rest: ik vind Poe er een beetje erg veel op bf2 uit zien! Alles is hetzelfde :S alleen andere mappies .. of is dat de hele insteek van het spel??
..]POEv1.0.0[..]BIGthanksTOeveryoneWHOhasSUPPORTEDus]..quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:03 schreef staticdata het volgende:
iemand die het wachtwoord weet van de torrent download van POE2?
ik wel maar zoals je net hebt kunnen lezen in eerdere post zit ik bij veertjequote:Op zondag 27 augustus 2006 17:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand zin om zo of vanavond F.E.A.R. Combat te spelen?
Poe schopt kont dudequote:Op zondag 27 augustus 2006 17:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou en
PoE kan toch niet tippen aan F.E.A.R.
Ik had het voor het weekend toch echt anders verwacht..quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:15 schreef escape_nl het volgende:
1. 1. Ferdi Dorr Ferdi Dorr 28-5-2006 45 (+45)
2. 8. Yoshka Yoshka van de Vaart 29-5-2006 41 (+41)
3. 3. PoSTMaN Jorrit Postma 17-8-2006 40 (+40)
4. 4. Sickert Kevin 17-8-2006 38 (+38)
5. 5. Fc Deventer B1 Misterfox 25-8-2006 37 (+37)
6. 7. ursel ursel 17-8-2006 34 (+34)
7. 6. Cornelisse Niels 10-6-2006 33 (+33)
8. 2. Incolumis Frank Dijkstra 21-8-2006 24 (+24)
Feyenoordquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:05 schreef Incolumis het volgende:
Heracles!!!!!
damn wat ownden zij Feyenoord zeg
kut ik wilde niets weten, kunnen we deze boodschappen niet na de uitzendingen doen... of moet ik voortaan de hele dag maar niet op dit forum komenquote:
Hey! Ga eens terug in je hok!quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:05 schreef Incolumis het volgende:
Heracles!!!!!
damn wat ownden zij Feyenoord zeg
Zal het morgen eens installeren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:32 schreef Sickert het volgende:
[..]
Poe schopt kont dude
is bf2 zoals iedereen het wil
Eerst kijken en dan pas commentaar hebben Frankie!quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zal het morgen eens installeren.
Qua graphics en geluid kan het zoiezo al niet aan F.E.A.R. tippen
Graphics nee, Geluid op Ultra High JAAAA!quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zal het morgen eens installeren.
Qua graphics en geluid kan het zoiezo al niet aan F.E.A.R. tippen
quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hey! Ga eens terug in je hok!
![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:58 schreef drbravo het volgende:
heey ik heb poe2 gedownload maar wil het singelplayer spelen en dan staan er geen mappen in, en tijdens de instalatie had ik een foutmelding is dat normaal???
zal hem eens opniwue installeren en kijken wat voor foutmelding het is maar eerst ff me pc opnieuw opstartenquote:
ja dat kloptquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:08 schreef Incolumis het volgende:
je had wss de PoE2-v1.0.0.0-mappack.cab uitgepakt?
quote:We have no singeplayer/coop component in our first release. We will definatly put some work into this on a later release.
Score in 3Dmark05 is nu 12055quote:MB temps blijven me veel te hoog zeg.. 40-45 graden.. :S met een Antec P180 kast en alle fans erin.
onder stress decpu op 45 graden volgens de display en in idle rond de 37 graden. Allemaal aan de hoge kant maar wel bij 25 graden omgeving.. Alles is netjes ingebouwd en luchtcirculatie is goed. coolermaster is model aquagate big (intern gebouwd) op stand 3. temps waren met Zalman 9500 enkele graden hoger. koelerpasta is de artic silver 5.
Systeem:
AMDx24200+ @2400
2x 7900GT SLI
A8N32-SLI Deluxe Mobo
2 gig KVR
Antec SLI 550 watt voeding.
samenvatting van zaken die me dwars zitten
- mobo sensor vertrouw ik niet..cpu temp in bios is standaard 10 graden hoger dan mijn display temp. Sensor heb ik secuur op de beste plaats geplakt en ben geneigd deze te vertrouwen.
-MB temp is hoger dan cpu temp. :S
-Alles te hoog in het algemeen idle alswel stress
-zit op 11,74v-4,81v....die zijn ook te laag. EZ_plug zit erin.
Als iemand wat tips heeft ben ik er voor te vinden.
Het het ook gedaan met EF & AFquote:
Zie er een hoop in terug ja, maar de mappen zijn wel vet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Eerste indruk POE: chaotisch (which is good), laggy als de tyfus (wapens die slecht reageren op commando's (onnodige missers maken, een half magazijn legen @ point blank en vervolgens neergeschoten worden met 1 schot), totaal overpowered wapens en nog steeds waardeloze RPG's (met 3 hits nog geen tank gekraakt)
Maar met een beetje bijschaven en wat meer gewenning: top-mod.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:53 schreef BattleLies het volgende:
JOEHOE!!
Een kippenrenquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:08 schreef IJsmuts het volgende:
wat een homo's zijn jullie tochben al vanaf gisterochtend bezig bij mn ouders een kippen-ren te bouwen, heb nu ff pauze
![]()
1. 1.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:15 schreef escape_nl het volgende:
1. 1. Ferdi Dorr Ferdi Dorr 28-5-2006 45 (+45)
2. 8. Yoshka Yoshka van de Vaart 29-5-2006 41 (+41)
3. 3. PoSTMaN Jorrit Postma 17-8-2006 40 (+40)
4. 4. Sickert Kevin 17-8-2006 38 (+38)
5. 5. Fc Deventer B1 Misterfox 25-8-2006 37 (+37)
6. 7. ursel ursel 17-8-2006 34 (+34)
7. 6. Cornelisse Niels 10-6-2006 33 (+33)
8. 2. Incolumis Frank Dijkstra 21-8-2006 24 (+24)
quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
thanks kerel, die eerste had ik al gedaan, die laatste ga ik vanavond ff doen, moet nu eerst werkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 06:25 schreef escape_nl het volgende:
- auto ip/dns laten verkrijgen, weet niet waar hij nu op staat.
- modem/router reset
- helemaal niets, dan cmd------ipconfig-------niets------ipconfig/renew
mot ik je erin stoppen ofzoquote:Op maandag 28 augustus 2006 07:10 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Joehoe
[..]
Een kippenrenin de regen
![]()
[..]
quote:Op maandag 28 augustus 2006 07:13 schreef IJsmuts het volgende:
mot ik je erin stoppen ofzojij joehoeende reetridder
![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 07:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mot ik je erin stoppen ofzojij joehoeende reetridder
![]()
JAAH!quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:21 schreef BattleLies het volgende:
Hee Jongens! Er was een plan om voor de 23ste sept nog een 'zuip/gezelligheids'-meeting te organiseren. Nu heb ik begrepen dat de admins een vergadering hebben 8 of 9 sept dus die data vallen al af ... hebben jullie voor keur voor een andere dag?
ik las 12.5 GB HD'squote:Op maandag 28 augustus 2006 08:37 schreef Timminater het volgende:
http://www.samenkopen.net/action_products/315331
iets voor BoF ?? ruimte genoeg en goedkoop.
moeten we er wel snel bijzijn, want is meestal erg snel weg die paketten.
Heeey nou de 9de kan ik eventueel wel en de 15de en 16de kan ik ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:21 schreef BattleLies het volgende:
Hee Jongens! Er was een plan om voor de 23ste sept nog een 'zuip/gezelligheids'-meeting te organiseren. Nu heb ik begrepen dat de admins een vergadering hebben 8 of 9 sept dus die data vallen al af ... hebben jullie voor keur voor een andere dag?
nee hoor als het op een zaterdag valt is het altijd goed op vrijdag kan ook wel maar dan ben ik er wat laterquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:21 schreef BattleLies het volgende:
veel is in bf2 ook zo. schiet je een half magazijn leeg en je wordt zelf gekilled met 1 schot.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Eerste indruk POE: chaotisch (which is good), laggy als de tyfus (wapens die slecht reageren op commando's (onnodige missers maken, een half magazijn legen @ point blank en vervolgens neergeschoten worden met 1 schot), totaal overpowered wapens en nog steeds waardeloze RPG's (met 3 hits nog geen tank gekraakt)
Maar met een beetje bijschaven en wat meer gewenning: top-mod.
wat was hun droomwapen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:45 schreef Silver_Shark het volgende:
Gefelisiteerd Rudy & timmenator & staticdata met die winnen van De Beta key
bij FOkgames!
ik wou hem eigenlijk winnen
Heb ik gewonnen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:45 schreef Silver_Shark het volgende:
bij FOkgames!
Timminator: de redeemer van unreal, lekker vanaf afstand de hele wereld doorvliegen opzoek naar een mooi slachtofferquote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:50 schreef Silver_Shark het volgende:
ze kiezen mij gewoon niet he!!
alleen omdat ik het zo graag wilt he krijg ik het niet
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:54 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ga suicide doen hoor als ik die beta key niet krijg
of in bf2quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Suicide noemen we in Nederland ook wel zelfmoord
BFG = Big Fucking Gun IJsmuts.
Hee Egbert, hopelijk gaat het beter met je ma?! Ik weet verder ook niks waarmee ik je kan updaten maar wil je ma iig beterschap wensen!quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:07 schreef egg-bird het volgende:
hey Mensen Goedendag.
Heb duidelijk HEEL wat gemist doordat men ma in t ziekenhuis ligt. maar wat is er allemaal aan de hand met die beta keys en die big fucking guns??? kan iemand me ff updaten. heb de topic al doorgelezen maar kan er niet echt duidelijke info uit halen
Is dit lollig ofzo????quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:54 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ga suicide doen hoor als ik die beta key niet krijg
met die zin bedoel ik dat ik suicide doe in bf2quote:
Dat kan je zo vaak doen als je wil en niemand heeft dan last van je!quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:15 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
met die zin bedoel ik dat ik suicide doe in bf2![]()
rustig maar kereltje, niks aan de hand van wat jij moet weten mbt beta key of BFGquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:07 schreef egg-bird het volgende:
hey Mensen Goedendag.
Heb duidelijk HEEL wat gemist doordat men ma in t ziekenhuis ligt. maar wat is er allemaal aan de hand met die beta keys en die big fucking guns??? kan iemand me ff updaten. heb de topic al doorgelezen maar kan er niet echt duidelijke info uit halen
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:45 schreef Silver_Shark het volgende:
bij FOkgames!
bedankt he, voor beide gevallenquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:59 schreef -chiel- het volgende:
Misschien niet de snelste maar al die andere doen het steeds niet http://files.bf2s.com/
Sterkte!
mag ik hem anders (A)quote:
Dus niet vragen hoe hij is, ik zal NIET antwoorden...quote:Deze Non-disclosure agreement is geen grapje en doodserieus. Het houdt simpelweg in dat je wel over BF2142 en je ervaringen mag praten op het officiele forum, waarvan ik je net de link gaf. Het bespreken van de game op een ander forum, zoals het FOK!forum mag niet. Doe je dit toch dan loop je een heel groot risico om een royale geldboete te krijgen. Doe dit dus gewoon niet!
De details van deze afspraken kun je terug vinden in NDA zelf.
Haha wat een ontzettend trieste regelsquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:37 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dus niet vragen hoe hij is, ik zal NIET antwoorden...
Nou ik houd me er maar aan! Geen zin in troubles...quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha wat een ontzettend trieste regels
Nee, dat is totaal niet zielig. Dit is gewoon een standaard regel. Dit maken wij dus ongeveer dagelijks mee met allerlei games.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee snap ik maar het gewoon te zielig voor woorden....Typisch EA...
heb je nog een key voor mijquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:44 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee, dat is totaal niet zielig. Dit is gewoon een standaard regel. Dit maken wij dus ongeveer dagelijks mee met allerlei games.
Het is ook volledig begrijpelijk hoor. Stel dat de beta mensen hier gaan klagen over performance enzo, dan lezen anderen mensen dat en zometeen denken ze dat het in de final ook zo'n drama is. Praat dat nog maar eens goed met je marketing afdeling.
Dat EA gezeikis echt totaal onterecht.
Ieder z'n mening. Snap jou punt ook wel, vind alleen dat ze niet gelijk moeten gaan dreigen met hoge boetes. No hard feelingsquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:44 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee, dat is totaal niet zielig. Dit is gewoon een standaard regel. Dit maken wij dus ongeveer dagelijks mee met allerlei games.
Het is ook volledig begrijpelijk hoor. Stel dat de beta mensen hier gaan klagen over performance enzo, dan lezen anderen mensen dat en zometeen denken ze dat het in de final ook zo'n drama is. Praat dat nog maar eens goed met je marketing afdeling.
Tja, dat is gewoon de stok achter de deur.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ieder z'n mening. Snap jou punt ook wel, vind alleen dat ze niet gelijk moeten gaan dreigen met hoge boetes. No hard feelngs
kaasboerin007 at hotmail dot comquote:
Whahaha geniaal mailadresquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:50 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
kaasboerin007 at hotmail dot com
jij hebt gewoon gelukquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:50 schreef Timminater het volgende:
heb ook gewonnen, gast uit me klas zei het vanochtend
en nu maar eens testen
wou eerst kaasboerininnentje doenquote:
Ik heb een aantal EA producten gekocht en ik vind dat er teveel mankementen aan zitten om de prijs te rechtvaardigen!quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:44 schreef Fliepke het volgende:
Als het spel bij 1 van jullie niet goed doet.. dan kun je me altijd mailenquote:In order to play the game at the recommended resolution, detail and performance levels, your computer should match or exceed the following specifications:
Operating system: Windows XP with latest service pack installed
DirectX 9.0c February 2006 edition (included)
CPU: 3.0 Ghz
RAM: 1.5 Gb
Video Card: 256Mb DirectX compliant video card, Pixel shader 2.0 and above.
Hard Drive space: 1.8Gb of space is required to install the game
Internet connection: 512Mb Cable/DSL connection
je kan de beta key maar 1keeer gebruikenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:59 schreef BMH het volgende:
Ik wil BF 2142 spelenMeeeeh
[..]
Als het spel bij 1 van jullie niet goed doet.. dan kun je me altijd mailen
p.s. EA gezeik is wel terrecht. Ze brengen vaak genoeg beta's uit voor de volle prijs en vertikken het goede patches uit te brengen.
heb je er nu een?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:02 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
je kan de beta key maar 1keeer gebruiken![]()
je moet je beta key voor dat je de beta download moet je die beta key invoeren daar dan kan je hem pas downloadendus je kan hem maar 1keer gebruiken
neequote:
of commanderen...quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:08 schreef Silver_Shark het volgende:
dus gewoon de hele tijd medic hoeren!!
Heb je zelf al een mailtje gestuurd naar games@fok.nl en zo ja onder welke naam?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:39 schreef staticdata het volgende:
leuk dat ik heb gewonnen maar in me inbox is nog geen e-mailtje van fok
je moet ze wel mailen...quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:39 schreef staticdata het volgende:
leuk dat ik heb gewonnen maar in me inbox is nog geen e-mailtje van fok
Voorpagina van FOK!games. Kijk bij gisteren en dan staat er een "sitenieuws" tussendoor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:43 schreef staticdata het volgende:
nou ik kan het hele bericht niet vinden dat ik gewonnnen heb kreeg het hier te horen
Duurt wel lang dat mailtje van jouquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:48 schreef staticdata het volgende:
en ik zie het wel vanzelf verschijnen
ooopsquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:56 schreef staticdata het volgende:
zag het, dank u
alleen.. ga naar deze pagina: This page......![]()
de hyperlinks staan er niet op![]()
hmm destroy the nuke.. doet me denken aan desert combat waar je met C4 een paar bunkers moest opblazen ..quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel de mods ondersteund en een modteam conferebce gehouden. er is dus wel strategie al zal hier zeker een commerciele gedachte achter zitten. externe input die niks kost en het spel polulair maakt/houdt.
MAar destroy the nuke is GENIAAL!!!! (carpathian mountains)
geniaal...een team verdedigd een nuke en heeft 999 tickets..die gaan in een keer verloren wanneer de nuke wordt opgeblazen met c4. ander team heeft zijn ticket bleed als timer door de verliezen de ze hebben.. echt taktiek en sluipen door het gras,![]()
![]()
sinds wanneer is een NDA rechtsgeldig in nederland zonder dat je je handtekening ergens onder hebt gezetquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:23 schreef Timminater het volgende:
Beste Winnaar,
Je hebt een paar dagen terug toegang gewonnen tot de gesloten BETA van Battlefield 2142. Om hier gebruik van te maken moet je een aantal instructies opvolgen.
A) Zorg ervoor dat je een gamespy ID hebt.
B) Ga naar dit forum Tuning Beta Forums om je ervaringen met andere mensen te bespreken. Om hier in te komen heb je ook een wachtwoord nodig, dat is: CENSORED
Hoe kom ik nu aan die beta!?
C) Ga naar deze pagina: this page
D) Vul daar je key in en ga akkoord met Non-disclosure agreement en de beta ligt voor het oprapen.
Deze Non-disclosure agreement is geen grapje en doodserieus. Het houdt simpelweg in dat je wel over BF2142 en je ervaringen mag praten op het officiele forum, waarvan ik je net de link gaf. Het bespreken van de game op een ander forum, zoals het FOK!forum mag niet. Doe je dit toch dan loop je een heel groot risico om een royale geldboete te krijgen. Doe dit dus gewoon niet!
De details van deze afspraken kun je terug vinden in NDA zelf.
linkjes maar effe weggehaald, maar regels zijn dus wel strikt zo te zien.
sinds je aanvikt dat je het ermee eens bent...quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:53 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
sinds wanneer is een NDA rechtsgeldig in nederland zonder dat je je handtekening ergens onder hebt gezet![]()
aha, dus je bent al bezig met downen! ik xfire vanavond ff over hoe en waar we moeten testen... ben erg benieuwd... hoeveel servers er bijv. zijnquote:
Ik weet het nog niet, zit op me werk... Ik mag ook geen screenies plaatsen denk... Dus ik laat er gewoon NIETS over los, hoogstens met Puni en Timminator, maar dat mag...quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:03 schreef Silver_Shark het volgende:
Rudy hoe ziet het eruitdat mag je toch wel zeggen?
Sinds de digitale handtekening wettelijk is gewordenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:53 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
sinds wanneer is een NDA rechtsgeldig in nederland zonder dat je je handtekening ergens onder hebt gezet![]()
iets aanvinken is geen digitale handtekening .. bewijs maar dat persoon x op tijdstip x achter die pc zat :/quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Sinds de digitale handtekening wettelijk is geworden
theorie klinkt allemaal leuk hoor... maar je kan ze toch echt niets maken... net als staatsloterij, daar hoef je niet te tekenen alles online invullen... totdat je wilt opzeggen natuurlijk, dan moet je ineens per brief opzeggen! en dan is de handtekening weer wel nodig...quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:51 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
iets aanvinken is geen digitale handtekening .. bewijs maar dat persoon x op tijdstip x achter die pc zat :/
100 + verzendkoste dan krijg je hemquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:01 schreef BMH het volgende:
Ik bied 10 euro voor een betakey.
Wat? Een wii?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:07 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
100 + verzendkoste dan krijg je hem
verzendkostenquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:07 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
100 + verzendkoste dan krijg je hem
heb medelijde met je dat je hem niet kan spelenquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:23 schreef Timminater het volgende:
heb hem al binnen maar moet werken van 6 tot 8
Daarnaast, EA zal moeten kunnen bewijzen dat de betreffende poster op internet gelijk is aan een specifieke key. Daarna zal EA moeten kunnen bewijzen wie de fysieke persoon achter de betreffende poster is. We hebben allemaal gezien hoeveel gezeik dat voor Brein al opleverde...quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:51 schreef domolanglekker het volgende:
iets aanvinken is geen digitale handtekening .. bewijs maar dat persoon x op tijdstip x achter die pc zat :/
Ik morgen waarschijnlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:49 schreef staticdata het volgende:
nou we gaan bf2142 is installeren en bekieken
van wie heb je hem gekregen ??quote:
Heel de tekst is afschrikkend maar niet rechtsgeldig...niemand kan een boete van je claimen op deze basis en geen advocaat gaat er zich aan wagen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:10 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Daarnaast, EA zal moeten kunnen bewijzen dat de betreffende poster op internet gelijk is aan een specifieke key. Daarna zal EA moeten kunnen bewijzen wie de fysieke persoon achter de betreffende poster is. We hebben allemaal gezien hoeveel gezeik dat voor Brein al opleverde...
Kortom, een hele lastige zaak. Tenzij je natuurlijk je registreert onder naamvoornaam@ISP.nl en je ergens post met een account onder naamvoornaam@ISP.nl. Dan zullen ze je nog eerst bedreigen met een groot schadebedrag om je dan een schikking aan te bieden omdat een rechtzaak te lastig is.
ik sta nu in de wachtrij...quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:49 schreef staticdata het volgende:
nou we gaan bf2142 is installeren en bekieken
mmm, vond het een beetje aso om gelijk een krat bier weg te tikken, maar nu we elkaar kennen, ga ik dat volgende keer zeker doen, dus zet dat senseo-ding maar op zolderquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:55 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje lees: heeeeeel veel koffieverslaafd! Drie bakkies in een uur! Of kwam dat door mijn overheerlijke koffie?![]()
wat ben je ook een nerd baus!! ik heb gister die stroomstekker in mn kaart geplugged en haalde 16,100 op 3d03. ben nu 06 aant draaien en hij is bezig met de cpu test, 0fpsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:58 schreef Mr_Baus het volgende:
<tweaker pimp mode>
IJsmuts, die 3dmark scores moeten veel beter kunnen man!
check mijn scores
respectievelijk 3dmark03, 3dmark05, én 3dmark06 welke het echte potentieel van de hedendaagse kaarten test.
Ik sta ook al ruim een jaartje op nummer 1 in de pcmark03 challenge van het computer-totaal forum![]()
Je moet tweaken man!![]()
</tweaker pimp mode>
tot de volgende meet jongenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:12 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat was wel erg lekker hoor. Lekker knus bij Jorrit op z'n luchtbedMet vijf man op een kamertje van 2x3
Je hebt wat gemist
Tot de volgende meet man
avondquote:
ik wil wel, maar mn verbinding nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:38 schreef escape_nl het volgende:
server vullen!!!!!
hehe JP nerdquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
zover ben ik nog niet maar zullen we een compootje houden op bof forum met tweaks??![]()
begin jij nu ook al te joehoeen??!!, HOMO!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:53 schreef BattleLies het volgende:
JOEHOE!!
verdomme, ik wil ook POE spelenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:14 schreef Sickert het volgende:
het is niet bepaald buggloos
menu is rete traag en ook ingame is het erg schokkerig hier..
niks gezegd
ubervet
quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:34 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Aaah Arme jij! Wil je een lekker warme ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik dacht "ik ga nog maar es op dr bommetje staan" staat er gewoon iets liefs
![]()
je koffie was lekker hoor, vooral die siroop, welk merk was dat ook al weer? ga ik het ook even halen en zwijmelend terugdenken aan die heerlijke regenachtige midddag achter in augustus
HAHAquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:53 schreef escape_nl het volgende:
Omdat Lies het snorretje van Ijsmuts wel lekker vind staan, hier een impressie van JP met snor
[afbeelding]nu nog wat meer heer op zn bolletje ent is net alsof ik in de spiegel kijk
niet mn kippenhok hequote:Op zondag 27 augustus 2006 18:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
![]()
die is net nieuw en moet schoonblijven voor de volgende meet, lekker tussen FJD en Adje in
werkt nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 06:25 schreef escape_nl het volgende:
- auto ip/dns laten verkrijgen, weet niet waar hij nu op staat.
- modem/router reset
- helemaal niets, dan cmd------ipconfig-------niets------ipconfig/renewnu ga ik je dus niet pijpen
WAAROM WORDT DIT BRILJANTE PLAN NIET VERDER UITGEWERKT?!quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:21 schreef BattleLies het volgende:
Hee Jongens! Er was een plan om voor de 23ste sept nog een 'zuip/gezelligheids'-meeting te organiseren. Nu heb ik begrepen dat de admins een vergadering hebben 8 of 9 sept dus die data vallen al af ... hebben jullie voor keur voor een andere dag?iedereen is maar onzin aant spammen en de echt belanrijke zaken worden vergeten
![]()
dus flikkers, ga hier eens op in!!! en kom met suggesties!!!
nou, de rest is gecovered in mn daily spam@FJD, respect voor je groepsreplies, wat een takkewerk zeg, eens maar nooit weer
![]()
EN NU WIL IK HULP MET MN INET VERBINDING GVD!!! WAT MOET IK DOEN OM DE BOEL AAN DE PRAAT TE KRIJGEN??? IK WIL OOK POE SPELEN![]()
![]()
noooooooooooooo.quote:Hoi Eric,
Zoals ik net al liet weten heb ik op dit moment helaas geen beta's over.
Mocht ik nieuwe keys tot mijn beschikking krijgen dan laat ik je dat zo
snel mogelijk weten.
Groetjes,
Anita
PoE heeft daar iig VEEL meer problemen mee dan BF2 zelf, en scores zijn ook bizar wisselend. Realisme is een goed recht, maar er is weinig realisme in een zwaar wapen @ point blank waarmee je dus een halve clip lost, en dat ze dan terugschieten met een relatief licht wapen waarna je ineens omvalt... Laat staan RPG's die zomaar door tanks heen schieten en bij een hit gewoon nauwelijks damage doen...quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:13 schreef staticdata het volgende:
[..]
veel is in bf2 ook zo. schiet je een half magazijn leeg en je wordt zelf gekilled met 1 schot.
denk zelf dat de wapens realistischer zijn. in bf2 kan je na 10 kogels nog leven. misschien proberen ze het teveel als realisme uit te laten zien.
wat ik wel merkte is dat dit spel meer dat bij bf2 zuiverder speelt naarmate je ping erg goed is. met een ping van 100 heb je inderdaad veel lag, en kogels die missen lijken te gaan etc.goedemorgen
nog 24 uur en dan is het NY!, NY!
noop! FarCry is JUIST vet online! Gruwelijk deatmatchen op monkeybayquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:39 schreef IJsmuts het volgende:
HOMO's ik ga lekker Farcry spelen, Fuck BF2, Fuck POE & Fuck Fear, Farcry hoef je lekker niet online![]()
Lijkt mij veel meer een pingverschil probleem... serieus. Alleen de RPG dwars door tanks is een engine problem.. ligt aan Dicequote:Op maandag 28 augustus 2006 20:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
PoE heeft daar iig VEEL meer problemen mee dan BF2 zelf, en scores zijn ook bizar wisselend. Realisme is een goed recht, maar er is weinig realisme in een zwaar wapen @ point blank waarmee je dus een halve clip lost, en dat ze dan terugschieten met een relatief licht wapen waarna je ineens omvalt... Laat staan RPG's die zomaar door tanks heen schieten en bij een hit gewoon nauwelijks damage doen...
hoezzo je kompjoeter verhuizen dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:57 schreef IJsmuts het volgende:
Gefeliciteerd EikelDat het maar een mooie dag mag worden waarop veel gezopen en gevroten gaat worden!
Morguh ook![]()
Zo werken, eerst mn kompjoeter maar verhuizen en naar school om wat boekjes te kopenDie shit gaat dus ook weer beginnen
![]()
Oftewel, 1 oktober werken de stats van BF2 niet meer en krijgt IEDEREEN alle unlocks... Nou dat waren dan leuke tijden met BF2, geen ribbons meer etc...quote:‹2:35pm› <king0rism> EA's agreement with Gamespy ends on October 1, and as EA will use their own EA membership service to log player records for BF2142, the BF2 gamespy service will terminate on this date, meaning all current BF2 ranked players will lose all playing records.
‹2:35pm› <king0rism> The final BF2 patch release will be a new 1.4b patch, which will remove the log in screen function but as a small bonus will allow all bf2 players to have all unlock weapons ingame, hardly much reward for the hard work put in by the legions of let down bf2 fans.
This is hot news and hundreds of people in IRC are enraged.
I will post more news on this as i get it.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:25 schreef -chiel- het volgende:
Dank allen!
@ Frank; ik heb een leeftijd bereikt dat je er niet meer met goed fatsoen naar kan vragen!![]()
Volgens mij gaan we nu de 15de naar Utrecht...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:21 schreef BattleLies het volgende:
@ IJSMUTS:
Mijn complimenten voor je groepsreply .. omdat het je zoveel moeite heeft gekost zal ik niet bijdehand gaan lopen doen dat er een foutje in zit!![]()
Het merk van die koffiesiroop is Douwe Egberts! En ik heb hem bij de Makro gekocht omdat ik hem bij een gewone supermarkt niet kon vinden. Maar ik heb ook maar in 1 lokaal supermarktje gekeken dus![]()
Die meeting MAG er inderdaad komen .. 9 September bijvoorbeeld ... Maar behalve jij heeft niemand gereageerd! Ik weet dat Frank niet kan maar heeft niemand zin een gezellig avondje? Gewoon een spontane opzet, niks bijzonders .. gezellig vooral! ????
Als niemand wil omdat ze de 23ste hier ook al zijn na de jubileumdag, dan mag je ook alleen komen hoor
Ja dat is de adminmeeting .. dit gaat dus over een zuip/gezelligheidsmeet!!! Op 9 September!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij gaan we nu de 15de naar Utrecht...
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]zoiets verwachtte ik al
Ik hou het maar op 30 dan
zoepn en gezellig doen.. ik heb wel interessequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:33 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja dat is de adminmeeting .. dit gaat dus over een zuip/gezelligheidsmeet!!! Op 9 September!
WIE O WIE LIJKT DAT WAT?
Lijkt mij heel gezellig maar heb dan eigenlijk 90's Party....twijfels twijfels!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:33 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja dat is de adminmeeting .. dit gaat dus over een zuip/gezelligheidsmeet!!! Op 9 September!
WIE O WIE LIJKT DAT WAT?
Sja .. je moet kijken wat je het leukst vind en het minst vaak voorkomt! Tis leuk als je erbij bent .. je hoort erbij maar als je al kaartjes hebt enz of als je er maar 1 of 2 keer per jaar heen kan dan zou ik het wel weten als ik jou was! Bof bestaat erna ook nog! Kiek maar!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lijkt mij heel gezellig maar heb dan eigenlijk 90's Party....twijfels twijfels!
Oftewel, 1 oktober werken de stats van BF2 niet meer en krijgt IEDEREEN alle unlocks... Nou dat waren dan leuke tijden met BF2, geen ribbons meer etc...quote:‹2:35pm› <king0rism> EA's agreement with Gamespy ends on October 1, and as EA will use their own EA membership service to log player records for BF2142, the BF2 gamespy service will terminate on this date, meaning all current BF2 ranked players will lose all playing records.
‹2:35pm› <king0rism> The final BF2 patch release will be a new 1.4b patch, which will remove the log in screen function but as a small bonus will allow all bf2 players to have all unlock weapons ingame, hardly much reward for the hard work put in by the legions of let down bf2 fans.
This is hot news and hundreds of people in IRC are enraged.
I will post more news on this as i get it.
IJsschots gaat bacardi drinken!! Ook goed?!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mail komt er zo aan.
Kaartje is geen probleem want ik werk in die discotheek en kan altijd gratis naar binnenIk denk er nog even over na
Als Kevin komt en Bacardi gaat drinken kom ik zoiezo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |