ziekjes!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:09 schreef sickah het volgende:
heys, ik probeer me te reggen voor bf2tracker maar dan zegt ie dat t password niet goed is
na het eten nog maar eens sjekke
Hij wordt wel ranked.. maar dan op een eigen rank systeem.. dus de punten tellen niet voor BF2..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:32 schreef Incolumis het volgende:
nieuwe mod, legaal, niet ranked, fucking pwnage, echt
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:59 schreef RudyCarell het volgende:
POE VANAAF JONGENS!?
Van 16KB/s wordt ik niet bepaald blij ofzo...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:51 schreef sickah het volgende:
http://pointofexistence.hypernia.net/
Torrents ftw!
Brainiacquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:55 schreef sickah het volgende:
http://www.pointofexistence.com/mirrorlist2.php#fullclient dan ?
Geen exe bestand toch ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:42 schreef VeerMans het volgende:
hij staat ook in alt.binaries.games
900kb/s is fijn
COOL!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:57 schreef Mr_Baus het volgende:
Op deze site kan je het grootste deel van de PoE models vinden waar mijn maatje Nello verantwoordelijk voor is
http://dokter.anders.pk.googlepages.com/
Hij gaat de 23e ook mee airsoften.
Als jullie bugs vinden, of je denkt dat er iets aangepast moet worden/ beter kan, geef dat dan doorFeedback is op dit moment extreem welkom!
Ik ben zelf minimaal betrokken geweest bij de modells en wat andere zaken, en nu sla ik mezelf voor me kop dat ik pas na de RC op het idee kwam om Gun Jams te implenteren...
Dat is dus iets wat misschien in de toekomst er nog in gepatched gaat worden...
YEAH VERA!!!!!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:39 schreef Sickert het volgende:
ben poe2 nu aan t downen
net veertje geleerd hoe je bf2 speelt, naast elkaar (p4 met de 6600 maar weer bf2 ready gemaakt) singleplayer kon ze dik rapenen dat vond ze maar wat leuk
ze was niet van de tank af te slaan (die ik bestuurde)
in de ''echte'' wereld viel dat toch ff tegendr Global score is nu 9
[[url=http://xs105.xs.to/xs105/06346/26082006003.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
![]()
![]()
Heb je alles op high staan? Er zijn per model 3 uitvoeringen gemaakt voor de graphic settings, LOD 1, 2 en 3.. Als je alles op high hebt staan dan moet er absoluut meer detail te zien zijn dan er in BF2 zit. En er is meer dan alleen maar andere mappen, de hele gameplay is aangepast. Ga maar eens arty gooien... En je kan ook niet overal zomaar een vlag pakken bijvoorbeeld, dr is zon map waarin je echt als groep moet oprukken. Daar kan je niet zomaar de achterste vlag pakken maar moet je echt stap voor stap de map veroveren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:24 schreef BattleLies het volgende:
@ de rest: ik vind Poe er een beetje erg veel op bf2 uit zien! Alles is hetzelfde :S alleen andere mappies .. of is dat de hele insteek van het spel??
Met een ping van 2 zeker??quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:53 schreef Morpheus2002 het volgende:ING
Ik zit nu in Dubai te chillen in m'n dikke shizzle jacuzzi!
Kan makkelijk met een Macquote:
Baus, ken jij toevallig een binkie van een jaar of 16 genaamd Joe of Joeyie Dane?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:46 schreef Mr_Baus het volgende:
bladiedeblabla
zou voor dit geld een goede set zijn en de reviews zijn goed zover ik kan vinden. Maar ik zal je hulp zeker best eens kunnen gebruiken. Morgen komt de hardware guru NEHOX me helpen want eigenlijk ben ik n00b.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:22 schreef Mr_Baus het volgende:
Welkom bij de echte nerds JP![]()
Wees wel voorzichtig en zorgvuldig bij het installeren.. Ik ben benieuwd hoe dit instap setje presteert! Over het algemeen lees je over dit soort sets niet al te goeie reviews, maar ik heb zelf een Thermaltake Bigwater SE en haal daar zeer goeie resultaten mee! Ook geen 1 van de problemen die je hier en daar leest over deze set.
Tweaken, watercooling of phasechange en overclocken roeleren zwaar![]()
![]()
Ik langskomen? Weetk helemaal niks van...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
zou voor dit geld een goede set zijn en de reviews zijn goed zover ik kan vinden. Maar ik zal je hulp zeker best eens kunnen gebruiken. Morgen komt de hardware guru NEHOX me helpen want eigenlijk ben ik n00b.
Ik vind het gewoon leuk..![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:28 schreef NeHoX het volgende:
[..]
Ik langskomen? Weetk helemaal niks van...Vind Lies het wel goed dat we dingen ergens in gaan stoppen en met vloeistoffen gaan spelen enzo?
![]()
zover ben ik nog niet maar zullen we een compootje houden op bof forum met tweaks??quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:26 schreef Mr_Baus het volgende:
http://service.futuremark.com/compare?pcm04=3063055
beat this![]()
Is met een oude setup, maar nog steeds nummer 1 op het computertotaal forum.
pcmark04, ik ben sneller dan een x2 3800+
JA is leuk! Het hardware topic is al leuk maar het is ook cool om te zien wie wat scored in pcmark en 3dmark benchesquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:31 schreef jpjedi het volgende:
zover ben ik nog niet maar zullen we een compootje houden op bof forum met tweaks??![]()
Ik ga niet tot zeer weinig met 16 jarige omquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:31 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Kon toch wezen! hij komt uit IJmuiden!
Ik vroeg toch niet of het een billemaat van je wasquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:43 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik ga niet tot zeer weinig met 16 jarige om, maar ik zal hem waarschijnlijk wel van gezicht of reputatie kennen, naam zegt me niets iig
volgens mij zit ik nu tegen mijn limiet aanquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:37 schreef jpjedi het volgende:
usenet is hier toch veel makkelijker voor.iedereen heeft via zijn provider wel toegang tot usenet. Je enige limiet is dan je bandbreedte van je abbo.
ben benieuwd wat de mensen van EA erover te zeggen hebben, dat 80% van de mensen dit een betere game vindt dan BF2quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:14 schreef Sickert het volgende:
het is niet bepaald buggloos
menu is rete traag en ook ingame is het erg schokkerig hier..
niks gezegd
ubervet
me 2quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:30 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ben benieuwd wat de mensen van EA erover te zeggen hebben, dat 80% van de mensen dit een betere game vindt dan BF2
w8 maarquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:45 schreef Silver_Shark het volgende:
Poe2 is veel beter dan Bf2 maar Poe2 kan Karkand niet overtreffen
80% ? ja van de mensen die die mod kennen... 3/4 van de mensen die bf2 speelt kent alleen de meuk die EA voorschotelt en die gaan uiteraard weer de nieuwe battlefield slikken. EA heeft keiharde schijt aan deze mod.. Hun geld hebben ze toch al binnen en de nieuwe battlefield komt eraan....quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:30 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ben benieuwd wat de mensen van EA erover te zeggen hebben, dat 80% van de mensen dit een betere game vindt dan BF2
Maar ze hebben wel de mods ondersteund en een modteam conferebce gehouden. er is dus wel strategie al zal hier zeker een commerciele gedachte achter zitten. externe input die niks kost en het spel polulair maakt/houdt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:18 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
80% ? ja van de mensen die die mod kennen... 3/4 van de mensen die bf2 speelt kent alleen de meuk die EA voorschotelt en die gaan uiteraard weer de nieuwe battlefield slikken. EA heeft keiharde schijt aan deze mod.. Hun geld hebben ze toch al binnen en de nieuwe battlefield komt eraan....
Aaah Arme jij! Wil je een lekker warme ..quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:08 schreef IJsmuts het volgende:
wat een homo's zijn jullie tochben al vanaf gisterochtend bezig bij mn ouders een kippen-ren te bouwen, heb nu ff pauze
![]()
heb ik dat hele POE weer gemist, kan ik vanavond alles gaan uitvogelen , oh, de bel gaat, moet weer timmeren en gaas spannen (in de regen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd blijven lachen!!
ah men! én ik zit bij veraquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel de mods ondersteund en een modteam conferebce gehouden. er is dus wel strategie al zal hier zeker een commerciele gedachte achter zitten. externe input die niks kost en het spel polulair maakt/houdt.
MAar destroy the nuke is GENIAAL!!!! (carpathian mountains)
geniaal...een team verdedigd een nuke en heeft 999 tickets..die gaan in een keer verloren wanneer de nuke wordt opgeblazen met c4. ander team heeft zijn ticket bleed als timer door de verliezen de ze hebben.. echt taktiek en sluipen door het gras,![]()
![]()
Is die patch 1.4 er nog steeds niet..quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:09 schreef staticdata het volgende:
patch 1.3 full
hehe jaja liesquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:24 schreef BattleLies het volgende:
[..]
YEAH VERA!!!!!!
![]()
Ga nou ook in het echie meedoen op de 23ste joh! LEUK MAN! eeh vrouw!
@ de rest: ik vind Poe er een beetje erg veel op bf2 uit zien! Alles is hetzelfde :S alleen andere mappies .. of is dat de hele insteek van het spel??
..]POEv1.0.0[..]BIGthanksTOeveryoneWHOhasSUPPORTEDus]..quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:03 schreef staticdata het volgende:
iemand die het wachtwoord weet van de torrent download van POE2?
ik wel maar zoals je net hebt kunnen lezen in eerdere post zit ik bij veertjequote:Op zondag 27 augustus 2006 17:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand zin om zo of vanavond F.E.A.R. Combat te spelen?
Poe schopt kont dudequote:Op zondag 27 augustus 2006 17:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou en
PoE kan toch niet tippen aan F.E.A.R.
Ik had het voor het weekend toch echt anders verwacht..quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:15 schreef escape_nl het volgende:
1. 1. Ferdi Dorr Ferdi Dorr 28-5-2006 45 (+45)
2. 8. Yoshka Yoshka van de Vaart 29-5-2006 41 (+41)
3. 3. PoSTMaN Jorrit Postma 17-8-2006 40 (+40)
4. 4. Sickert Kevin 17-8-2006 38 (+38)
5. 5. Fc Deventer B1 Misterfox 25-8-2006 37 (+37)
6. 7. ursel ursel 17-8-2006 34 (+34)
7. 6. Cornelisse Niels 10-6-2006 33 (+33)
8. 2. Incolumis Frank Dijkstra 21-8-2006 24 (+24)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |