care to give me some tipsquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:36 schreef maniack28 het volgende:
Heeft iemand btw zn halloween boost al gehad? Ik nog niet
ja hoor... heb je de post van Robbie gelezen? Verder duurt het gewoon lang eer je wat kan. Ik ben ook al sinds april bezig en we kunnen nog niksquote:
Als bandjes op zoek zijn naar een extra lid dan staat dat op hun pagina. Ook in de popogids, dat blad staan advertenties dacht ik. Ik ken de weg ook nog niet helemaalquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:43 schreef komrad het volgende:
ik ben saxofonist he maniack dat weet je toch,
ik ben nu solo artiest maar hoe kom ik in een bandje?
als ik dat doe krijg ik een melding dat ik al een solo artiest benquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als bandjes op zoek zijn naar een extra lid dan staat dat op hun pagina. Ook in de popogids, dat blad staan advertenties dacht ik. Ik ken de weg ook nog niet helemaal![]()
Dat klopt, want je hebt dus al een eigen bandje gemaakt.. daar moet je dan eerst weer uitquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:50 schreef komrad het volgende:
[..]
als ik dat doe krijg ik een melding dat ik al een solo artiest ben
ik ben nu aan het zoeken naar een manier om mijn solo arties te dumpen zodat ik in een bandje kan, maar ik kan het niet vindne. En ik dacht dat het ongeveer hetzelfde als hattrick was, nou niet dusquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:06 schreef maniack28 het volgende:
En toch zou ik, zodra je een beetje een aardig nummer hebt een single uitbrengen, deden wij ook en hebben er toch al meer dan 10.000 mee verdient (delen door 3). Jij mag het alleen houdenDaarom eerst musical talents (vind ik... )
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:08 schreef komrad het volgende:
[..]
ik ben nu aan het zoeken naar een manier om mijn solo arties te dumpen zodat ik in een bandje kan, maar ik kan het niet vindne. En ik dacht dat het ongeveer hetzelfde als hattrick was, nou niet dus
en hoe cover ik nummers dan??quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:24 schreef DeHovenier het volgende:
Je kan ook optreden zonder je eigen nummers, dan moet je nummers coveren. Het maakt voorlopig niks uit dat je niks kan, je moet toch ergens beginnen!
Simpel. Je klikt bovenin op 'Career', dan rechts op de link 'Members & Songs', en dan onderaan 'Leave Band'.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:08 schreef komrad het volgende:
[..]
ik ben nu aan het zoeken naar een manier om mijn solo arties te dumpen zodat ik in een bandje kan, maar ik kan het niet vindne. En ik dacht dat het ongeveer hetzelfde als hattrick was, nou niet dus
Ga gewoon wat bands af (klik bv. op de link 'Charts' bovenin), als je op de Artistpagina bent klik je op 'Repetoire', dan op de titel van een songn en dan zie je staan: ' Add song to your artist's repertoire.'. Klik erop en voilaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:53 schreef DeHovenier het volgende:
[knip]
Als je je eigen bandje hebt opgericht, moet je liedjes hebben. Je kan liedjes coveren (ga naar een liedje en daar kan je op een link klikken: 'Add this song to your artist' repetoire), maar als je je eigen liedjes wil maken dan is het handig als je een hoog level Muscical Talents hebt. Dan is de kwaliteit van je liedje beter dan wanneer je een laag level hebt.
[/knip
quote:This record has been sent to your record company for release
Wij? A'dam.. om 6 uur naar Rome, vanavond om 20.00 uur weer terug. Hoezo?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
In welke stad zit je?
Moet ik nog nieuwe songs schrijven?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:58 schreef maniack28 het volgende:
Ik kan wel alvast een single uitbrengen genaamd The Cowards... Dan kan Rebel eindelijk iets voor ons betekenenWoensdag is het album af denk ik
Ik heb de 2 meest populaire en meteen ook beste songs erop gezet. Falador en Silver Bullet...
Robbie en ik wilden het nieuwe album Run and Hide noemen, past mooi bij onze naam
[..]
Niet a la minute... iig niet voor het nieuwe album, wel voor de Nederlandstalige, maar daar zou ik de tijd voor nemen..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Moet ik nog nieuwe songs schrijven?
Okquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:56 schreef BlackRebel het volgende:
ik doe bijna twee weken over het schrijven van een heel goed nummer... het schrijven gaat langzamer zodra je er beter in wordt..
overigens @thecowards ik heb 40.000 platen besteld voor jullie, dat zal ruim voldoende moeten zijn, ik weet nog niet precies hoe ik dat het beste kan schatten, dus vandaar... de release is overigens altijd op woensdag.
Enquote:Fame: 12%
Popularity :
Melody: pleasant
Lyrics: pleasant
Production: terrific
Producer: Robbie Romijn
Studio: Smashing Records
Recorded: 2006-08-25
Tegenover de vorige:quote:ame: 11%
Popularity :
Melody: pleasant
Lyrics: pleasant
Production: terrific
Studio: Smashing Records
Recorded: 2006-08-25
enquote:Fame: 11%
Popularity :
Melody: nice
Lyrics: splendid
Production: pleasant
Studio: Self Abusing Records
Recorded: 2006-05-27
quote:Fame: 11%
Popularity :
Melody: mediocre
Lyrics: above average
Production: sweet
Studio: Self Abusing Records
Recorded: 2006-05-27
dank, maar moet je wachten totdat de balk groen wordt of als hij 100% (maar wel geel) is is het dan klaar?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:56 schreef BlackRebel het volgende:
ik doe bijna twee weken over het schrijven van een heel goed nummer... het schrijven gaat langzamer zodra je er beter in wordt..
overigens @thecowards ik heb 40.000 platen besteld voor jullie, dat zal ruim voldoende moeten zijn, ik weet nog niet precies hoe ik dat het beste kan schatten, dus vandaar... de release is overigens altijd op woensdag.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:20 schreef snivoos het volgende:
Geel is het allerbeste, dus ga daar voor zou ik zeggen.
(trouwens als ie geel is kun je ook een inspirational seed gebruiken om em nog beter te maken)
Wel beide balken geel hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:07 schreef komrad het volgende:
[..]
dank, maar moet je wachten totdat de balk groen wordt of als hij 100% (maar wel geel) is is het dan klaar?
dank, gaat vrij snel, komt waarschijnlijk omdat het toch crappy isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wel beide balken geel heDan zijn ze max
ik hoop het.. ik hoop dat jullie minstens 20.000 verkopen, dan haal ik namelijk de kosten van de productie van de CD's eruit, dus voor ook nog eens de kosten van het studio-gebruik eruit te halen moeten jullie toch wel nog meer verkopenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
OkVorige plaat hebben we er 2230 verkocht.. deze zal ongetwijfeld beter gaan met:
hoe zit dat dan met singles, is dat veel makkelijker om daar geld aan te verdienen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:34 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
ik hoop het.. ik hoop dat jullie minstens 20.000 verkopen, dan haal ik namelijk de kosten van de productie van de CD's eruit, dus voor ook nog eens de kosten van het studio-gebruik eruit te halen moeten jullie toch wel nog meer verkopenmaar dat zal wel lukken, jullie hebben inmiddels wereldwijd enige fame..
best lastig eigenlijk, je eigen record label... maar wel een uitdaging..
lijkt me niet zo handig, ik kan nog niet eens het instrument bespelen dat ik nodig heb voor dat nummerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:19 schreef BlackRebel het volgende:
opnemen kun wel al doen... met de release zou ik wachten tot je fame hebt (in wat meerdere landen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |