quote:This record has been sent to your record company for release
Wij? A'dam.. om 6 uur naar Rome, vanavond om 20.00 uur weer terug. Hoezo?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
In welke stad zit je?
Moet ik nog nieuwe songs schrijven?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:58 schreef maniack28 het volgende:
Ik kan wel alvast een single uitbrengen genaamd The Cowards... Dan kan Rebel eindelijk iets voor ons betekenenWoensdag is het album af denk ik
Ik heb de 2 meest populaire en meteen ook beste songs erop gezet. Falador en Silver Bullet...
Robbie en ik wilden het nieuwe album Run and Hide noemen, past mooi bij onze naam
[..]
Niet a la minute... iig niet voor het nieuwe album, wel voor de Nederlandstalige, maar daar zou ik de tijd voor nemen..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Moet ik nog nieuwe songs schrijven?
Okquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:56 schreef BlackRebel het volgende:
ik doe bijna twee weken over het schrijven van een heel goed nummer... het schrijven gaat langzamer zodra je er beter in wordt..
overigens @thecowards ik heb 40.000 platen besteld voor jullie, dat zal ruim voldoende moeten zijn, ik weet nog niet precies hoe ik dat het beste kan schatten, dus vandaar... de release is overigens altijd op woensdag.
Enquote:Fame: 12%
Popularity :
Melody: pleasant
Lyrics: pleasant
Production: terrific
Producer: Robbie Romijn
Studio: Smashing Records
Recorded: 2006-08-25
Tegenover de vorige:quote:ame: 11%
Popularity :
Melody: pleasant
Lyrics: pleasant
Production: terrific
Studio: Smashing Records
Recorded: 2006-08-25
enquote:Fame: 11%
Popularity :
Melody: nice
Lyrics: splendid
Production: pleasant
Studio: Self Abusing Records
Recorded: 2006-05-27
quote:Fame: 11%
Popularity :
Melody: mediocre
Lyrics: above average
Production: sweet
Studio: Self Abusing Records
Recorded: 2006-05-27
dank, maar moet je wachten totdat de balk groen wordt of als hij 100% (maar wel geel) is is het dan klaar?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:56 schreef BlackRebel het volgende:
ik doe bijna twee weken over het schrijven van een heel goed nummer... het schrijven gaat langzamer zodra je er beter in wordt..
overigens @thecowards ik heb 40.000 platen besteld voor jullie, dat zal ruim voldoende moeten zijn, ik weet nog niet precies hoe ik dat het beste kan schatten, dus vandaar... de release is overigens altijd op woensdag.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:20 schreef snivoos het volgende:
Geel is het allerbeste, dus ga daar voor zou ik zeggen.
(trouwens als ie geel is kun je ook een inspirational seed gebruiken om em nog beter te maken)
Wel beide balken geel hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:07 schreef komrad het volgende:
[..]
dank, maar moet je wachten totdat de balk groen wordt of als hij 100% (maar wel geel) is is het dan klaar?
dank, gaat vrij snel, komt waarschijnlijk omdat het toch crappy isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wel beide balken geel heDan zijn ze max
ik hoop het.. ik hoop dat jullie minstens 20.000 verkopen, dan haal ik namelijk de kosten van de productie van de CD's eruit, dus voor ook nog eens de kosten van het studio-gebruik eruit te halen moeten jullie toch wel nog meer verkopenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
OkVorige plaat hebben we er 2230 verkocht.. deze zal ongetwijfeld beter gaan met:
hoe zit dat dan met singles, is dat veel makkelijker om daar geld aan te verdienen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:34 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
ik hoop het.. ik hoop dat jullie minstens 20.000 verkopen, dan haal ik namelijk de kosten van de productie van de CD's eruit, dus voor ook nog eens de kosten van het studio-gebruik eruit te halen moeten jullie toch wel nog meer verkopenmaar dat zal wel lukken, jullie hebben inmiddels wereldwijd enige fame..
best lastig eigenlijk, je eigen record label... maar wel een uitdaging..
lijkt me niet zo handig, ik kan nog niet eens het instrument bespelen dat ik nodig heb voor dat nummerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:19 schreef BlackRebel het volgende:
opnemen kun wel al doen... met de release zou ik wachten tot je fame hebt (in wat meerdere landen)
We zullen ons best doen, 20.000 moet wel te doen zijn, denk ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:34 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
ik hoop het.. ik hoop dat jullie minstens 20.000 verkopen, dan haal ik namelijk de kosten van de productie van de CD's eruit, dus voor ook nog eens de kosten van het studio-gebruik eruit te halen moeten jullie toch wel nog meer verkopenmaar dat zal wel lukken, jullie hebben inmiddels wereldwijd enige fame..
Woensdag als in morgen? Kunnen we dan niet beter wachten met het uitbrengen van het album? Anders releasen we en een album en een single tegelijk, het kan trouwens wel..quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:58 schreef maniack28 het volgende:
Ik kan wel alvast een single uitbrengen genaamd The Cowards... Dan kan Rebel eindelijk iets voor ons betekenenWoensdag is het album af denk ik
Ik heb de 2 meest populaire en meteen ook beste songs erop gezet. Falador en Silver Bullet...
Robbie en ik wilden het nieuwe album Run and Hide noemen, past mooi bij onze naam
[..]
Jij bent zo rijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:34 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
Niks mis met ons logoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:19 schreef maniack28 het volgende:
Sautor.. waar was jij
Ik zal van de week eens een mooie cover ontwerpen en misschien een mooi logo
quote:We released the long expected record "The Cowards".
ffies kijkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:42 schreef maniack28 het volgende:
Ik wil alleen nog weten waar ik een eventuele voorkant van het album kan toevoegen? KAn dat alleen bij het album of ook bij de single en zo ja hoe
Alleen bij een album of ook bij een single?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:49 schreef BlackRebel het volgende:
als je op het album klikt moet er ergens staan dat je een link van de cover kunt invullen
edit: ' Link to cover image.' staat er!
Staat nergensquote:Discography
The Cowards
by The Cowards
Released by Excelsior Recordings
Release Date: 2006-08-30
Contract: Valid
Type: Single
Copies sold: 0
Supply: 0
Review:
Tracks: Production: Composer:
1 Falador terrific R. Romijn
2 Silver Bullet terrific R. Romijn
Ga ik weg danquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:51 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Alleen bij een album of ook bij een single?
btw... zometeen denk ik de laatste record voor het album Run and Hide plannen...
Gepland.... vanavond 20.00 uur is ons album ook afDus eerst nog ff opnemen Robbie, niet weggaan
Misschien kan alleen Elsebeth het zien, omdat zij bandleader is...quote:The Cowards
by The Cowards
Released by Excelsior Recordings
Release Date: 2006-08-30
Contract: Valid
Type: Single
Copies sold: 0
Supply: 0
Review:
Ja, maar dan moet ik al mijn liedjes één voor één aanklikken. Geen zin in dus.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:39 schreef maniack28 het volgende:
Ja, er staat toch ergens played live by : $aantal
Ik kan plaatjes toevoegen ja, geef me maar een link dan voeg ik het wel toequote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:59 schreef DeHovenier het volgende:
Ik denk dat alleen de bandleader dat kan....ik was nl. eerst bandleader en toen kon ik wel een plaatje invoeren.
haha, een spel is saai als je moet wachten totdat je geld heb (nog 2 weken of zo)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:23 schreef maniack28 het volgende:
Komrad, ik kan je geen geld geven, alleen mensen die betalen kunnen dat aan elkaar. Kan je wel een boek geven, maar ik heb zelf ook niet zoveel geld. Ik zou Stephen lief aan kijken
je krijgt elke week geld hoor, elke vrijdag.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:41 schreef komrad het volgende:
[..]
haha, een spel is saai als je moet wachten totdat je geld heb (nog 2 weken of zo)
Stephen.................. Kan je meteen je solo artiest die je gesigned hebt een beetje op weg helpen
jah, maar ik heb tot vrijdag een slecht betaald baantje, daarna ga ik een beter betaalde baan zoeken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:53 schreef daeri het volgende:
[..]
je krijgt elke week geld hoor, elke vrijdag.
haha en ik maar hopen op een barmhartige platenbaasquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:56 schreef BlackRebel het volgende:
iedereen moet met nul beginnen, het is gewoon even een kwestie van geduld in het begin
rustig wachten op de dag....
nope.... iedereen moet met nul beginnen... jij ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:57 schreef komrad het volgende:
[..]
haha en ik maar hopen op een barmhartige platenbaas![]()
hihi, wij hadden 30k van onze platenbaas bij t sluiten van onze deal.. tegenwoordig kan dat idd niet meer... en hebben we nog 13k, komt vanzelf weer geld bij met de world tour...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:59 schreef BlackRebel het volgende:
barmhartig? ik knijp iedereen uit...moehahaha
*looks evil*
vroeger kon je als platenmaatschappij wel eens geld geven aan de artiesten in het label... maar daar werd vrij veel misbruik van gemaakt en dus hebben ze dat maar afgeschaft...
je bent dus net iets te laat de popowereld ingeplopt.
Ik zou wel willen, maar ik weet niet hoe ik mooie letters/plaatjes enzo krijg.....heb wel Phtoshop.quote:
Heb niet eens photoshop, dus het moet op jullie twee aankomenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik weet niet hoe ik mooie letters/plaatjes enzo krijg.....heb wel Phtoshop.
Iedereen akkoord? Dan submit ik hemquote:Run and Hide Album (8-12 Tracks) Delete
1 Falador
2 Silver Bullet
3 Hookers On Every Corner
4 Aladem Sagratia
5 Arriving Somewhere But Not Here
6 Red Light District
7 A Few Friends of Mine
8 Hey Ho! Let it snow!
9 Can You Dig This?
10 Watch
11 You become
Ja ik vind het prima, zal ik hem gewoon meteen submitten? Des te eerder kunnen we de Nederlandstalige makenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:03 schreef BlackRebel het volgende:
moet ik hem er meteen achteraan releasen? als ik het vandaag niet doe, is het pas volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |