Je vindt het spel op www.popomundo.comquote:Popomundo is een gratis realtime role-playing-game (een klein beetje als
Hattrick) met al 20.000 spelers over de hele wereld. Zeker het spel met
de meeste potentie wat er op het ogenblik op internet te vinden is.
In Popomundo ben je een karakter en je kan vanaf het begin geheel je
eigen weg kiezen. Het main-doel is je muziekcarriere, ga je voor een
bepaald instrument of benut je je capaciteiten en word je songwriter,
maar je kunt ook allerlei andere kanten op. Je kan paparazzi-fotograaf
worden, de politiek in gaan of met je eigen bedrijf jam-places of clubs
oprichten waar bands kunnen oefenen en spelen. Diefstal en romantiek,
superster of bekend in lokaal circuit, reis je met de tourbus of per
vliegtuig, allemaal keuzes die je kan maken in het spel.
Juist de veelzijdigdheid maakt het spel leuk, en het wordt met een
razend tempo uitgebreid. In het spel zitten steden van over de hele
wereld, van Amsterdam tot Nahsville en van Melbourne tot Moskou en Sao
Paulo. Het spel is zo ongelooflijk breed dat er voor iedereen wel iets
tussen zit.
quote:Email bug fixed
Our emailprogram encoutered some problems yesterday and we have now replaced it with a new and more stable version. If you signed up yesterday or this morning and still haven't got an email with your password please go to the Contact form below "forgot password" and fill in the email adress you registered with.
quote:Britpop and Shoegazing
Due to the unfortunate existance of Britpop as a subgenre of both Pop and Modern Rock we decided to make Modern Rock Britpop Shoegazing instead
quote:The Day the Forum Went Silent
Next week, on Tuesday the 29th of August, we'll take the forum offline. We'll be moving it to a new separate server and polishing its code a bit.
quote:Welcome to Glasgow
Glasgow’s firm hold on art, expression and culture has given birth to some of the best British music around. Hugely influential local artists like John Martyn, Simple Minds, Primal Scream, Jesus and Mary Chain and Teenage Fanclub have all helped establish a prominent Scottish music scene. Read Moreģ
quote:Doe Tax Collections
Excellent news for all cities: from now on cities will receive all the tax collected from Doe salaries. The money will go straight to City Hall. Read Moreģ
Veel spelen, dan wordt alles vanzelf duidelijk..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:28 schreef komrad het volgende:
ik zei dus dat ik me net aangemeld had en er nog weinig van begreep. Ik ben nu een liedje aan het schrijven en heb een paar opdrachten van mijn Mum uitgevoerd, maar verder
Ik heb maniack al even een bericht gestuurd, of die me wat wegwijs kan makenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:30 schreef Sautor het volgende:
[..]
Veel spelen, dan wordt alles vanzelf duidelijk..
Je kan dus Charm, Looks, IQ, Vocals en Musical Talents verbeteren met die xppunten. Met een hoog level Muscical Talents kan je goede liedjes schrijven, met een hoog level IQ kan je sneller uit boeken leren (je krijgt sneller sterren), Vocals heb je nodig als je zanger bent in een band, Charm en Looks bepalen hoe aardig je wordt gevonden door je fans (populariteit), en op bepaalde levels kan je ook bepaalde banen krijgen (bijv. Salesmanager, daar heb je mediocre Charm voor nodig).quote:Robbie Romijn is a promiscuous person with decent charm and terrible looks. Robbie's brain department is of good IQ. Robbie can deliver some terrible vocals and show off some incredible musical talents.
Jij staat er nog niet bij in de OPquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De helft van mn band is depressiefGelukkig hebben we volgende week pas weer een concert
Jawel hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jij staat er nog niet bij in de OP![]()
![]()
Jawelquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jij staat er nog niet bij in de OP![]()
![]()
hij lurktquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb em hier nog nooit gezien
Enneh... Daeri kusje?![]()
mijn naam is Anna Shostakovaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:29 schreef DeHovenier het volgende:
Voor een date weet ik het niet, maar het maakt niks uit waar je werkt. Ook al ben je aangenomen als Bartender in Stockholm, je kan gewoon in Amsterdam blijven
Wat is jouw Poponaam?
Mja, als ik geen vriendin had he... dan had ik jou allang gepaktquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:28 schreef daeri het volgende:
[..]
hij lurkt
maar waarom n kusje? had jij geen vriendin?![]()
Maar ik ben dus ziekquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, als ik geen vriendin had he... dan had ik jou allang gepakt
En dat weet je best
quote:
Staan er bij..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:57 schreef daeri het volgende:
jajajajajajajaja Ik ben er ook weer bij![]()
Trouwens, foknaam van Dennis Prevoo is SensesFail
Grote opkomstquote:Artist: The Cowards
Date: 2006-08-29 12:00 (2 days left)
Venue: Grappa [MR] in Rome
Venue type: Club
Tickets sold: 0
Ticket price: 20 ¤
Ticket limit: 500
Booked since: 2006-08-09
pfff veelquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:33 schreef Sautor het volgende:
[..]
Grote opkomst
Overigens is dat concert overmorgen, dus we moeten wel ff opletten dat we daar aanwezig zijn
Ik zou wachten, zometeen komt al het geld aanwaaien, en dan kan je wel boeken kopen..quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:23 schreef komrad het volgende:
is het trouwens handig om een lening te nemen om hogerop te komen, ik wil dat geld dan besteden aan bv het kopen van boeken en recorden van een record. Of kan je beter wat geduld hebben totdat je dat geld bij elkaar hebt?
quote:Hey there!
What a shame that we lose such a great artist like The Cowards but Stephen is a great guy and I wish you all the best with your new record company!
Cheers
Bjorn
stomme vraag maar hoe gaat dat geld dan komen aanwaaien??quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:02 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik zou wachten, zometeen komt al het geld aanwaaien, en dan kan je wel boeken kopen..
Cancellen we dat concert trouwens? Rome boeit me toch niet zoveel, en kunnen we blijven recorden
[..]
Daar is het nu een beetje te laat voor om te vragen of de prijs omlaag kanquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:09 schreef BlackRebel het volgende:
ik zou het niet cancellen dat optreden, is altijd slecht voor je fame.. hoe meer fame hoe meer inkomsten je album straks heeft..
maar ik zou inderdaad een beetje uitkijken dat clubs jullie niet te hoge ticketprijzen maken.. een berichtje naar de CEO is meestal voldoende..
Bjorn is echt een geweldige vent, menig company owner zou boos worden als twee goede artiesten in één week worden weggetrokken door een concurrerend label..
Maar hij heeft denk ik niets te klagen, hij heeft genoeg geld aan ons verdiend haha..
iq = om te leren.. ik zou ook je musical talents omhoog werken.. zonder muziektalent bereik je niks. IQ is enkel zodat je sneller skills leert, dus ook handig ja.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:23 schreef komrad het volgende:
ik ben pas net begonnen, mijn character kan nog niets dus ik heb maar besloten in eerste instantie mijn IQ zo hoog mogelijk te krijgen, is dat een goed idee?
Ik heb ook al een song staan, moet alleen nog iets leuks verzinnenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:05 schreef DeHovenier het volgende:
Goed planIk stem voor
Nu beginnen met song schrijven?
Ok.. dan houden we 2 maanden aanquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:52 schreef BlackRebel het volgende:
vergeet niet om ook singles uit te brengen.. daar verdien je meer geld en fame mee dan een album (als je de juiste nummers kiest)
tussen twee singles moet minimaal een maand zitten, tussen twee albums nog langer, maar weet niet meer precies hoe veel..
Staat al sinds de opening van dit topic al in de OP hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:42 schreef DeHovenier het volgende:
Mss kan deze link ook in de OP?
http://www.freewebs.com/liocad/LioNewbieGuide.htm
Ik kan de OP niet meer aanpassen, dus dat moet de volgende ff in de gaten houdenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:29 schreef snivoos het volgende:
Ik sta er nog niet bij....
Tubgirl
Fok! Leden:
Fok! Nick: snivoos, Popomundo naam: Sally Satchel
Company: Lulu's.
Locales: Walhalla (London, HM, strong)
Job: Cop city of London
Njah.. je moet in A'dam recorden = gratis, niet ergens anders.. maar het zijn nog 2 nummers hierna, dus ik wil ze gewoon af hebben. En over die Nederlandse cd... er kunnen slechts 12 nummers op een album, dus we kunnen toch niet alle nummers op 1 album doen, kan je er maar beter iets leuks van maken en de Nederlandse voor een nieuwe bewarenquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:18 schreef Sautor het volgende:
Op tijd komen is niet zo moeilijk, vanavond een vliegtuigje pakken en dan zijn we er...Alleen daarna hebben we een redelijk druk schema met touren weer, en ik weet niet of we dan kunnen blijven recorden, want dat kost tijd.
Wat betreft die Nederlandse cd, leuk idee, maar zal het veel uitmaken qua verkoop? Misschien omdat de nummers iets beter zijn in de kwaliteit, maar tis wel een leuk idee
[..]
Staat al sinds de opening van dit topic al in de OP hoorNet zoals Drizzt_DoUrden
[..]
Ik kan de OP niet meer aanpassen, dus dat moet de volgende ff in de gaten houden
care to give me some tipsquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:36 schreef maniack28 het volgende:
Heeft iemand btw zn halloween boost al gehad? Ik nog niet
ja hoor... heb je de post van Robbie gelezen? Verder duurt het gewoon lang eer je wat kan. Ik ben ook al sinds april bezig en we kunnen nog niksquote:
Als bandjes op zoek zijn naar een extra lid dan staat dat op hun pagina. Ook in de popogids, dat blad staan advertenties dacht ik. Ik ken de weg ook nog niet helemaalquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:43 schreef komrad het volgende:
ik ben saxofonist he maniack dat weet je toch,
ik ben nu solo artiest maar hoe kom ik in een bandje?
als ik dat doe krijg ik een melding dat ik al een solo artiest benquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als bandjes op zoek zijn naar een extra lid dan staat dat op hun pagina. Ook in de popogids, dat blad staan advertenties dacht ik. Ik ken de weg ook nog niet helemaal![]()
Dat klopt, want je hebt dus al een eigen bandje gemaakt.. daar moet je dan eerst weer uitquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:50 schreef komrad het volgende:
[..]
als ik dat doe krijg ik een melding dat ik al een solo artiest ben
ik ben nu aan het zoeken naar een manier om mijn solo arties te dumpen zodat ik in een bandje kan, maar ik kan het niet vindne. En ik dacht dat het ongeveer hetzelfde als hattrick was, nou niet dusquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:06 schreef maniack28 het volgende:
En toch zou ik, zodra je een beetje een aardig nummer hebt een single uitbrengen, deden wij ook en hebben er toch al meer dan 10.000 mee verdient (delen door 3). Jij mag het alleen houdenDaarom eerst musical talents (vind ik... )
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:08 schreef komrad het volgende:
[..]
ik ben nu aan het zoeken naar een manier om mijn solo arties te dumpen zodat ik in een bandje kan, maar ik kan het niet vindne. En ik dacht dat het ongeveer hetzelfde als hattrick was, nou niet dus
en hoe cover ik nummers dan??quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:24 schreef DeHovenier het volgende:
Je kan ook optreden zonder je eigen nummers, dan moet je nummers coveren. Het maakt voorlopig niks uit dat je niks kan, je moet toch ergens beginnen!
Simpel. Je klikt bovenin op 'Career', dan rechts op de link 'Members & Songs', en dan onderaan 'Leave Band'.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:08 schreef komrad het volgende:
[..]
ik ben nu aan het zoeken naar een manier om mijn solo arties te dumpen zodat ik in een bandje kan, maar ik kan het niet vindne. En ik dacht dat het ongeveer hetzelfde als hattrick was, nou niet dus
Ga gewoon wat bands af (klik bv. op de link 'Charts' bovenin), als je op de Artistpagina bent klik je op 'Repetoire', dan op de titel van een songn en dan zie je staan: ' Add song to your artist's repertoire.'. Klik erop en voilaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:53 schreef DeHovenier het volgende:
[knip]
Als je je eigen bandje hebt opgericht, moet je liedjes hebben. Je kan liedjes coveren (ga naar een liedje en daar kan je op een link klikken: 'Add this song to your artist' repetoire), maar als je je eigen liedjes wil maken dan is het handig als je een hoog level Muscical Talents hebt. Dan is de kwaliteit van je liedje beter dan wanneer je een laag level hebt.
[/knip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |