quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:51 schreef jessie het volgende:
Ah dan heeft ze vast op zitten scheppen over hem, superlief!!!
Ja via msn geweldige streams echt super! Nog niet 1 hapering gehad.
Je moet dan talpa@talpamedia.nl toevoegen
Dan tv tegen hem zeggen
Dan accepteren om tv te kijken en dan kan je kiezen wat je kijkt.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:57 schreef moussy het volgende:
Bij mij doet ie het, maar ik kijk graag naar alle streams te gelijk![]()
Wij hebben weer wat stoms, sinds gisteravond gaat er een rookmelderding af bij de achterburen, er doet niemand open of zo. Wij dachten dat die jongen gewoon niet thuis was, tot we er aan dachten dat je ook van die jengel dingen hebt die reageren op koolmonoxide en zo (ik moest meteen aan die oldbie fokker denken) dus we hebben de politie maar ingeschakeld
Hahha wat een reeks ook, ja dan blijf je bezig he? Nu is sinds een week het ritueel Barbapapaboekjes voorlezen. Aan alledrie tegelijk, dus dat schiet lekker opquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:25 schreef jessie het volgende:
O echt Spuuglokje![]()
Dat boekje (had ik toen van de bieb) was ook zo leuk.
Ik ben gelukkig van het 1,2,3 uileogen,neussie neussie kusje kusje kroeltje kroeltje af. Nadat er oortje oortje tandje tandje wangentje wangentje bij wilde sluipen
dat zegt Liam ook altijd dat Nick mijn papa isquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:29 schreef Lois het volgende:
Ze word er inderdaad echt een beetje boos om "neee opa paardje (mijn vader, opa paardje genoemd vanwege het springkussen in de vorm van een paardje) is mijn opa!! PapaJehoen (Jeroen dus) is jouw papa"
Dat Karin mijn zusje is snapt ze dan weer wel, en vind ze ook heel bijzonder alleen dan is Bram wel haar broertje was de redenatie vanmiddag.![]()
*ook wel benieuwd is*quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:39 schreef snoopy het volgende:
Mijn hemel, wat een rare kinderen Jessie![]()
Vanaf welke leeftijd beginnen ze met die poep en piesgrappen? kan ik daar vast rekening mee houden
In plaats van Albert Heijn hadden we hier heel lang Opa Heinquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:43 schreef jessie het volgende:
De ome willem dvd.![]()
Vreselijk. En elke keer weer lachen om dat broodje poep inderdaad.
Bo noemde hem heel lang oma willem trouwens. En zo hebben we hier ook Arie B![]()
Whahahaha ja, ik hoop echt dat je kunt en wij ook.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:47 schreef jessie het volgende:
Hahahahahahahaha o echt super geweldig Spuuglokje.
O ik hoop zo dat we gaan de 24e. Ik wil zo graag je kinderen (en jou) zien. Echt dat word RETE gezellig
Ga gezellig meequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:54 schreef Belana het volgende:
ow wat leuk lois! Oe! als het mooi weer is... we hebben nog geen plannen....
Ga ook gezellig meequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat klinkt leuk Lois!
we gaan ff kijken of het lukt. Nick moet nog wat in de tuin afmaken, of eigenlijk slopen, want dinsdag beginnen ze met het boetje namelijk. maar het lijkt me wel erg leuk.quote:
DDDDD wordt nog verkocht bij de Makroquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:09 schreef E.T. het volgende:
die zijn schattig, jessie![]()
pfff.. ik moet een paar nieuwe theedoeken hebben en nou hebik van de week in een foldertje het oude DDDDD-logo gezien.. En nou weet ik niet meer waar dat was![]()
hoe vertrut kan je zijn![]()
Oh wij hebben al vanaf dat ik zwanger was al veel dingen vooruit gekocht. Ook echt al dingen voor 1 of 2 jaar enzow. Ik vond dat juist geweldig. Duurt zo lang tot ie het aan kan, en dan mag het eindelijk, echt leuk vond ik dat!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:36 schreef Lishe het volgende:
Ik vind dat echt heel vervelend inderdaad E.T. Ze heeft een hele mooie zomerbroek. Voor volgend jaar. Een spijkerbroek en een flodderbroek. Voor volgend jaar. De andere helft is te kort, maar past om haar middel(tje). Ik vind het zo zonde ook om er steeds maar geld aan uit te blijven geven. Want al die stapeltjes voor volgend jaar vind ik dan vast niet meer leuk. Enzovoort.
fijn dat jullie zo'n leuke avond hebben gehad en dat moet je zeker vaker doen m@x is goed voor jequote:Op zondag 27 augustus 2006 11:23 schreef m@x het volgende:
Kennelijk ben ik nog niet zo vertrut want van die DDDD-theedoeken heb ik echt nog nooit gehoord. Mis ik er iets aan?
Ja, ik ben idd gisteren terug gekomen maar een beetje last van het tijdsverschil. Om 10 uur naar bed gegaan en dus om 5 uur vanmorgen klaar wakker, zeg maar 13.00 Koreaanse tijd. Toen heb ik nog een uurtje liggen dommelen en toen toch maar eruit. Wilde stinkie niet al wakker gaan maken voor diepzinnige gesprekken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 08:15 schreef Belana het volgende:
BE, je bent toch alweer terug uit Korea? wat doe je zo vroeg op? Op zondag?
Leg eens uit dan!quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:40 schreef Belana het volgende:
Ik wist dus ook niet wat DDDD thhedoeken zijn, maar mijn man wist het wel... dan ben ik toch semi vertrut he
Kane?quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:38 schreef m@x het volgende:
Gefeliciteerd Geer en Jessie
Man, wat ben ik brak zeg. Gisteren zijn we naar een concert geweest.was jarig en als verrassing had ik kaartjes en een etentje geregeld. De hele avond staan, veel concertbier en lang doorhalen. Ik ben er niet meer aan gewend. Misschien moet ik maar in training gaan want ik ben wel van plan om dit wat vaker te doen.
quote:
Het is overigens niet dat ze onaardig zijn ofzo maar ze zijn zo perfectquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:42 schreef Belana het volgende:
m@x dat klinkt ge-wél-dig...stap er maar gauw uit...
quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:48 schreef m@x het volgende:
Tijdens die vergaderingen heb ik af en toe het idee tussen een aantal Stepford Wives te zitten.
Ja snap ik. Mij zou dat idee met iemand anders tussen m'n spullen gewoon tegenstaan. Dat bedoelde ik.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:42 schreef Belana het volgende:
de oppase aan huis zou evengoed via het gastouder bureau zijn LB en het zou ons zoveel heen en weer geren schelen en dus ook uren oppaskosten. Het lijkt mij wel erg prettig.
Oh dat zou ik ook niet kunnen. Dat is ook één van de redenen dat ik nog steeds geen hulp in huis heb. Ik wil so wie so niemand een sleutel geven, dus dan zou ik erbij moeten zijn en dat vind ik ook weer raar.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:03 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja snap ik. Mij zou dat idee met iemand anders tussen m'n spullen gewoon tegenstaan. Dat bedoelde ik.
Nouja, hier hetzelfde verhaal Igraine, ook kunstacademie plannen, maar ivm met finacieen niet doorgegaan toen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:02 schreef Igraine het volgende:
Oeh Leuk Githa, een tekencursus... Vroeger heb ik ook heel veel getekend en geschilderd (wilde naar de kunstacademie) maar is alweer jaren terug dat ik iets gedaan heb.
Portret tekenen was vroeger wel mijn favoriet. Wat ik echt vreselijk vond was olieverf schilderen. Aquarellen vond ik dan wel weer leuk. Ik heb meerdere van die cursussen gedaan om een map met werk aan te leggen om aangenomen te worden. Maar op het laatste moment besloten om toch niet te gaan (naar de kunstacademie)quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:26 schreef Githa het volgende:
[..]
Nouja, hier hetzelfde verhaal Igraine, ook kunstacademie plannen, maar ivm met finacieen niet doorgegaan toen.
Nu is het alweer zolang geleden dat ik iets gedaan heb, ik ben zelfs een beetje bang dat ik het niet meer kan![]()
Ik heb er echt zo'n zin in![]()
Ga eerst beginnen met een soort van orientatiecursus waarbij alles een beetje aan bod komt en dan kan ik daarna wat gerichter aan de slag als ik daar nog zin in heb![]()
Portret tekenen leek me nu al heel leuk![]()
Dat vrolijk klinken is maar schijn hoor Lishequote:Op zondag 27 augustus 2006 22:51 schreef Lishe het volgende:
Bar, Jan Smit.... Ik vind wel dat je lekker vrolijk klinkt. Dus als dat eraan bijdraagt.... Hoop ik dat het leuk was.
Maakt niet uit hoor dat nummer klinkt ook vrolijk en ik zong het vrolijk mee, de middag was leuk de ochtend was een regelrechte ramp....quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:58 schreef Lishe het volgende:
Ja, ik raas er ook zomaar overheen Bar. Sorry... Maar heb je wel een leuke avond gehad?
Hier zit je dus!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:10 schreef Anitra het volgende:
Ik kijk het liefst ook alle streams te gelijk, maar de laptop van de baas heeft geen videokaart die ze alle 4 aan kan.
Dan krijg ik 4 beelden in 1, dus deze via msn vind ik wel fijn, kan tenminste kijkenAls Rick achter de pc weg is pik ik die gelijk in om ze alle 4 aan te zetten.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:16 schreef m@x het volgende:
Wij wilden vandaag met Kai naar de dancetour gaan (Kai vind die muziek echt prachtig). Maar door al het getreuzel is het er niet van gekomen.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:06 schreef snoopy het volgende:
[..]lees dit: Dancetour eindigt in Den Haag in vechtpartij
Ik zag het op de P2000 monitor... hoe is de situatie nu daar? Is het erg heftig?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:37 schreef Bar_en_Mar het volgende:
brrr grote brand op dow....
Hier vier avonden Preuvenement... Lang leve Beppie Kraftquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:55 schreef snoopy het volgende:
Nou, wij hebben ook 3 avonden van de Uitmarkt kunnen meegenieten terwijl we gewoon binnen zaten![]()
Wijk is het toch?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:27 schreef livelink het volgende:
Wat een rotgevoel is dat, he Bar. Als je nog hier in de buurt had gewoond had je mij kunnen komen helpen met mijn brooddeeg, want ik zit er ook maar tegenaan te hikken en uiteindelijk doe ik helemaal niks.
JIj hoort gewoon 4 avonden hetzelfde? Das helemaal treurig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:42 schreef Sjeen het volgende:
Hier vier avonden Preuvenement... Lang leve Beppie Kraft![]()
Ow, nee dat niet, maar dit kwam het duidelijkst tussen de regenbuien door... Een paar weken geleden heb ik wel drie avonden van André Rieu mogen 'genieten'quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:03 schreef snoopy het volgende:
[..]
JIj hoort gewoon 4 avonden hetzelfde? Das helemaal treurig.
Doorn heb ik gewoond met enorm veel plezierquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:02 schreef livelink het volgende:
Ja, Wijk bij Duurstede. Ik wist dat je hier in de buurt had gewoond.
Volgens mijn voorspellingen had het nu dus prachtig weer moeten zijn, maar het weer heeft niet door dat ik aan het werk benquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben het weer nu al zat.
Is het echt al 2 weken zo?Wat een chagrijnige herfstzooi zeg.
Wanneer moet je werken?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mijn voorspellingen had het nu dus prachtig weer moeten zijn, maar het weer heeft niet door dat ik aan het werk ben(sinds mei was het elke keer al klote weer als ik een dag vrij was en élke mooie zonnige dag moest ik werken).
Nope hier nergens last van gehad ofzo, het was dat een vriend mij opbelde en erover begon anders wist ik het pas vanavond tijdens het journaal, als ik dat al gekeken had...quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:38 schreef Anitra het volgende:
[..]
Jemig Bar dat heftig die brandGeen last van de rook? Dat je het erg ruikt binnen?
Je haalt nu even de fabriek door de war denk ikquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:05 schreef Anitra het volgende:
Ja dat scheelt dat je weet wat er aan de hand is en wat de ernst is. Ik zou gelijk in paniek raken
Mijn man heeft daar ook nog een tijdje gewerkt, een soort stage tijdens zijn studie Scheikunde. En hij vertelde dat er toen ook eens een ontploffing was geweest.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:03 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Dow is groot dat is een dorp opzich, en we zitten er hier nog een redelijk eindje vandaan hemelsbreed 8 km ofzo.
Neuh ik las op een bepaald moment de alarmfase en doordat ik er zelf ok jaren gewerkt heb wist ik dat het wel mee moest vallen , heb het namelijk veel erger meegemaakt
nette zwarte schoenen, zwarte schoenen met hakje, sandalen, sportschoenen...quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:54 schreef Ladybos het volgende:
Vraagje.. Hoeveel paar schoenen hebben jullie ? Ik heb er 10 (incl. zomer-, winter, sandalen en bergschoenen) en MrBos vind dat echt belachelijk veel. Dus ik heb gewed met hem dat de meeste vrouwen wel meer paar schoenen hebben dan 10 paar.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(de rest door flylady weggedaan...ik droeg ze toch nooit)
Ik heb een paar van die klompen en een paar teenslippers van crocs. Die klompen zijn echt spuuglelijk (de teenslippers vallen wel mee) maar ze zitten hemels.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:58 schreef Brighteyes het volgende:
m@x! Heb jij crocs? Hoe zit dat?
Ja, ik vind ze er ook echt niet uit zien (net van die afgeknipte kaplaarzen) maar ik was heel benieuwd hoe ze zaten. Is dat plastic niet heel zweterig?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:18 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik heb een paar van die klompen en een paar teenslippers van crocs. Die klompen zijn echt spuuglelijk (de teenslippers vallen wel mee) maar ze zitten hemels.
Niet de 2 volle vuilniszakken met schoenen vergeten he.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:40 schreef Githa het volgende:
Barwerkse!
Wel fijn dat je een beetje slaap in kunt halen nu.
Schoenen die heb ik niet zoveel![]()
quote:
Kssst! gaan jullie is weg, stelletje verraders!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:19 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Niet de 2 volle vuilniszakken met schoenen vergeten he.![]()
* Spooky4u wacht op een MSN bericht met de vraag hoe er een kloon gemaakt kan wordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:22 schreef Githa het volgende:blijkbaar niet Lishe, ik moet gaan oppassen wat ik zeg
* Githa gaat een kloon aanmaken![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:23 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
* Spooky4u wacht op een MSN bericht met de vraag hoe er een kloon gemaakt kan worden![]()
Jakkie...nare berichtenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:52 schreef Githa het volgende:
http://www.brabantsdagblad.nl/regios/tilburg/article606733.ece
Dit is zo wat in mijn achtertuinallemaal veel te dichtbij naar mijn zin.
Daarbij belde een vriendin dat een kennis zichzelf gister heeft opgehangen, omdat zijn vriendin het had uitgemaakt. Tjonge jonge, wat een slechte berichten weer.
Echt een actie naar gevoel...had hij nu maar even zijn gevoel laten bedaren![]()
Daarbij moet ik er niet aandenken hoe zij zich nu moet voelen, lijkt me erg moeilijk hoor.
Bedoel je niet Githa?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:13 schreef chacama het volgende:
Nijna...gats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |