abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:59:20 #1
7074 moussy
kuttekop
pi_41194318
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 20:51 schreef jessie het volgende:
Ah dan heeft ze vast op zitten scheppen over hem, superlief!!!

Ja via msn geweldige streams echt super! Nog niet 1 hapering gehad.
Je moet dan talpa@talpamedia.nl toevoegen
Dan tv tegen hem zeggen
Dan accepteren om tv te kijken en dan kan je kiezen wat je kijkt.
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:57 schreef moussy het volgende:
Bij mij doet ie het, maar ik kijk graag naar alle streams te gelijk

Wij hebben weer wat stoms, sinds gisteravond gaat er een rookmelderding af bij de achterburen, er doet niemand open of zo. Wij dachten dat die jongen gewoon niet thuis was, tot we er aan dachten dat je ook van die jengel dingen hebt die reageren op koolmonoxide en zo (ik moest meteen aan die oldbie fokker denken ) dus we hebben de politie maar ingeschakeld
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_41194512
Jeutje Mous.. Misschien is dat ding wel kapot maar better safe than sorry
Saartje
pi_41194598
Ik kijk het liefst ook alle streams te gelijk, maar de laptop van de baas heeft geen videokaart die ze alle 4 aan kan.
Dan krijg ik 4 beelden in 1, dus deze via msn vind ik wel fijn, kan tenminste kijken Als Rick achter de pc weg is pik ik die gelijk in om ze alle 4 aan te zetten.
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:12:25 #4
7074 moussy
kuttekop
pi_41194628
Het culinaire team Dummy en Co staat voor u klaar voor alle versnaperingen

zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:13:24 #5
24188 Belana
kloon van belana
pi_41194651
pfff... BB... nee, daar kan ik na de eerste keer toen niet meer naar kijken, vind het eigenlijk heel saai. Maar dat via MSN hebben ze grappig gedaan

Nou, hier ligt de schutting eruit morgen nog de tegels eruit en dan kunnen ze dinsdag aan de slag met de fundering. best spannend allemaal. Ow wat lijkt het mer heerlijk dat ik niet meer steeds 2 trappen op hoef voor de was
stormy waters...
sailin'
pi_41194722
Mag ik er wel bij komen zitten als ik niet naar BB kijk... (beetje tvp hehe).
Fake it till you make it...
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:40:27 #7
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_41195246
Daar krijg je vast veel fooien mee Mouss
Hopelijk is er niets aan de hand bij de achterburen.

BB nooit gevolgt en dat gaat ook dit jaar weer geen kans hebben hier
pi_41195541
Mous, dat ziet er goed uit
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:07:21 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_41195858
Ik heb ook nog een foto dat Peet in een mannenschort staat en mn zwagertje in een vrouwenschort en Peet zo in zn kruis grijpt

Straks komt er een vakantie/verjaardagspammetje aan in het fototopic, alleen wil het bewerken en verkleinen niet zo lukken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:27:25 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41202476
Mous

Ik wil best op het bankje maar hoef ik alsjeblieft geen BB te kijken?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:33:02 #11
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41204492
Mous

Ik ga op het bankje naast Rewimo, die heeft tegenwoordig toch nog amper ruimte nodig , want van mij hoeft dat BB dit jaar ook niet.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:56:32 #12
13151 crew  Rewimo
pi_41205161
*klein stukje opschuift*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:57:34 #13
103793 kozakken
Living the life
pi_41205188
Ik ga dit jaar niet zozeer voor BB, maar wel voor Dancing on Ice!
Leuk!!
-heb trouwens besloten vandaag voor het eerst weer eens een lekkere borrel tot me te nemen. Oh dilemma's Rode wodka, grand marnier, martini of toch maar weer iets anders.. -
pi_41205443
Pfff op de nieuwe muis zit een knopje en dan ga je ineens weer een page terug.
Heb geen zin meer in t uitgebreide verhaal.

Mous schitterende foto!!!!!

Maar goed de foto's

Met Jans wezen winkelen

Ze heeft 2 paar laarzen

En 1 paar lakschoentjes (foto daarvan volgt morgen wel ofzo) En ik hoef natuurlijk niet te vertellen dat Bo ze ook wil. Ze kreeg het zelfs voor elkaar om haar voet erin te wringen. Ze passen mam zit echt lekker hoor

En een hoopie kleren (foto volgt ook nog wel een keer)
Een tajse een haarband en wat sieraden erbij (h en m)

Nieuwe laarzen

Nieuwe haarband en ketting (die je niet ziet) en armband

Andere nieuwe laarzen

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:10:43 #15
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41205511
Ah Jessie lekker wezen winkelen Jolie is deze week ook erg verwend met nieuwe kleren. Leuk hoor. Ben benieuwd naar de lakschoentjes.
pi_41205628
O ze zijn vreselijk hoor Een klein hakje, zwart. Maar ze zag ze en zei ohhh mama die vind ik mooi, hakkuh
(en aangezien ik vroeger altijd lakschoentjes wilde en alleen maar roets schoen kreeg begreep ik dr wel )
Ze mag ze alleen aan met feestjes hoor, zijn geen echte lekkere speelschoenen.
Alleen emt feestjes he mama ik ben bijna jarig en dan heb ik een feestje

Ik zag in t fototopic al zo'n leuk setje van Jolie inderdaad luchtbel.
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:22:05 #17
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41205794
Ah nou dat is toch gewoon leuk lekker laten tutten toch.
Die rok is inderdaad ook nieuw Hema (met hebbes sticker 70% korting ) en ze heeft zo'n leuke broek gehad van H&M met drie van die stroken moet eigenlijk 3/4 zitten denk ik maar ik heb grote maat gekocht zodat ie eerst lang is. Van de week hebben we haar kast opgeruimd, bijna alle broeken waren te kort namelijk. En ook een haarband (die ik ben kwijtgeraakt jaaa jaaa en nu heeft ze hem weer nieuw gehad van mijn vriend) toevallig verschikkelijk ding weer maar ze vindt hem zelf geweldig.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:24:36 #18
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41205865
Oh en vanmorgen ging ze kijken of haar schoenen nog in de gang stonden 'deez zijn van Jolie echt toch he mama' 'mag ech hebben' 'dank u mama' met een kus
pi_41205943
O geweldig luchtbel. De haarband lijkt wel dezelfde in een andere kleur.
Ik heb vandaag bij h en m voor Jans heeft ook een 3kwart broek gekocht. Een bruine rib met een bruinkantachtig strookje aan de odnerkant. Helemaal leuk met die laarzen dan.
Die rok met 70 procent korting is leuk zeg. Zulke leuke dingen hangen hier niet meer met korting!
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:31:53 #20
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41206057
Zelfde broek weer dan denk ik Jessie. Deze? Grappig want die broek die Janneke aan heeft, die heeft Jolie ook. Maar die heb ik ook lang gekocht toen. Nu zit ie kort.
De haarband is van Zara. Rok was ook een eenling hier hoor. Zat ook een vlek in dus dat zal de reden wel zijn. Maar hij zit nu in de was en ik zie wel of het eruit gaat. Het leek niet echt iets gewoon smoezelig. Hier zijn de leuke dingen ook vaak al weg. Bij mijn oma bij de Hema hebben ze ook altijd leuke mailloos van vorige collecties met korting enzo en rompertjes soms. Dat is hier echt nooit.
pi_41206145
Hahahahaha ja die !!!!!!
En daar heb ik een truitje opgekocht met het stofje van de haarband en dan dat roze poezending en nog 1 met een krote mouw.
Ik heb hem wel al als 3 kwart gekocht, wel maat 110.Dus wel ietsie langer als die hoort. Ik denk dat die groter te wijd zou zitten, ook al heb je elastiek in de taille. Welke maat heb jij ervan?
Ze hadden verder weinig leuke jurken (daar ging ik eigenlijk voor)
Het voelt heerlijk!!!!
pi_41206177
O en die spijkerbroek van Jans was ook een stuk langer. Ze groeit hard ineens.
Dr schoenen zijn nu maat 27 Ook 26 zou ze ook nog passen, maar dan echt net aan. Dat vind ik dan ook weer zonde. Als ze dan straks de laarzen echt nodig heeft past ze ze al niet meer.
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:44:05 #23
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41206353
Hiehie veel heb je! Jolie heeft ook die broek in maat 110. Elastiek heb ik strak gezet. En ook met alleen onderbroek gepast thuis aangezien het best goed gaat met plassen enzo. Zal me niet gebeuren dat het dadelijk helemaal goed gaat en ze d'r broeken niet meer past. Maar toen ik er wat op elkaar hield zag je echt nauwelijks verschil in breedte van de taille of de lengte van het bovenste gedeelte vond ik. Alleen in de pijp. En soms verschilt het ook niets, ze doen maar wat vaak eigenlijk volgens mij. Jurken heb ik niet naar gekeken. Lekker he soms wat kopen. Nu ik meer geld verdien kan het soms ook. Hoewel vaak helemaal niet doe gewoon, ze krijgt vaak dingetjes enzo en ik denk vaak ook wel na voor ik uitgeef, heel erg soms nog steeds. Maar ik vind het wel lekker dat het gewoon kan, iets leuks uitkiezen voor mijn dochter. Als we daar eens zin in hebben.
pi_41206428
O dat kan ik me helemaal voorstellen luchtbel.
Ik koop sommige dingen 2ehands. Ik krijg dingen van het buurmeisje. Jans kan vaak dingen aan van Bo, maar iets nieuw kopen wat ze ook nog zelf kunnen uitzoeken (in grote lijn dan) is ook zo leuk!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:55:32 #25
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41206685
Ja ik vind dat ook hoor. En nu waren er echt gewoon bijna geen broeken meer die goed zaten en aangezien we nog steeds alleen maar in het weekend kunnen wassen Ze kreeg laatst van iemand kleren maar die heeft echt een (nog!) wat meer tuttige smaak. Dan denk ik ooh wat moeten we hier dan mee maar het is ook zo lief eigenlijk altijd. Dat ze dan zomaar aan Jolie denkt. En dan ben ik al lang weer blij want tuttige truitjes op een spijkerbroek zien er al weer heel anders uit, plus ze knoeit en doet toch maar raak de hele dag. Het kan ook maar zo weinig schelen hoe het eruit ziet verder. Maar soms gewoon echt wat kiezen is heerlijk. Zeker als er ook nog een 'dank u mama' met een kus en een blije toet op volgt. Dan ben ik wel weer tevreden voor een maand of twee
pi_41206815
O zegt ze dat echt Luchtbel wat lief
Dank je zou ik ook al blij mee zijn
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:03:34 #27
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41206951
Ja dat hoeft ze niet te zeggen hoor. Ze denkt alleen dat het een begrip is ofzo 'dank u wel' ze snapt niet dat je ipv van u ook je kan zeggen. Wij zeggen nu heel vaak 'oh dank JE wel' tegen elkaar. Maar ze pikt het niet op. Maakt ook niet uit. Voor de rest moet je toch vaan dank u wel zeggen toch.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:04:31 #28
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41206971
Oh aha ik dacht dat Jolie misschien u moest zeggen. Nou gelukkig, want ik vond je geen u mama
pi_41207062
Ja zoiets dacht ik al.
Zo zei Bo met moederdag u tegen me Ze had een gedichtje geleerd op school waar dus u in voorkwam voor de mama. Was ook zo schattig. Daarna zei ze ineens een paar keer u.
Van mij mogen ze overgens wel dank je wel zeggen tegen iedereen. Als ze maar gewoon bedanken zeg maar. (snoepje bij de kassa Jans: dankewel )

Maar wel ontzettend lief dat ze je echt bedankt. Jolie is volgens mij een heel slim emphatisch (invoelend weet niet of je het zo schrijft) meisje
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:12:55 #30
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41207164
Soms is ze dat. Wel vaak met zulke dingen en van mij moet ze op vrijdagmiddag de oppas bedanken voor de leuke dingen die week. Ze voelt dingen wel vaak goed aan ja maar het is ook echt een dromertje hoor Maar ze is vaak wel heel lief 'ben je beetje moe?' en als ze iets krijgt vraagt ze ooka ltijd of ik of iemand anders ook wat wil hebben. Ik vind wel u gewoon tegen mensen die we niet kennen denk ik, nooit zo over nagedacht.

En Spuuglokje nee echt niet. Ze zegt ook vaak mamaliza of mamalizapizza tegen me. Daar past heel geen u bij.
pi_41207212
Mamalizapiza
Ik ben mamsiebamsie en moepsiepoepsie
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:15:42 #32
24188 Belana
kloon van belana
pi_41207249
Liam zegt de laatste tijd ook wel eens mamabenda (brenda) dat vind ie heel grappig. wat ik zo lief vind is dat ie dan zegt: jij bent mijn mama en jij bent mijn papa en als we dan vragen wt hij dan is dan zegt ie: ik ben jouw liam
stormy waters...
sailin'
pi_41207278
O ook al zo lief Belana!
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:17:44 #34
24188 Belana
kloon van belana
pi_41207301
ja dan smelt ik echt
stormy waters...
sailin'
pi_41207377
Zo zaten Bo en ik altij tegen elkaar op te bieden van hoeveel we van elkaar hielden. Ik hou zoveel van jou en dan armen heel wijd en zij nog wijder enzo.
Zo heb je het verhaal van de haasjes die dat ook doen en dan eindigt het kindje met en ik hou van jou tot aan de maan (hij had dus gewonnen was het verst) Maar dan valt hij in slaap en zegt moeder haas ik ook van jou, maar dan ook weer terug. Nou ja zo lief verhaaltje. Dat zeggen Bo en ik dus vaak tegen elkaar. Ik hou van jou tot aan de maan (en dan lachend en heel snel) en weer terug.
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:22:39 #36
24188 Belana
kloon van belana
pi_41207443
dat soort dingetjes zijn echt zo fijn met je kinderen echt genietmomenten
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:23:21 #37
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41207462
Haha Jessie, zo hadden Wouter en ik 's avonds ook tijdenlang een ritueel over hoeveel we van elkaar hielden. Over zeven zeeën en door de bossen over de bergen naar de maan drie rondjes er omheen en weer terug en dan nog een keer heen en terug zoveel hou ik van jou. En dan wie het verst kon had gewonnen.
  Jubileum moderator zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:23:51 #38
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41207470
Wat onwijs lief allemaal

Wij zijn bezig met het uitleggen van de familierelaties aan Iris. Ze snapt er echt geen drol van Ze vind het heel vreemd dat opa mijn papa is e.d.
Vandaag wilden ze allebei spelen met het bestekje wat ze hebben gehad van Peters ouders toen ze geboren werden. Toen ik dat vertelde klonk het heel verontwaardigd: "heeft peter ook al een papa en mama?"
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41207507
O echt Spuuglokje
Dat boekje (had ik toen van de bieb) was ook zo leuk.

Ik ben gelukkig van het 1,2,3 uileogen,neussie neussie kusje kusje kroeltje kroeltje af. Nadat er oortje oortje tandje tandje wangentje wangentje bij wilde sluipen
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:25:26 #40
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41207517
Whahahaha Iris
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:26:07 #41
24188 Belana
kloon van belana
pi_41207534
het is ook allemaal wel wat he Iris
stormy waters...
sailin'
pi_41207551
O geweldig Lois. Dat kan ik me ook nog goed herinneren dat ze dat maar vreemd vonden. Bo geloofde het ook echt niet. Werd er een beetje bozig om. Was gewoon haar oma en verder niks van mij
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:29:24 #43
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41207650
Ze word er inderdaad echt een beetje boos om "neee opa paardje (mijn vader, opa paardje genoemd vanwege het springkussen in de vorm van een paardje) is mijn opa!! PapaJehoen (Jeroen dus) is jouw papa"
Dat Karin mijn zusje is snapt ze dan weer wel, en vind ze ook heel bijzonder alleen dan is Bram wel haar broertje was de redenatie vanmiddag.
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:31:56 #44
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41207721
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:25 schreef jessie het volgende:
O echt Spuuglokje
Dat boekje (had ik toen van de bieb) was ook zo leuk.

Ik ben gelukkig van het 1,2,3 uileogen,neussie neussie kusje kusje kroeltje kroeltje af. Nadat er oortje oortje tandje tandje wangentje wangentje bij wilde sluipen
Hahha wat een reeks ook, ja dan blijf je bezig he? Nu is sinds een week het ritueel Barbapapaboekjes voorlezen. Aan alledrie tegelijk, dus dat schiet lekker op Alleen zijn het wel 3 boekjes. Maar wel korte. Barbapapa en het orkest moet eerst. Dan Barbamama in de keuken en als laatst Barbapapa die de dieren terugbrengt naar Afrika (ik weet de titel ff niet meer). Maar nu moet ik het niet meer gewoon voorlezen, maar woordjes stiekem veranderen. Zoals niet 'Barbabee verandert zichzelf in een taart', maar 'Barbabee verandert zichzelf in een... drol.' En dan gieren ze het uit, vooral Tristan.
pi_41207727
Hahahahaha geweldig Lois
Het voelt heerlijk!!!!
pi_41207747
Myrthe vindt die familierelaties ook al zo vreselijk lastig En ze heeft nog vijf overgrootouders ook dus dat maakt het extra ingewikkeld.

Lieve kleren Jessie!
En die broek van H&M ziet er leuk uit.

Die verhaaltjes van jullie over je kinderen zijn echt erg
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:35:12 #47
24188 Belana
kloon van belana
pi_41207821
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:29 schreef Lois het volgende:
Ze word er inderdaad echt een beetje boos om "neee opa paardje (mijn vader, opa paardje genoemd vanwege het springkussen in de vorm van een paardje) is mijn opa!! PapaJehoen (Jeroen dus) is jouw papa"
Dat Karin mijn zusje is snapt ze dan weer wel, en vind ze ook heel bijzonder alleen dan is Bram wel haar broertje was de redenatie vanmiddag.
dat zegt Liam ook altijd dat Nick mijn papa is

en die andere redenatie snap ik ook wel
stormy waters...
sailin'
pi_41207870
Hahahahahahahaha wat leuk Spuuglokje. (wij hebben barbamama bouwt een huis en nog 1) Vinden ze ook helemaal geweldig.
Wij beginnen net een beetje van de poepgrapjes af te komen.
Nou ja.....
Opa bakkebaard liedjes worden hier ook altijd verbasterd door de meiden.
Weet je wat hij doet "En dan zingt Jans hij zet een kinderwagen op zijn hoofd, of op iemands hoofd poepen of plassen.
En Bo komt dan niet meer bij. Jans nog een keer nog een keer roept ze dan. Jans gaat er dan ook bij staan alsof ze op iemands hoofd poept

En nu stop ik anders denken jullie nog dat ik hele rare kinderen heb
Het voelt heerlijk!!!!
pi_41207885
Hahahaha heerlijk die verbanden. Bram snapt nu eindelijk een beetje dat opa Rinus en oma Willie papa's papa en mama zijn maar toen we eenmaal gingen oefenen met achternamen snapte hij er helemaal geen hout meer van
pi_41207915
Mijn hemel, wat een rare kinderen Jessie
Vanaf welke leeftijd beginnen ze met die poep en piesgrappen? kan ik daar vast rekening mee houden
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:39:43 #51
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41207935
Familierelaties worden hier ook nog niet gesnapt.. Saskia herkent zichzelf wel als baby op foto's tegenwoordig. Opeens viel het kwartje toen ze de laatste keer de dvd keek bij opa en oma. Alleen is het wel een probleem dat veel baby's op elkaar lijken in haar ogen.. Bij het zien van andere baby's is het nog regelmatig "Saskia??"
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:40:04 #52
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41207947
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:39 schreef snoopy het volgende:
Mijn hemel, wat een rare kinderen Jessie
Vanaf welke leeftijd beginnen ze met die poep en piesgrappen? kan ik daar vast rekening mee houden
*ook wel benieuwd is*
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41207968
Nou ik ben voornamelijk benieuwd waneer ze er weer vanaf komen
Het voelt heerlijk!!!!
pi_41207994
Totdat opa paardje zijn "broodje poep" grapjes heeft gemaakt Lois

Peet zit hem daar ook altijd mee te pesten als hij een broodje pindakaas heeft "o bram heeft poep op zijn brood, bleeeeeh".
pi_41208049
De ome willem dvd.
Vreselijk. En elke keer weer lachen om dat broodje poep inderdaad.
Bo noemde hem heel lang oma willem trouwens. En zo hebben we hier ook Arie B
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:44:16 #56
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41208069
Hahahah Jessie wat grappig! Mijn kinderen hebben al wéken alledrie last van een overmatig gebruik van het woord poepgat. Nou ja zeg, ik gebruik nooit never het woord poepgat. Hoe ze erbij komen?! Tijdens de vakantie in Denemarken werden we er echt gestoord van, maar gelukkig verstond bijna niemand ons daar. En toen dachten we dat het over was toen we terug waren in Nederland, want ze hadden inmiddels het verbod op het woord begrepen en zeiden alleen nog maar P gat (de gecensureerde versie dus). Komen Tristan en ik voor het eerst weer in de AH, roept ie bij de vleeswaren keihard: POEPGAT POEPGAT POEPGAT! Vréselijk genant. Nadat ik hem boos aankeek en zei dat dat écht niet kon, fluisterde hij grijnzend P gat P gat P gat. Tsssss hoe kom je er af.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:46:39 #57
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41208127
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:43 schreef jessie het volgende:
De ome willem dvd.
Vreselijk. En elke keer weer lachen om dat broodje poep inderdaad.
Bo noemde hem heel lang oma willem trouwens. En zo hebben we hier ook Arie B
In plaats van Albert Heijn hadden we hier heel lang Opa Hein
pi_41208147
Hahahahahahahaha o echt super geweldig Spuuglokje.
O ik hoop zo dat we gaan de 24e. Ik wil zo graag je kinderen (en jou) zien. Echt dat word RETE gezellig
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:47:45 #59
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41208172
Hahahahaaa Wat vreselijk als dat soort woorden de hele tijd om je oren vliegen
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:48:48 #60
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41208198
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:47 schreef jessie het volgende:
Hahahahahahahaha o echt super geweldig Spuuglokje.
O ik hoop zo dat we gaan de 24e. Ik wil zo graag je kinderen (en jou) zien. Echt dat word RETE gezellig
Whahahaha ja, ik hoop echt dat je kunt en wij ook.
  Jubileum moderator zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:52:04 #61
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41208319
Ik heb nog steeds een slag om de arm de 24e maar als het even kan wil ik ook graag iedereen (weer) eens zien.

Wij gaan morgen de meisjes en Bram verrassen met een grote speeltuin, als het weer meezit gaan we naar de Goudvis. Dat is vlakbij jou Mous toch?
http://www.attraktieparkdegoudvis.nl/index-nl.htm
(en als het weer niet meezit gaan we ook, er is ook een overdekte "ballenbak")
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41208345
Jongste snapt ook niet veel van familieverbanden en hoe babies groeien enzo, al denkt hij zelf van wel
Hij heeft het de hele dag over 'vanmorgen, toen ik nog héél, héél klein en een baby was..'
Saartje
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:54:05 #63
24188 Belana
kloon van belana
pi_41208386
ow wat leuk lois! Oe! als het mooi weer is... we hebben nog geen plannen....
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:57:53 #64
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41208510
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:54 schreef Belana het volgende:
ow wat leuk lois! Oe! als het mooi weer is... we hebben nog geen plannen....
Ga gezellig mee
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:58:29 #65
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41208521
Dat klinkt leuk Lois!
pi_41208551
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat klinkt leuk Lois!
Ga ook gezellig mee
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:59:25 #67
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41208555
Wij gaan morgen met de kinderen naar het zwembad. Denk ik. Of de dierentuin in Emmen. Ook leuk!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:00:56 #68
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41208600
Ja zou kunnen Karin maar ik hoop stiekem dat iemand volgende week kan meeten als je begrijpt wat ik bedoel.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:01:25 #69
24188 Belana
kloon van belana
pi_41208617
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:57 schreef Lois het volgende:

[..]

Ga gezellig mee
we gaan ff kijken of het lukt. Nick moet nog wat in de tuin afmaken, of eigenlijk slopen, want dinsdag beginnen ze met het boetje namelijk. maar het lijkt me wel erg leuk.
stormy waters...
sailin'
pi_41208681
Ik snap het Spuuglokje. En dat hoop ik ook.

Belana schop Kbot er om 6 uur uit ofzo, kan hij alvast de tuin gaan doen en gaan we daarna lekker meeten
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:04:52 #71
24188 Belana
kloon van belana
pi_41208714
hoe laat gaan jullie Karin en Lois?
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:05:47 #72
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41208738
We gaan even verder via msn
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:11:41 #73
3011 E.T.
pi_41208941
Ik wil morgen met Saskia naar de kermis.. toen we afgelopen dinsdag langs de achterkant fietsten vond ze 't al "een beetje eng"
Herrie, vreemde mensen en bewegende dingen, de ingredienten voor 'eng'

Laatst zat ze op een 'paard' (zo'n ding bij een winkel dat gaat bewegen als je er geld in gooit), oma gooit er 50ct in, Saskia helemaal in paniek! Vraag me dus af wat ze van de draaimolen gaat vinden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_41209013
Ik zou iets anders gaan doen ET
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:13:49 #75
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41209026
Ohoh dat wordt nog wat, ET!

[ Bericht 4% gewijzigd door Lois op 26-08-2006 23:15:13 (naam veranderd :o) ]
pi_41209032
Is er niet iets van straatfestival in Rotterdam bedenk ik me?
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:14:36 #77
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41209055
Mijn laptop gaat piepen en ik heb geen zin om het oplaadsnoer te pakken, dus ik ga 'm zo uitzetten. En maar eens lekker slapen! Welterusten allemaal.
pi_41209127
Slaap lekker Spuuglokje!

Ik was laatst met Bram naar een kermis en die vind de draaimolen ook helemaal niets maar heeft genoten van het touwtje trekken en eendjes vangen Ik zou het gewoon proberen ET.
  Jubileum moderator zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:16:32 #79
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41209128
Slaap lekker spuuglokje!

Ik zou ook iets anders doen ET
Hier zijn ze juist gek op dat soort apparaten, zelfs Eva durft nu in de helicopter die bij de Etos staat, die gaat omhoog en omlaag voor 50ct.
Kermis zal met Eva niet gaan lukken maar we gaan het dit jaar wel met Iris proberen.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41209192
Hier vinden ze het geweldig maar dan mag ik er geen geld indoen. En hier staan die dingen zo'n beetje om de 5 winkels. Dus soms zeg ik wel eens heel onpedagogisch ik gooi er een muntje in hoor

Morgen alweer 8 jaar getrouwd overgens
Het voelt heerlijk!!!!
pi_41209301
Gefeliciteerd alvast Jessie! En wat heb je een leuke kleren voor Janneke. Luuke heeft hetzelfde haarbandje, en bijpassend jurkje
Ik moet nog een stapel broeken voor Luuke aanschaffen. Het arme ding zit net tussen twee maten. Ofja... Ze heeft 74 van boven, maar 80 nodig voor de lengte... Ik breng steeds dingen mee die niet passen. Die broek van Jolietje is ook al zo leuk.

Ik heb vandaag op een kunstmarkt gestaan met Met witte stippen. En vanavond als verrassing naar een cabaretvoorstelling geweest. Heerlijk zo´n dagje. En morgen nog een keertje markt!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_41209372
O leuk Lishe. Heb je veel dingen verkocht?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_41209470
Neuh, want het was rotweer. Maar morgen komen er als het goed is veel en veel meer bezoekers. Het enige wat echt goed verkoopt zijn de armbandjes. Die zijn dan ook wel superschattig.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:28:43 #84
3011 E.T.
pi_41209517
Gelukkig is de kermis dichtbij en moet 't toch een keer proberen Als ze 't niks vindt ben ik idd zo weer weg

Lastig is dat he, Lishe met die maten.. En dan denk je dat je de maat weet en dan kom je eens in een andere winkel en dan klopt er weer geen moer van (weet nog goed, de eerste keer dat ik een maat 92 bij Zeeman meenam.. shirtje is ongedragen weggelegd )
pi_41209807
Ik vind dat echt heel vervelend inderdaad E.T. Ze heeft een hele mooie zomerbroek. Voor volgend jaar. Een spijkerbroek en een flodderbroek. Voor volgend jaar. De andere helft is te kort, maar past om haar middel(tje). Ik vind het zo zonde ook om er steeds maar geld aan uit te blijven geven. Want al die stapeltjes voor volgend jaar vind ik dan vast niet meer leuk. Enzovoort.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:39:43 #86
3011 E.T.
pi_41209910
Tipje: alleen nog maar broeken met knoopsgaten-elastiek kopen
pi_41210089
Ja, die heb ik toevallig van de week 1 bij de hema meegenomen. Zo´n verstelbare taille. Maar niet alles wat ik leuk vind heeft dat. Helaasch. (En nu zal ik erover ophouden hoor. )
pi_41210721
O vervelend Lishe. Maar van die 3/4 broeken zijn dan best ideaal. Als ze te lang zijn zijn ze ook nog leuk!

Ik wilde bekertjes van chocola maken en die vullen met slagroom en vruchten. Maar het lukt niet. Ik denk dat pure chocola beter smelt, maar dat vinden veel kinderen weer niet lekker.
O dit gaat natuurlijk weer over Jans dr verjaardag
Maar ik zag dat ze ook hele schattige jip en janneke tompouches hebben (ongeveer formaat een 3e tompouche viekant zeg maar) En aangezien Jans van de week liet blijken er erg gek op te zijn...... Ja dat gaat het worden denk ik. Feestelijk toch taart trakteren
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 27 augustus 2006 @ 00:09:12 #89
3011 E.T.
pi_41210894
die zijn schattig, jessie

pfff.. ik moet een paar nieuwe theedoeken hebben en nou hebik van de week in een foldertje het oude DDDDD-logo gezien.. En nou weet ik niet meer waar dat was
hoe vertrut kan je zijn
pi_41210969
Ik heb een theedoeken fobie. Ik kan er niet tegen. Bij mij moeten ze een beetje wafelachtig zijn. Of van die katoenen luierdingen van de hema. Het liefst droog ik af met handdoeken.
Ik heb ook gewone en ooit van me oma dddd dingen gekregen, maar ze doen eng aan me vingers. Krijg er kippevel van. Het gevoel zeg maar wat je ook krijgt als je met je nagels over een schoolbord kras.

Een beetje een lang verhaal om te zeggen dat ik je er niet mee kan helpen ET
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 27 augustus 2006 @ 00:13:48 #91
3011 E.T.
pi_41211040
misschien ga ik er over dromen en zie ik dan ;t foldertje weer voor me

trusten!
pi_41211102
Hahahaha nou droomse ET

Ik ga ook !
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 27 augustus 2006 @ 07:43:15 #93
24188 Belana
kloon van belana
pi_41216271
jessie gefeli dan vandaag

wat zijn DDDD theedoeken?

Liam was ook bang voor de kermis laatst hier ET, hij vond het allemaal maar niks die herrie. Hij is uiteindelijk wel in de draaimolen geweest met papa en Ian en dat was wel leuk, maar nog dagen had ie het over de kermis die een beetje eng was...
stormy waters...
sailin'
  zondag 27 augustus 2006 @ 07:46:54 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41216275
Jessie, gefeliciteerd!
  zondag 27 augustus 2006 @ 08:15:44 #95
24188 Belana
kloon van belana
pi_41216327
BE, je bent toch alweer terug uit Korea? wat doe je zo vroeg op? Op zondag?
stormy waters...
sailin'
pi_41216463
Jessie gefeliciteerd

* Vicky kijkt ook geen BB, mag ik dan wel op het bankje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_41216549
Jessie gefeliciteerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 27 augustus 2006 @ 09:29:20 #98
13151 crew  Rewimo
pi_41216562
Jessie en Geer, van harte
pi_41216769
van harte jessie en partner!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_41216915
Gefeliciteerd Geer en Jessie!
Saartje
  zondag 27 augustus 2006 @ 10:38:53 #101
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41217274
Gefeliciteerd Geer en Jessie

Man, wat ben ik brak zeg. Gisteren zijn we naar een concert geweest. was jarig en als verrassing had ik kaartjes en een etentje geregeld. De hele avond staan, veel concertbier en lang doorhalen. Ik ben er niet meer aan gewend. Misschien moet ik maar in training gaan want ik ben wel van plan om dit wat vaker te doen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 27 augustus 2006 @ 11:20:51 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_41217939
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 00:09 schreef E.T. het volgende:
die zijn schattig, jessie

pfff.. ik moet een paar nieuwe theedoeken hebben en nou hebik van de week in een foldertje het oude DDDDD-logo gezien.. En nou weet ik niet meer waar dat was
hoe vertrut kan je zijn
DDDDD wordt nog verkocht bij de Makro
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 27 augustus 2006 @ 11:23:36 #103
3142 m@x
pi_41217987
Kennelijk ben ik nog niet zo vertrut want van die DDDD-theedoeken heb ik echt nog nooit gehoord. Mis ik er iets aan?
  zondag 27 augustus 2006 @ 11:23:45 #104
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_41217991
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:36 schreef Lishe het volgende:
Ik vind dat echt heel vervelend inderdaad E.T. Ze heeft een hele mooie zomerbroek. Voor volgend jaar. Een spijkerbroek en een flodderbroek. Voor volgend jaar. De andere helft is te kort, maar past om haar middel(tje). Ik vind het zo zonde ook om er steeds maar geld aan uit te blijven geven. Want al die stapeltjes voor volgend jaar vind ik dan vast niet meer leuk. Enzovoort.
Oh wij hebben al vanaf dat ik zwanger was al veel dingen vooruit gekocht. Ook echt al dingen voor 1 of 2 jaar enzow. Ik vond dat juist geweldig. Duurt zo lang tot ie het aan kan, en dan mag het eindelijk, echt leuk vond ik dat!
En ook handig met kleding waar alle kinderen altijd in lopen. Tegen de tijd dat Noah het dan aan kon zag je er niemand meer mee
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 27 augustus 2006 @ 11:26:07 #105
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_41218037
Wij gaan vanmiddag in Amsterdam naar de Uitmarkt, naar De Band Krijgt Kinderen! Ik heb er zo'n zin in, en ben ook heel benieuwd wat Noah ervan vindt en of ie het herkent enzow. Sommige liedjes zingt ie al dtukjes mee, zoooo schattig
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 27 augustus 2006 @ 11:40:26 #106
24188 Belana
kloon van belana
pi_41218337
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 11:23 schreef m@x het volgende:
Kennelijk ben ik nog niet zo vertrut want van die DDDD-theedoeken heb ik echt nog nooit gehoord. Mis ik er iets aan?
fijn dat jullie zo'n leuke avond hebben gehad en dat moet je zeker vaker doen m@x is goed voor je

Ik wist dus ook niet wat DDDD thhedoeken zijn, maar mijn man wist het wel... dan ben ik toch semi vertrut he
stormy waters...
sailin'
  zondag 27 augustus 2006 @ 11:51:48 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41218617
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 08:15 schreef Belana het volgende:
BE, je bent toch alweer terug uit Korea? wat doe je zo vroeg op? Op zondag?
Ja, ik ben idd gisteren terug gekomen maar een beetje last van het tijdsverschil. Om 10 uur naar bed gegaan en dus om 5 uur vanmorgen klaar wakker, zeg maar 13.00 Koreaanse tijd. Toen heb ik nog een uurtje liggen dommelen en toen toch maar eruit. Wilde stinkie niet al wakker gaan maken voor diepzinnige gesprekken.
  zondag 27 augustus 2006 @ 11:53:21 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41218666
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 11:40 schreef Belana het volgende:
Ik wist dus ook niet wat DDDD thhedoeken zijn, maar mijn man wist het wel... dan ben ik toch semi vertrut he
Leg eens uit dan!
Ik ben nog niet zo heel vertrut!
  zondag 27 augustus 2006 @ 11:55:17 #109
24188 Belana
kloon van belana
pi_41218722
heeft iets met de kwaliteit en de manier van weven te maken ofzo
stormy waters...
sailin'
pi_41219390
Ik heb er ook echt nooit van gehoord
Er staat zelfs niets over in mijn meest recent gelezen boek 'Het geluk van de huisvrouw'
  zondag 27 augustus 2006 @ 12:42:37 #111
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41219927
Het geluk van de huisvrouw??? Wat is dat dan weer voor een boek

Ik ben aan het koken, mijn opa en oma komen *compensatiegedrag voor gisteren ;') maar iedere keer dat ik aan zoiets begin realiseer ik me net te laat dat ik gewoon echt niet kan koken. Complete chaos, en allerhande vraagtekens bij de dingen die op het vuur staan. Ik kan er nog beter bij gaan staan duimen dan roeren geloof ik
  zondag 27 augustus 2006 @ 12:48:29 #112
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_41220069
Ach, als het totaal mislukt kan je nog altijd wat bestellen of halen, Luchtbel.

Ik heb jaren in een kookgroepje gezeten, terwijl ik eigenlijk niet kan koken. En het is ook best vaak voorgekomen dat we alsnog patat gingen halen als we bij mij aten. Maar aan de andere kant is er toch ook best vaak iets onverwachts lekkers uitgekomen. Je moest van mij alleen niet verlangen dat het er ook nog eens mooi uitzag. Het oog had niks te willen bij mij.

Ik ben op het moment heel druk bezig met de organisatie van een Fancy Fair van a.s. zaterdag. Dat doet een beroep op mijn niet aanwezige creativiteit. Ik ben er helemaal zenuwachtig en chagarijnig van. John en de kinderen zijn inmiddels het huis ontvlucht. En vanmiddag/vanavond moet ik met brooddeeg aan de gang. Dat wordt ook een ramp, kan ik je voorspellen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 27 augustus 2006 @ 12:50:24 #113
37150 livelink
pi_41220110
En bij DDDD-theedoeken krijg ik een beeld van een theedoek met een enorme cupmaat. Echt geen idee.
De theedoeken die ik heb, heb ik bij het uit huis gaan van mijn ouders meegejat en die doen prima dienst.
  zondag 27 augustus 2006 @ 12:52:01 #114
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41220153
Oh god wat moet je met brooddeeg dan? Knutselen kan ik al helemaal niet
  zondag 27 augustus 2006 @ 12:58:42 #115
37150 livelink
pi_41220352
Parels maken waar de kinderen later dan kettingen van kunnen rijgen (na eerst beschilderd te hebben)

Ik kan ook niet knutselen, dus dat wordt ook helemaal niks. Ik heb mijn zus en mijn moeder al gebeld voor tips en zo en ik gok dat John het uiteindelijk moet gaan maken.
  zondag 27 augustus 2006 @ 13:04:24 #116
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41220529
Jeetje bah zeg. Lijkt me ook niks aan. Waarvoor is dat?
  zondag 27 augustus 2006 @ 13:08:48 #117
24188 Belana
kloon van belana
pi_41220641
knutselen en creatief bezig zijn
ik wens je sterkte livelink
stormy waters...
sailin'
  zondag 27 augustus 2006 @ 13:11:13 #118
37150 livelink
pi_41220690
Voor de fancy fair van het kinderdagverblijf. Ik zit in de oudercommissie, maar ik had niet ingeschat dat dat het organiseren van een fancy fair inhield.

De afgelopen weken had ik 1001 redenen om 's nachts wakker van te liggen, maar uiteindelijk heb ik voornamelijk wakker gelegen over die fancy fair. Wat zal ik blij zijn als dat achter de rug is.
  zondag 27 augustus 2006 @ 13:12:43 #119
24188 Belana
kloon van belana
pi_41220735
remind me dat ik dat soort dingen dus niet ga doen als ze naar school zijn. geen oudercommissies, geen fancy fairs, geen knutselmiddagen
stormy waters...
sailin'
  zondag 27 augustus 2006 @ 13:20:21 #120
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41220918
Oh Livelink er staat toevallig deze maand in de Linda een stuk over dingen die moeders dan weer zomaar (moeten) doen voor school enzo. Ik heb het nog niet gelezen maar ik geloof dat het vol stond met zulke ellende

Ik ook niet Belana. Erger nog. Ik ben in staat om te kiezen voor een psz zonder meedraaidagen voor de moeders. Dat lijkt me echt een ramp namelijk.
  zondag 27 augustus 2006 @ 13:24:45 #121
37150 livelink
pi_41221045
Ja, ik had gisteren hier ook een discussie over, dat ik het belachelijk vind dat ouders hiertoe gedwongen worden. En als mensen wel creatief zijn, snappen ze ook helemaal niet hoe verschrikkelijk dit soort dingen zijn als je het niet in je hebt.
  zondag 27 augustus 2006 @ 13:26:04 #122
24188 Belana
kloon van belana
pi_41221076
meedraaidagen? dacht het niet!
Ik wil Liam ook naar een PSZ laten gaan volgend jaar, want ws krijgen wij oppas aan huis en dan vind ik het wel leuk als ie nog met andere kindjes ook kan spelen. Maar meedraaidagen?
stormy waters...
sailin'
  zondag 27 augustus 2006 @ 13:32:08 #123
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41221226
Ja. Mijn vriend wil dat Jolie naar een andere psz gaat dan waar ze ingeschreven staat. Dus opnieuw alles gelezen enzo. Peuterspeelzaal het dicht in de buurt 'de moeders draaien allemaal minstens één keer per seizoen mee en helpen dan mee met de verzorging en het programma'
Dikke doei dus ik wil best wel wat doen maar dan gewoon iets schoonmaken ofzo en begrijp best iedereen een bijdrage moet leveren. Dat vind ik echt niet erg. Ik ben alleen niet geschikt om tussen vijfien peuters rond te lopen. Absoluut niet zelfs.
  zondag 27 augustus 2006 @ 13:33:52 #124
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_41221264
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 10:38 schreef m@x het volgende:
Gefeliciteerd Geer en Jessie

Man, wat ben ik brak zeg. Gisteren zijn we naar een concert geweest. was jarig en als verrassing had ik kaartjes en een etentje geregeld. De hele avond staan, veel concertbier en lang doorhalen. Ik ben er niet meer aan gewend. Misschien moet ik maar in training gaan want ik ben wel van plan om dit wat vaker te doen.
Kane?
  zondag 27 augustus 2006 @ 13:34:32 #125
24188 Belana
kloon van belana
pi_41221281
nee, ik ook niet, dan kunnen ze mij EN de kinderen afvoeren na een uurtje
Nee, ik vind dat dus echt niet kunnen, het verplicht stellen van zoiets. Ik wil helemaal niet met kinderen werken, anders had ik daar mijn beroep wel van gemaakt. Als ze dat hier wel zouden eisen (ik heb dus nog geen flauw idee) dan hebben ze dikke pech. Ik werk bovendien.
stormy waters...
sailin'
  zondag 27 augustus 2006 @ 13:35:06 #126
3142 m@x
pi_41221300
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 13:33 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Kane?
Ik had tot beatstad vorig jaar echt een hekel aan Kane maar nu vind ik ze eigenlijk toch wel leuk
  zondag 27 augustus 2006 @ 13:35:46 #127
37150 livelink
pi_41221322
Als ze nou iedereen gewoon de mogelijkheid geven om te helpen waar ze goed in zijn, is er niks aan de hand. Maar zo flexibel is het om een of andere reden nooit.

Ik vind het geen enkel probleem om voor de school van Katja speelgoed schoon te maken en ik vind het ook geen probleem om voor de oudercommissie te notuleren, dingen uit te zoeken en mee te denken/discussieren over beleid, tarieven en dergelijke. Maar het is bijna altijd een alles- of niets concept en dat staat me zo tegen.
  zondag 27 augustus 2006 @ 13:36:52 #128
24188 Belana
kloon van belana
pi_41221353
ow helpen met andere dingen zou ik ook niet erg vinden idd, maar je moet wel de keuze hebben
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zondag 27 augustus 2006 @ 13:39:05 #129
43556 miss_dynastie
pi_41221411
Ik kan me wel voorstellen dat de oudercommissie een en ander coordineert aan zo'n fancy fair, maar om het dan zelf per se te moeten organiseren
Succes in elk geval, livelink!
  zondag 27 augustus 2006 @ 13:39:08 #130
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41221412
Het is niet overal hoor Belana, maar toevallig hier om de hoek wel. Brrrr. Maar nu hebben we ws een ander gevonden. Tussen ons en de oppas in, die haar ook een keer gaat brengen en halen dus dat scheelt. Nemen jullie oppas aan huis nu? Ik zou dat niet kunnen denk ik, iemand anders in mijn huis.
  zondag 27 augustus 2006 @ 13:39:21 #131
3142 m@x
pi_41221415
Ik zit ook in zo'n oudercommissie. De dames komen wanneer het tijd is om te vergaderen aansjeezen in mantelpakjes en met aktentassen, want druk, druk, druk...... En tijdens de feesten zijn ze natuurlijk van top tot teen verkleed volgens het thema van de dag en "kijk ons nou eens leuk doen samen met al die bloedjes van kinderen". Ik zit er zwaar over te denken om eruit te stappen
  zondag 27 augustus 2006 @ 13:42:23 #132
24188 Belana
kloon van belana
pi_41221485
de oppase aan huis zou evengoed via het gastouder bureau zijn LB en het zou ons zoveel heen en weer geren schelen en dus ook uren oppaskosten. Het lijkt mij wel erg prettig.

m@x dat klinkt ge-wél-dig... stap er maar gauw uit...
stormy waters...
sailin'
pi_41221487
De DDDD-doek, de Doek Die Dadelijk Droogt

Mijn moeder gebruikte ze altijd
  zondag 27 augustus 2006 @ 13:43:02 #134
24188 Belana
kloon van belana
pi_41221499
kissa ik ben geschokt
stormy waters...
sailin'
pi_41221515
  zondag 27 augustus 2006 @ 13:48:47 #136
3142 m@x
pi_41221663
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 13:42 schreef Belana het volgende:
m@x dat klinkt ge-wél-dig... stap er maar gauw uit...
Het is overigens niet dat ze onaardig zijn ofzo maar ze zijn zo perfect Nagels keurig gelakt, drie keer per week naar de sportschool, drukke baan met veel verantwoordelijkheden, schattige kinderen en op de hoogte van de meest recente trends op opvoedgebied. Naast deze dames voel ik me echt een smoezelig, ongeorganiseerd en ongeïnteresseerd wezen. Als ik al nagellak opheb dan brokkelt het af, ik haat sporten, mijn baan is leuk maar niet meer dan dat, mijn kind heeft de meest vreselijke driftbuien en ik vind het vermoeiend om me in al die trends en technieken te verdiepen. Tijdens die vergaderingen heb ik af en toe het idee tussen een aantal Stepford Wives te zitten. Heel naar.

Knutselen vind ik trouwens wel heel leuk
  zondag 27 augustus 2006 @ 13:50:11 #137
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_41221706
jessie - zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:20

Zo zaten Bo en ik altij tegen elkaar op te bieden van hoeveel we van elkaar hielden. Ik hou zoveel van jou en dan armen heel wijd en zij nog wijder enzo.
Zo heb je het verhaal van de haasjes die dat ook doen en dan eindigt het kindje met en ik hou van jou tot aan de maan (hij had dus gewonnen was het verst) Maar dan valt hij in slaap en zegt moeder haas ik ook van jou, maar dan ook weer terug. Nou ja zo lief verhaaltje. Dat zeggen Bo en ik dus vaak tegen elkaar. Ik hou van jou tot aan de maan (en dan lachend en heel snel) en weer terug.

Ik heb even geknipt en geplakt, quoten ging niet goed; maar Jessie van dat verhaaltje heb ik een liedje, gezongen door Hakim van Sesamstraat en die is zooooo leuk! Ik zit er ook meteen weer mee in mijn hoofd
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 27 augustus 2006 @ 13:50:58 #138
37150 livelink
pi_41221732
Nee, gelukkig zijn de leden van mijn oudercommissie helemaal niet zo. Als dat wel zo was geweest, was ik er al lang uitgestapt. Het is juist omdat mijn mede-commissieleden zo leuk zijn, dat ik er nog steeds in zit.
  zondag 27 augustus 2006 @ 13:52:08 #139
3142 m@x
pi_41221756
Oh Jessie, dat verhaaltje heb ik helemaal over het hoofd gezien. en ik zeggen dat ook altijd tegen elkaar en toen we gingen trouwen heeft mijn schoonmoeder een beeld voor ons gemaakt met die tekst eronder.
  zondag 27 augustus 2006 @ 13:52:09 #140
3011 E.T.
pi_41221758
Blij dat de oudercommissie hier 'normaal' is. We zijn nu met z'n drieeen, en allemaal gelijke types zeg maar Dat klikt gelukkig dus wel goed.
Zo'n psz waar je verplicht moet meehelpen enzo, wordt ik ook eng van hoor! Moet er niet aan denken..

Ow, het DDDDD raadsel: het is een afkorting voor De Doek Die Direct Droogt. herkenbaar aan vijf D's op het labeltje. Je hebt de rode, de oude en die zijn goed, je hebt zwarte (nieuwe) en dat zijn rot-dingen. Grootmoeders-wijsheden (en eigen ervaring).
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 augustus 2006 @ 13:58:09 #141
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_41221932
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 13:48 schreef m@x het volgende:
Tijdens die vergaderingen heb ik af en toe het idee tussen een aantal Stepford Wives te zitten.
  zondag 27 augustus 2006 @ 14:03:09 #142
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41222059
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 13:42 schreef Belana het volgende:
de oppase aan huis zou evengoed via het gastouder bureau zijn LB en het zou ons zoveel heen en weer geren schelen en dus ook uren oppaskosten. Het lijkt mij wel erg prettig.
Ja snap ik. Mij zou dat idee met iemand anders tussen m'n spullen gewoon tegenstaan. Dat bedoelde ik.
  zondag 27 augustus 2006 @ 14:09:31 #143
24188 Belana
kloon van belana
pi_41222258
ja, dat is wel een vreemd idee een beetje, nick heeft daar ook wat moeite mee geloof ik. nou ja, we moeten haar eerst maar eens leren kennen, dan zien we wel weer verder.
stormy waters...
sailin'
  zondag 27 augustus 2006 @ 14:16:18 #144
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41222454
Het zal vast wennen hoor. Wij hopen dat de baby straks ook naar dezelfde oppas kan. Anders wordt het ook renenvliegwerk denk ik. Jolie mag sowieso bij haar oppas blijven van ons. Het is voor haar zo vertrouwd en echt haar tweede huis, dat gaan we niet veranderen.
  zondag 27 augustus 2006 @ 14:19:24 #145
24188 Belana
kloon van belana
pi_41222553
tja, Liam heeft het dus ook heel erg naar zijn zin bij de huidige oppas en daar ligt het ook niet aan en dat zou zelfs wel jammer zijn, maar gemak dient de mens en als het zou klikken tussen ons en de nieuwe en tussen Liam en de nieuwe, tja... dan scheelt me dat zoveel stress. later naar mijn werk, eerder thuis... heerlijk.
stormy waters...
sailin'
  zondag 27 augustus 2006 @ 14:23:51 #146
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41222681
Ja ik snap het ook wel hoor. Maar ja Jolie gaat natuurlijk vier best lange dagen naar de oppas. Daarnaast zal er hier nog meer gaan veranderen voor haar. Als we samen een huis vinden enzo. Daat speelt wel mee ook.
  zondag 27 augustus 2006 @ 14:30:07 #147
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_41222880
Jessie en Geer van harte gefeliciteerd.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zondag 27 augustus 2006 @ 15:07:40 #148
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41223889
Jessie en Geer gefeliciteerd! Uhhh waarmee eigenlijk? Een zoveel jarig trouwen?
  † In Memoriam † zondag 27 augustus 2006 @ 15:43:05 #149
81992 Githa
pi_41224982
Ik heb me vandaag ingeschreven bij een atelier voor een teken cursus
Ik heb er zo'n zin in.... zo lang geleden dat ik iets voor mezelf ga doen...wieeeeeh
pi_41225494
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 14:03 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ja snap ik. Mij zou dat idee met iemand anders tussen m'n spullen gewoon tegenstaan. Dat bedoelde ik.
Oh dat zou ik ook niet kunnen. Dat is ook één van de redenen dat ik nog steeds geen hulp in huis heb. Ik wil so wie so niemand een sleutel geven, dus dan zou ik erbij moeten zijn en dat vind ik ook weer raar.
Nou ja, en meerdere redenen eigenlijk maar dit is wel één van de belangrijkste...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_41225552
Oeh Leuk Githa, een tekencursus... Vroeger heb ik ook heel veel getekend en geschilderd (wilde naar de kunstacademie) maar is alweer jaren terug dat ik iets gedaan heb.
  zondag 27 augustus 2006 @ 16:03:08 #152
37150 livelink
pi_41225591
E.T., ik zit net de Blokker-folder te kijken over de magazijn 3-daagse op 1,2 en 3 september in Utrecht en daar staan jouw DDDDD-theedoeken in. Voor 1,50 per stuk.

Ik heb nog even gekeken, maar ze hebben die folder niet online staan.
  † In Memoriam † zondag 27 augustus 2006 @ 16:26:14 #153
81992 Githa
pi_41226332
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 16:02 schreef Igraine het volgende:
Oeh Leuk Githa, een tekencursus... Vroeger heb ik ook heel veel getekend en geschilderd (wilde naar de kunstacademie) maar is alweer jaren terug dat ik iets gedaan heb.
Nouja, hier hetzelfde verhaal Igraine, ook kunstacademie plannen, maar ivm met finacieen niet doorgegaan toen.
Nu is het alweer zolang geleden dat ik iets gedaan heb, ik ben zelfs een beetje bang dat ik het niet meer kan
Ik heb er echt zo'n zin in
Ga eerst beginnen met een soort van orientatiecursus waarbij alles een beetje aan bod komt en dan kan ik daarna wat gerichter aan de slag als ik daar nog zin in heb
Portret tekenen leek me nu al heel leuk
pi_41226527
Livelink wat kan jij toch altijd leuk schrijven.

Maarre met boorddeeg en meedraaien op peuterspeelzalen is ook niks voor mij. Ook al vind ik emt mensen of kinderen werken dan weer wel leuk.
Ik vind het ook best belachelijk eigenlijk. Zelfs dat speelgoed schoonmaken. Juist dat speelgoed schoonmaken.
Ik bedoel, dat kunnen ze ook zelf bijhouden toch. Of iets inhuren ofzo. Weet ik veel. Op kantoor nemen klanten toch ook geen buro's mee om schoon te maken.
Toen ik met gehandicapten werkten deden we ook zelf hun kamers en spullen soppen enzo.
En tuurlijk iets voor iemand doen vind ik belangrijk. Maar dat moet vanuit jezelf komen.
Ik haat die briefjes met tig ruimtes voor namen die op het raam van het klaslokaal hangen
En als er dan nog geen tot weinig namen staan word er dioor de juf ook nog even benadrukt dat er zo'n briefje hangt.
Alsof mensen het over het hoofd zien
En die perfekte mensen he M@x zijn in werkelijkheid vast heel ongelukkig en krengerig. (dat hou ik mezelf vaak maar voor )

Leuk Githa een tekencursus!!!!

Bedankt voor de felicitaties (8 jaar Spuuglokje)
O en denk maar niet dat ik uitgeslapen heb of een ontbijtje gekregen heb of dat er bloemen staan ofzo hoor
Maar goed morgen koop ik een mooie bos helemaal voor mezelf.
Ik ben heel erg ongeemancipeerd met zulke dingen. Beetje egoistisch ook.
Ik als vrouw wil dan uitslapen, ontbijt op bed en een bos bloemen.
Ach zo blijf ik me hele leven wensen houden vrees ik

[ Bericht 1% gewijzigd door jessie op 27-08-2006 16:36:48 ]
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 27 augustus 2006 @ 16:35:41 #155
81992 Githa
pi_41226637
Ohw, Jessie.... 8 jaar al gefeliciteerd voor jullie beide.
Maar geen verassing kan echt niet hoor
  zondag 27 augustus 2006 @ 18:46:35 #156
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_41230794
Noah is vandaag voor het eerst naar een concert geweest en hij vond het geweeeeeldig!
Meedansen, meeklappen, mee"zingen", meeroepen, meejoelen, etc. Het was echt een groot succes en zeker voor herhaling vatbaar!
©Dumbo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 augustus 2006 @ 19:09:23 #157
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_41231414
Zijn er nog ouders die een familieauto willen kopen
  zondag 27 augustus 2006 @ 19:16:04 #158
3142 m@x
pi_41231597
Klinkt leuk die tekencursus Githa. Ik ga woensdag weer knutselen aan Kai's verjaardagskado (houten stoeltje). Lekker je verstand op nul en rommelen met verf en lijm.

Die band waar jij het over had ken ik helemaal niet Tex. Ik ben maar even gaan googelen en ik denk dat Kai het ook wel leuk zal vinden. Jammer dat ze niet meer van dat soort dingen als de uitmarkt hebben. Ik vind Kai nu nog te klein om echt een kaartje voor hem te kopen en met hem naar het theater te gaan. Nog even wachten dus.

Wij wilden vandaag met Kai naar de dancetour gaan (Kai vind die muziek echt prachtig ). Maar door al het getreuzel is het er niet van gekomen.
pi_41231700
Wij zijn vandaag ook naar de kinderuitmarkt geweest. Op de NIeuwmarkt idd nog 1 nummer van de Band heeft Kinderen gezien. En in de Jodenbreestraat was een hele leuke voorstelling waarbij de kinderen konden meetrommelen op emmers die werden uitgedeeld.
Morris heeft gekeken en vond het geweldig om te zien.

[ Bericht 8% gewijzigd door snoopy op 27-08-2006 19:55:05 ]
pi_41231869
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 16:26 schreef Githa het volgende:

[..]

Nouja, hier hetzelfde verhaal Igraine, ook kunstacademie plannen, maar ivm met finacieen niet doorgegaan toen.
Nu is het alweer zolang geleden dat ik iets gedaan heb, ik ben zelfs een beetje bang dat ik het niet meer kan
Ik heb er echt zo'n zin in
Ga eerst beginnen met een soort van orientatiecursus waarbij alles een beetje aan bod komt en dan kan ik daarna wat gerichter aan de slag als ik daar nog zin in heb
Portret tekenen leek me nu al heel leuk
Portret tekenen was vroeger wel mijn favoriet. Wat ik echt vreselijk vond was olieverf schilderen. Aquarellen vond ik dan wel weer leuk. Ik heb meerdere van die cursussen gedaan om een map met werk aan te leggen om aangenomen te worden. Maar op het laatste moment besloten om toch niet te gaan (naar de kunstacademie)

Ach, wie weet pak ik het later wel weer eens op als ik met m'n dochter ga tekenen....
  zondag 27 augustus 2006 @ 19:28:13 #161
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_41231963
m@x ze hebben ook voorstellingen vanaf 2+ zag ik op de site. Heb alleen geen idee hoe duur zo'n kaartje is. De Uitmarkt was gratis dus dat scheelt

Dat klinkt ook leuk snoopy, met die emmers
©Dumbo
  zondag 27 augustus 2006 @ 19:32:23 #162
3142 m@x
pi_41232094
Dat zag ik ook op hun website Tex. Ik denk alleen dat Kai daar nu nog niks aan heeft omdat hij nog niet loopt. Dan zou het toch de hele tijd op een stoel zitten worden en dan duurt zo'n voorstelling best lang.
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:15:38 #163
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41233556
Githa, wat leuk, een cursus helemaal voor jezelf! Ik zag toevallig vandaag een folder liggen over de volksuniversiteit hier, en nu denk ik er over om een beginnerscursus Turks te gaan volgen. Of mozaïek. Of keramiek. Ik weet het nog niet. Ja, en in ieder geval ga ik een cursus theater doen, maar dat lag al vast. Heerlijk, even helemaal tijd voor jezelf!
pi_41236451
Saffier wat leuk trouwens een liedje ervan. Kan ik dat ergens online vinden soms?
Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!fossiel zondag 27 augustus 2006 @ 21:55:09 #165
2628 Karin
pi_41237188
Githa wat heerlijk, zo'n cursus. Lekker tijd voor jezelf!
dat probeer ik ook met sporten maar vooralsnog blijft het niet leuk, ben al bijna een jaar bezig. Misschien toch maar eens iets zoeken wat ik wel leuk vind

Jessie en Geer van harte gefeliciteerd

ET zijn jullie nog naar de kermis geweest? Hoe vond Saskia het?

de goudvis was echt superleuk Echt een aanrader!
pi_41237424
Dat ziet er inderdaad superleuk uit Karin!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:29:20 #167
3011 E.T.
pi_41238501
Niet naar de kermis geweest .. Geen zin in een nat pak Over een half jaar nieuwe kans
pi_41238928
Sjonge naar optreden van Jan Smit geweest en nu zit ik de hele tijd helemaal met een liedje in mijn hoofd

Ik weet niet meer wat ik doe
waar moet dat toch nou naar toe
soms loop ik maar te dromen
het is een ratjetoe

Mijn leven was naar de maan
meteen toen ik jou zag staan
wat mij is overkomen
kan ik niet langer aan

Als de nacht verdwijnt en de zon weer schijnt
als ik jou zo zie klinkt een symfonie
en je weet hoeveel ik van je hou
heel mijn hart staat open voor jou

Een glimlach van jou alleen
dat houdt me wel op de been
zo blond met blauwe ogen
zo zie je d'r maar één

Jij vroeg me toen voor een dans
ik voelde dit is mijn kans
het moest er maar van komen
wij zweefden als in trance

Jij kan op mij vertrouwen
mijn hele leven lang
want ik blijf steeds bij jou...

Sorry
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:51:54 #169
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41239349
Bar, Jan Smit.... Ik vind wel dat je lekker vrolijk klinkt. Dus als dat eraan bijdraagt.... Hoop ik dat het leuk was.

Wat leuk, kinderconcerten.... Fijn dat Noah ervan genoot, tex.
En al die cursussen... Githa, je gaat wel een foto maken als je Jordy´s portret afhebt he? Ben benieuwd wat je ervan vind.
Wij hadden vandaag de laatste dag op de kunstmarkt. En we werden herkend!!! Zo leuk! Een mama van 3 kinderen die helemaal weg was van alles wat wij maken. Ik ben hartstikke trots, vooral op mijn vrieninnetje, de creatieveling!!!!
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:52:22 #170
34891 melonovy
La Kutschie
pi_41239368
Jessie en Geer, gefeli!

Ik dacht dat die DDDDD doeken iets anders betekende, maar later bedacht ik me dat mijn zus en ik zelf variaties bedachten op die naam met al die Dees, tijdens het afwassen hadden we het dan over de doek die driemaal droger droogt.
Het waren wel goede doeken iig!

Remco heeft vakantie, dus we gaan de komende dagen en weken vullen met leuke dingen doen. Dierentuin, pretpark en overdekte speeltuinen staan al op het programma. We zien verder nog even wat we gaan doen, hopelijk gaat het weer snel mooi worden en blijft Remco zich wat beter voelen (hij is net een beetje aan het herstellen van 4 weken ziek zijn...)
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_41239484
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:51 schreef Lishe het volgende:
Bar, Jan Smit.... Ik vind wel dat je lekker vrolijk klinkt. Dus als dat eraan bijdraagt.... Hoop ik dat het leuk was.
Dat vrolijk klinken is maar schijn hoor Lishe
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:58:20 #172
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41239644
Ja, ik raas er ook zomaar overheen Bar. Sorry... Maar heb je wel een leuke avond gehad?

Fijn Melonovy... vakanite!
pi_41239692
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:58 schreef Lishe het volgende:
Ja, ik raas er ook zomaar overheen Bar. Sorry... Maar heb je wel een leuke avond gehad?
Maakt niet uit hoor dat nummer klinkt ook vrolijk en ik zong het vrolijk mee, de middag was leuk de ochtend was een regelrechte ramp....
  maandag 28 augustus 2006 @ 07:45:23 #174
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41247330
Een vraag: ik wil mijn draagdoek (zo'n tricot slen(g)-ding) verven, want ik vind de kleur ineens stom. Denken jullie dat dat slim is? Vooral wat betreft afgeven later nog bij ongelukjes of regen en veiligheid van het materiaal?

Is maar goed dat wolfje er nog niet is, ik wil ineens nog allemaal dingen doen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 28 augustus 2006 @ 08:00:12 #175
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41247408
Volgens mij geeft het niet af Sugar. Tenminste, is mij nog nooit gebeurt. Misschien kun je hem na het verven en drogen een keertje wassen. Of het de veiligheid zou schaden? Daar heb ik geen idee van.
  † In Memoriam † maandag 28 augustus 2006 @ 08:00:51 #176
7074 moussy
kuttekop
pi_41247412
Zonder bij te lezen, dat ga ik straks doen, Peet is weer voor het eerste naar zn werk sinds de enkelbreuk
  maandag 28 augustus 2006 @ 08:01:06 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41247415
Afgeven zou mee moeten vallen. Normale kleding die je verft wordt toch ook nat etc.
Ik zou hem dan na het verven gewoon gelijk een paar keer goed wassen om zoveel mogelijk van de kleurstof eruit te spoelen.

Wat goed Mous!
pi_41247419
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 14:10 schreef Anitra het volgende:
Ik kijk het liefst ook alle streams te gelijk, maar de laptop van de baas heeft geen videokaart die ze alle 4 aan kan.
Dan krijg ik 4 beelden in 1, dus deze via msn vind ik wel fijn, kan tenminste kijken Als Rick achter de pc weg is pik ik die gelijk in om ze alle 4 aan te zetten.
Hier zit je dus! Ik miste je al
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 28 augustus 2006 @ 08:31:04 #179
13151 crew  Rewimo
pi_41247624
Hee Isa, verdwaald?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 28 augustus 2006 @ 09:28:01 #180
13151 crew  Rewimo
pi_41248296
Yo, lekker Slagharenweer Tot vrijdag!
  † In Memoriam † maandag 28 augustus 2006 @ 09:36:46 #181
81992 Githa
pi_41248454
Veel plezier Rewimo ik ga voor julli ehopen op beter weer
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:43:22 #182
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_41248578
Ik ben blij
Mijn kat (lotje) is 5 jaar geleden weg gelopen .
Ik zag d'r nog wel af en toe lopen ,maar ze kwam niet meer thuis.
waarschijnlijk omdat toen Serissa net begon te lopen en te doen en dat vond ze niet echt leuk.
Nu zit ze dus al 2 dagen hier binnen en ze is volgens mij niet van plan om te gaan.
ze heeft wel een naamkokertje met tel. nummer Dus ze woont nu ergens anders.
Hoe blij ik ook ben . ik vond wel dat ik die mensen moest bellen ,want tja die maken zich ook ongerust over die kat natuurlijk.
Ze nemen alleen niet op , misschien zijn ze op vakantie ofzo.
Ik heb in elk geval al is het misschien maar voor een paar dagen mijn lotje terug
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:43:22 #183
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41248579
Fijne dagen Rewimo. Ga je in een wigwam? Heel veel plezier!
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:44:02 #184
116937 reni
pi_41248589
Rewimo , ondanks het weer , veel plezier
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:44:47 #185
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41248598
Jee Reni, dat lijkt me gek! Ik hoop dat je in ieder geval een paar dagen van d´r geniet (En hebben jullie nog andere katten? Of pikken je dames het zomaar als ze haar straks weer ín moeten leveren´? )
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:46:35 #186
116937 reni
pi_41248629
Wij hebben geen andere katten of honden .
Ik heb de meiden ook echt uitgelegd dat ze wel terug zal gaan naar haar andere baasje .
Hopelijk begrijpen ze dat ook als het zover is
pi_41248700
Rewimo, veel plezier en hopelijk wordt het droog.
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:57:32 #188
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41248840
ik heb me verslapen

BE ben je al weer gewend?
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:01:19 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41248913
Ja hoor. Ik word alleen idioot vroeg wakker 's ochtends. Gisteren 5 uur en vanmorgen 6 uur, maar als dat alles is.
Vandaag nog vrij, onze officiële 'collapse day' en dan morgen weer aan het werk.
En gelijk een korte week. Ik ga per 1 september minder werken en laat dat nou precies al gelijk deze vrijdag zijn. Ik had altijd 's middags vrij op vrijdag en nu heb ik gewoon de hele dag vrij.
Zaterdag is de introductiedag van de opleiding dus dat gaat ook beginnen.
Al met al best dus!

Verslapen is lekker! In jouw geval iig.
  † In Memoriam † maandag 28 augustus 2006 @ 10:03:26 #190
81992 Githa
pi_41248953
Ben je daar blij om LB ?

Lishe, typ ik toch eerste Luuke ik ga eerst maar weer eens beginnen met de basis hoor ...die portretten moeten nog even op zich laten wachten of niet als het zo goed gaat al zou Luuke een pracht modelletje zijn met die mooie grote heldere ogen

OE Reni, wat leuk dat Lotje er nog is.... maar hoe langer ze blijft hoe moeilijker het is als ze weer moet gaan.
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:05:09 #191
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41248987
Ja man Githa. Ik denk dat ik zeker 8,5 uur geslapen heb. Dat is echt heel lang geleden voor het laatst gebeurd, echt zeker een jaar en nu heb ik nog een goed humeur ook. Ha!

Ah BE, heb je lekker meer aan je dag enzo
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:07:10 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41249029
Ja, alleen vindt stinkie het een stuk minder leuk, ondanks dat ik echt heel stilletjes probeer het bed uit te kruipen enzo.

Nou ja goed, vandaag 6 uur, morgen 7 uur en dan zit het ritme er wel weer in.

*wasjes draaien gaat...
  † In Memoriam † maandag 28 augustus 2006 @ 10:09:01 #193
81992 Githa
pi_41249062
WAUW! dan is het heeeeeeeeeeeeeeeerlijk LB
pi_41249841
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 08:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier zit je dus! Ik miste je al
Oeps betrapt
Ik heb vandaag de pc en kind is rustig dus ik kom er aan
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:54:19 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41250051
Ik ben het weer nu al zat.
Is het echt al 2 weken zo? Wat een chagrijnige herfstzooi zeg.
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:05:48 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41250337
En het feit dat het hier flink lekt helpt ook niet mee.
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:06:31 #197
24188 Belana
kloon van belana
pi_41250354
oe lekkage BE? Daar heb ik zoooo de schurft aan! Al regelmatig gehad, echt zo balen is dat.
stormy waters...
sailin'
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:14:14 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41250538
Een klein stukje van de dakgoot voor staat vol en daar lekt het overheen en zo langs de gevel naar beneden en blijkbaar sijpelt het boven ook ergens naar binnen.
Vanavond stinkie dus maar de ladder op sturen.
Oh, en ik kan zwemmen in de achtertuin. Het staat echt enkeldiep daar en wil niet meer weg.
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:16:42 #199
24188 Belana
kloon van belana
pi_41250612
het is echt te erg he...
en morgen gaan ze hier beginnen met afgraven voor de fundering van onze bijkeuken....zal een mooie zooi geven
stormy waters...
sailin'
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:17:51 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41250641
Nou idd. Hopelijk hebben ze niet te veel hinder van het weer.
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:18:54 #201
37150 livelink
pi_41250673
Ik zit ook midden in een verbouwing en we hebben begin juli de fundering gestort en daarna heeft de gemeente het werk stil laten leggen, omdat ze het ergens niet mee eens zijn.

We zitten dus nu al vanaf juli in de zandhopen en ellende Ik heb zo'n spijt dat we er ooit aan begonnen zijn.

Maar daar wil ik jou natuurlijk absoluut niet mee ontmoedigen, Belana
pi_41250710
Oh bah ja dat wordt natuurlijk een modderpoel Belaan.
Sterkte ermee

Zag hier ook al mensen emmers water uit kelders gooien. Das dan wel weer het handige van het wonen op een boot.
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:20:24 #203
24188 Belana
kloon van belana
pi_41250718
ow wat erg livelink! jullie hebben dus met vergunning te maken?
Wij bouwen maar een boetje van 2/2 meter (buitenmaat wel iets groter) maar blijven binnen de maat dus waarvoor nog geen vergunning nodig is. Ow wat erg joh!
stormy waters...
sailin'
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:23:09 #204
37150 livelink
pi_41250804
Ja, en we hebben overal de vergunning voor, maar iemand van Openbare Werken heeft bezwaar gemaakt en die hebben dan weer niks te maken met de vergunning of iets dergelijks

Vorige week hebben we dan voorzichtig positief nieuws gehad. De aannemer had gebeld met de gemeente en ze hebben hem gezegd dat ze een positief advies zouden gaan uitbrengen voor het college om alsnog akkoord te gaan. Dus wie weet mogen we binnenkort verder.
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:25:42 #205
103793 kozakken
Living the life
pi_41250890
Oh Moussy, wat lekker zeg! (En jij ook weer iets meer rust in de tent, neem ik aan. Dus voor alle partijen lekker )
En LB, wat lekker is dat he. Een goede nacht
En sterkte aan alle verbouweraars. Niet echt lekker met dit weer nee. Maarrrrr
De zon schijn altiiiijjjjjd weer Moooorrrgen!! -annie-modus uit -

Hier slaapt kozakkenman lekker op de bank (hij heeft deze week nog vakantie geboortebijkommaarnietheusvrij met Jonne gebiologeerd Muis kijkend naast hem. Romme ligt lekker in de wandelwagen naast de computer te slapen.
En buiten eh... is het bijzonder nat
pi_41251971
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 19:16 schreef m@x het volgende:

Wij wilden vandaag met Kai naar de dancetour gaan (Kai vind die muziek echt prachtig ). Maar door al het getreuzel is het er niet van gekomen.
lees dit: Dancetour eindigt in Den Haag in vechtpartij
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:51:04 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41253100
Trouwens nog wel even leuk om te vertellen. Stinkie werd vorige week gebeld door zijn reisverzekeringsmaatschappij. Iemand had problemen gehad met de riolering en die had de boel in de tuin open gemaakt en vond daarin dus een hele stapel met pasjes van stinkie van het duiken!
Hij eerst in het telefoonboek van Vlaardingen gekeken maar hem toen niet kunnen vinden en uiteindeljik de verzekeraar gebeld (was ook een pasje van) en die belde weer naar ons.
Dus nu heeft hij iig al zijn oude pasjes weer terug. Met pasfoto'tjes van een 14-jarige stinkie met snorretje! Iew!
  † In Memoriam † maandag 28 augustus 2006 @ 13:00:19 #208
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41253389
vreselijk dat weer
ben nog geen week terug en heb al meer regen gezien dan de afgelopen 3 maanden bij elkaar.
lu had een afspraak met het riagg dus moesten we (water)fietsend richting zaandam.
daar aangekomen bleek het beste mens al weken ziek. ze had proberen af te bellen, maar ja, vakantie he
maar even wat boodschappen gedaan bij het dirk-gebouw aan de overkant. daar zit ook de action.
ze hadden daar van die fakkel toortsen liggen (van die houten dingen voor aan de muur). luca kijkt er naar en roept enthousiast: kijk eens, allemaal houten benen
die heeft duidelijk teveel peter pan gekeken

de dame naast me in het pad kon je overigens ook opvegen.
  maandag 28 augustus 2006 @ 13:00:46 #209
24188 Belana
kloon van belana
pi_41253408
ja hoor BE sjees wat een toeval!!
stormy waters...
sailin'
  maandag 28 augustus 2006 @ 13:04:03 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41253507
Hihi lady-wrb!

Ja he, Belana, echt heel leuk, dat verwachtten we gewoon niet meer 3 maanden later.
pi_41254131
Wie had er te klagen over het weer? Hier is vannacht een windhoos geweest die een paar 100 meter verder een complete kas heeft omgehaald Ik moet er niet aan denken dat het deze kant op was gekomen
Saartje
  maandag 28 augustus 2006 @ 13:23:02 #212
3142 m@x
pi_41254133
quote:
Ik had het inderdaad op de site van tv west ook gelezen. Ben nu wel blij dat we niet zijn gegaan (al waren we rond het tijdstip van de vechtpartij waarschijnlijk allang thuis geweest. De muziek was trouwens wel erg leuk. De wind stond goed, dus we konden het in de tuin ook horen.

BE, wat een toeval zeg
pi_41255123
Nou, wij hebben ook 3 avonden van de Uitmarkt kunnen meegenieten terwijl we gewoon binnen zaten
pi_41255618
blegh heb wel wat te doen, maar er komt niets uit mijn handen
  maandag 28 augustus 2006 @ 14:27:06 #215
37150 livelink
pi_41256017
Wat een rotgevoel is dat, he Bar. Als je nog hier in de buurt had gewoond had je mij kunnen komen helpen met mijn brooddeeg, want ik zit er ook maar tegenaan te hikken en uiteindelijk doe ik helemaal niks.
pi_41256362
brrr grote brand op dow....
  Licht Ontvlambaar maandag 28 augustus 2006 @ 14:41:26 #217
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41256480
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:37 schreef Bar_en_Mar het volgende:
brrr grote brand op dow....
Ik zag het op de P2000 monitor... hoe is de situatie nu daar? Is het erg heftig?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Licht Ontvlambaar maandag 28 augustus 2006 @ 14:42:50 #218
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41256511
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 13:55 schreef snoopy het volgende:
Nou, wij hebben ook 3 avonden van de Uitmarkt kunnen meegenieten terwijl we gewoon binnen zaten
Hier vier avonden Preuvenement... Lang leve Beppie Kraft
pi_41256531
het is zwart hier maar voor de rest heel zeelandse brandweer is daar massal heen...
Maar het moet haast wel wat meevallen anders had ik wel het een en ander gehoord, net marco gesproken en die hadden verder ook nog niets gehoord.

[ Bericht 47% gewijzigd door Bar_en_Mar op 28-08-2006 14:48:18 ]
pi_41256680
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:27 schreef livelink het volgende:
Wat een rotgevoel is dat, he Bar. Als je nog hier in de buurt had gewoond had je mij kunnen komen helpen met mijn brooddeeg, want ik zit er ook maar tegenaan te hikken en uiteindelijk doe ik helemaal niks.
Wijk is het toch?
Ik zal wel eens langskomen aangezien ik daar nog mensen weet te wonen oa de ouders van Marco in amerongen
  Licht Ontvlambaar maandag 28 augustus 2006 @ 14:49:50 #221
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41256704
Brrr... ik vind branden altijd heel dubbel, ontzettend fascinerend, maar ook vernietigend...
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:02:42 #222
37150 livelink
pi_41257105
Ja, Wijk bij Duurstede. Ik wist dat je hier in de buurt had gewoond.
pi_41257147
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:42 schreef Sjeen het volgende:
Hier vier avonden Preuvenement... Lang leve Beppie Kraft
JIj hoort gewoon 4 avonden hetzelfde? Das helemaal treurig.
  Licht Ontvlambaar maandag 28 augustus 2006 @ 15:06:03 #224
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41257227
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:03 schreef snoopy het volgende:

[..]

JIj hoort gewoon 4 avonden hetzelfde? Das helemaal treurig.
Ow, nee dat niet, maar dit kwam het duidelijkst tussen de regenbuien door... Een paar weken geleden heb ik wel drie avonden van André Rieu mogen 'genieten'
pi_41257458
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:02 schreef livelink het volgende:
Ja, Wijk bij Duurstede. Ik wist dat je hier in de buurt had gewoond.
Doorn heb ik gewoond met enorm veel plezier
pi_41257538
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben het weer nu al zat.
Is het echt al 2 weken zo? Wat een chagrijnige herfstzooi zeg.
Volgens mijn voorspellingen had het nu dus prachtig weer moeten zijn, maar het weer heeft niet door dat ik aan het werk ben (sinds mei was het elke keer al klote weer als ik een dag vrij was en élke mooie zonnige dag moest ik werken).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:19:50 #227
37150 livelink
pi_41257640
Doorn is ook een mooie plaats, Bar.

Isabeau, ga de juiste personen even snel vertellen dat je weer werkt
En werk je toevallig zaterdagochtend ook ?
pi_41260309
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mijn voorspellingen had het nu dus prachtig weer moeten zijn, maar het weer heeft niet door dat ik aan het werk ben (sinds mei was het elke keer al klote weer als ik een dag vrij was en élke mooie zonnige dag moest ik werken).
Wanneer moet je werken?

Jemig Bar dat heftig die brand Geen last van de rook? Dat je het erg ruikt binnen?
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:43:59 #229
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_41260511
Hier net twee uur en twintig minuten zonder stroom gezeten..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_41260525
Ja, zaterdagochtend werk ik ook

Wanneer kom je weer in BB, Anitra?
pi_41260921
Ik kom er zo aan
Was bezig geweest met zooi zoeken voor de blog, maar het wil niet zoals ik wil dus zo maar weer eens ouderwets BB-en, misschiend at ik dan weer inspiratie voor de blog krijg

Noli dat is but! Wat mis je dan ineens dingen he?

nu ga ik naar de laptop en instaleer mezelf in de stoel
pi_41261029
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:38 schreef Anitra het volgende:

[..]

Jemig Bar dat heftig die brand Geen last van de rook? Dat je het erg ruikt binnen?
Nope hier nergens last van gehad ofzo, het was dat een vriend mij opbelde en erover begon anders wist ik het pas vanavond tijdens het journaal, als ik dat al gekeken had...
Mijn pa werkt er maar ook die belde niet ofzo
pi_41261166
Das fijn dat je er geen last van had, want rook krijg je zo moeilijk eruit. Jemig hij belde niet ff om te zeggen dat alles oke is?
pi_41261245
Dow is groot dat is een dorp opzich, en we zitten er hier nog een redelijk eindje vandaan hemelsbreed 8 km ofzo.

Neuh ik las op een bepaald moment de alarmfase en doordat ik er zelf ok jaren gewerkt heb wist ik dat het wel mee moest vallen , heb het namelijk veel erger meegemaakt
pi_41261351
Ja dat scheelt dat je weet wat er aan de hand is en wat de ernst is. Ik zou gelijk in paniek raken
pi_41261416
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 17:05 schreef Anitra het volgende:
Ja dat scheelt dat je weet wat er aan de hand is en wat de ernst is. Ik zou gelijk in paniek raken
Je haalt nu even de fabriek door de war denk ik
Het is de fabriek die je ziet als je de tunnel uitgekomen bent... dat is Dow

Die aan de andere kant van het water is de vroegere Hydro heet nu Yara.

Zou niet weten wrom ik in panniek zou moeten slaan, en het groot alarm ging ook niet af, en de alarmfase is laag nou dan hoeft dat niet hoor
pi_41261859
Ja maar ik ben paniekdoos dat weet je toch?
  maandag 28 augustus 2006 @ 18:25:56 #238
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41263597
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 17:03 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Dow is groot dat is een dorp opzich, en we zitten er hier nog een redelijk eindje vandaan hemelsbreed 8 km ofzo.

Neuh ik las op een bepaald moment de alarmfase en doordat ik er zelf ok jaren gewerkt heb wist ik dat het wel mee moest vallen , heb het namelijk veel erger meegemaakt
Mijn man heeft daar ook nog een tijdje gewerkt, een soort stage tijdens zijn studie Scheikunde. En hij vertelde dat er toen ook eens een ontploffing was geweest.
  maandag 28 augustus 2006 @ 18:51:11 #239
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_41264342
Gisteren was onze housewarmings-babyparty. We deden het van 10 tot 10, zodat iedereen een beetje verspreid over de dag zou komen. Missie geslaagd, zo hebben we veel mensen op bezoek kunnen hebben, zonder helemaal gek te worden. MOE was ik wel op een gegeven moment.
Kendahl daarentegen genoot weer compleet van alle aandacht. Mijn schoonzusje zei al: 'Je zou een bandje met geroezemoes moeten opnemen voor als hij moet slapen.'
Maargoed, we hebben we een paar leuke dingetjes gekregen: boeken, kleertjes, popjes, speeltjes en twee speeltjes aan een veer voor boven de commode..
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_41264439
Vraagje.. Hoeveel paar schoenen hebben jullie ? Ik heb er 10 (incl. zomer-, winter, sandalen en bergschoenen) en MrBos vind dat echt belachelijk veel. Dus ik heb gewed met hem dat de meeste vrouwen wel meer paar schoenen hebben dan 10 paar.
  maandag 28 augustus 2006 @ 18:56:42 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41264494
Eh... volgens mij kom ik ook wel aan 10 hoor, niet eens zo moeilijk.
Lijkt me een redelijk gemiddelde toch?
  † In Memoriam † maandag 28 augustus 2006 @ 18:57:09 #242
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41264508
Ik heb minimaal 12 paar schoenen Ladybos
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_41264563
19 . en ik heb er net al heel wat weggegooid
Eva
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:26:48 #244
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_41265581
Zo kom ik aan 4 paar incl 2 paar laarzen
  † In Memoriam † maandag 28 augustus 2006 @ 19:26:48 #245
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41265582
ik heb 1 paar schoenen, voor de rest allemaal laarzen en wat sportschoenen
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:28:42 #246
35189 Troel
scherp en bot
pi_41265648
Ik zit ook boven de 10 paar hoor, maar dat is wel zomer- en winterschoenen, laarzen en sportschoenen. Als je mijn slippers ook meetelt komen er nog 3 paar extra bij
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41265853
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:54 schreef Ladybos het volgende:
Vraagje.. Hoeveel paar schoenen hebben jullie ? Ik heb er 10 (incl. zomer-, winter, sandalen en bergschoenen) en MrBos vind dat echt belachelijk veel. Dus ik heb gewed met hem dat de meeste vrouwen wel meer paar schoenen hebben dan 10 paar.
nette zwarte schoenen, zwarte schoenen met hakje, sandalen, sportschoenen...
Dat is het wel 4 paar dus. (de rest door flylady weggedaan...ik droeg ze toch nooit)

(en skischoenen, maar ja, daar loop je natuurlijk nooit op tenzij je ski's buiten de kroeg staan )
pi_41266124
pff, inclusief laarzen en slippers kom ik zeker wel boven de 10 paar schoenen uit ja. Maar er zijn maar 3 a 4 paar die ik echt regelmatig draag (zwarte laarzen, zwarte sneakers,zwarte pumps, lila teenslippers ) De rest staat in dozen in de schuur, voor als ik ze écht ineens aan wil.
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:04:01 #249
3011 E.T.
pi_41266993
Ik vind 10 paar ook niet absurd veel hoor (al vind Swets van wel volgens mij)
Ik kom daarook wel aan
pi_41267093
Ik vind het best wel veel Ik heb 2 paar schoenen, sandalen en dichte...en 2 paar slippers
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:06:29 #251
116937 reni
pi_41267101
mmmmm, Ik dacht ook ohhhh ik heb dr niet zo veel.
Ff gaan tellen , ik kom toch in totaal ook op 11 paar inc. winter ,zomer, nette schoenen en 1 paar slippers
pi_41267724
Ik kom ook wel boven de 10 paar hoor. Dat is incl. laarzen, sandalen, sneakers en slippers...
Dus Mr. Bos
Wat heb je gewonnen Ladybos?
  Hoofdredactie Fotografie maandag 28 augustus 2006 @ 20:22:57 #253
95752 crew  Chell
Kluns
pi_41267749
Ik kom zeker tot 20 paar , winter, zomer, slippers, laarzen, netjes...

waarom wilde ik in hémelsnaam vanmiddag nieuwe schoenen gaan kopen
  Licht Ontvlambaar maandag 28 augustus 2006 @ 20:29:14 #254
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41268032
3 paar laarzen, 3 paar pumps, 2 paar stevige schoenen, 2 paar slippers, 1 paar wandelschoenen, 2 paar sportschoenen... da's samen 12 paar schoenen. En dat is nadat ik grote opruiming heb gehouden, er zijn twee grote zakken schoenen naar de kledingbak gegaan en ik ga nog een stel proberen te verkopen...

Maar, daar heb ik niet genoeg aan... Ik wil nog graag een paar hoge zwarte laarzen en... en... gelukkig vind vriendje het vaak ook wel de moeite waard. Ik krijg wel vaker schoenen van hem
  Jubileum moderator maandag 28 augustus 2006 @ 20:32:43 #255
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41268219
Ik kom lang niet aan 10 paar schoenen
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:33:34 #256
3142 m@x
pi_41268258
1 paar docs, 1 paar laarzen, 1 paar fokschoenen , 1 paar crocs , 1 paar teenslippers. Sinds mijn zwangerschap zijn mijn voeten 1 maat groter dan daarvoor. Ik ben langzaam mijn schoenencollectie weer aan het opbouwen en als alles loopt zoals gepland kom ik zeker boven de 10 paar uit
  Jubileum moderator maandag 28 augustus 2006 @ 20:34:48 #257
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41268311
Ow dem ik heb er wel 10 Was mijn docs vergeten (2 paar)
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41268531
Ik kom ook niet aam de 10 paar, 2 paar kisten (zomer en winter), slippers, elastieke gympen voor als pootjes dik zijn en mijn puma's zomerschoentjes.
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:04:34 #259
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41269527
Ik heb ook meer dan 10 paar. En in ieder geval 7 draag ik regelmatig.
pi_41269930
poeh 3 paar laarzen, 3 paar nette,2 paar gympen,1paar slippers,nog een paar gewone
pi_41270154
Als ik alleen tel wat ik echt draag...
2 paar zomerschoenen
2 paar winterschoenen
1 paar bergschoenen
1 paar teva's
1 paar sportschoenen

(en dan nog een paar (als in een stuk of 3) paar die in de kast staan en er zelden of nooit uitkomen... Dan kom ik toch in totaal op 10 paar uit).
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:19:58 #262
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_41270245
2 paar diesels, 1 paat kisten, 1 paar sportschoenen, 1 paar laarzen, hmmm was dat het weet het geeneens
  † In Memoriam † maandag 28 augustus 2006 @ 21:20:25 #263
43556 miss_dynastie
pi_41270269
Ik draag vier paar, maar heb ook een hoop schoenen die ik niet meer draag. Zal binnenkort ook eens gaan ruimen
pi_41270710
De meeste schoenen draag ik niet, of nauwelijks maar wegdoen kan ik ze ook niet.
Ook schoenen die eigenlijk niet passen (te klein) maar die ik toch persé moest hebben. Die doen nu alleen maar dienst als "zitschoenen".
pi_41270854
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]
(de rest door flylady weggedaan...ik droeg ze toch nooit)
Ik weet niet eens hoeveel schoenen ik heb in mijn schoenenbak onder het bed, tijd om op te ruimen denk ik zo...
Ik heb ook een paar of 10 maar ik draag maar 4 paar regelmatig, zwarte lage laarsjes, bruine lage laarsjes, nike's en wandelschoenen. En voor de warme dagen een paar sandalen.
Ik moet echt die bak eens uitruimen want daar zitten zulke leuke schoenen in!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:41:54 #266
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_41271168
Tjee

Kom ik aan 1 paar laarzen, 1 paar badslippers, 1 paar gympen en een paar laarzen in een doos
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:46:58 #267
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_41271335
Ik kom ook aan meer dan 10 paar, makkelijk. Alleen kan ik sinds de zwangerschap niet meer op hakken (hoog of laag) lopen en heb ik nu maar 1 paar schoenen en een paar gympies wie ik kan dragen.
Wat vind mrbos ervan ladybos?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_41271620
Ik vond t ook als erg veel klinken maar ik red het ook
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:58:28 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41271835
m@x! Heb jij crocs? Hoe zit dat?

Mijn zusje heeft een echte schoenentik en die had een afspraak gemaakt met haar man dat ze best nieuwe schoenen mocht kopen maar dan moest ze een oud paar weg doen.

Oh, en van die 10 paar draag ik er idd 4 regelmatig of zo.
pi_41271939
Ik heb zeker wel 30 paar schoenen
Saartje
pi_41272986
3x All stars (bruine, zwartmetwitte,zwart met sterretjes(
2x sandalen (witte en roze)
2x open schoenen (zwart en bruin)
4x ballerina's (roze, rode,zwarte en groene)
2x laarzen (groene en zwarte)
2x dichte schoenen (zwart)
1x legerkisten
1x adidas sportschoenen

Nou Ladybos, weet zeker dat jij hebt gewonnen, wat was je prijs?
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:08:55 #272
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_41274743
11 x mag (misschien nog wel meer,hoezo verslaafd aan mag )
1x nikes
1xslippers
1x legerkisten

en dan nog een paar of 6 (ruwe schatting)wat ik niet draag en ook niet weg wil doen..want je weet maar nooit
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 08:18:14 #273
3142 m@x
pi_41282968
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:58 schreef Brighteyes het volgende:
m@x! Heb jij crocs? Hoe zit dat?
Ik heb een paar van die klompen en een paar teenslippers van crocs. Die klompen zijn echt spuuglelijk (de teenslippers vallen wel mee) maar ze zitten hemels.
pi_41283105
Sjonge ik kan maar niet wakker worden, heb beetje slaap in te halen van de afgelopen weken, ben wel ontzettend blij dat het slapen al een stuk rustiger is.

zo naar het werk toe slenterd, en verder wakker probeerd te worden
pi_41283118
Oh Ladybos, ik vind het nog ontzettend meevallen..

in mijn kast staat momenteel:
3 paar laarzen (2 met en 1 zonder hak)
1 paar normale schoenen (soort Mags maar dan anders)
7 paar soort van sportschoenen/gympen
3 paar lage schoenen met hak
9 paar slippers in verschillende kleuren en
3 paar sloffen....

en ik wil nieuwe schoenen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_41283232
Ow ik had mn sloffen nog niet meegerekend 2 paar. Maar ik verwacht dat het ene paar nog voor de winter zodanig afgetrapt is dat ze in de bak kunnen en heb dus maar vast een nieuw paartje gekocht voor 5 hele euro's .
pi_41283497
1 x zandkleurige legerkisten
1 x zwarte legerkisten
2 x zwarte laarzen
2 x zwarte pumps
1 x naaldhakken
1 x gympen
1 x slippers
1 x witte instappers
1 x muiltjes

en ik steeds maar roepen dat ik geen schoenen verzameling heb tegen hubby
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:23:32 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41283700
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 08:18 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik heb een paar van die klompen en een paar teenslippers van crocs. Die klompen zijn echt spuuglelijk (de teenslippers vallen wel mee) maar ze zitten hemels.
Ja, ik vind ze er ook echt niet uit zien (net van die afgeknipte kaplaarzen) maar ik was heel benieuwd hoe ze zaten. Is dat plastic niet heel zweterig?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:37:02 #279
3142 m@x
pi_41283910
Dat zweterige valt dus heel erg mee. Ik heb normaal gesproken echt ontzettende zweetvoeten maar als ik die crocs aan heb heb ik er niet zoveel last van. Ze schijnen ook van een speciaal soort plastic gemaakt te zijn waardoor je niet zulke zweetvoeten krijgt.

Werkze Bar
  † In Memoriam † dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:40:07 #280
81992 Githa
pi_41283970
Bar werkse!
Wel fijn dat je een beetje slaap in kunt halen nu.

Schoenen die heb ik niet zoveel
  † In Memoriam † dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:52:37 #281
81992 Githa
pi_41284164
http://www.brabantsdagblad.nl/regios/tilburg/article606733.ece
Dit is zo wat in mijn achtertuin allemaal veel te dichtbij naar mijn zin.

Daarbij belde een vriendin dat een kennis zichzelf gister heeft opgehangen, omdat zijn vriendin het had uitgemaakt. Tjonge jonge, wat een slechte berichten weer.
Echt een actie naar gevoel...had hij nu maar even zijn gevoel laten bedaren
Daarbij moet ik er niet aandenken hoe zij zich nu moet voelen, lijkt me erg moeilijk hoor.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:09:58 #282
116937 reni
pi_41284533
Jeetje Githa,
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:11:05 #283
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41284553
Ik heb veel minder schoenen! Hah, daar ga ik lief mee om de oren zwaaien!
(Ik haat schoenen kopen... zie mijn lijstje....)
1x Laarzen
1x Zwarte open schoenen
1x rose gympen.
That's it.
Githa, wat eng zo dichtbij... Bah!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:16:13 #284
116937 reni
pi_41284651
Githa een is niet genoeg
pi_41284715
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 09:40 schreef Githa het volgende:
Bar werkse!
Wel fijn dat je een beetje slaap in kunt halen nu.

Schoenen die heb ik niet zoveel
Niet de 2 volle vuilniszakken met schoenen vergeten he.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  † In Memoriam † dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:20:30 #286
81992 Githa
pi_41284740
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:16 schreef reni het volgende:
Githa een is niet genoeg
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:19 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Niet de 2 volle vuilniszakken met schoenen vergeten he.
Kssst! gaan jullie is weg, stelletje verraders!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:21:13 #287
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41284755
Hahahaha... Je bent niet veilig hier Githa!
  † In Memoriam † dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:22:19 #288
81992 Githa
pi_41284775
blijkbaar niet Lishe, ik moet gaan oppassen wat ik zeg
* Githa gaat een kloon aanmaken
pi_41284793
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:22 schreef Githa het volgende:
blijkbaar niet Lishe, ik moet gaan oppassen wat ik zeg
* Githa gaat een kloon aanmaken
* Spooky4u wacht op een MSN bericht met de vraag hoe er een kloon gemaakt kan worden
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  † In Memoriam † dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:25:06 #290
81992 Githa
pi_41284824
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:23 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

* Spooky4u wacht op een MSN bericht met de vraag hoe er een kloon gemaakt kan worden
pi_41285144
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 09:52 schreef Githa het volgende:
http://www.brabantsdagblad.nl/regios/tilburg/article606733.ece
Dit is zo wat in mijn achtertuin allemaal veel te dichtbij naar mijn zin.

Daarbij belde een vriendin dat een kennis zichzelf gister heeft opgehangen, omdat zijn vriendin het had uitgemaakt. Tjonge jonge, wat een slechte berichten weer.
Echt een actie naar gevoel...had hij nu maar even zijn gevoel laten bedaren
Daarbij moet ik er niet aandenken hoe zij zich nu moet voelen, lijkt me erg moeilijk hoor.
Jakkie...nare berichten
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:13:54 #292
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41286220
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:13 schreef chacama het volgende:
Nijna...gats
Bedoel je niet Githa?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:40:11 #294
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41286737
Wat een nare berichte, Githa
Hier een fijn berichtje: Ik ga lekker ALLEEN de stad in vanmiddag! En daarna nog even bij mijn zus en haar zoontje op bezoek! Ole ole, tijd voor jezelf roeleert!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:59:06 #295
24188 Belana
kloon van belana
pi_41287285
wat lekker spuuglokje ow soms is dat zo heerlijk!!
stormy waters...
sailin'
pi_41287537
Tijd voor jezelf is heerlijk
hier blijft oudste over en ligt jongste te slapen. heerlijk!
Saartje
pi_41289296
Heerlijk Spuug, geniet ervan. Hopelijk heb je wat beter weer dan het hier is...
Ik heb net even lekker naar muziek liggen luisteren op bed, totdat een collega me "wakkerbelde". Ik lag eigenlijk best lekker .
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:22:28 #298
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_41291661
Ja, gisteren gingen we even alléén boodschappen doen. Ik kwam fris weer terug. En het was maar een half uurtje ofzo!!!
Net kwam mijn schoonmoeder een box brengen Gekregen, tweedehands maar zo goed als nieuw! Vet relaxt!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:12:53 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41293414

Hmmm...
Ik aangevraagd bij mijn baas of ik 4 uur per week minder kon gaan werken om wat meer tijd te hebben voor die studie. Niks meer over gehoord, dus ik dacht eigenlijk dat het wel goed zat. Ik net naar hem toe om te vragen of we niet iets zouden moeten ondertekenen. Zegt ie dat we het er nog even over moeten hebben omdat het mss niet zo simpel is.
En ik had me al helemaal zitten verheugen op mijn vrije vrijdagjes.
Die ik trouwens ook wel gewoon nodig heb omdat ik best een aantal keer les heb op vrijdag.

Ben benieuwd wat hij er dan morgen verder over te zeggen heeft.
pi_41293737
pv had je nog geen box dan?
balen BE, hopelijk valt er toch iets te regelen. ben benieuwd wat er dan niet zo simpel aan is.
heerlijk spuuglokje. bevalt je werk ook nog altijd goed?
githa, twee vreselijke berichten... treurig!
ik denk dat ik de 10 paar ook wel haal hoor. maar slechts een deel ervan draag ik ook echt vaak. ik heb er altijd wel een paar miskopen tussen helaas.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:27:00 #301
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41293823
Bix? Ben je nu al naar Bangkok geweest? Of moet je nog?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')