quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:51 schreef jessie het volgende:
Ah dan heeft ze vast op zitten scheppen over hem, superlief!!!
Ja via msn geweldige streams echt super! Nog niet 1 hapering gehad.
Je moet dan talpa@talpamedia.nl toevoegen
Dan tv tegen hem zeggen
Dan accepteren om tv te kijken en dan kan je kiezen wat je kijkt.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:57 schreef moussy het volgende:
Bij mij doet ie het, maar ik kijk graag naar alle streams te gelijk![]()
Wij hebben weer wat stoms, sinds gisteravond gaat er een rookmelderding af bij de achterburen, er doet niemand open of zo. Wij dachten dat die jongen gewoon niet thuis was, tot we er aan dachten dat je ook van die jengel dingen hebt die reageren op koolmonoxide en zo (ik moest meteen aan die oldbie fokker denken) dus we hebben de politie maar ingeschakeld
Hahha wat een reeks ook, ja dan blijf je bezig he? Nu is sinds een week het ritueel Barbapapaboekjes voorlezen. Aan alledrie tegelijk, dus dat schiet lekker opquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:25 schreef jessie het volgende:
O echt Spuuglokje![]()
Dat boekje (had ik toen van de bieb) was ook zo leuk.
Ik ben gelukkig van het 1,2,3 uileogen,neussie neussie kusje kusje kroeltje kroeltje af. Nadat er oortje oortje tandje tandje wangentje wangentje bij wilde sluipen
dat zegt Liam ook altijd dat Nick mijn papa isquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:29 schreef Lois het volgende:
Ze word er inderdaad echt een beetje boos om "neee opa paardje (mijn vader, opa paardje genoemd vanwege het springkussen in de vorm van een paardje) is mijn opa!! PapaJehoen (Jeroen dus) is jouw papa"
Dat Karin mijn zusje is snapt ze dan weer wel, en vind ze ook heel bijzonder alleen dan is Bram wel haar broertje was de redenatie vanmiddag.![]()
*ook wel benieuwd is*quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:39 schreef snoopy het volgende:
Mijn hemel, wat een rare kinderen Jessie![]()
Vanaf welke leeftijd beginnen ze met die poep en piesgrappen? kan ik daar vast rekening mee houden
In plaats van Albert Heijn hadden we hier heel lang Opa Heinquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:43 schreef jessie het volgende:
De ome willem dvd.![]()
Vreselijk. En elke keer weer lachen om dat broodje poep inderdaad.
Bo noemde hem heel lang oma willem trouwens. En zo hebben we hier ook Arie B![]()
Whahahaha ja, ik hoop echt dat je kunt en wij ook.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:47 schreef jessie het volgende:
Hahahahahahahaha o echt super geweldig Spuuglokje.
O ik hoop zo dat we gaan de 24e. Ik wil zo graag je kinderen (en jou) zien. Echt dat word RETE gezellig
Ga gezellig meequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:54 schreef Belana het volgende:
ow wat leuk lois! Oe! als het mooi weer is... we hebben nog geen plannen....
Ga ook gezellig meequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat klinkt leuk Lois!
we gaan ff kijken of het lukt. Nick moet nog wat in de tuin afmaken, of eigenlijk slopen, want dinsdag beginnen ze met het boetje namelijk. maar het lijkt me wel erg leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |