Ik heb al zoveel via Fok gekocht en verkocht dat ik hier ook wel vertrouwen in hebquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:34 schreef H3rt0gJ4n het volgende:
leuke auto alleen denk ik dat je hem niet kwijt raakt op fok
succes iig met je verkoop
De merkdealer vraagt meer voor een gelijkwaardige auto (2.0 fsi met 18K km) en het is een vraagprijs he. Daarnaast moet ik een auto van 2 jaar auto nog tegenkomen waar je in een jaar erna enorme kosten krijg, dus 6 of 12 maanden garantie is een wassen neus.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:50 schreef DIGGER het volgende:
Is een vraagprijs van 21.000 niet wat aan de hoge kant als je voor ongeveer hetzelfde geld (vraagprijs) zo'n wagen ook kunt halen bij de (merk)dealer die ongetwijfeld nog een aardige marge heeft om op af te dingen en meer garantie zal kunnen geven?
De fabrieksgarantie loopt nog max. 4 maanden, bij koop via een (merk)dealer zal je er nog minimaal 6 maar met gemak ook 12 maanden complete garantie op kunnen krijgen.
Dat even naast de inruil mogelijkheid natuurlijk.
Ligt eraan wat je erbij legtquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:58 schreef 2Mini het volgende:
intresse in een yaris uit 2002?
Deze auto is gewoon nice.. maar ik kan financieel gezien geen 2 auto's onder mijn naam hebben
Dat geld besteed ik liever aan mijn gezin.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:20 schreef Roellie80 het volgende:
als ik jou was....
had ik deze gehouden en geen lease-auto genomen
een leasebak is niet veel goedkoper dan een eigen auto tegenwoordig,quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat geld besteed ik liever aan mijn gezin.
150 euro per maandquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:27 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
een leasebak is niet veel goedkoper dan een eigen auto tegenwoordig,
De auto NAAST een lease auto blijven rijden maakt het nog veel duurder, of deze auto rijden ipv een lease auto is voor 19 cent per kilometer ook niet echt een slimme optiequote:en dat geld van je zit in deze auto, en het gaat je dus veel geld kosten wanneer de deze moet verkopen. Ik neem aan dat je dan best wel wat afschrijving hebt over deze eerste paar jaren
Voorlopig heb ik niet meer dan 7.500quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je erbij legt
Prima.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:41 schreef Adelante het volgende:
mooie bak, ga even thuis overleggen of dit in ons budget gaat passen
Zoek eens op autotrader.nl naar deze auto. Je vind ze er zeker niet veel goedkoper!quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:50 schreef DIGGER het volgende:
Is een vraagprijs van 21.000 niet wat aan de hoge kant als je voor ongeveer hetzelfde geld (vraagprijs) zo'n wagen ook kunt halen bij de (merk)dealer die ongetwijfeld nog een aardige marge heeft om op af te dingen en meer garantie zal kunnen geven?
De fabrieksgarantie loopt nog max. 4 maanden, bij koop via een (merk)dealer zal je er nog minimaal 6 maar met gemak ook 12 maanden complete garantie op kunnen krijgen.
Dat even naast de inruil mogelijkheid natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |