dit is gewoon triestquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:19 schreef maniack28 het volgende:
RECOMMENDED
3.0 GHz+ Intel Pentium 4 or equivalent
2 GB System RAM
NVIDIA GeForce 7600 with 256 MB or more Video Memory.
Dat heb ik precies... AMD 3200 is toch equivalent met P 3,2 GHz ongeveer?
Ik heb een key, maa rik vraag me af wanneer fok online is voor wat coole online potjes, want de eerste streak zal wel negatief zijn hierquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:05 schreef Shakermaker het volgende:
Morgen komen er weer 15.000 keys beschikbaar voor de MP beta: link
Je kan de client en de bijbehorende patches nu alvast bij Fileplanet downloaden. Je hoeft geen betalende abo te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op zondag 17 september 2006 17:51 schreef Wessiej het volgende:
Het is missie 4 zodat je niet kijkt indien je geen spoilers wilt!riflemen + recoil update = sterf tankjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen downloaden nog wel eens.quote:Op maandag 18 september 2006 16:54 schreef Dr_Crouton het volgende:
Maar de game is toch pas op 29 september uit (in de US 11 september)?
Jij maakt daar nooit een geheim van of wel?quote:Op maandag 18 september 2006 17:03 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb de échte al wel trouwens.review code though.
Woops, is het een geheim dan?quote:Op maandag 18 september 2006 17:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jij maakt daar nooit een geheim van of wel?
De open mp beta was heel populair. Daar was gemiddeld iets van 800, 900 man online. De full schijnt nog drukker te zijn. Afgelopen weekend (drie dagen na de Amerikaanse release) waren er iets van 1200 man online. Zo'n beetje iedereen met wie ik de beta gespeeld, haalt de full in huis zodra die uit is.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:18 schreef NASDAQbastardo het volgende:
God almachtig wat ziet het er tof uit. Is er online wel volk te vinden? Als het een beetje populair is schaf ik hem wellicht aan.
Dit spel gaat nog ver komen qua #online users.... zeker met zulke reviews.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:41 schreef =HellFire= het volgende:
naja 800 man is niets natuurlijk vergeleken Warcraft III met haar 300.000 spelers.
Warcraft III is vier jaar geleden uitgekomen, en CoH vorige week. Niet zo héééél raar dat CoH nog geen 300.000 man online heeft. Appels en peren enzo?quote:Op woensdag 20 september 2006 01:41 schreef =HellFire= het volgende:
naja 800 man is niets natuurlijk vergeleken Warcraft III met haar 300.000 spelers.
Nope. Officiële releasedatum is 29 september, al beweert de FRS dat ze hem aanstaande vrijdag al hebben.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:48 schreef NASDAQbastardo het volgende:
in Europa is ie dus nog niet uit neem ik aan?
Net alsof win2k mainstream is...quote:Op woensdag 20 september 2006 10:41 schreef maniack28 het volgende:
Werkt niet onder 2000? Da's een serieus minpunt... Zeker in combo met de extreme eisen... Een belemmering om het mainstream te laten worden.
Je zult versteld staan (hoeveel mensen het nog gebruiken).... W2K was al retestabiel vanaf SP4, en XP SP1 zat nog vol met bugs.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Net alsof win2k mainstream is...
het houd gewoon een keer op he.. 9700 is gewoon een (stok) oude kaart...quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:41 schreef Laton het volgende:
jammer dat de systeemeisen absurd hoog zijn. kan hem hier op 2600 en gig ram plus 9700 echt niet lekker laten lopen zonder de zaak er oerlelijk uit te laten zien.
nja ik heb dawn of war toch echt nog in 1024 met bijna alles op high, vind het apart dat het zo'n verschil is ineens.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:48 schreef heus het volgende:
[..]
het houd gewoon een keer op he.. 9700 is gewoon een (stok) oude kaart...
DoW is twee jaar oud, dude. Dus zo apart is het niet. Tijd voor een upgrade.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:14 schreef Laton het volgende:
nja ik heb dawn of war toch echt nog in 1024 met bijna alles op high, vind het apart dat het zo'n verschil is ineens.
w2k -> xpquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:27 schreef Merovingian het volgende:
van linux naar xp? of van 2000 naar xp?
mja eigenlijk wel, maar ik heb er geen geld voor over. en er is hier al een 360, dus bye bye pc gaming binnenkortquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:29 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
DoW is twee jaar oud, dude. Dus zo apart is het niet. Tijd voor een upgrade.
¤ 39,99 bij Play.com inclusief verzendkosten, maar ook pas vanaf 29/09quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:57 schreef Shakermaker het volgende:
Heeft iemand 'em trouwens al in de winkel zien liggen? Officieel is de Nederlandse releasedatum 29-9 (volgende week vrijdag) maar misschien zijn er winkels die CoH al eerder in de verkoop hebben gegooid.
De intro naar het eerste level is al superindrukwekkend en supervet... en dan vandaar uit verder spelen is heerlijkquote:Op zondag 24 september 2006 03:15 schreef Drugshond het volgende:
Goed ff het spel bekeken, en ff liggen klikken....
Erg grappig gemaakt, de details zijn ook erg goed/mooi. Echt een RSI-spel als je niet oplet.
De support zit wel goedquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:45 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Net even geskirmished. Wat een heerscherij. Nog toffer dan de missies. Ik denk dat ik hem tzt maar eens legaal moet aanschaffen om er online van te genieten, mits de support goed blijft.
Wat voor V-kaart gebruik je ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:02 schreef Seal_force het volgende:
Ik speel de demo van Company of Heroes alles draaid goed, alleen als ik afsluit dan komen er allemaal kleuren in beeld in lijnen en dan loopt me computer vast .( Is alleen als ik het spel afsluit als ik naar windows wil terug keren) Voor de rest loopt alles goed. Heeft iemand een idee wat dit voor probleem is?
Geforce fx 5600 128 mbquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat voor V-kaart gebruik je ?
Lijkt me een driver probleem.
Als het nou een ATI was, kon het nog roepen van download de laatste catalyst drivers (liefst van Omega).quote:
Ik ga even de drivers zoeken altijd een probleem met die drivers.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als het nou een ATI was, kon het nog roepen van download de laatste catalyst drivers (liefst van Omega).
Ik zou gewoon je GFX-5.6 drivers updaten en kijken of je daarmee het probleem oplost.
Doe anders even een post maken bij relic zelf, als je door al de slechte multiplayerconnectie post heen kunt komen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:03 schreef Seal_force het volgende:
het helpt niet heb het nu nog steeds. Blijft precies het zelde.
hmmzzzz, iets verder zoeken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:03 schreef Seal_force het volgende:
het helpt niet heb het nu nog steeds. Blijft precies het zelde.
Een tien is wel overdreven.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:44 schreef speknek het volgende:
Een tien van Eurogamer. Ik heb heel dit spel helemaal niet aan zien komen!
Ik heb dan ook een hekel aan RTS games, maar toch..
Want?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:36 schreef Steeven het volgende:
Een tien is wel overdreven.
Al is het alleen maar vanwege de irritante zoomfactor die te laag is. Daarnaast was ik ook zeker niet onder de indruk van de grafische kwaliteiten in een uitgezoomde stand. Verder is het ook wel irritant dat een machinegeweer zich steeds opnieuw neer blijft zitten precies richting de vijand (als je klikt) in plaats van gewoon z'n geweer te draaien.quote:Op woensdag 27 september 2006 04:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Want?
ik speel de demoquote:Op donderdag 28 september 2006 08:24 schreef Merovingian het volgende:
als je nou ff gewoon probeert online te gaan met je illegale versie, dan kom je er vanzelf achter of het werkt of niet. of durf je dat niet, bang dat ze je pakken?
Ik heb dat programma maar hoe moet ik het checken want eh ik krijg dat beeld nog steeds..quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
hmmzzzz, iets verder zoeken.
Heb je wel eens gekeken naar SiSoft Sandra, dat is een soort van systeem-check applicatie naar performance, en problemen.
Je probleem kan van alles zijn... van software tot hardware/ koeling problemen... laatst genoemde gaat wel iets verder. Gewoon ff een systeemcheck en kijken of er nog verbeterpunten zijn.
Nope. Raar idd dat nog geen enkele winkel 'em heeft.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:01 schreef DooD het volgende:
Heeft iemand hem al in de winkels gesignaleerd? Meestal zijn games toch wel een dag of twee eerder in de winkels te vinden dan hun oorspronkelijke lanchdatum.
Kijken bij videokaart, en kijken of hij zelf met voorstellen komt voor verbeterpunten.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:55 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Ik heb dat programma maar hoe moet ik het checken want eh ik krijg dat beeld nog steeds..![]()
Bedankt..!quote:Op donderdag 28 september 2006 19:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kijken bij videokaart, en kijken of hij zelf met voorstellen komt voor verbeterpunten.
Ik heb het progje hier niet bij de hand. Staat op een W2K image, maar ik down wel ff een nieuwe versie.
ik heb 'em gepreordered bij bol.com en normaal zou die vandaag al bij mij in de bus moeten liggen maar er is nog niets... status staat nog op verwerken dus morgen hoef ik hem ook niet te verwachtenquote:Op donderdag 28 september 2006 18:54 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Nope. Raar idd dat nog geen enkele winkel 'em heeft.
bol.com kennende zou hij gister/vandaag al in mijn brievenbus moeten liggenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:25 schreef Merovingian het volgende:
Bij de freerecord shop staat de release datum op 29-09-2006. FRS kennende zal ie daar morgenochtend dan ook vanaf 8 uur in de schappen liggen...
Ja, hij is tof. Ik heb vanochtend de campaign totaan de tweede missie uit de demo gespeeld. Zit heel leuk in elkaar. Ook wel goed om weer wat infantry training te krijgen na zoveel online gespeeld te hebben. In de SP vind ik Airborne toch een stuk leuker om mee te spelen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:18 schreef gtsmrt het volgende:
ik heb alleen nog niet online gespeeld, omdat ik nu ff verslaafd ben aan de campain
da's toch iets met je videokaart denk ik...quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:14 schreef peacetaker het volgende:
Erg tof spel!
jammer dat ik hem alleen niet langer dan 5min kan spelen![]()
dan wordt ineens me beeld zwart (en krijg een leuk "no signal" berichtje in beeld) en loopt mijn hele systeem vast![]()
iemand enig idee wat het kan zijn?
voor zover ik weet zitten alle temperaturen ruimschoots onder de limiet..
als ik mijn drivers update dan speelt geen enkel video bestand meer afquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:23 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
da's toch iets met je videokaart denk ik...
misschien drivers updaten??
Hangt er vanaf. Als je een AMD Athlon 64 processor hebt, is er niks aan de hand. Is het een oude Pentium, dan is het een ander verhaal.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:08 schreef Slaapkopjes het volgende:
Jezus ik heb 2.0 ghz en 1gb ram, ik kan het wel vergeten?
Standaard riflemen uit de barracks hebben geen bazooka upgrades. Ze kunnen ze wel oppikken van het slagveld. Rangers (die je via de Infantry doctrine krijgt) hebben standaard bazooka's en Airborne troepen (die je via ... inderdaad, de Airborne dotrine krijgt) hebben een soort bazooka's als upgrades.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:01 schreef WKZ het volgende:
Zeg, weet iemand hoe je met de geallieerde zijde bazooka-mannetjes maakt?Is wel zo handig tegen die duitse tanks... de tegenstanders bouwt ze standaard maar ik heb geen idee hoe ik ze kan maken
IIk heb wel een AMD maar geen 64, ik heb Geforce6800 met A7n8x Deluxe mobo. Hij is wel een paar jaar oud ja, ik download die optimez demo nu.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:31 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Als je een AMD Athlon 64 processor hebt, is er niks aan de hand. Is het een oude Pentium, dan is het een ander verhaal.
Oh en wat voor videokaart heb je eigenlijk?
Je kan het beste de demo uitproberen en kijken hoe die draait: mirror
Klasse. 40 fps gemiddeld is niks mis mee. Hoe ging het?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:32 schreef Slaapkopjes het volgende:
Ik heb net de Demo's graphic test gedaan, mijn fps was gem 40 en dat is speelbaar (volgens het spel zelfs good) ik heb hoop. Ik ga nu het spel zelf spelen
AI is voor noobs. Koop em gewoon en kom online.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:44 schreef Atreidez het volgende:
Hele weekend veel gespeelt met vrienden via Hamachi en dan Lan games. Tegen elkaar is leuk, maar samen tegen de pc's is ook gaafEn ook skirmish waarbij je de pc met jou mee laat vechten is erg grappig. Hoef je zelf niet zo heel erg veel te doen..
Goeie review. En nog even quoted for truth:quote:
quote:Ik heb zelden zo'n lol gehad met het online spelen van een RTS-game.
Dat schrijft Steeven ook terecht in zijn review: de AI doet wat ie van zijn code moet doen en dat kan heel indrukwekkend lijken. Toch zijn dat in wezen alleen maar scripts. Als je een paar replays bekijkt van potjes tegen AI zie je wat ze doen en hoe ze het doen. Dat kan handig zijn om ze aan te pakken. Bovendien levert het ook slimme strategiën voor online op (Stug spam, Ranger spam, etc).quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:32 schreef Atreidez het volgende:
Nouja.. als je wat voorbeelden geeft zou t wat duidelijker commentaar zijnIk moet toegeven, ze spelen niet echt gemeen, maar fuck.. ze bouwen echt snel en zitten overal!
1 2 3 4 | 1024 MB DDR2 @ 800 Mhz Geforce 7600 GT XXX Audigy 4 |
mag ook wel met dat systeemquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:56 schreef Camplo het volgende:
[ code verwijderd ]
Mooiste RTS ooit
Draait alles high (1440x900) gewoon perfect.
Hmm zal eens wat settings omhoog gooien met mijnquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:56 schreef Camplo het volgende:
[ code verwijderd ]
Mooiste RTS ooit
Draait alles high (1440x900) gewoon perfect.
Probeer de demo. Dan kom je er vanzelf achter.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:45 schreef Zakboekje het volgende:
hm. ik heb een amd athlon xp 2600 met 512mb en een geforce fx 5200
zal welzijn offeh??
denk wel dat het draait, alleen alles op low. (een vriend van mij heeft een vergelijkbaar systeem en daar draait het ook op)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:45 schreef Zakboekje het volgende:
hm. ik heb een amd athlon xp 2600 met 512mb en een geforce fx 5200
zal welzijn offeh??
Het ziet er niet uit nee, maar het draait welquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:36 schreef Zakboekje het volgende:
ziet dat er wel een beetje fatsoenlijk uit?
Misschien anders f een andere videokaart halen zeker..
Ik speel gewoon online. Mijn username is Shakermaker.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:07 schreef gtsmrt het volgende:
Wie wil er een keer spelen via hamachi?? (tegen elkaar of Co-op maakt me niet uit)
is het bij jou ook zo dat superveel servers het niet doen? (dan krijg je zo;n bericht van : "could not connect to all players" ofzo?)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:05 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Ik speel gewoon online. Mijn username is Shakermaker.
De stats staan trouwens online.
Ik heb dat in ongeveer 20% van de gevallen. Maar ik ken mensen bij wie het veel erger is. Die kunnen amper games joinen. Het is een bekend probleem, Relic schijnt eraan te werken, maar het is wel kut.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:12 schreef gtsmrt het volgende:
is het bij jou ook zo dat superveel servers het niet doen? (dan krijg je zo;n bericht van : "could not connect to all players" ofzo?)
Via Hamachi kunnen mensen wel tegen elkaar spelen, die via Relic Online alleen maar connecting errors krijgen. Dat is behoorlijk vaag imho.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:32 schreef gtsmrt het volgende:
Hmm, Ik heb nog geen 1 keer een game gevonden waar ik wel in kon![]()
daarom speel ik nu nog via hamachi want dat werkt wel perfect
Satchels Charges gooienquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:27 schreef X-fi het volgende:
Damn, ik kom ff niet verder. Ben nu bij een stadje dat je de kerk moet innemen en daar een barrack van gaat maken. Alleen krijg ik dat andere gebouw niet ingenomen.
Holy fuck wat ben jij snel!!quote:
U bent welkom.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:27 schreef X-fi het volgende:
[..]
Holy fuck wat ben jij snel!!
Ik ga het nu even verder proberen. Dank
Overkill geheugen voor de proc hehequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:22 schreef Viro het volgende:
K speel em op me nieuwe core 2 duo systeem. Ziet er gewoon niet normaal uit![]()
Systeem specs :
Intel core 2 duo E6600
ATi x1950 xtx 512 mb
2 gig (ddr2,pc6400/800mhz) ram
Let's put some fear into their harts -->![]()
kan je nu met alles op z'n hoogst spelen? ook met anti aliasing enzo?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:22 schreef Viro het volgende:
K speel em op me nieuwe core 2 duo systeem. Ziet er gewoon niet normaal uit![]()
Systeem specs :
Intel core 2 duo E6600
ATi x1950 xtx 512 mb
2 gig (ddr2,pc6400/800mhz) ram
Let's put some fear into their harts -->![]()
Idd overkill maar hoe meer hoe beter is het tegenwoordig tochquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:13 schreef Cid het volgende:
[..]
Overkill geheugen voor de proc hehe![]()
Anyways, ik heb een bijna gelijk systeem (ATi x1900XTX ) en het ziet er inderdaad niet normaal uit. Zoals ook Oblivion en andere nieuwere spellen
last zul je er iig niet van hebbenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Idd overkill maar hoe meer hoe beter is het tegenwoordig toch
Nouja dat is niet helemaal zo....maar dan krijgt dit topic wel een hoog tweakers.net gehaltequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Idd overkill maar hoe meer hoe beter is het tegenwoordig toch
Misschien moet we dan allemaal naar t.net gaanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:58 schreef Cid het volgende:
[..]
Nouja dat is niet helemaal zo....maar dan krijgt dit topic wel een hoog tweakers.net gehalte![]()
herkenbaarquote:Op woensdag 21 maart 2007 05:03 schreef Dr_Crouton het volgende:
Jezus wat is de game moeilijk! Iemand schreef ooit op games.fok.nl dat de AI eenzijdig is en nooit speciale acties gebruikt. Dat heeft de AI niet eens nodig! En als ze het gebruiken is mijn leger fucked. Op Easy in Skirmish bouwt de vijand sneller tanks, pakt sneller resources en overmeestert hun Engineering met gemak mijn 6 squad riflemen met wat flamethrowers.
En ik maar lijdzaam toezien dat mijn Fuel resource nooit hoger komt dan 150 omdat ik fucking gebouwen moet bouwen maar nooit genoeg brandstof heb om slechts 1 tank te bouwen... In moderate komt de vijand met 3 Stugs op me af.
Te traagquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:12 schreef Yankee_One het volgende:
tja, ik heb de game nooit gespeeld in skirmish omdat ik de gameplay te traag vind. geef mij maar een C&C
sp vond ik wel heel tof though
Hoe heb je het voor elkaar gekregen? Volgens de meeste walkthroughs moet ik links van mijn basis wezen, maar halverwege als ik meer naar de noordoostelijke richting trek (dus dichter naar Hill 192), wordt mijn leger steeds gewiped omdat ik meer dan de maximale population cap van 75 wil hebben, twee Shermans, 1 Croc en 1 Caliope (die helemaal onnauwkeurig is vergeleken met de vorige missie in Fromont) en wat manschappen is echt niet genoeg.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:17 schreef punkjunk het volgende:
sjezus, net eindelijk es die hill map afgemaakt. Was veel makkelijker als ik dacht, pakte het alleen verkeerd aan steeds, nu me maar eens uitleven op dei nieuwe map.
Ik ben gewoon met infanterie er naar toe gerushed. Sorry ik weet het niet precies meer maar volgens kun je het beste eerst naar rechts gaan, daar is een weggetje omhoog (bij de stratic point). Daar omhoog, hier is een bosloos stukje wat ook niet zo sterk bewaakt is. Er in rushen en dan naar links en rechts alle defence uitschakelen. Liefste niet alles kapot blazen mte shermans (anti tanks en MG's) want die kunnen eventueel nog wel handig zijn bij je volgende missiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:23 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Hoe heb je het voor elkaar gekregen? Volgens de meeste walkthroughs moet ik links van mijn basis wezen, maar halverwege als ik meer naar de noordoostelijke richting trek (dus dichter naar Hill 192), wordt mijn leger steeds gewiped omdat ik meer dan de maximale population cap van 75 wil hebben, twee Shermans, 1 Croc en 1 Caliope (die helemaal onnauwkeurig is vergeleken met de vorige missie in Fromont) en wat manschappen is echt niet genoeg.
En dan moet ik ook nog onverplaatsbare Howitzers bouwen terwijl mijn gebieden constant ondergelopen worden.
altijd lastig ja als je gebied steeds onder water staatquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:23 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Hoe heb je het voor elkaar gekregen? Volgens de meeste walkthroughs moet ik links van mijn basis wezen, maar halverwege als ik meer naar de noordoostelijke richting trek (dus dichter naar Hill 192), wordt mijn leger steeds gewiped omdat ik meer dan de maximale population cap van 75 wil hebben, twee Shermans, 1 Croc en 1 Caliope (die helemaal onnauwkeurig is vergeleken met de vorige missie in Fromont) en wat manschappen is echt niet genoeg.
En dan moet ik ook nog onverplaatsbare Howitzers bouwen terwijl mijn gebieden constant ondergelopen worden.
Het is maar net welke inslag hoek je neemt in het begin van iedere map. Sommige maps ben ik in een uur door heen gerushed terwijl andere daar uren op hebben zitten zwoegen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:13 schreef Blinker het volgende:
Ik snap niet dat jullie zo lang over die level hebben gedaan.
Ik vond em eerlijk gezegd erg makkelijk..
Winnen op easy is simpel: 3 engineers / pioneers trainen en vervolgens vier of vijf infantry (Volks of GI's; maakt niet uit).Daarmee de map rushen en zorgen dat je in ieder geval alle, of zoveel mogelijk, fuelpoints in handen hebt. Dan consolideren, tankmacht opbouwen en tot slot de vijandelijke basis binnenrijden. Fuel is the key!quote:Op zondag 8 april 2007 00:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pfoe, ik ben niet echt een 'missie'-speler, liefst skirmishen maar het is echt belachelijk moeilijk. Op easy kan ik net aan stand houden maar op de een of andere manier blijft de tegenstander maar tanks pompen ...
Je moet toch als je online wil een account registreren waarbij je je cd-key moet invullenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:38 schreef Jimmeh het volgende:
Uhm waarom zou je een key krijgen?
Spellen die je op Steam koopt worden aan je account gekoppeld, dus je kan ze altijd herinstalleren.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 08:31 schreef popolon het volgende:
Opposing fronts kun je nauwelijks een add-on noemen, het is een heel nieuw spel.
Een van de beste 'add-ons' die ik ooit gezien heb.
Dus die patch van 1,8gig is echt de Oppsoing Fronts patch zeg maar? En kun je dan wel al single player spelen of moet je een serial hebben?quote:Op zondag 7 oktober 2007 08:11 schreef Boef het volgende:
*schopje* *nieuwe hype*
Opposing Fronts is onderweg (cd-wow, ¤31,99) dus ik dacht laat ik het origineel even opnieuw installeren. Ik patchen (het blijft relic, dus je krijgt niet in één keer de meest recente patch) en na 3 keer (1.0->1.4 (103 MB) 1.4->1.7 (130 MB) 1.70->1.71 (10 MB)) dacht ik wel klaar te zijn, maar nee hoor...
De vierde patch is gewoon 1.8 GB!!!
Het hele spel is geupdate naar Opposing Fronts en als ik 'm binnen krijg van cd-wow hoef ik alleen nog maar de cd-key in te voeren om de boel te unlocken.
Het spel is nog steeds prachtig, mede dankzij de vele patches, zowel op grafisch als gameplay gebied.
En hij doet het nog steeds prima op hoog (niet álles, laat staan ultra) op 1280x1024 op mijn Pentium IV 3.0 Ghz met 1 GB Ram en een ATI X800 XL 256 MB DDR3 dus zo hoog zijn die systeemeisen ook weer niet, die kaart is al 3 jaar oud ofzo.
"De Panzer Elite krijgt bijvoorbeeld bij een offensieve strategie de beschikking over de King Tiger."quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:25 schreef Steeven het volgende:
Hier de review trouwens
Company of Heroes: Opposing Fronts
Alle Opposing Fronts content is gelocked. Geen campaign, geen skirmish met nieuwe facties en zelfs de nieuwe tutorials zijn niet toegankelijk totdat je een geldige key invoert.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:08 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dus die patch van 1,8gig is echt de Oppsoing Fronts patch zeg maar? En kun je dan wel al single player spelen of moet je een serial hebben?
Een 8.1 is vrij hoog voor FOK! maatstaven hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:24 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
"De Panzer Elite krijgt bijvoorbeeld bij een offensieve strategie de beschikking over de King Tiger."
Uhm? De Wehrmacht Terror krijgt een KT. Of heb jij 1 of andere spacende review versie gekregen?
Nog over het online moeten zijn gebeuren, als je geen verbinding kan maken of geen breedband internet heb, voldoet het om de DVD in je DVD speler te hebben. Dus dan kan je wel alle offline dingen doen zoals skirmish/campaign.
Ze zijn op het moment ook veel bugs waar je over klaagt aan het oplossen (iig proberen ze), dus het wordt langzaam al wat beter allemaal
Connectie problemen zijn ook geen issue als je de moeite doet om je router/firewall in te stellen.
6112 UDP
30260 UDP
9100 UDP
http://www.portforward.co(...)ding/routerindex.htm
Link voor mensen met stap voor stap uitleg, zoek je router uit en kies dan Company of Heroes.
Het spel verdient wel iets meer liefde dan dat jij t geeft in je review, toch een beetje afschrikkende review voor wat 1 van de beste spellen van de laatste tijd is. Tuurlijk het multiplayer gedeelte heeft zo z'n probleempjes, maar dat komt ook mede dat THQ de release 2,5 maand vervroegd er uit gepushed heeft, wat ik zelf ook betreur als beta tester![]()
Hoe kan ik dan met de britten spelen? In skirmish of over internet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:26 schreef Jimmeh het volgende:
Met originele CoH, kan je met Wehrmacht en USA spelen (en de originele USA campaign), hiermee kan je ook tegen/samen met Britten en PE spelen.
Heb je alleen CoH:OF, kan je alleen met de Britten en PE spelen (en de bijhorende campaigns), hiermee kan je ook tegen/samen met Wehrmacht/USA spelen.
Heb je beide games... hoef ik eigenlijk niet meer uit te leggen denk ikMaar dan kan je dus met alles spelen (en alle campaigns).
Ze zouden best zelf wat servers kunnen aanslingeren waar men op in kan loggenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:26 schreef Jimmeh het volgende:
Het is volledig peer 2 peer en dat brengt wel wat problemen mee met mensen die hun porten niet goed routen. De automatch feature is wat dat betreft handiger.
CS is dan weer anders, daar connect je als client naar een server. Alleen de server moet de porten goed hebben geforward, de clients kunnen praktisch altijd connecten.
Opzich biedt het p2p systeem best wat voordelen, maar het instellen en opzetten snappen of doen veel mensen niet wat voor veel connectie problemen zorgt. Je automatisch laten matchen via Play/automatch werkt meestal wat relaxter, maar is meer voor de 1v1 spelers.
We zijn het aardig eens zie ik, behalve over het online gedeelte danquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:07 schreef =HellFire= het volgende:
Okay, dan nu mijn ietwat verlate review van COH: Opposing Fronts.Wel(ook
) met liefde verteld.
Lijkt me een goed plan! GamernlHellFire is m'n nick, voeg maar toe. En het is inderdaad beetje raar geregeld, maarja... uiteindelijk zit ik toch altijd op internet en als Relic de servers gewoon online houden, dan is er niets mis.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:23 schreef Steeven het volgende:
[..]
We zijn het aardig eens zie ik, behalve over het online gedeelte dan. Misschien kunnen we een keer samen spelen? Ik las dat ie bij jou ook keihard blijft hangen als Relic down is? Erg raar geregeld hoor
.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:33 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan! GamernlHellFire is m'n nick, voeg maar toe. En het is inderdaad beetje raar geregeld, maarja... uiteindelijk zit ik toch altijd op internet en als Relic de servers gewoon online houden, dan is er niets mis.
Ik had 'm bij CD-wow.nl voor ¤31,99 inclusief verzenden maar als je echt de kriebels hebt moet je 'm gewoon halen voor die 8 eurootjes meer.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:05 schreef punkjunk het volgende:
Me portomonee jeukt om Opposing Fronts aan te schaffen, de Engelsen met loopgraven en zo, das precies mijn speel stijl, toch maar eens kijken bij de FRS, of is er een goedkopere manier om 'em te kopen via internet ofzo?
Pas wel op, want één mortiertje met vuur en iedereen sterft. Hetzelfde geldt voor je statische verdedigingswerken. Maar als je ze daartegen kan beschermen dan is er niks aan de handquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:05 schreef punkjunk het volgende:
Me portomonee jeukt om Opposing Fronts aan te schaffen, de Engelsen met loopgraven en zo, das precies mijn speel stijl, toch maar eens kijken bij de FRS, of is er een goedkopere manier om 'em te kopen via internet ofzo?
Yup, met de Panzer Elite. Net 3 vs 3 gespeeld en een combinatie van Amerikanen en Britten vielen een teamgenoot aan en ik gooide er zo'n incendiary mortar round op. Ik kon meteen 2 nieuwe abilities van mijn doctrine kiezen dankzij al die goed doorbakken Alliesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:26 schreef punkjunk het volgende:
Heb je ook fosfor mortieren dan?Mèn, ik heb wat filmpjes bekeken, maar mijn god wat strak allemaal.
Het is je geld zeker waardquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:06 schreef punkjunk het volgende:
Haha, geniaal, fosfor granaten, loopgraven, gliders, ik ga em morgen kopen!.
Om eerlijk te zijn draait OF beter bij mij dan CoH deedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:54 schreef punkjunk het volgende:
OK bruut, als je nou een bepaalde performance in CoH is het dan hetzelfde als in OF?
In multiplayer kun je het weer kiezen, en de meeste mensen kiezen dan voor 15C met een heldere lucht zonder kans op neerslag, want regen schijnt lag te veroorzaken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:34 schreef punkjunk het volgende:
Ok, maar omdat OF ook allemaal dingen heeft als dynamic weater en bla bla bla dacht ik, dat wordt vast een zware hap.
Bij www.blahdvd.com is ie 26,50. Ik heb alleen geen ervaring met die shop. Ziet er uit als play.com kloon.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:06 schreef Atreidez het volgende:
39 euro bij play.com (engeland), bezorgkosten gratis. Vandaag bestellen is ws. maandag binnen dus voor sommigen is reden die paar euro extra in de winkel te betalen
Exact het probleem!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:22 schreef wuppeltje het volgende:
Zag hem toevallig in Amsterdam liggen bij een Free Record shop (bij de Munt). De meeste winkels hebben er weinig of geen weet van omdat ze niet weten dat de release date naar voren is geschoven (gebeurd praktisch nooit).
quote:Triest nieuws heeft ons vanmorgen bereikt, want het blijkt dat Brian Wood, designer bij Relic en ook de designer van onder meer Company of Heroes, om het leven is gekomen bij een auto-ongeluk.
Volgens de berichten was Wood een ware held, want in een poging om te vermijden dat hij en zijn zwangere vrouw Erin frontaal op een naderende SUV zouden botsen, gooide Wood het stuur volledig om, zodat alleen zijn kant van de auto frontaal werd geraakt. Dit moest de designer bekopen met zijn leven, maar zijn vrouw en ongeboren kind kwamen er door deze actie vanaf met slechts een lichte hoofdwond. Zijn vrouw verklaarde:
“All the policeman say that if we had hit the car head-on all of us would be dead. At the very last second (Brian) braked really hard and turned right so that he would be put in the path of the SUV and not me and the baby, and that is the only thing that saved us both. I am not going to waste the gift he gave us.”
Volgens de politie was de bestuurder van de SUV bezig om haar sweater uit te trekken, terwijl de bijrijder even het stuur van haar over had genomen. De inzittenden van de SUV zouden ook drugs hebben gebruikt en allen waren bekenden van de politie. De bestuurder van de SUV, die het ongeluk overleefde, is aangeklaagd voor drie moorden met een voertuig, terwijl de bijrijder die even stuurde vlak voor het ongeluk dezelfde aanklacht kan verwachten.
Company of Heroes Online..quote:
Waarom TT aanpassen, dit topic ging over de normale Company of Heroes en de uitbreidingen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:15 schreef Monstarr het volgende:
Kan de TT dan even aangepast worden?
"Company of Heroes Online" heet het spel namelijk officieel.
Geloof dat deze los staan van elkaar. Speel zelf nog wel eens de originele + expansions online met vrienden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb de originele spel was altijd heel leuk, speel ik dan ook bijvoorbeeld tegen free spelers?
Ja, tegen CoHO spelers.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb de originele spel was altijd heel leuk, speel ik dan ook bijvoorbeeld tegen free spelers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |