BRONquote:Houdt Albers’ Toyota het morgen vol?
Albers: ‘Het ging super!’
26-8 - Voor de vierde keer dit jaar haalde Christijan Albers het tweede deel van de kwalificatie. Het bracht hem de zestiende tijd, maar de laatste startplaats omdat de Toyota-motor er gisteren mee ophield.
,,Jammer van die motorwissel”, zegt Albers na afloop van de kwalificatie in het motorhome van MF1Racing. ,,Want verder ging het echt super. Heb je gezien wat het verschil met Rosberg is?”
Dat hebben we: minder dan twee tienden bedraagt het verschil met de Williams, die volgend jaar worden aangedreven door de Toyota-motoren waar Albers inmiddels zijn buik meer dan vol van heeft.
,,Het ergste is nog dat ik nu in Monza ook met deze motor moet rijden. Want daar zou ik juist graag een nieuwe willen hebben. Maar misschien gaat ‘ie morgen wel stuk”, knipoogt Albers.
Een grapje kan er, gezien het goede resultaat, ook nog wel af: ,,Als het in de race niet goed gaat zou een kapotte motor niet slecht uitkomen. Dan jaag ik hem op het rechte stuk gewoon keihard in de begrenzer.”
quote:Op zondag 27 augustus 2006 09:15 schreef Spooky4u het volgende:
* Spooky4u is herderziend
[F1] Grand Prix of Turkey - Istanbul Park
![]()
Ook een mogelijkheid!quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:43 schreef Tarado het volgende:
Ik gelof dat Spookey bedoelt dat Albers dit weekeinde zijn motor op moet blazen om de volgende race een nieuwe te hebben, hij had dit dus al voorzien en is naar zijn zeggen herderziend![]()
Welke motor bedoel je precies? Er zijn nl. een aantal teams die dat zouden kunnen doen....quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:14 schreef HPoi het volgende:
Heel goed, gewoon 1 na laatste ronde dat ding helemaal naar de tering trappen! En in Monza dan een verse motor zonder straf!!![]()
Hij heeft het denk ik over Albers. Iedereen alvast een leuke race gewenst, aangezien ik hem moet missen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Welke motor bedoel je precies? Er zijn nl. een aantal teams die dat zouden kunnen doen....
*Ferrari*
*Midland*
*Toyota*
*Renault*
*ben ik nog wat vergeten??? / heb ik nog iets over het hoofd gezien misschien?*
HPoi : Ik dacht dat jij 'Der Michael' wel zag zitten, vandaar mijn twijfel...![]()
Wat jammer, veel plezier/succes/lol/sterkte bij wat je gaat doen.... *kies je aanmoediging*quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hij heeft het denk ik over Albers. Iedereen alvast een leuke race gewenst, aangezien ik hem moet missen.
Forza Ferrari
Ik hoop op Kimi, maar dat zie ik zo 1, 2, 3 niet gebeuren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:40 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hopen op een mooie stunt van Ferrari en BMW
^^quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:49 schreef twi het volgende:
Inderdaad, laten die Ferrari's maar 2 mooie stunts maken. Mooi over de kop slaan of elkaar in de eerste ronde uit de wedstrijd rijden
13:00 toch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:52 schreef hermandeperman het volgende:
14h00 Nederlandse tijd start neem ik aan...?
Yup. Om 14:00quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:52 schreef hermandeperman het volgende:
14h00 Nederlandse tijd start neem ik aan...?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:49 schreef twi het volgende:
Inderdaad, laten die Ferrari's maar 2 mooie stunts maken. Mooi over de kop slaan of elkaar in de eerste ronde uit de wedstrijd rijden
Och, ik heb ook rondjes staan te springen toen Alonso z'n wielmoer eraf vloogquote:
Ik niet. Ik gun het ze beiden nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:01 schreef Bolter het volgende:
[..]
Och, ik heb ook rondjes staan te springen toen Alonso z'n wielmoer eraf vloog
Viel mij ook al op iddquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:44 schreef johnplayer het volgende:
Ik heb nog ergens de MP3 van het comentaar liggen, hier hebben ze heel mooi Allard kalff eruitgeknipt
Nou, de rest heeft de volgende race in Monza wel een verse motorquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:57 schreef Gelderland het volgende:
wat is de qonsequentie van dat nieuwe moterblok van Albers?want hij start nu wél met een nieuwe moter, en dat wiltie niet dus laat hij hem misschien ploffen? (wat dus betekent datie hem niet uitrijdt?, is die kans er?)
ben benieuwd straks hoe 't gaat!?
hij blaast hem wel opquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:59 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Nou, de rest heeft de volgende race in Monza wel een verse motor
en Albers dan dus een oude....
Ze kunnen ook nog stuk gaan of een fout maken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:01 schreef johnplayer het volgende:
Nou, die Steve is wel eerlijk, dus Alonso 3.....
een stukke renault, mmm gelijk samen 100 punten dat zou mooi zijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze kunnen ook nog stuk gaan of een fout maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |