ik vond het ook allemaal fucking mooi alleen ik heb hele zwakke knieen en die houden dat soort dingen nierquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:19 schreef Unity het volgende:
Haha fucking mooie actie. Beetje link alleen.
Leg eens uit .... wat is er 'fucking mooi' aan om een peuk via het raampje bij een auto naar binnen te flikkeren?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:19 schreef Unity het volgende:
Haha fucking mooie actie. Beetje link alleen.
Heb je misschien kanker in je knieen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik vond het ook allemaal fucking mooi alleen ik heb hele zwakke knieen en die houden dat soort dingen nier
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:21 schreef 1DIOOT het volgende:
ik hoop dat je een hoop spieren in je benen heb gescheurd, misschien leert dat je taalgebruik af
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:21 schreef 1DIOOT het volgende:
ik hoop dat je een hoop spieren in je benen hebt gescheurd, misschien leert dat je taalgebruik af
kankerzooiquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoop dat er kankerhard een kankerslot op dit kankertopic komt.
Wie is er nou de huilie. Als die kankerknieën van je al na een kwartier pijn doen moet je je kankerlichaam eens wat meer bewegen in plaats van kankertopics op FOK! openen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:17 schreef welkominspace het volgende:
En we hebben ongeveer een kwartier gerend/gelopen.
En hebben we daar bramen zitten eten en een beetje zitten smoken totdat die huillie weg was.
mijn klacht: dat mijn knieen kankerpijn doen alleen maar omdat die vriend een peuk naar iemand toeflikkerde en dat die vent niet zomaar opgaf![]()
Hahaha, zoiets had ik laatst ook. Liep met een paar vrienden op straat, en we wilden oversteken en zowat geschept door een dikke bak die van links kwam. Ik dus schelden van: kankah mongeaul kijk eens uit. Dus wij lopen door en toen zei een vriend van: hey hij stopt ! Dus wij liepen allemaal naar die auto en toen die dat zeg reed ie tog maar weer wegquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:33 schreef McGilles het volgende:
Heb ook een keer een soortgelijke actie gehad,
Ik reed naast een vriend op de fiets, werd ik ineens vet afgesneden door een automobilist. Ik steek mijn middelvinger op waarna meneer zijn auto in z'n achteruit zet.
Hij stoer uitstappen om mij een klap te verkopen oid, maar toen zag ie dat ie ruim een kop kleiner wasToch maar niks doen dan
![]()
Ik blijf ook altijd staan maar één keer kreeg ik een mes op me keel, had ook wel moeten begrijpen dat er waarschijnlijk een kamper in die grote Mercedes zatquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:04 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hahaha, zoiets had ik laatst ook. Liep met een paar vrienden op straat, en we wilden oversteken en zowat geschept door een dikke bak die van links kwam. Ik dus schelden van: kankah mongeaul kijk eens uit. Dus wij lopen door en toen zei een vriend van: hey hij stopt ! Dus wij liepen allemaal naar die auto en toen die dat zeg reed ie tog maar weer weg![]()
Whehe, ik had dus wel gezien wat voor figuur er in zat. Best een nette meneer, die vrij gezet was. Hij dacht waarschijnlijk dat hij 1 iemand wel aankon. Want 1 vriend van mij keek die auto echt na. Die zei ook dat hij stopte. Toen gingen wij richting auto, en was hij wegquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:06 schreef vruitig het volgende:
[..]
Ik blijf ook altijd staan maar één keer kreeg ik een mes op me keel, had ook wel moeten begrijpen dat er waarschijnlijk een kamper in die grote Mercedes zat![]()
tof ende koel verhaal manquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:32 schreef Nawien het volgende:
[..]
KNIP
Het was overigens allemaal goed afgelopen ook![]()
En jij verdienT een marteling en daarna een kogel. Kut jongeren die niets weten van grammatica.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:43 schreef optifree het volgende:
[..]
Behalve medeplichtig zijn....je verdiend de kogel en daarmee uit. Kut randgroep jongeren![]()
sinds waneer begint een zin met een en?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:13 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
En jij verdienT een marteling en daarna een kogel. Kut jongeren die niets weten van grammatica.
Ohh, ik genoeg grammatica weet van, pas ik niet het toe alleen toequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:13 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
En jij verdienT een marteling en daarna een kogel. Kut jongeren die niets weten van grammatica.
Er zijn één of twee hele speciale uitzonderingen waarin het mag. Netzoals een komma plaatsen voor "en", dat mag ook alleen in een speciaal gevalquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:15 schreef bonke het volgende:
[..]
sinds waneer begint een zin met een en?
doe mij dan eens een voorbeeld van elkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:21 schreef optifree het volgende:
[..]
Er zijn één of twee hele speciale uitzonderingen waarin het mag. Netzoals een komma plaatsen voor "en", dat mag ook alleen in een speciaal geval![]()
Die van "en" met daarvoor de komma dat was als de zin erg langs was, bij een opsomming bijvoorbeeld. Maar je kunt hier tegenin brengen dat het niet mooi is om hele lange zinnen te maken dus ach....die kun je beter vermijdenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:22 schreef bonke het volgende:
[..]
doe mij dan eens een voorbeeld van elk
damn, dacht ik weer es wat te leren heb ik nog houte bekquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:27 schreef optifree het volgende:
[..]
Die van "en" met daarvoor de komma dat was als de zin erg langs was, bij een opsomming bijvoorbeeld. Maar je kunt hier tegenin brengen dat het niet mooi is om hele lange zinnen te maken dus ach....die kun je beter vermijden
Van die ander weet ik zo geen voorbeeldIk ben nu ook weer niet het grammaticale wonder...ik weet de regels maar ik heb moeite om ze toe te kunnen passen op de juiste manier
![]()
goeie ouwe tijd hequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:02 schreef Dagonet het volgende:
Jullie schuilplek? Heb je een hutje gebouwd in de berm waar je met je vriendjes stiekem rookt en vieze blaadjes kijkt? Ben je twaalf?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |