abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:29:29 #1
149498 Maethor_Veleg
klunstenaar in hart en nieren
pi_41190257
Ja hoor, het was weer zover. RTL 5 zond voor de zoveelste maal een shock doc uit over dikke Amerikanen. Dit maal was de stad Houston aan de beurt, ook wel de dikste stad van Amerika genoemd, om een niet te verwaarlozen reden; 75 procent van de inwoners is zwaarlijvig.

Goed, tegen dikke mensen die er niks aan kunnen doen (trage schildklier, andersoortige afwijkingen of redenen) heb ik niets. En het is juist prettig om te weten dat zij ook een goed zelfvertrouwen hebben. Hartstikke tof, geen probleem mede.

Maar dit volk sloeg wel alles. Ze waren trots op hun omvang, aten constant buiten de deur of deden mee aan eet- en barbeknoeiwedstrijden. Ze aten zichzelf letterlijk de dood in en waren er nog trots op ook. En aartslui ook nog! Éen moeder (1.60 m 130 kilo) bracht haar zoon in de auto naar de bushalte, die twintig meter verderop stond! WTF?!? Wil dit volk zichzelf uitroeien ofzo?!?

Mijn klacht; domme, dikke kortzichtige verwende Amerikanen!
Opera is when a guy gets stabbed in the back, and instead of bleeding, he sings!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:31:54 #2
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41190291
LOL! Die dudes met hun BBQ-wedstrijd!
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_41190305
Darwin-award

Enfin, ze roeien zich ook daadwerkelijk uit, no problemo toch. Dit is de collectief makkelijkste weg, afvallen en gezond zijn kost meer moeite. Over lui gesproken.
pi_41190320
waar kan ik dit terugzien?
me > you
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:34:11 #5
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_41190322
Osama kan tevreden achterover leunen
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_41190341
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Osama kan tevreden achterover leunen
Is hij nu een voederfundamentalist?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:36:52 #7
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_41190359
Op zich is dat wel ergens nuttig, dikke mensen.

*KGrrt, Houston, we have a problem.
**No you don't, just drop yourself on some fat people, they're all around.
*Roger.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_41190399
Nou ? Waar?
me > you
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:39:35 #9
149498 Maethor_Veleg
pi_41190404
hahaha! Ze vallen zacht ja. Maar tevens dat onnodige gebruik van de auto vind ik zo bizar. (uitlaatgassen!!) Hebben ze dan niet door dat wat ze doen hartstikke slecht is voor niet alleen hen, maar ook de rest van de wereld?!?
Opera is when a guy gets stabbed in the back, and instead of bleeding, he sings!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:41:53 #10
149498 Maethor_Veleg
pi_41190434
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:39 schreef rickjes het volgende:
Nou ? Waar?
Geen idee eigenlijk, maar het wordt vast nog wel een keer wéér herhaald, RTL 5's programma-aanbod lichtelijk kennende...
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:42:40 #11
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41190447
En dan die mensen die hun kinderen met de auto naar de busstop (20m verderop) reden zodat ze niet hoefden te lopen
Of sterker, die mensen die met de auto hun brieven uit de brievenbus gingen halen
Sokkel Lolleromfg
pi_41190463
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:42 schreef Dirktator het volgende:

Of sterker, die mensen die met de auto hun brieven uit de brievenbus gingen halen
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:46:02 #13
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_41190504
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:39 schreef Maethor_Veleg het volgende:
hahaha! Ze vallen zacht ja. Maar tevens dat onnodige gebruik van de auto vind ik zo bizar. (uitlaatgassen!!) Hebben ze dan niet door dat wat ze doen hartstikke slecht is voor niet alleen hen, maar ook de rest van de wereld?!?
Nee, dat hebben ze nauwelijks door. Heel amerika is ingericht op vervoer met de auto, de grote steden uitgezonderd. Maar zelfs in LA wil je echt niet met het OV, ook daar neem je gewoon de auto. In sommige stadjes zijn er nauwelijks stoepen, omdat er toch niemand loopt. Fietsen kan, maar is levensgevaarlijk vanwege de grote (heule grote) auto's. En er zijn vaak enorme parkeerterreinen met winkels eromheen. Wij liepen eens van de ene kant van het parkeerterrein naar de andere kant om daar naar een winkel te gaan, dan wordt je raar aangekeken, want ook daar pak je de auto voor.
En dan neem je dus inderdaad de auto om even een boodschapje te doen.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:47:19 #14
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_41190522
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:39 schreef Maethor_Veleg het volgende:
40% ontkent de evolutie daar in Texas. Daar moet je ook een beetje rekening mee houden.
pi_41190530
Ik zag het gister, 1 zo een man mocht niet meer in een restaurant komen waar je onbeperkt mocht eten omdat hij 3 hele ribstukken naar binnen werkte en nog niet vol zat. Ik vind het altijd wel humor om naar te kijken hoe mensen zichzelf doodvreten.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_41190537
quote:
En dan die mensen die hun kinderen met de auto naar de busstop (20m verderop) reden zodat ze niet hoefden te lopen
Dat is wel erg triest.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:48:49 #17
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_41190551
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:46 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Nee, dat hebben ze nauwelijks door. Heel amerika is ingericht op vervoer met de auto, de grote steden uitgezonderd. Maar zelfs in LA wil je echt niet met het OV, ook daar neem je gewoon de auto. In sommige stadjes zijn er nauwelijks stoepen, omdat er toch niemand loopt. Fietsen kan, maar is levensgevaarlijk vanwege de grote (heule grote) auto's. En er zijn vaak enorme parkeerterreinen met winkels eromheen. Wij liepen eens van de ene kant van het parkeerterrein naar de andere kant om daar naar een winkel te gaan, dan wordt je raar aangekeken, want ook daar pak je de auto voor.
Ja, maar volgens vele Amerikanen die ik ken is een stad zonder openbaar vervoer 'just stupid'.
Boston is weer wat anders, bijvoorbeeld. Een student van UCLA had één keer de bus genomen, omdat zijn auto stuk was.
pi_41190579
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:47 schreef Yildiz het volgende:

[..]

40% ontkent de evolutie daar in Texas. Daar moet je ook een beetje rekening mee houden.
En het verband met het feit dat ze blijkbaar niet zien hoe slecht uitlaatgassen zijn is...?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:51:20 #19
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_41190603
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:50 schreef Furia het volgende:

[..]

En het verband met het feit dat ze blijkbaar niet zien hoe slecht uitlaatgassen zijn is...?
Zij zien het land als een gift van god.
En als je het niet opgebruikt tot je dood zien ze dat net zoiets als je aagegeven maaltijd niet opeten.

Ja, ik weet het, stúpid. Maarja, gelukkig zijn er nog maar weinig wetenschappers die het verband tussen klimaatstornis en de mens ontkennen.
pi_41190618

Voor de sfeer...
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_41190651
quote:

[..]

Tijd dat ze de brandstof daar net zo duur maken als hier... dan lost dat probleem zich wel op.
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_41190670
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:29 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Dit maal was de stad Houston aan de beurt, ook wel de dikste stad van Amerika genoemd, om een niet te verwaarlozen reden; 75 procent van de inwoners is zwaarlijvig.
Met een gemiddelde body mass index van 24.8 is Houston dit jaar anders wel de derde magerste stad van de USA...geen idee hoe ze daarbij komen, ik heb de documentaire ook gezien:

http://money.cnn.com/maga(...)op25s/skinniest.html
88mph
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:56:30 #23
149498 Maethor_Veleg
pi_41190723
quote:
Dat zei ik al ja. En hoe kansloos ben je inderdaad dat je net zo lang wacht om je brieven te halen tot je met de auto weg moet... Tsjongejonge wat een aartslui, nutteloos kutvolk. Ik zou doodongelukkig worden als ik zo weinig zou bewegen. Ik ben gek op wandelen, fietsen en hard werken, zo blijf ik fit.
pi_41190836
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:52 schreef dahei het volgende:
[afbeelding]
Voor de sfeer...
Maar dat zijn geen amerikanen.
pi_41190884
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:51 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Zij zien het land als een gift van god.
En als je het niet opgebruikt tot je dood zien ze dat net zoiets als je aagegeven maaltijd niet opeten.

Ja, ik weet het, stúpid. Maarja, gelukkig zijn er nog maar weinig wetenschappers die het verband tussen klimaatstornis en de mens ontkennen.
Ik geloof dat een kleine nuance hier wel op zijn plaats is: maak van "opgebruikt" maar "gebruikt": Amerikanen zien land inderdaad als gift van God, maar dat wil niet zeggen dat ze het als een gek opgebruiken, ze zijn zich er wel degelijk van bewust dat "opgebruiken" betekend dat hun kinderen en kleinkinderen in hele slechte omstandigheden zullen opgroeien. De media doet er tegenwoordig op een heleboel verschillende manieren wat aan om het mileubewustzijn te verbeteren (het gaat vaak om - hoe stom het ook klinkt - onwetendheid) om zo te voorkomen dat het land zichzelf uitroeit.
pi_41191422
Ik had het gezien ja, wat een vetso's en maar vreten joh! Die dude met die gratis maaltijden (maaltijd=gratis als je hem op kan). Hij mocht al 2 restaurants niet meer in...
pi_41191585
Dat met die brievenbus was wel ernstig. Wat een lamlul.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_41193347
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 11:37 schreef El_Rolando het volgende:
Dat met die brievenbus was wel ernstig. Wat een lamlul.
Inderdaad ja. Voor de mensen die dit niet helemaal snappen omdat ze het niet gezien hebben:

Zo'n vent vertelde dus dat hij zijn brievenbus pas ging legen zodra hij iets buiten de deur moest doen (eten bijv). Zijn brievenbus stond 7 meter van zijn huis maar hij was te lui om er heen te lopen, dus wachtte hij tot hij verder weg moest zijn, pakte dan de auto en stopte dan bij zijn brievenbus om die te legen.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:17:00 #29
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_41193409
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:14 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Inderdaad ja. Voor de mensen die dit niet helemaal snappen omdat ze het niet gezien hebben:

Zo'n vent vertelde dus dat hij zijn brievenbus pas ging legen zodra hij iets buiten de deur moest doen (eten bijv). Zijn brievenbus stond 7 meter van zijn huis maar hij was te lui om er heen te lopen, dus wachtte hij tot hij verder weg moest zijn, pakte dan de auto en stopte dan bij zijn brievenbus om die te legen.
Eerlijk gezegd valt dat best mee.
pi_41193479
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:17 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ehm...ik vind dat niet echt normaal.

Die vent vind dus zeg maar zijn pad aflopen naar de brievenbus te ver. Hij wacht dan tot hij bijvoorbeeld een keer in de week verder weg moest zijn, pakt dan natuurlijk de auto (zouden wij ook doen) om dan met de auto bij zijn brievenbus te stoppen. Zou hij dus niet ergens heen moeten dan komt hij dus ook niet bij zijn brievenbus. Als hij de hele dag vrij was dan ging hij niet zijn pad aflopen naar de brievenbus.
pi_41193520
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:17 schreef Yildiz het volgende:

[..]

En dan dat wijf, dat enorme vieze kwabbige gevaarte in die rolstoel, die een mislukte maagoperatie er de schuld van gaf dat ze nog eens 120 kilo was aangekomen.
Haar eerste lijnpoging was toen ze 60 kilo woog, een jaar er over gedaan om 12 kilo kwijt te raken, en toen had ze het er in twee weken tijd weer bij gevreten.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:24:39 #32
36461 Joppy
geen colaboy
pi_41193568
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:47 schreef ioor het volgende:
Ik zag het gister, 1 zo een man mocht niet meer in een restaurant komen waar je onbeperkt mocht eten omdat hij 3 hele ribstukken naar binnen werkte en nog niet vol zat. Ik vind het altijd wel humor om naar te kijken hoe mensen zichzelf doodvreten.
En je keek niet per ongeluk naar The Simpsons?
Let the beat control your body!
pi_41193744
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:22 schreef Biancavia het volgende:

[..]

En dan dat wijf, dat enorme vieze kwabbige gevaarte in die rolstoel, die een mislukte maagoperatie er de schuld van gaf dat ze nog eens 120 kilo was aangekomen.
Haar eerste lijnpoging was toen ze 60 kilo woog, een jaar er over gedaan om 12 kilo kwijt te raken, en toen had ze het er in twee weken tijd weer bij gevreten.
Haar buik hing op d'r tenen
pi_41194300
geweldige cultuur toch
pi_41194319
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 11:01 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Maar dat zijn geen amerikanen.
Geen Arische ras-amerikanen?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:03:32 #36
149498 Maethor_Veleg
pi_41194427
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:32 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Haar buik hing op d'r tenen
Het camerastandpunt was magistraal trouwens hehe, ook de montage van de maagoperatie van een van de vrouwen die werden geinterviewd en die barbequewedstrijd. Schitterend gemonteerd! Als die buik werd opengesneden, werd er een shot later een stuk vleesch opengesneden...
pi_41194471
Even generaliserend: Amerikanen vreten en drinken alsof iemand het van ze gaat afpakken. Hapslokschrokkauw-hapslokschrokkauw
pi_41194486
quote:
Maar zelfs in LA wil je echt niet met het OV
Tenzij Keanu toevallig de bus in komt springen

Dat veel mensen constant fastfood bestellen wist ik wel, maar het blijft me verbazen. Af en toe een pizza of de Chinees is lekker en makkelijk, maar daar krijg je toch genoeg van? Maar mss weten ze gewoon de smaak van een aardappeltje niet

En 20 meter met de auto overbruggen is absurd
pi_41194507
quote:
Wil dit volk zichzelf uitroeien ofzo?!?
Nou als dat zou kunnen......
quote:
Mijn klacht; domme, dikke kortzichtige verwende Amerikanen!
En dat zijn ze. Allemaal.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:07:00 #40
153368 Rapalje
A.k.a. schorriemorrie
pi_41194517
Amerikanen... grappig dat van een dergelijk christelijk volk velen bezig zijn om Darwins theorie over '; The surival of the fittest' te bewijzen door op hun 30-e 40e allemaal een hartaanval te krijgen vanwege vetzucht.
Drank, drugs, steenkool...
Ja, en nu??
pi_41194537
quote:
[afbeelding]
Voor de sfeer...
haha... die kan poseren voor Botero
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_41194603
Ik ben fan van Michelin-mannetjes.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_41194728
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 14:03 schreef Maethor_Veleg het volgende:

[..]

Het camerastandpunt was magistraal trouwens hehe, ook de montage van de maagoperatie van een van de vrouwen die werden geinterviewd en die barbequewedstrijd. Schitterend gemonteerd! Als die buik werd opengesneden, werd er een shot later een stuk vleesch opengesneden...
Dat was inderdaad echt geweldig!
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:24:26 #44
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41194897
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 14:03 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Briljant indeed!!
Sokkel Lolleromfg
pi_41195270
quote:
[afbeelding]
Voor de sfeer...
Tis ook duidelijk wat dat joch zegt "you gonna eat that"

Wees gerust jongens en meisjes, dat zie je nu ook veel en veel vaker hier in nederland, even naar de McD, of naar BK of naar KFC, lekker vreten
Als ik al een vette hap buiten de deur haal ga ik toch echt wel naar een echte vettent voor een grote raspatat en een berenhap pinda oid.
Dat ranzige voedsel (als het de titel voedsel uberhaubt waardig is) dat al uren in een bak wordt warmgehouden todat iemand het besteld van die fast food ketens, kan me niks ranzigers voorstellen.
Broodje gezond: broodje, blaadje sla, halve tomaat, eitje, augurk, ketchup, mayo
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:55:57 #46
75556 erkel
back from Dagestan
pi_41195583
Het OV wordt daar gezien voor de een vervoersmiddel van mensen die geen auto kunnen betalen, dit merkte ik laatst toen ik (per ongeluk ) Oprah keek.
De show ging over mensen die onder de armoedegrens leven met een fulltime baan. Op gegeven moment zei Oprah: 'Ik kijk nu toch heel anders naar de mensen die bij de busstop staan' Ik dacht WTF hoezo, normaalste zaak van de wereld toch, ritje met de bus Blijkbaar voor hun niet, want als je met de bus gaat betekent dat hetzelfde dat je een poor bastard bent en geen geld voor een auto. Trieste zaak
Weisst
pi_41195596
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 14:41 schreef BasOne het volgende:

[..]

Tis ook duidelijk wat dat joch zegt "you gonna eat that"

Wees gerust jongens en meisjes, dat zie je nu ook veel en veel vaker hier in nederland, even naar de McD, of naar BK of naar KFC, lekker vreten
Als ik al een vette hap buiten de deur haal ga ik toch echt wel naar een echte vettent voor een grote raspatat en een berenhap pinda oid.
Dat ranzige voedsel (als het de titel voedsel uberhaubt waardig is) dat al uren in een bak wordt warmgehouden todat iemand het besteld van die fast food ketens, kan me niks ranzigers voorstellen.
Broodje gezond: broodje, blaadje sla, halve tomaat, eitje, augurk, ketchup, mayo
Een broodje gezond is als een Diet Coke. Het is alleen maar zodat je je niet schuldig te voelt dat je een dikke ransaap bent.
pi_41195616
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 14:55 schreef erkel het volgende:
Het OV wordt daar gezien voor de een vervoersmiddel van mensen die geen auto kunnen betalen, dit merkte ik laatst toen ik (per ongeluk ) Oprah keek.
De show ging over mensen die onder de armoedegrens leven met een fulltime baan. Op gegeven moment zei Oprah: 'Ik kijk nu toch heel anders naar de mensen die bij de busstop staan' Ik dacht WTF hoezo, normaalste zaak van de wereld toch, ritje met de bus Blijkbaar voor hun niet, want als je met de bus gaat betekent dat hetzelfde dat je een poor bastard bent en geen geld voor een auto. Trieste zaak
Heb die aflevering ook gezien en dat is inderdaad vrij triest. Ik bedoel, wij zijn goed in hokjes maar zij zijn echt koningen onder de hokjes-denkers.
pi_41195666
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:59 schreef AntonDingeman het volgende:

[..]

Geen Arische ras-amerikanen?
zie de reclame op de achtergrond
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_41195809
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 14:59 schreef -Beestje- het volgende:

[..]

zie de reclame op de achtergrond
Je bedoelt die reclame in spiegelbeeld
(er staat 'nice and' met daaronder de afbeelding van een burger)
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')