quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:00 schreef Dylan Dog het volgende:
Even heel snel!
Gisterenavond om iets over tien is onze zoon Raúl geboren! Flinke vent, 3990 gram en 54 centimeter, hij en zijn moeder maken het uitstekend!
* Dylan Dog is apetrots en geeft HOOLS vandaag de hele dag gratis drankjes!
Gefeliciteerd man!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:11 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog wil wel graag de TS en ook een Mod vragen om het accent op de u te gebruiken: Raúl!
Thanks SCH!
Ik ben al een jaar of vijftien zwanger manquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik schrok ff vanwege de topictitel in combinatie met de topicstarter, dacht al dat SCH (eindelijk) bevallen was....
Bij SCH is het een olifantendrachtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik schrok ff vanwege de topictitel in combinatie met de topicstarter, dacht al dat SCH (eindelijk) bevallen was....
Mag hopen van niet zegquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:03 schreef SCH het volgende:
lijkt hij op mij????
Helder verhaal! Klinkt inderdaad goed samen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Dank jullie wel!
En nee, niet vernoemd naar de voetballer, we vinden het gewoon een mooie naam en het 'bekt' natuurlijk heerlijk met de Spaanse naam van zijn zus!
Had je na m'n belletje toch de Tokkies maar opgezet?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Dank jullie wel!
En nee, niet vernoemd naar de voetballer, we vinden het gewoon een mooie naam en het 'bekt' natuurlijk heerlijk met de Spaanse naam van zijn zus!
Klein en roze natuurlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:44 schreef clauwheee het volgende:
Lieve lieve lieve DD
Als je even tijd hebt. Hoe gaat het?? En vooral, hoe ziet ie eruit
Ahhhh walieeevvvvvvvquote:
Ooh, is ie van de club?quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:32 schreef DIGGER het volgende:
roze natuurlijk.
quote:
Hij is niet vernoemd naar een voetballer.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:16 schreef DeSiever het volgende:
Gefeliciteerd.
Ik zou m'n kind nooit vernoemen naar een voetballer, maar wel grappig dat er mensen zijn die dat wel doen.
Wat mooi!quote:
Wat een mooi ventjequote:
Denk dat Kady ook wel vooraan staatquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:01 schreef Bjoro het volgende:
Wat een mooi mannetje zeg...ik denk dat Maud op slag verliefd wordt![]()
9quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:23 schreef DIGGER het volgende:
Welk rugnummer heeft dat oranje truitje van Raul trouwens?
Niet?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hij is niet vernoemd naar een voetballer.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:07 schreef DeSiever het volgende:
Naar wie is hij wel vernoemd dan?
Of hij is toch vernoemd naar de voetballer, maar je realiseerde je dat dat best wel kansloos is..
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Dank jullie wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |