Hun show is vanaf deze winter te zien in de theaterfabriek in Amsterdam.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:01 schreef fokkersdelight het volgende:
De albums vielen me een beetje tegen maar dit vindt ik dan wel weer gaaf. Ik vind het echt een ontdekking, echt heel cool. Ik ben niet zo van de concerten e.d. maar als deze bij mij in de buurt zouden komen zou ik er wel naar toe willen.
Flabbergasted?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:34 schreef fokkersdelight het volgende:
Ze begonnen met die pvc buizen te spelen en het klonk fenomenaal goed. Ik was helemaal flabbergasted.
Je krijgt op de eerste 4 rijen plastic poncho's...quote:Op woensdag 13 september 2006 09:59 schreef Gumtree het volgende:
Verder kreeg ik wel een tip, als je op de eerste rij zit trek dan GEEN goede kleren aan, er wordt nogal met verf en etenswaar gesmeten.
Gumtree gaat snel kijken wat er op zijn kaartjes staat!quote:Op woensdag 13 september 2006 13:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
D'r staat op mijn kaartje ook aangegeven: 'Regenjasplaatsen'![]()
Volgens mij wel hoor? Ik heb iig wel de duurste en regenjasquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:41 schreef boneyard het volgende:
hier ook regenjas plaatsen, dat zijn dus niet de duurste kaartjes
Gelukkig staat de dollar erg gunstigquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:15 schreef Gumtree het volgende:
holly cow! als je in Las Vegas naar de BMG gaat ben je voor de eerste rijen gewoon $ 121,00 kwijt.
goede service inderdaad, welke voorstellingen zijn dat?quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:14 schreef Gumtree het volgende:
Ik werd net gebeld door het Amsterdam UIT bureau dat een aantal voorstellingen later beginnen dan op de tickets is afgedrukt.
Goeie service!
coolquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:42 schreef Schorpioen het volgende:
Ik kreeg van de week opeens een blauw langwerpig pakketje in de brievenbus, gericht aan mijn bedrijf. Opschrift: "they are coming!" Ik dacht: oh nee weer van die nutteloze spam, maar het voelde zwaar aan dus toch maar opengemaakt. Zat er alleen een setje drumstokjes in, zonder briefje of wat dan ook
Er stond alleen een webadres op de stokjes dus ik meteen kijken. Toen kwam ik dus op de site van de blue man group! Moet zeggen dat het wel interessant klinkt, en die stokjes waren een goed campagneidee want mijn interesse was wel meteen gewekt!
swatch reclame?quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:54 schreef paella het volgende:
ter infoIk zie BMG trouwens langskomen op reclame van iets anders op MTV2.
ze hebben inderdaad een hele band er bij (gitaren, basgitaar, een MEGA drumstelquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:55 schreef dborhem het volgende:
Ik vroeg mij af of ze alleen maar op die pvc-buizen spelen met af en toe rock ertussen,zag bij YouTube 8 minuten van de show en alle muziek leek op elkaar.
In de reclame voor de show hoor je juist andere muziek,beetje zoals STOMP (yes/no people)
Zoals ik al eerder melde heb ik de show in Londen gezien en hoewel alles muzikaal omlijst is (grotendeels door de achtergrondband) maakt de muzikale bijdrage van de 3 blauwe heren zelf maar een relatief klein deel uit van de totale show.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:55 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
[..]
ze hebben inderdaad een hele band er bij (gitaren, basgitaar, een MEGA drumstel).
Probeer het dan voor ons,zijn ze de hele show bezig met alleen maar indringend loeren en op die pvc-buizen slaan?quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:27 schreef MadMaster het volgende:
Na Cirque de Soleil is dit eindelijk weer eens iets vernieuwends, dus misschien is dit voor critici moeilijk te vatten...
Gelukt!quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Enne... neem je fototoestel mee. Mag je niet gebruiken tijdens de show, maar wel erna...
Het enige minpuntje (heb ik trouwens ook ergens gelezen) is dat de mimiek soms zo 'klein' is tussen de 3 mannen onderling, dat het soms moeilijk te zien is als je wat verder in de zaal zit. Ze vertrekken eigenlijk geen spier, zeggen niets en doen alles voornamelijk met hun blikken. Maar da´s het enige, hoor. Ik heb een zeer goeie avond gehad!quote:Op woensdag 27 december 2006 11:58 schreef boneyard het volgende:
dat het niet zo interactief was was een duidelijk minpunt van de volkskrant recentie volgens mij, ze noemde het redelijk zielloos. maar de la guarda was ook wel een erg interactieve show vond ik, helaas wilde het publiek niet zo goed meedoen toen ik er was in amsterdam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet waar en wanneer je Mayumana hebt gezien,maar ik stond pas na ruim anderhalf uur buiten!quote:Op donderdag 28 december 2006 19:10 schreef Gumtree het volgende:
Ik heb redelijk wat percussie groepen gezien, (Mayumana, Stomp) en vond de show van de Blueman group gewoon het beste, de interactie met het publiek is er wel(...)
wij vonden het een geweldige show en in tegenstelling tot Mayumana ook het gevoel waar voor mijn geld te krijgen (die gasten waren na 50 minuten uit getrommeld)
quote:Op donderdag 28 december 2006 00:54 schreef boneyard het volgende:Dat bedoel ik dus,voor zoiets kijk ik liever op TV naar het circus ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Teveel muziek?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:25 schreef dborhem het volgende:
[..]
Ik weet niet waar en wanneer je Mayumana hebt gezien,maar ik stond pas na ruim anderhalf uur buiten!
Als ik op alle publiciteit en commentaar moet afgaan over bmg dan ga ik liever niet,teveel muziek en te weinig interactie.
Stomp liet het publiek door bijna de hele show meedoen en mayumana was nog energieker dan stomp.
Daarom heb ik die show nu al 5x gezien en dan kijk ik ook nog de dvd thuis,kun je nagaan.![]()
<--echte fan dus
Zeker,als ze zoveel rock spelen vind ik er niets aan.quote:
Mwaw, de hoeveelheid muziek valt reuze mee in de show. Je weet dat de theatershow iets heel anders is dan de rocktour die ze gedaan hebben (die van de bovengenoemde DVD)?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:45 schreef dborhem het volgende:
[..]
Zeker,als ze zoveel rock spelen vind ik er niets aan.
Dat wil niet zeggen dat ik tegen muziek ben,totaal niet,maar als het gaat overheersen vind ik het zonde van het geld.
Bij cabaret heb ik heel vaak gehad dat ze 2 of 3 liedjes achter elkaar deden,werd ook vervelend.
Eh,quote:Op donderdag 12 april 2007 12:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Je weet dat de theatershow iets heel anders is dan de rocktour die ze gedaan hebben (die van de bovengenoemde DVD)?
Dat PVC-getrommel is inderdaad wel een beetje hun handelsmerk, maar in de show is het maar een gedeelte van het geheel. Verder is het een moeilijk te omschrijven mix van show, theater, multimedia, comedy, visuele fratsen en dus muzikale dingen (en die muzikale dingen zijn ook andere dan het PVC-getrommel).quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:42 schreef dborhem het volgende:
[..]
Eh,nee dat wist ik niet,maar alle beelden op tv (uitmarkt),reclame en youtube laten bijna allemaal die ellenlange stukken zien met die pvc-buizen.
Alleen daardoor loop ik met een grote boog erom heen.
Heb het ook zitten kijken. Intrigerend! Ik wil het zeker een keer in het echt gaan zien!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 06:05 schreef dborhem het volgende:
Gisteravond uit pure nieuwsgierigheid naar die ''documentaire'' over ze gekeken,en inderdaad is de pVC een onderdeel niet het enige.
Dat gestaar is briljant,zodra ze gaan verfen zie je ze veranderen qua manieren,en die amrikanen vreten het natuurlijk als bloedserieus.![]()
Vooral de foto's na de show waren kostelijk,nooit geweten trouwens dat er een hollander inzat!
quote:4 nov 2008 Blue Man Group
Heineken Music Hall, Amsterdam ZO
artiest(en) Blue Man Group
aanvang 20:00 uur
start voorverkoop za, 19 apr 2008
entree ¤39.00 ¤54.00 ¤59.00
opmerkingen Let op: tevens kaartverkoop via 0900 300 5000 (45 cpm).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |