abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 december 2006 @ 12:08:32 #51
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_44765263
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:58 schreef boneyard het volgende:
dat het niet zo interactief was was een duidelijk minpunt van de volkskrant recentie volgens mij, ze noemde het redelijk zielloos. maar de la guarda was ook wel een erg interactieve show vond ik, helaas wilde het publiek niet zo goed meedoen toen ik er was in amsterdam.
Het enige minpuntje (heb ik trouwens ook ergens gelezen) is dat de mimiek soms zo 'klein' is tussen de 3 mannen onderling, dat het soms moeilijk te zien is als je wat verder in de zaal zit. Ze vertrekken eigenlijk geen spier, zeggen niets en doen alles voornamelijk met hun blikken. Maar da´s het enige, hoor. Ik heb een zeer goeie avond gehad!
pi_44767195
Ik ga aanstaande zaterdag.

Ben toch wel erg benieuwd, ik lees de meest uiteenlopende recensies.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_44783274
vanavond geweest en zeker zeer genoten. een groot deel van de show is gewoon goed en zielloos vond ik het zeker niet. er zaten wel wat mindere stukken in, maar dat hou je altijd wel.

op de eerste rij zitten was in mijn geval geen probleem, heb eigenlijk niks over mee heen gehad. voor de mensen die last hebben met engels is er ook geen probleem, als is in het nederlands en de bluemen praten sowieso niet.

in spoiler even wat dieper in gaan op de show.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_44801703
Ik heb redelijk wat percussie groepen gezien, (Mayumana, Stomp) en vond de show van de Blueman group gewoon het beste, de interactie met het publiek is er wel, al kan ik me zoals eerder geschreven voorstellen dat je niet blij bent als je achterin zit want dan is het allemaal wel erg klein.

De "introduction to rock music" (hoe je moet bewegen op rock, een ander naampje maar ik kan er ff snel niet opkomen) is erg grappig en leuk.

wij vonden het een geweldige show en in tegenstelling tot Mayumana ook het gevoel waar voor mijn geld te krijgen (die gasten waren na 50 minuten uit getrommeld)
pi_48249407
Er zijn nog steeds kaartjes Ik wil ook nog steeds wel gaan...
pi_48251676
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:10 schreef Gumtree het volgende:
Ik heb redelijk wat percussie groepen gezien, (Mayumana, Stomp) en vond de show van de Blueman group gewoon het beste, de interactie met het publiek is er wel(...)
wij vonden het een geweldige show en in tegenstelling tot Mayumana ook het gevoel waar voor mijn geld te krijgen (die gasten waren na 50 minuten uit getrommeld)
Ik weet niet waar en wanneer je Mayumana hebt gezien,maar ik stond pas na ruim anderhalf uur buiten!
Als ik op alle publiciteit en commentaar moet afgaan over bmg dan ga ik liever niet,teveel muziek en te weinig interactie.
Stomp liet het publiek door bijna de hele show meedoen en mayumana was nog energieker dan stomp.
Daarom heb ik die show nu al 5x gezien en dan kijk ik ook nog de dvd thuis,kun je nagaan. <--echte fan dus
pi_48251766
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:54 schreef boneyard het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat bedoel ik dus,voor zoiets kijk ik liever op TV naar het circus ofzo.
pi_48251869
quote:
Op donderdag 12 april 2007 12:25 schreef dborhem het volgende:

[..]

Ik weet niet waar en wanneer je Mayumana hebt gezien,maar ik stond pas na ruim anderhalf uur buiten!
Als ik op alle publiciteit en commentaar moet afgaan over bmg dan ga ik liever niet,teveel muziek en te weinig interactie.
Stomp liet het publiek door bijna de hele show meedoen en mayumana was nog energieker dan stomp.
Daarom heb ik die show nu al 5x gezien en dan kijk ik ook nog de dvd thuis,kun je nagaan. <--echte fan dus
Teveel muziek?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_48251953
Ik heb laatst de dvd gezien van Blue Man Group, beetje ranzig hoe ze met een kijkdingcamerageval bij iemand in zijn keelgat gingen
Voor de rest is het wel aardig
pi_48252390
quote:
Op donderdag 12 april 2007 12:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Teveel muziek?
Zeker,als ze zoveel rock spelen vind ik er niets aan.
Dat wil niet zeggen dat ik tegen muziek ben,totaal niet,maar als het gaat overheersen vind ik het zonde van het geld.
Bij cabaret heb ik heel vaak gehad dat ze 2 of 3 liedjes achter elkaar deden,werd ook vervelend.
pi_48252735
quote:
Op donderdag 12 april 2007 12:45 schreef dborhem het volgende:

[..]

Zeker,als ze zoveel rock spelen vind ik er niets aan.
Dat wil niet zeggen dat ik tegen muziek ben,totaal niet,maar als het gaat overheersen vind ik het zonde van het geld.
Bij cabaret heb ik heel vaak gehad dat ze 2 of 3 liedjes achter elkaar deden,werd ook vervelend.
Mwaw, de hoeveelheid muziek valt reuze mee in de show. Je weet dat de theatershow iets heel anders is dan de rocktour die ze gedaan hebben (die van de bovengenoemde DVD)?
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_48282568
quote:
Op donderdag 12 april 2007 12:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Je weet dat de theatershow iets heel anders is dan de rocktour die ze gedaan hebben (die van de bovengenoemde DVD)?
Eh, nee dat wist ik niet,maar alle beelden op tv (uitmarkt),reclame en youtube laten bijna allemaal die ellenlange stukken zien met die pvc-buizen.
Alleen daardoor loop ik met een grote boog erom heen.
pi_48286609
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 09:42 schreef dborhem het volgende:

[..]

Eh, nee dat wist ik niet,maar alle beelden op tv (uitmarkt),reclame en youtube laten bijna allemaal die ellenlange stukken zien met die pvc-buizen.
Alleen daardoor loop ik met een grote boog erom heen.
Dat PVC-getrommel is inderdaad wel een beetje hun handelsmerk, maar in de show is het maar een gedeelte van het geheel. Verder is het een moeilijk te omschrijven mix van show, theater, multimedia, comedy, visuele fratsen en dus muzikale dingen (en die muzikale dingen zijn ook andere dan het PVC-getrommel).

Bij de rocktour was de band ook veel prominenter aanwezig. Bij de show is er ook een band, maar die neemt geen centrale rol in en is op een geweldige manier in de show geintegreerd
pi_48295971
Daar zou ik best wel naartoe willen. jammer dat Amsterdam zo'n teringeind weg is..
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  dinsdag 1 mei 2007 @ 10:05:01 #65
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_48881613
Ben eergisteren naar BMG geweest en ik vond het helemaal top , echt de moeite waard
Wij zaten redelijk achterin , maar dat maakte het echt niet minder leuk , en ja tuurlijk zaten er minder leuke stukken in , maar dat heb je denk ik wel met de meeste theater voorstellingen.
Ik ben inmiddels overleden
pi_49293342
Gisteravond uit pure nieuwsgierigheid naar die ''documentaire'' over ze gekeken,en inderdaad is de pVC een onderdeel niet het enige.
Dat gestaar is briljant,zodra ze gaan verfen zie je ze veranderen qua manieren,en die amrikanen vreten het natuurlijk als bloedserieus.
Vooral de foto's na de show waren kostelijk,nooit geweten trouwens dat er een hollander inzat!
pi_49299469
Gisteren ook die documentaire gekeken...super cool inderdaad! Ik wist eerst niet helemaal waar hun show nu precies uit bestond (leerde ze kennen via een rocknummer), dus was wel blij verrast door deze docu! Binnenkort maar eens wat meer beeldmateriaal zoeken .
pi_49301340
Je moet geen beeldmateriaal zoeken, je moet gewoon naar de Theaterfabriek
pi_49303791
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 06:05 schreef dborhem het volgende:
Gisteravond uit pure nieuwsgierigheid naar die ''documentaire'' over ze gekeken,en inderdaad is de pVC een onderdeel niet het enige.
Dat gestaar is briljant,zodra ze gaan verfen zie je ze veranderen qua manieren,en die amrikanen vreten het natuurlijk als bloedserieus.
Vooral de foto's na de show waren kostelijk,nooit geweten trouwens dat er een hollander inzat!
Heb het ook zitten kijken. Intrigerend! Ik wil het zeker een keer in het echt gaan zien!

Overigens was die Hollander Amerikaan van geboorte die in Nederland woonde voor hij er bij mocht!! om het gemakkelijk te houden
pi_49305960
Ben er heen geweest en het was gaaf
pi_49943776
Ik ga morgen rij 6 dus lekker vooraan!

*hopelijk haal ik daarna de laatste trein nog wel*
pi_50090520
stonden blijkbaar ook in Gelredome bij Tiesto.. heb ze helaas gemist.
  maandag 4 juni 2007 @ 14:43:13 #73
110520 Hythloth
Reaching out, touching faith
pi_50091688
Weet iemand eigenlijk hoe lang ze nog in Amsterdam zullen optreden?
  Nerd met benen donderdag 8 mei 2008 @ 11:08:42 #74
18073 miss_bleu
pi_58550413
Ik trap deze even omhoog:

Eind 2006 zetten ze hun eerste schreden in Amsterdam en vanaf dit moment was er geen ontkomen meer aan: de Blue Man Group hield maandenlang het Nederlandse publiek in de ban met licht absurdistische totaaltheater. Twee jaar later is het gezelschap terug in Amsterdam met de nieuwe show Megastar World Tour: een satirische workshop over het creëren van het perfecte rockconcert loopt als een rode draad door de nieuwe voorstelling. Een multimediaal spektakel vol theater, slapstick, video en lichtshows dat alle zintuigen tart.

De Blue Man Group is eind jaren tachtig ontstaan in New York. In 1987 begonnen Matt Goldman, Phil Stanton en Chris Wink als straatartiesten en verzorgden kleinschalige optredens in parken en clubs. Inmiddels hebben wereldwijd meer dan 16 miljoen mensen de Blue Man Group in een theater bezocht. De uitverkochte shows van de eerste tournee in Nederland ontketende twee jaar geleden voor een ware blauwe mannen-hype. Met hun rentree in Amsterdam is er opnieuw geen ontkomen aan: the Blue Man Group is back!

Artiesten
Blue Man Group
Zie ook
http://www.blueman.com
quote:
4 nov 2008 Blue Man Group
Heineken Music Hall, Amsterdam ZO
artiest(en) Blue Man Group
aanvang 20:00 uur
start voorverkoop za, 19 apr 2008
entree ¤39.00 ¤54.00 ¤59.00
opmerkingen Let op: tevens kaartverkoop via 0900 300 5000 (45 cpm).
pi_58550592
Jammer dat ze bijna dezelfde show neerzetten @ die show. Als je ze hebt gezien de vorige keer is dit optreden eigenlijk de moeite niet waard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')