abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41187730
Bepaalde groepen Moslims/Libanezen in Australie = GEWOON ELLENDE
Een van de prachtigste landen om te leven, alleen jammer dat die groepen Libanezen het weer verpesten!

Een backpacker die in elkaar geslagen word een groep Libanezen, het is gewoon tuig wat je hier ziet:
http://www.youtube.com/watch?v=SY5Wq6Eg4Cg&mode=related&search=
Als ze worden gepakt, worden ze daar meteen het land uitgeflikkerd!!!

1% is Moslim/Boeddhist in Australie met maar in totaal 20 miljoen inwoners (in zo'n groot land)
En dan nog gezeik.
Want er zitten heel erg veel Aziaten (zoals Japanners) in Australie, maar daar hoor je niets van! Die gedragen zich, werken, studeren & DOEN WAT!
Maar zo te zien zitten die groepjes Libanezen weer niets te doen, en gaan ze iemand even zinloos in elkaar slaan met wel 50 man!
En ik bedoel niet alle Libanezen, er zijn ook wel een paar die werken...............................................

Zo zijn er ook weer rellen in Sydney onstaan, want de Aussies pikken dit niet!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=MtQU8hjmlSE
http://www.youtube.com/watch?v=ZuU-9564S5o
Best grappig, ze pakken het tuig gewoon terug!!! Met heerlijk barbeque en bier erbij

Waarom kunnen die mensen zich toch niet gedragen
pi_41187881
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:57 schreef Koalabier het volgende:
Branden die handel, Alleen maar om stoer te doen. Wat een flikkertjes
Blowing On that Indo... Gamecube, Nintendo -)
pi_41187919
Het is idd tuig. Overal ter wereld verspreiden ze hun intolerantie en ongeciviliseerde criminele gedrag. Er zijn best wat goede moslims maar het gros staat achter de terreur ellende, en ondersteund landen als Irak en Palestina.

Geweld is natuurlijk niet de juiste oplossing maar ik vind het wel bewonderenswaardig hoe die aussies voor hun land opkomen.
pi_41187947
alle moslims zijn ellende, vertel eens wat nieuws
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_41187973
what's your point exactly? In Afrika slachten mensen elkaar met kapmessen af. Wat doet een of ander filmpje bijdragen aan je mening dan? Er is ook westers tuig..
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 03:14:57 #6
39108 Frenzy_ls
www.LiveSets.com
pi_41187984
Dit is toch alweer een tijd geleden ?!
Hoe is het nu met de situatie ?

Moet nog flink wat gebeuren gaan we hier zo in Nederland rellen...
pi_41188006
filmpje net gezien.. tja typisch moslim gedrag
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_41188007
Jammer alleen dat de oplossing erg ver weg lijkt omdat de religie en intolerantie zo hardnekkig vastgeroest zit in die bepaalde groepen. Met knuffelen lossen we weinig op.

Misschien is terug naar de rif sturen een betere optie (mits crimineel).
pi_41188027
quote:
Geweld is natuurlijk niet de juiste oplossing maar ik vind het wel bewonderenswaardig hoe die aussies voor hun land opkomen.
Ze hebben die emigranten vanuit het Midden-oosten naar Australie tenminste een kans gegeven om wat van hun leven te maken, in de jaren 90 konden ze komen werken & hogere opleidingen volgen, en in Australie moet je wat voor het land betekenen!
Zo te zien is het dus niet gelukt met deze mensen, want 1% is natuurlijk niets van de totale bevolking, maar als je ziet dat het daar al negatief is, word het natuurlijk nooit wat in die samenleving (Aussies & Moslims)
En de Westerse & Aziatische (Japanse) binnenkomende immigranten doen gewoon hun werk en hebben een doel.
pi_41188028
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:14 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
what's your point exactly? In Afrika slachten mensen elkaar met kapmessen af. Wat doet een of ander filmpje bijdragen aan je mening dan? Er is ook westers tuig..
ja en een kip legt eieren je punt is?
pi_41188032
quote:
what's your point exactly? In Afrika slachten mensen elkaar met kapmessen af.
Laat dat nou ook net in 90% van de gevallen moslims zijn..

(zie darfur, somalie, etc)
pi_41188052
quote:
Tuurlijk Tuurlijk, is ook waar...
Maar ik bedoel, het zijn er al zo WEINIG, en als nog gaat het niet samen!
pi_41188070
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:16 schreef Koalabier het volgende:

[..]

Ze hebben die emigranten vanuit het Midden-oosten naar Australie tenminste een kans gegeven om wat van hun leven te maken, in de jaren 90 konden ze komen werken & hogere opleidingen volgen, en in Australie moet je wat voor het land betekenen!
Zo te zien is het dus niet gelukt met deze mensen, want 1% is natuurlijk niets van de totale bevolking, maar als je ziet dat het daar al negatief is, word het natuurlijk nooit wat in die samenleving (Aussies & Moslims)
En de Westerse & Aziatische (Japanse) binnenkomende immigranten doen gewoon hun werk en hebben een doel.
Ja inderdaad, kan het totaal niet begrijpen hoe die mensen zich nooit goed aan willen passen, hoe luxe het land ook is, en hoe tolerant de huidige bevolking er tegenover staat.
Er is geen enkele bevolkingsgroep ter wereld die zich keer op keer negatief in de kijkers zet.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 03:23:15 #14
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_41188125
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:17 schreef Theodoric het volgende:

[..]

Laat dat nou ook net in 90% van de gevallen moslims zijn..

(zie darfur, somalie, etc)
Pardon?

Lees eens wat over Rwanda, sukkel...
---verdwijnt---
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 03:25:15 #15
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_41188162
quote:
Een van de prachtigste landen om te leven, alleen jammer dat die groepen Libanezen het weer verpesten!

Een backpacker die in elkaar geslagen word een groep Libanezen, het is gewoon tuig wat je hier ziet:

1% is Moslim/Boeddhist in Australie met maar in totaal 20 miljoen inwoners (in zo'n groot land)
En dan nog gezeik.
Want er zitten heel erg veel Aziaten (zoals Japanners) in Australie, maar daar hoor je niets van! Die gedragen zich, werken, studeren & DOEN WAT!
Maar zo te zien zitten die groepjes Libanezen weer niets te doen, en gaan ze iemand even zinloos in elkaar slaan met wel 50 man!
En ik bedoel niet alle Libanezen, er zijn ook wel een paar die werken...............................................

Zo zijn er ook weer rellen in Sydney onstaan, want de Aussies pikken dit niet!!!!
Best grappig, ze pakken het tuig gewoon terug!!! Met heerlijk barbeque en bier erbij

Wat mot je nou Koalabier, een maat van me zit net een jaar in Australie en heeft een goede baan te pakken . En zijn beste vriend is een Libanees.... Zout toch lekker op met je opruiende artikelen, Bayswater zet ff midnight oil op and blames the shit..........
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_41188204
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:10 schreef Theodoric het volgende:
Het is idd tuig. Overal ter wereld verspreiden ze hun intolerantie en ongeciviliseerde criminele gedrag. Er zijn best wat goede moslims maar het gros staat achter de terreur ellende, en ondersteund landen als Irak en Palestina.

Sluit ik me bij aan.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 03:28:43 #17
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_41188215
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:27 schreef Disorder het volgende:

[..]

Sluit ik me bij aan.
Dom van jou.
---verdwijnt---
pi_41188230
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:23 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Pardon?

Lees eens wat over Rwanda, sukkel...
Daarom zei ik toch ook 90%, en niet 100. Ik zal maar niet naar jou niveau afzakken door te schelden. Ik probeer hier op een normale manier deel te nemen aan de discussie. Ook moslim toevallig?
pi_41188235
er zijn heel veel vreselijke dingen in de wereld
Blowing On that Indo... Gamecube, Nintendo -)
pi_41188241
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:25 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Wat mot je nou Koalabier, een maat van me zit net een jaar in Australie en heeft een goede baan te pakken . En zijn beste vriend is een Libanees.... Zout toch lekker op met je opruiende artikelen, Bayswater zet ff midnight oil op and blames the shit..........
ehhh Inderdaad ja, ik praat ook over bepaalde groepen, niet alle Libanezen zijn kwaad, net als in Nederland is niet iedereen zo.
Het is alleen zo jammer dat deze groepen niet integreren, en in Australie moet je gewoon integreren, of je word eruit gegooit..... die Libanees van jouw maat zal wel geintegreerd persoon zijn die van Aussie houd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Koalabier op 26-08-2006 03:41:53 ]
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 03:33:33 #22
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_41188266
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:30 schreef Theodoric het volgende:

[..]

Daarom zei ik toch ook 90%, en niet 100. Ik zal maar niet naar jou niveau afzakken door te schelden. Ik probeer hier op een normale manier deel te nemen aan de discussie. Ook moslim toevallig?
Neen, geen moslim.

Maar wel hetzelfde lage niveau als jij (ik geef het toe!!!!! ....) door te suggereren dat een bepaalde groep een "patent" op geweld heeft of zo...
---verdwijnt---
pi_41188291
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:33 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Neen, geen moslim.

Maar wel hetzelfde lage niveau als jij (ik geef het toe!!!!! ....) door te suggereren dat een bepaalde groep een "patent" op geweld heeft of zo...
En dat is niet zo? Kijk je wel eens naar het nieuws? Terreuraanslagen en dat soort dingen?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 03:36:08 #24
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_41188313
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:34 schreef Disorder het volgende:

[..]

En dat is niet zo? Kijk je wel eens naar het nieuws? Terreuraanslagen en dat soort dingen?
Rwanda of zo? Dat zijn christenen? Niet dan?
---verdwijnt---
pi_41188330
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:33 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Neen, geen moslim.

Dat is inderdaad wat ik suggereer, maar daarnaast meld ik er wel bij dat niet alle moslims zo zijn. Misschien heb je ook goede argumenten om mijn mening te ontkrachtigen? Zoals voorbeelden van andere gewelddadige of intolerante groepen die op globaal niveau relatief veel ellende veroorzaken?
pi_41188382
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:36 schreef Clourhide het volgende:

[..]

quote:
After Germany's loss in World War I, the protectorate was taken over by Belgium with a League of Nations mandate. Belgian rule in the region was far more direct and harsh than that of the Germans. However, the Belgian colonizers did realize the value of native rule. Backed by Christian churches, the Belgians used the minority Tutsi upper class over lower classes of Tutsis and Hutus. Belgian-forced labor policies and stringent taxes were mainly enforced by the Tutsi upper class, whom the Belgians used as buffers against people's anger, thus further polarising the Hutu and the Tutsi. Many young peasants, in order to escape tax harassment and hunger, migrated to neighboring countries. They moved mainly to Congo but also to Ugandan plantations, looking for work.

Zie wikipedia, de tutsi's waren degenen die later massaal werden afgelacht door de hutu's.
pi_41188388
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:31 schreef Disorder het volgende:

[..]

Graag een uitleg.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 03:43:42 #28
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_41188405
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:37 schreef Theodoric het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wat ik suggereer, maar daarnaast meld ik er wel bij dat niet alle moslims zo zijn. Misschien heb je ook goede argumenten om mijn mening te ontkrachtigen? Zoals voorbeelden van andere gewelddadige of intolerante groepen die op globaal niveau relatief veel ellende veroorzaken?
Op "globaal vlak"? Welke terreurgroepering ontwricht nu werkelijk de "globale economie" dan? Geen enkele, volgens mij...

En ook met de westerse slachtoffers valt het eigenlijk best mee.
---verdwijnt---
pi_41188426
pff... zulke lui moet je gewoon allemaal nekschot geven.
ben je ook van afgelost.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 03:48:31 #30
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_41188449
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:42 schreef Theodoric het volgende:

[..]

[..]

Zie wikipedia, de tutsi's waren degenen die later massaal werden afgelacht door de hutu's.
En de hutu's waren moslims volgens jou zeker...
---verdwijnt---
pi_41188465
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:43 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Op "globaal vlak"? Welke terreurgroepering ontwricht nu werkelijk de "globale economie" dan? Geen enkele, volgens mij...

En ook met de westerse slachtoffers valt het eigenlijk best mee.
11 sept, heeft de globale economie anders aardig beinvloed, maar ik had het over ellende veroorzaken. Paar voorbeelden van moslims en ellende omdat je je nogal onwetend voordoet:

US: wtc en diverse andere aanslagen
EU: aanslagen madrid en london, talloze geweldsincidenten
Azie: Iran, palestina, gezellige boel daar
Afrika: darfur, somalie,
Australie: zie OP

da's toch al aardig wat, wat ik nu even snel opnoem

en natuurlijk is de islam niet altijd de eenzijdige oorzaak in de voorbeelden, maar ze zijn wel altijd (mede) veroorzakers van ellende
pi_41188487
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:48 schreef Clourhide het volgende:

[..]

En de hutu's waren moslims volgens jou zeker...
Dat zeg ik niet, maar het voorbeeld is uitermate slecht, omdat de christenen juist een minderhied waren , die ook nog eens afgeslacht werden, in een conflict gebasseerd op stammenoorlog tussen hutu's/tutsi's
quote:

edit: bedtijd
pi_41188506
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:50 schreef Theodoric het volgende:

[..]

11 sept, heeft de globale economie anders aardig beinvloed, maar ik had het over ellende veroorzaken. Paar voorbeelden van moslims en ellende omdat je je nogal onwetend voordoet:

en natuurlijk is de islam niet altijd de eenzijdige oorzaak in de voorbeelden, maar ze zijn wel altijd (mede) veroorzakers van ellende
even over de wtc: niet dat het komt omdat ik moslim ben, maar omdat het amerika betreft, speelt er veel meer in het spel. na 5 jaar zijn we er nog niet uit. na 9/11 is heel er heel wat veranderd.. met name de toon die amerika heeft aangenomen..
azie (midden oosten ) is gewoon zandbak. net kinderen
en in afrika heeft elke religie zo zn dingen.. andere gelovigen, christenen zijn daar ook niet echt anders..

wel jammer dat ze het geloof zo misbruiken en denken dat ze alles goed doen. ondertussen hebben ze haat tegen alles en nog wat en worden ze door iedereen gehaat

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2006 03:56:09 ]
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 03:56:01 #34
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_41188511
quote:

[..]

Kom kom, dit is echt een bullshit antwoord.

Zeg nu eens iets over Rwanda, waar je via Wikipedia toch beweerde een Internet-expert over te zijn.
---verdwijnt---
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 03:59:34 #35
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_41188532
Wat is het doel of nut van dit topic??? Vergeet niet dat 80% van de moslim wereld enz ook gewoon normaal wil leven en werken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_41188541
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:56 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Zeg nu eens iets over Rwanda, waar je via Wikipedia toch beweerde een Internet-expert over te zijn.
Het spijt me dat het wat tijd kost om op jou oneliners goede onderbouwde antwoorden te geven.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 04:02:17 #37
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_41188548
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 04:00 schreef Theodoric het volgende:

[..]

Het spijt me dat het wat tijd kost om op jou oneliners goede onderbouwde antwoorden te geven.
Jij weet gewoon niks over Rwanda, en je geeft het maar beter toe ook.
---verdwijnt---
pi_41188626
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 04:02 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Agch, in al die ontwikkelingslanden is het helaas gewoon ellende..
Zo ook Rwanda, Somalie enz. enz.
Australie is geen ontwikkelingsland maar een van de rijkste landen, en als je daar in een Burka loopt moet je die gewoon af doen of je word met eieren bekogeld (ook niet normaal maarja)
Het liefst willen ze gewoon dat je ook alleen Engels praat en heel goed integreert. Een moslim zal dit niet sneller doen met cultuur en geloof.
Of je word Australier, of je rot op...
pi_41188639
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 04:02 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Groepen Moslims in Australie = ELLENDE!

Je zou mn antwoord eens kunnen lezen.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 04:34:04 #40
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_41188747
quote:

[..]

In Afrika zal vermoedelijk in 2025 het aantal AIDS doden meer dan 100 miljoen zijn. Mede door dat de paus een monopolie heeft op medische zorg in Afrika. En daar het gebruik van condooms verbied. Het meest moorddadige geloof is en blijft nog altijd het christendom. Dat haalt de islam niet meer in.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_41188777
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:59 schreef Megumi het volgende:
Wat is het doel of nut van dit topic??? Vergeet niet dat 80% van de moslim wereld enz ook gewoon normaal wil leven en werken.
ja, bla bla cliche en 99% van alle commerciele ljinvluchten verlopen ook gewoon normaal en zonder incidenten, je klaagt alleen over die ene vlucht die nou net gecancelled is door....laten we zeggen...terroristische dreigingen door de...hmmm.....finnen ?
staat niet voor niets in klaagbaak
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 04:42:49 #42
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_41188783
quote:
Er is ook westers tuig..
stel er zijn 1000 westerlingen waarvan 1 a 2 echt tuig is (en zelfs die vallen niet 1 iemand aan met 30 man) Daar tegen over staat 1% = 10 moslims.. en daarvan is ongeveer 4 personen tuig.. tel uit je winst...
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 04:51:53 #43
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_41188825
Lol die aussies zijn stoer
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_41188866
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 04:34 schreef Megumi het volgende:

[..]

In Afrika zal vermoedelijk in 2025 het aantal AIDS doden meer dan 100 miljoen zijn. Mede door dat de paus een monopolie heeft op medische zorg in Afrika. En daar het gebruik van condooms verbied. Het meest moorddadige geloof is en blijft nog altijd het christendom. Dat haalt de islam niet meer in.
pi_41189010
Islam=Satanisme... zelfde princiepes en zelfde denkwijze... alleen ellende haat en wraak.... leuke godsdienst..... ben je psyhco dan is de islam iets voor jou!!
Free people own guns! Slaves do not!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 08:04:41 #46
136181 adnansupernew
www.kadesign.nl & www.phds
pi_41189135
Het gaat echt wreed mis hiero...Nog effe en mensen zijn er klaar voor om moslims in een treintje te stoppen en richting een nieuwe concentratiekamp te sturen. Dit is gewoon abnormaal, wat voor "zieke"reacties je hier allemaal tegenkomt:

- Moslims zijn slecht
- Moslims kunnen zich niet aanpassen
- In Afrika komen de problemen door moslims(WTF)
- IEdereen past zicht aan, behalve de moslims
- Moslims zijn satanisten
- Doe je ogen is open, je ziet toch dat het klote volk is...

Vieze Hitler wannabees die hiero zitten.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 08:05:50 #47
136181 adnansupernew
pi_41189143
laten we anders filmpjes maken met moslims die op ratten lijken?
pi_41189178
quote:

En dan nog gezeik.

Als ik zo de filmpjes bekijk kunnen ze maar het beste een atoombom erop gooien. De autochtone bevolking weet zich ook al niet te gedragen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_41189210
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 08:04 schreef adnansupernew het volgende:
Het gaat echt wreed mis hiero...Nog effe en mensen zijn er klaar voor om moslims in een treintje te stoppen en richting een nieuwe concentratiekamp te sturen. Dit is gewoon abnormaal, wat voor "zieke"reacties je hier allemaal tegenkomt:

- Moslims zijn slecht
- Moslims kunnen zich niet aanpassen
- In Afrika komen de problemen door moslims(WTF)
- IEdereen past zicht aan, behalve de moslims
- Moslims zijn satanisten
- Doe je ogen is open, je ziet toch dat het klote volk is...

Vieze Hitler wannabees die hiero zitten.
fucking lefties hippie

-edit-

ons hitlers noemen!!! Hoe durf je!! Godwin was trots op je geweest

[ Bericht 4% gewijzigd door The_Terminator op 26-08-2006 15:11:36 (Persoonlijke info verwijderd.) ]
pi_41189222
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:56 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Altijd weer frappant, hoe wereldwijde, structurele, actuele problemen worden gemaskeerd met lokale, incidentele of historische gebeurtenissen. Vaak wordt het christendom uit de middeleeuwen ook gebruikt als argument.

Typisch ook, dat mensen, zoals o.a. deze hier, persoonlijk gaan worden of beginnen met schelden.
Kenmerkend. Net als de omschrijving bij diens profiel : el desaparecido

[ Bericht 2% gewijzigd door Heberg op 26-08-2006 09:00:43 ]
pi_41189240
hee isreal heeft die libanezen goed aangepakt... petje af voor onze vrienden de ware voorvechters van de vrijheid!!!
pi_41189309
Australia iig 1 land die iets tegen die rommel doet wat hun land binnenkomt omdat ze te gastvrij zijn geweest wat blijkbaar dus niet kan, maar er dus ook gewoon wat aan doet om alsnog gastvrij te zijn voor de rest van de wereld Deze troep moeten wij ook gewoon zelf het land uitzetten, anders zien wij er over 25 jaar net zo uit als de schets van dat laatste filmpje (naja het begint er al aardig op te lijken, dus zal vast niet 25 jaar meer duren) en dat moeten wij ook niet.

Meki mag als eerste weg
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_41189318
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 08:35 schreef Vampier het volgende:
hee isreal heeft die libanezen goed aangepakt... petje af voor onze vrienden de ware voorvechters van de vrijheid!!!
Is meer eigenbelang hoor ...als het om chinezen was gegaan hadden ze net zo opgetreden ..
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 09:14:26 #54
136181 adnansupernew
pi_41189469
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 08:35 schreef Vampier het volgende:

tja.
pi_41189543
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 09:14 schreef adnansupernew het volgende:

[..]

[afbeelding]

tja.
goede fotoshop
pi_41189545
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 08:46 schreef beertenderrr het volgende:
Australia iig 1 land die iets tegen die rommel doet wat hun land binnenkomt omdat ze te gastvrij zijn geweest wat blijkbaar dus niet kan, maar er dus ook gewoon wat aan doet om alsnog gastvrij te zijn voor de rest van de wereld Deze troep moeten wij ook gewoon zelf het land uitzetten, anders zien wij er over 25 jaar net zo uit als de schets van dat laatste filmpje (naja het begint er al aardig op te lijken, dus zal vast niet 25 jaar meer duren) en dat moeten wij ook niet.
Stoer en ruig maar net geen tuig
pi_41189564
Lol, Australie zit vol met criminele immigranten of nakomelingen ervan.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2006 09:29:05 ]
pi_41189590
quote:

Meki mag als eerste weg
Alleen jammer dat ze dan weer 'doorslaan ' en gewoon iedereen pakken die er 'aziatisch ' uitziet (dus ook bv toeristen ?) waardoor het i.m.o toch weer meer op gewoon zinloos geweld lijkt

Waarom trekken ze niet de wijken in waar die gasten wonen ipv bij het strand ,in hotels en op het station te gaan klooien ?

OT
Vind het trouwens wel grappig dat de politie in Australie blijkbaaar een betere conditie heeft als de gemiddelde burger (tel even hoe vaak je een agent een hele meute voorbij ziet rennen in die filmpjes )
pi_41189617
Maar idd, als de Aboriginals een wat strenger immigratiebeleid hadden gevoerd hadden ze al deze ellende niet gehad.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2006 09:33:24 ]
pi_41189623
Goh. Wat grappig.
Australiers die klagen dat immigranten de boel over willen nemen...

Hoe hypocriet....
pi_41189641
bom op het midden oosten... minder problemen
pi_41189751
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 09:32 schreef gelly het volgende:
Maar idd, als de Aboriginals een wat strenger immigratiebeleid hadden gevoerd hadden ze al deze ellende niet gehad.
Gaat dat ook niet op voor de Indianen (in de USA) ?

[ Bericht 2% gewijzigd door Limburger_noord op 26-08-2006 10:56:50 ]
pi_41189775
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 09:34 schreef Vampier het volgende:
bom op het midden oosten... meer problemen
Stoer en ruig maar net geen tuig
pi_41189856
sheila's

THE NEW AUSTRALIAN NATIONAL ANTHEM

Australians all let us rejoice
The weekend now is near
We've worked all bloody week for this
Dear God let's get a beer.

Our desks abound in paperwork
Our hands are stained with ink
In desperate stage, we'll fly the cage
Advance to Friday drinks!!

With joyful strains, destroy our brains
Advance to Friday drinks.

Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_41190797
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:01 schreef postmortum het volgende:
sheila's

THE NEW AUSTRALIAN NATIONAL ANTHEM

Australians all let us rejoice
The weekend now is near
We've worked all bloody week for this
Dear God let's get a beer.

Our desks abound in paperwork
Our hands are stained with ink
In desperate stage, we'll fly the cage
Advance to Friday drinks!!

With joyful strains, destroy our brains
Advance to Friday drinks.

Ontbreekt er iets ?
what about sex and food ?
of zit dat in het volgende complet?
pi_41192049
quote:

Meki mag als eerste weg
"iets doet"? Jij vindt het normaal zoals die menigte de polititie belaagd? Gajes is het, keihard de knuppel erover en die Libanese kutjong voor 10 jaar de bak in.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_41192485
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 12:07 schreef Devlinsect het volgende:
Aanpakken dat moslimtuig
AL HET TUIG AANPAKKEN
pi_41192528
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 12:28 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

AL HET TUIG AANPAKKEN
In dit geval moslimtuig

Linkse reetriddert
pi_41192622
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 12:30 schreef Devlinsect het volgende:

In dit geval moslimtuig
Jij was er bij en weet zeker dat het allemaal moslims waren?
pi_41192694
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 12:35 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Jij was er bij en weet zeker dat het allemaal moslims waren?
Ik was er niet bij. Uit bronnen heb ik vernomen dat grotendeel moslims waren.

Aanpakken dat zwartharige mokka getinte tuig
pi_41192779
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 12:38 schreef Devlinsect het volgende:

Ik was er niet bij. Uit bronnen heb ik vernomen dat grotendeel moslims waren.
Welke bronnen dan?
En welk ras/achtergrond/geloof hadden de mensen dan die niet moslim waren?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:45:26 #73
151295 Ba-Hala-Na
Amerika is the Best
pi_41192819
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:46 schreef zarGon het volgende:
pff... zulke lui moet je gewoon allemaal nekschot geven.
ben je ook van afgelost.
Over welke lui heb je het?
pi_41192857
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 12:43 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Welke bronnen dan?
En welk ras/achtergrond/geloof hadden de mensen dan die niet moslim waren?
Ik ga hier geen discussie van maken, kneus. Lees de topictitel
pi_41192895
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 12:47 schreef Devlinsect het volgende:

Ik ga hier geen discussie van maken, kneus. Lees de topictitel
Wat nou discussie?
Jij roept iets en zegt dat je daar bronnen voor hebt. Dan mag ik daar toch naar vragen?
Als het zo duidelijk is, dan is er geen discussie mogelijk

Of is de titel van een topic op een forum een bron voor jou?
pi_41192961
quote:

[..]

In dit geval moslimtuig

Linkse reetriddert
Fascist

Ben ik links omdat ik niet alleen de Moslims wil aanpakken maar ook jouw vriendjes ?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:01:23 #77
151295 Ba-Hala-Na
Amerika is the Best
pi_41193078

[ Bericht 100% gewijzigd door Ba-Hala-Na op 26-08-2006 13:18:09 ]
pi_41193511
Heerlijk ook hoe mensen reacties serieus nemen
pi_41193556
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 09:27 schreef gelly het volgende:
Lol, Australie zit vol met criminele immigranten of nakomelingen ervan.
Precies, slim toch! Alles wat in Australie staat is gewoon nieuw dankzij die Engelse crimininelen die hard gingen werken en bouwen.
Zouden ze hier ook moeten doen i.p.v op een cel zetten met radio, tv, internet & xbox voor als ze is wat werken op de gevangenis
pi_41193584
quote:

[..]

In dit geval moslimtuig

Linkse reetriddert
pi_41193596
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:24 schreef Koalabier het volgende:

Precies, slim toch! Alles wat in Australie staat is gewoon nieuw dankzij die Engelse crimininelen die hard gingen werken en bouwen.
En daarnaast enpassant ook nog eens de originele bewoners, de aborginals, totaal onderdrukten
pi_41193658
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:26 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En daarnaast enpassant ook nog eens de originele bewoners, de aborginals, totaal onderdrukten
Dat is altijd gebeurd in de geschiedenis.. Indianen, Aboriginals, Maori's (hoewel die nog een beetje opkomen) ...... Eskimo's, nee daar valt niets te halen
pi_41193673
Die aussies zijn trots op hun land, mooi zo

Jammer genoeg ontbreekt het hier in NL daaraan.
pi_41193708
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:29 schreef Koalabier het volgende:

Dat is altijd gebeurd in de geschiedenis..
ow okee. Nu vind ik het ineens helemaal goed dat die Engelsen geprobeerd hebben de aboriginals uit te roeien
pi_41193749
Elke minderheid veroorzaakt problemen in Australie. Eerst waren het de Italianen, die zijn nu ingeburgerd, toen de Grieken, die zijn ook aangepast, nu de Moslims nog. Maarja, zoals we allemaal weten zijn die daar wat slechter in.

Over 2 jaar ga ik overigens weer in Melbourne wonen..
pi_41193793
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:31 schreef calvobbes het volgende:

[..]

ow okee. Nu vind ik het ineens helemaal goed dat die Engelsen geprobeerd hebben de aboriginals uit te roeien
Nederland ontdekte alles, zie New York, wat vroeger nog New Amsterdam was.
Australie, Tasmanie, Nieuw Zeeland en al die eilanden zijn ook ontdekt door Nederland, en wij zijn er weer gegooit door de Engelsen met hun macht.
En die Aboriginals zitten maar een beetje in een boom enzo
pi_41193805
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:30 schreef PlarkPlark het volgende:

Jammer genoeg ontbreekt het hier in NL daaraan.
Hier zijn teveel linkse mietjes.
pi_41193884
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:30 schreef PlarkPlark het volgende:
Als trots zijn op je land, gelijk staat aan als een dronken mongool over straat rennen en anders-gekleurden neerrossen, dan ben ik liever zo a-patriottisch als maar kan.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_41193930
Die abo's zijn werkelijkwaar niet geevolueerd. Ongelooflijk, wat die mensen niét kunnen. Ik vind het gewoon een prestatie om zó primief te blijven. Ze kunnen zich ook niet aanpassen aan de westerse maatschappij, treurig opzich, maarja, wat doe je eraan?

Ik heb een hoop abbo's gezien, aangezien ik in W.A. en N.T. ben geweest, waar de meesten leven. En ze zijn stuk voor stuk primitief, 100% primaat.
pi_41193978
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:39 schreef Nosh het volgende:

[..]

Als trots zijn op je land, gelijk staat aan als een dronken mongool over straat rennen en anders-gekleurden neerrossen, dan ben ik liever zo a-patriottisch als maar kan.
Hier in NL zou het tegen overgestelde gebeuren, dát is nog zieliger. Wij zouden kijken, en doorlopen, ipv op te komen voor eigen volk. Wij zouden eens wat vaker het recht in eigen handen moeten nemen, en dat tuig wat bij ons op straat jonge meisjes lastig valt eens wat respect moeten bijbrengen met een stuk hout. Dát is het enige wat werkt, niet die laffe aanpak van de politie hier in NL.
pi_41194122
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:43 schreef Oksel het volgende:

[..]

Hier in NL zou het tegen overgestelde gebeuren, dát is nog zieliger. Wij zouden kijken, en doorlopen, ipv op te komen voor eigen volk. Wij zouden eens wat vaker het recht in eigen handen moeten nemen, en dat tuig wat bij ons op straat jonge meisjes lastig valt eens wat respect moeten bijbrengen met een stuk hout. Dát is het enige wat werkt, niet die laffe aanpak van de politie hier in NL.
Inderdaad
Maar het bizarre is..
Waarom gaan die Libanezen dan ook niet demonstreren tegen die slechte Libanezen, dat doen ze dus ook niet!
Net als in Nederland, je ziet ze nooit demonstreren tegen de kwade mensen uit hun eigen volk.
Maar je ziet ze wel als er een Marokkaanse tasjesdief doodgereden word, of met die Mohammed Cartoons..
pi_41194163
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:41 schreef Oksel het volgende:
Ik heb een hoop abbo's gezien, aangezien ik in W.A. en N.T. ben geweest, waar de meesten leven. En ze zijn stuk voor stuk primitief, 100% primaat.
Ben je je ervan bewust dat je een racist bent, of moet het nog even tegen je gezegd worden?
pi_41194255
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:52 schreef ZomerDagDromer het volgende:

[..]

Ben je je ervan bewust dat je een racist bent, of moet het nog even tegen je gezegd worden?
.. dat zijn zoveel mensen, aangezien je het al bent als je zegt dat chinezen zó lekker kunnen koken? Verder ben ik hoog opgeleid, en zijn mijn vrienden dat ook, stuk voor stuk keurige mensen, goede banen, net, beleefd en een aanwinst voor de maatschappij. Toch hebben ze allemaal een hekel aan zwarten..

Ik spreek uit ervaring, ik zeg puur hetgeen wat ik zag.. En verder zal elke Australier mijn verhaal bevestigen.
pi_41194258
Ik sta 100% achter Australie, als je dit nieuwsbericht leest:
http://weeswaakzaam.punt.nl/index.php?r=1&id=258996&tbl_archief=0
Want ze pakken die terroristen wel op!

1% Moslim, maar wel terroristen, maar waarom zie je geen moslims demonstreren tegen die terroristen?
pi_41194299
Overigens heeft iedereen een hekel aan zwarten in het mileu waar ik uit kom. Hoog opgeleide succesvolle blanken.. ligt dat aan al die racistische blanken, of aan al die zwarten die er over de HELE wereld een tering zooi van maken?
pi_41194304
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:56 schreef Oksel het volgende:

[..]

.. dat zijn zoveel mensen, aangezien je het al bent als je zegt dat chinezen zó lekker kunnen koken? Verder ben ik hoog opgeleid, en zijn mijn vrienden dat ook, stuk voor stuk keurige mensen, goede banen, net, beleefd en een aanwinst voor de maatschappij. Toch hebben ze allemaal een hekel aan zwarten..

Ik spreek uit ervaring, ik zeg puur hetgeen wat ik zag.. En verder zal elke Australier mijn verhaal bevestigen.
Het is maar waar je trots op bent. Volgens mij ben je geen aanwinst voor welke maatschappij dan ook als je kortzichtig en haatdragend bent.
pi_41194334
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:56 schreef Oksel het volgende:

[..]

..een aanwinst voor de maatschappij. Toch hebben ze allemaal een hekel aan zwarten..
Contradictio in terminus.

Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_41194469
Kortzichtig en haatdragend..? Haatdragend ben ik absoluut niet, en niemand is dat.. Kortzichtig? Ik trek conclusies door hetgeen wat ik in mijn directe omgeving zie gebeuren.. ik vind júllie juist kortzichtig, doe je ogen eens open, ga eens op reis, ga eens een dagje naar de grote stad, waar > 50% allochtoon woont, of nee, doe eens een nachtje, en ga eens door een wat mindere buurt lopen. Kijken of je dan nog zo positief bent. Jullie hebben volgens mij géén idee wat er speelt buiten je eigen veilige omgeving.
pi_41194562
Alle criminelen het om aangepakt te worden, of het nou moslims, scientology-aanhangers of gelegenheidsatheïsten zijn. Door enkel je zinnen te zetten op één bepaalde groep (in dit geval moslims) stigmatiseer je de gehele groep, wat niet rechtvaardig is. Mensen moeten eens wat verder kijken dan het kleurtje, de afkomst of de religie: sociaal-economische factoren zijn doorslaggevender in het verklaren van criminaliteit en normloosheid.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_41194580
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 14:05 schreef Oksel het volgende:
Kortzichtig en haatdragend..? Haatdragend ben ik absoluut niet, en niemand is dat.. Kortzichtig? Ik trek conclusies door hetgeen wat ik in mijn directe omgeving zie gebeuren.. ik vind júllie juist kortzichtig, doe je ogen eens open, ga eens op reis, ga eens een dagje naar de grote stad, waar > 50% allochtoon woont, of nee, doe eens een nachtje, en ga eens door een wat mindere buurt lopen. Kijken of je dan nog zo positief bent. Jullie hebben volgens mij géén idee wat er speelt buiten je eigen veilige omgeving.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')