Is meer eigenbelang hoor ...als het om chinezen was gegaan hadden ze net zo opgetreden ..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 08:35 schreef Vampier het volgende:
hee isreal heeft die libanezen goed aangepakt... petje af voor onze vrienden de ware voorvechters van de vrijheid!!!
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 08:35 schreef Vampier het volgende:
hee isreal heeft die libanezen goed aangepakt... petje af voor onze vrienden de ware voorvechters van de vrijheid!!!
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 08:46 schreef beertenderrr het volgende:
Australiaiig 1 land die iets tegen die rommel doet wat hun land binnenkomt omdat ze te gastvrij zijn geweest wat blijkbaar dus niet kan, maar er dus ook gewoon wat aan doet om alsnog gastvrij te zijn voor de rest van de wereld
Deze troep moeten wij ook gewoon zelf het land uitzetten, anders zien wij er over 25 jaar net zo uit als de schets van dat laatste filmpje (naja het begint er al aardig op te lijken, dus zal vast niet 25 jaar meer duren) en dat moeten wij ook niet.
Alleen jammer dat ze dan weer 'doorslaan ' en gewoon iedereen pakken die er 'aziatisch ' uitziet (dus ook bv toeristen ?) waardoor het i.m.o toch weer meer op gewoon zinloos geweld lijktquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 08:46 schreef beertenderrr het volgende:
Australiaiig 1 land die iets tegen die rommel doet wat hun land binnenkomt omdat ze te gastvrij zijn geweest wat blijkbaar dus niet kan, maar er dus ook gewoon wat aan doet om alsnog gastvrij te zijn voor de rest van de wereld
Deze troep moeten wij ook gewoon zelf het land uitzetten, anders zien wij er over 25 jaar net zo uit als de schets van dat laatste filmpje (naja het begint er al aardig op te lijken, dus zal vast niet 25 jaar meer duren) en dat moeten wij ook niet.
Meki mag als eerste weg
Gaat dat ook niet op voor de Indianen (in de USA) ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:32 schreef gelly het volgende:
Maar idd, als de Aboriginals een wat strenger immigratiebeleid hadden gevoerd hadden ze al deze ellende niet gehad.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:34 schreef Vampier het volgende:
bom op het midden oosten... meer problemen
Ontbreekt er iets ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:01 schreef postmortum het volgende:
sheila's![]()
THE NEW AUSTRALIAN NATIONAL ANTHEM
Australians all let us rejoice
The weekend now is near
We've worked all bloody week for this
Dear God let's get a beer.
Our desks abound in paperwork
Our hands are stained with ink
In desperate stage, we'll fly the cage
Advance to Friday drinks!!
With joyful strains, destroy our brains
Advance to Friday drinks.
"iets doet"? Jij vindt het normaal zoals die menigte de polititie belaagd?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 08:46 schreef beertenderrr het volgende:
Meki mag als eerste weg
Jij was er bij en weet zeker dat het allemaal moslims waren?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:30 schreef Devlinsect het volgende:
In dit geval moslimtuig![]()
Ik was er niet bij. Uit bronnen heb ik vernomen dat grotendeel moslims waren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:35 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jij was er bij en weet zeker dat het allemaal moslims waren?
Welke bronnen dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:38 schreef Devlinsect het volgende:
Ik was er niet bij. Uit bronnen heb ik vernomen dat grotendeel moslims waren.
Over welke lui heb je het?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:46 schreef zarGon het volgende:
pff... zulke lui moet je gewoon allemaal nekschot geven.
ben je ook van afgelost.
Ik ga hier geen discussie van maken, kneus. Lees de topictitelquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:43 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Welke bronnen dan?
En welk ras/achtergrond/geloof hadden de mensen dan die niet moslim waren?
Wat nou discussie?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:47 schreef Devlinsect het volgende:
Ik ga hier geen discussie van maken, kneus. Lees de topictitel![]()
Fascistquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:30 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Linkse reetriddert![]()
Precies, slim toch! Alles wat in Australie staat is gewoon nieuw dankzij die Engelse crimininelen die hard gingen werken en bouwen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:27 schreef gelly het volgende:
Lol, Australie zit vol met criminele immigranten of nakomelingen ervan.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:30 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Linkse reetriddert![]()
En daarnaast enpassant ook nog eens de originele bewoners, de aborginals, totaal onderdruktenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:24 schreef Koalabier het volgende:
Precies, slim toch! Alles wat in Australie staat is gewoon nieuw dankzij die Engelse crimininelen die hard gingen werken en bouwen.
Dat is altijd gebeurd in de geschiedenis.. Indianen, Aboriginals, Maori's (hoewel die nog een beetje opkomen) ...... Eskimo's, nee daar valt niets te halenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En daarnaast enpassant ook nog eens de originele bewoners, de aborginals, totaal onderdrukten
ow okee. Nu vind ik het ineens helemaal goed dat die Engelsen geprobeerd hebben de aboriginals uit te roeienquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:29 schreef Koalabier het volgende:
Dat is altijd gebeurd in de geschiedenis..
Nederland ontdekte alles, zie New York, wat vroeger nog New Amsterdam was.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:31 schreef calvobbes het volgende:
[..]
ow okee. Nu vind ik het ineens helemaal goed dat die Engelsen geprobeerd hebben de aboriginals uit te roeien
Hier zijn teveel linkse mietjes.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:30 schreef PlarkPlark het volgende:
Die aussies zijn trots op hun land, mooi zo
Jammer genoeg ontbreekt het hier in NL daaraan.
Als trots zijn op je land, gelijk staat aan als een dronken mongool over straat rennen en anders-gekleurden neerrossen, dan ben ik liever zo a-patriottisch als maar kan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:30 schreef PlarkPlark het volgende:
Die aussies zijn trots op hun land, mooi zo
Hier in NL zou het tegen overgestelde gebeuren, dát is nog zieliger. Wij zouden kijken, en doorlopen, ipv op te komen voor eigen volk. Wij zouden eens wat vaker het recht in eigen handen moeten nemen, en dat tuig wat bij ons op straat jonge meisjes lastig valt eens wat respect moeten bijbrengen met een stuk hout. Dát is het enige wat werkt, niet die laffe aanpak van de politie hier in NL.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:39 schreef Nosh het volgende:
[..]
Als trots zijn op je land, gelijk staat aan als een dronken mongool over straat rennen en anders-gekleurden neerrossen, dan ben ik liever zo a-patriottisch als maar kan.
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:43 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hier in NL zou het tegen overgestelde gebeuren, dát is nog zieliger. Wij zouden kijken, en doorlopen, ipv op te komen voor eigen volk. Wij zouden eens wat vaker het recht in eigen handen moeten nemen, en dat tuig wat bij ons op straat jonge meisjes lastig valt eens wat respect moeten bijbrengen met een stuk hout. Dát is het enige wat werkt, niet die laffe aanpak van de politie hier in NL.
Ben je je ervan bewust dat je een racist bent, of moet het nog even tegen je gezegd worden?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:41 schreef Oksel het volgende:
Ik heb een hoop abbo's gezien, aangezien ik in W.A. en N.T. ben geweest, waar de meesten leven. En ze zijn stuk voor stuk primitief, 100% primaat.
.. dat zijn zoveel mensen, aangezien je het al bent als je zegt dat chinezen zó lekker kunnen koken? Verder ben ik hoog opgeleid, en zijn mijn vrienden dat ook, stuk voor stuk keurige mensen, goede banen, net, beleefd en een aanwinst voor de maatschappij. Toch hebben ze allemaal een hekel aan zwarten..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:52 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Ben je je ervan bewust dat je een racist bent, of moet het nog even tegen je gezegd worden?
Het is maar waar je trots op bent. Volgens mij ben je geen aanwinst voor welke maatschappij dan ook als je kortzichtig en haatdragend bent.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:56 schreef Oksel het volgende:
[..]
.. dat zijn zoveel mensen, aangezien je het al bent als je zegt dat chinezen zó lekker kunnen koken? Verder ben ik hoog opgeleid, en zijn mijn vrienden dat ook, stuk voor stuk keurige mensen, goede banen, net, beleefd en een aanwinst voor de maatschappij. Toch hebben ze allemaal een hekel aan zwarten..
Ik spreek uit ervaring, ik zeg puur hetgeen wat ik zag.. En verder zal elke Australier mijn verhaal bevestigen.
Contradictio in terminus.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:56 schreef Oksel het volgende:
[..]
..een aanwinst voor de maatschappij. Toch hebben ze allemaal een hekel aan zwarten..
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:05 schreef Oksel het volgende:
Kortzichtig en haatdragend..? Haatdragend ben ik absoluut niet, en niemand is dat.. Kortzichtig? Ik trek conclusies door hetgeen wat ik in mijn directe omgeving zie gebeuren.. ik vind júllie juist kortzichtig, doe je ogen eens open, ga eens op reis, ga eens een dagje naar de grote stad, waar > 50% allochtoon woont, of nee, doe eens een nachtje, en ga eens door een wat mindere buurt lopen. Kijken of je dan nog zo positief bent. Jullie hebben volgens mij géén idee wat er speelt buiten je eigen veilige omgeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |