abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41188382
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:36 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Rwanda of zo? Dat zijn christenen? Niet dan?
quote:
After Germany's loss in World War I, the protectorate was taken over by Belgium with a League of Nations mandate. Belgian rule in the region was far more direct and harsh than that of the Germans. However, the Belgian colonizers did realize the value of native rule. Backed by Christian churches, the Belgians used the minority Tutsi upper class over lower classes of Tutsis and Hutus. Belgian-forced labor policies and stringent taxes were mainly enforced by the Tutsi upper class, whom the Belgians used as buffers against people's anger, thus further polarising the Hutu and the Tutsi. Many young peasants, in order to escape tax harassment and hunger, migrated to neighboring countries. They moved mainly to Congo but also to Ugandan plantations, looking for work.

Zie wikipedia, de tutsi's waren degenen die later massaal werden afgelacht door de hutu's.
pi_41188388
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:31 schreef Disorder het volgende:

[..]

Graag een uitleg.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 03:43:42 #28
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_41188405
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:37 schreef Theodoric het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wat ik suggereer, maar daarnaast meld ik er wel bij dat niet alle moslims zo zijn. Misschien heb je ook goede argumenten om mijn mening te ontkrachtigen? Zoals voorbeelden van andere gewelddadige of intolerante groepen die op globaal niveau relatief veel ellende veroorzaken?
Op "globaal vlak"? Welke terreurgroepering ontwricht nu werkelijk de "globale economie" dan? Geen enkele, volgens mij...

En ook met de westerse slachtoffers valt het eigenlijk best mee.
---verdwijnt---
pi_41188426
pff... zulke lui moet je gewoon allemaal nekschot geven.
ben je ook van afgelost.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 03:48:31 #30
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_41188449
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:42 schreef Theodoric het volgende:

[..]

[..]

Zie wikipedia, de tutsi's waren degenen die later massaal werden afgelacht door de hutu's.
En de hutu's waren moslims volgens jou zeker...
---verdwijnt---
pi_41188465
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:43 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Op "globaal vlak"? Welke terreurgroepering ontwricht nu werkelijk de "globale economie" dan? Geen enkele, volgens mij...

En ook met de westerse slachtoffers valt het eigenlijk best mee.
11 sept, heeft de globale economie anders aardig beinvloed, maar ik had het over ellende veroorzaken. Paar voorbeelden van moslims en ellende omdat je je nogal onwetend voordoet:

US: wtc en diverse andere aanslagen
EU: aanslagen madrid en london, talloze geweldsincidenten
Azie: Iran, palestina, gezellige boel daar
Afrika: darfur, somalie,
Australie: zie OP

da's toch al aardig wat, wat ik nu even snel opnoem

en natuurlijk is de islam niet altijd de eenzijdige oorzaak in de voorbeelden, maar ze zijn wel altijd (mede) veroorzakers van ellende
pi_41188487
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:48 schreef Clourhide het volgende:

[..]

En de hutu's waren moslims volgens jou zeker...
Dat zeg ik niet, maar het voorbeeld is uitermate slecht, omdat de christenen juist een minderhied waren , die ook nog eens afgeslacht werden, in een conflict gebasseerd op stammenoorlog tussen hutu's/tutsi's
quote:
Rwanda of zo? Dat zijn christenen? Niet dan?

edit: bedtijd
pi_41188506
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:50 schreef Theodoric het volgende:

[..]

11 sept, heeft de globale economie anders aardig beinvloed, maar ik had het over ellende veroorzaken. Paar voorbeelden van moslims en ellende omdat je je nogal onwetend voordoet:

en natuurlijk is de islam niet altijd de eenzijdige oorzaak in de voorbeelden, maar ze zijn wel altijd (mede) veroorzakers van ellende
even over de wtc: niet dat het komt omdat ik moslim ben, maar omdat het amerika betreft, speelt er veel meer in het spel. na 5 jaar zijn we er nog niet uit. na 9/11 is heel er heel wat veranderd.. met name de toon die amerika heeft aangenomen..
azie (midden oosten ) is gewoon zandbak. net kinderen
en in afrika heeft elke religie zo zn dingen.. andere gelovigen, christenen zijn daar ook niet echt anders..

wel jammer dat ze het geloof zo misbruiken en denken dat ze alles goed doen. ondertussen hebben ze haat tegen alles en nog wat en worden ze door iedereen gehaat

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2006 03:56:09 ]
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 03:56:01 #34
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_41188511
quote:

[..]

Kom kom, dit is echt een bullshit antwoord.

Zeg nu eens iets over Rwanda, waar je via Wikipedia toch beweerde een Internet-expert over te zijn.
---verdwijnt---
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 03:59:34 #35
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_41188532
Wat is het doel of nut van dit topic??? Vergeet niet dat 80% van de moslim wereld enz ook gewoon normaal wil leven en werken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_41188541
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:56 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Zeg nu eens iets over Rwanda, waar je via Wikipedia toch beweerde een Internet-expert over te zijn.
Het spijt me dat het wat tijd kost om op jou oneliners goede onderbouwde antwoorden te geven.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 04:02:17 #37
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_41188548
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 04:00 schreef Theodoric het volgende:

[..]

Het spijt me dat het wat tijd kost om op jou oneliners goede onderbouwde antwoorden te geven.
Jij weet gewoon niks over Rwanda, en je geeft het maar beter toe ook.
---verdwijnt---
pi_41188626
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 04:02 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Agch, in al die ontwikkelingslanden is het helaas gewoon ellende..
Zo ook Rwanda, Somalie enz. enz.
Australie is geen ontwikkelingsland maar een van de rijkste landen, en als je daar in een Burka loopt moet je die gewoon af doen of je word met eieren bekogeld (ook niet normaal maarja)
Het liefst willen ze gewoon dat je ook alleen Engels praat en heel goed integreert. Een moslim zal dit niet sneller doen met cultuur en geloof.
Of je word Australier, of je rot op...
pi_41188639
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 04:02 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Groepen Moslims in Australie = ELLENDE!

Je zou mn antwoord eens kunnen lezen.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 04:34:04 #40
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_41188747
quote:

[..]

In Afrika zal vermoedelijk in 2025 het aantal AIDS doden meer dan 100 miljoen zijn. Mede door dat de paus een monopolie heeft op medische zorg in Afrika. En daar het gebruik van condooms verbied. Het meest moorddadige geloof is en blijft nog altijd het christendom. Dat haalt de islam niet meer in.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_41188777
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:59 schreef Megumi het volgende:
Wat is het doel of nut van dit topic??? Vergeet niet dat 80% van de moslim wereld enz ook gewoon normaal wil leven en werken.
ja, bla bla cliche en 99% van alle commerciele ljinvluchten verlopen ook gewoon normaal en zonder incidenten, je klaagt alleen over die ene vlucht die nou net gecancelled is door....laten we zeggen...terroristische dreigingen door de...hmmm.....finnen ?
staat niet voor niets in klaagbaak
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 04:42:49 #42
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_41188783
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:14 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
Er is ook westers tuig..
stel er zijn 1000 westerlingen waarvan 1 a 2 echt tuig is (en zelfs die vallen niet 1 iemand aan met 30 man) Daar tegen over staat 1% = 10 moslims.. en daarvan is ongeveer 4 personen tuig.. tel uit je winst...
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 04:51:53 #43
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_41188825
Lol die aussies zijn stoer
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_41188866
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 04:34 schreef Megumi het volgende:

[..]

In Afrika zal vermoedelijk in 2025 het aantal AIDS doden meer dan 100 miljoen zijn. Mede door dat de paus een monopolie heeft op medische zorg in Afrika. En daar het gebruik van condooms verbied. Het meest moorddadige geloof is en blijft nog altijd het christendom. Dat haalt de islam niet meer in.
pi_41189010
Islam=Satanisme... zelfde princiepes en zelfde denkwijze... alleen ellende haat en wraak.... leuke godsdienst..... ben je psyhco dan is de islam iets voor jou!!
Free people own guns! Slaves do not!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 08:04:41 #46
136181 adnansupernew
www.kadesign.nl & www.phds
pi_41189135
Het gaat echt wreed mis hiero...Nog effe en mensen zijn er klaar voor om moslims in een treintje te stoppen en richting een nieuwe concentratiekamp te sturen. Dit is gewoon abnormaal, wat voor "zieke"reacties je hier allemaal tegenkomt:

- Moslims zijn slecht
- Moslims kunnen zich niet aanpassen
- In Afrika komen de problemen door moslims(WTF)
- IEdereen past zicht aan, behalve de moslims
- Moslims zijn satanisten
- Doe je ogen is open, je ziet toch dat het klote volk is...

Vieze Hitler wannabees die hiero zitten.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 08:05:50 #47
136181 adnansupernew
www.kadesign.nl & www.phds
pi_41189143
laten we anders filmpjes maken met moslims die op ratten lijken?
pi_41189178
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:57 schreef Koalabier het volgende:
Bepaalde groepen Moslims/Libanezen in Australie = GEWOON ELLENDE
Een van de prachtigste landen om te leven, alleen jammer dat die groepen Libanezen het weer verpesten!

Een backpacker die in elkaar geslagen word een groep Libanezen, het is gewoon tuig wat je hier ziet:
http://www.youtube.com/watch?v=SY5Wq6Eg4Cg&mode=related&search=
Als ze worden gepakt, worden ze daar meteen het land uitgeflikkerd!!!

1% is Moslim/Boeddhist in Australie met maar in totaal 20 miljoen inwoners (in zo'n groot land)
En dan nog gezeik.
Want er zitten heel erg veel Aziaten (zoals Japanners) in Australie, maar daar hoor je niets van! Die gedragen zich, werken, studeren & DOEN WAT!
Maar zo te zien zitten die groepjes Libanezen weer niets te doen, en gaan ze iemand even zinloos in elkaar slaan met wel 50 man!
En ik bedoel niet alle Libanezen, er zijn ook wel een paar die werken...............................................

Zo zijn er ook weer rellen in Sydney onstaan, want de Aussies pikken dit niet!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=MtQU8hjmlSE
http://www.youtube.com/watch?v=ZuU-9564S5o
Best grappig, ze pakken het tuig gewoon terug!!! Met heerlijk barbeque en bier erbij

Waarom kunnen die mensen zich toch niet gedragen
Als ik zo de filmpjes bekijk kunnen ze maar het beste een atoombom erop gooien. De autochtone bevolking weet zich ook al niet te gedragen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_41189210
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 08:04 schreef adnansupernew het volgende:
Het gaat echt wreed mis hiero...Nog effe en mensen zijn er klaar voor om moslims in een treintje te stoppen en richting een nieuwe concentratiekamp te sturen. Dit is gewoon abnormaal, wat voor "zieke"reacties je hier allemaal tegenkomt:

- Moslims zijn slecht
- Moslims kunnen zich niet aanpassen
- In Afrika komen de problemen door moslims(WTF)
- IEdereen past zicht aan, behalve de moslims
- Moslims zijn satanisten
- Doe je ogen is open, je ziet toch dat het klote volk is...

Vieze Hitler wannabees die hiero zitten.
fucking lefties hippie

-edit-

ons hitlers noemen!!! Hoe durf je!! Godwin was trots op je geweest

[ Bericht 4% gewijzigd door The_Terminator op 26-08-2006 15:11:36 (Persoonlijke info verwijderd.) ]
Free people own guns! Slaves do not!
pi_41189222
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:56 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Altijd weer frappant, hoe wereldwijde, structurele, actuele problemen worden gemaskeerd met lokale, incidentele of historische gebeurtenissen. Vaak wordt het christendom uit de middeleeuwen ook gebruikt als argument.

Typisch ook, dat mensen, zoals o.a. deze hier, persoonlijk gaan worden of beginnen met schelden.
Kenmerkend. Net als de omschrijving bij diens profiel : el desaparecido

[ Bericht 2% gewijzigd door Heberg op 26-08-2006 09:00:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')