Weet ik niet....quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:50 schreef Bot13 het volgende:
[..]
[offtopic]een Claudia de Breij met een snor in je avatar?[/offtopic]
Bedankt!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:33 schreef gohan16 het volgende:
http://rapidshare.de/files/30936389/Auto-vierkant.exe.html
Hier het programma voor diegenen het niet konden vinden. RS is iets duidelijker. (klik op free, wacht het aftellen af en geef de letters in de box en downloaden maar)
http://www.drawball.com/56s3stc , daar zit GoT te tekenen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:45 schreef -jos- het volgende:
Ik heb nu ook 100%!! Ik ga GoT wel ff helpen als ik weet waar hun zitten
Wie heeft daar Fok! neer gezet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:04 schreef Impry het volgende:
[..]
http://www.drawball.com/56s3stc , daar zit GoT te tekenen.
Ik kan in Firefox gewoon normaal tekenen hoor. Misschien even rebooten
Ben je wel helemaal naar 100 % ingezoomd?quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:22 schreef manny het volgende:
mwa... ik krijg alleen een zwarte circel. Kan niet tekenen, wel inzoomen, maar ik krijg dat "lijnenspelletje" ook niet.
wij zijn fok? ik loop gewoon op beide fora rond hoor. heb deze aktie als eerste gezien, dus heb me hierbij aangesloten. maar ondertussen fix ik bij GoT waar ik zin in heb.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:26 schreef TerroRobbie het volgende:
En nu gewoon kappen met die GOT gedoe. Wij zijn Fok. Bemoeien ons met niemand. Gaan niks verneuken maar ook niks fixen.
verrader!quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:31 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
wij zijn fok? ik loop gewoon op beide fora rond hoor. heb deze aktie als eerste gezien, dus heb me hierbij aangesloten. maar ondertussen fix ik bij GoT waar ik zin in heb.
Hij is wel makkelijk in te koppenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Alsof iedereen die zitten te kutten iets met deze actie/of uberhaupt met fok te maken hebben.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:42 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
bij voorkeur eentje die je niet op internet vindt.
fok is groterquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Got zal ons ongetwijfeld gaan tegenwerken maandag, dus ben bang dat het weinig succesvol gaat worden.
En 't is nog een uitermate suf (om niet te zeggen: infantiel) logo ook. Als ze in plaats daarvan wat handige software/macro's hadden geprogrammeerd, waarmee je een bitmap kon gebruiken om dingen te herstellen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:07 schreef Blame het volgende:
Ik heb vandaag bijna 20% inkt verspilt aan het repareren van het Tweakers-logo en ik heb het vermoeden dat de Fok!kers de enige zijn die dit logo steeds repareren...
Ik verspil hier geen druppel meer aan, het is toch dweilen met de kraan open daar...![]()
Er zijn ook voldoende Tweakers die het proberen te repareren, maar bij de meeste is hun inkt op.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:07 schreef Blame het volgende:
Ik heb vandaag bijna 20% inkt verspilt aan het repareren van het Tweakers-logo en ik heb het vermoeden dat de Fok!kers de enige zijn die dit logo steeds repareren...
Ach, ik vind het ook een debiel logo, maar dat is ook geen reden om het dan maar te verneukenquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:25 schreef gronk het volgende:
[..]
En 't is nog een uitermate suf (om niet te zeggen: infantiel) logo ook. Als ze in plaats daarvan wat handige software/macro's hadden geprogrammeerd, waarmee je een bitmap kon gebruiken om dingen te herstellen...
wat dus ook betekent dat we niets hoeven te vrezen van Tweakers die fok! logo's gaan verstieren. Als ze al niet genoeg inkt hebben om hun eigen logo te onderhouden....quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:47 schreef Impry het volgende:
Er zijn ook voldoende Tweakers die het proberen te repareren, maar bij de meeste is hun inkt op.
Ik ben ook benieuwd hoe we ons logo goed gaan houden, eigenlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:52 schreef gronk het volgende:
[..]
wat dus ook betekent dat we niets hoeven te vrezen van Tweakers die fok! logo's gaan verstieren. Als ze al niet genoeg inkt hebben om hun eigen logo te onderhouden....
Daarnaast, zo groot is dat logo nog geeneens. 't is nog geen 1 veld groot. Als Tweakers dat nog geeneens kan bijhouden, dan zie ik niet hoe ze een 3x5 groot logo willen verstieren...
Ik ookquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoe we ons logo goed gaan houden, eigenlijk.
Vind ik ook, maar ik wil er wel wat geel op smeren. Maar ik bewaar het voor maandag. Maar volgens mij ook gewoon genoeg mensen van buiten af die gewoon in henk zitten te kloten. Mensen die overal op klieden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Ach, ik vind het ook een debiel logo, maar dat is ook geen reden om het dan maar te verneuken
We hebben op dit moment een behoorlijk groot aantal deelnemers, dus ik denk dat we het best even vol kunnen houden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoe we ons logo goed gaan houden, eigenlijk.
hoiquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:57 schreef Impry het volgende:
[..]
We hebben op dit moment een behoorlijk groot aantal deelnemers, dus ik denk dat we het best even vol kunnen houden.
Ik heb er net ook alweer wat geel op gesmeerd, maar ik blijf idd wel sparen voor morgen nog.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:56 schreef Ipho het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ik wil er wel wat geel op smeren. Maar ik bewaar het voor maandag. Maar volgens mij ook gewoon genoeg mensen van buiten af die gewoon in henk zitten te kloten. Mensen die overal op klieden.
met een minuut per dag en het automatisch vierkant tooltje kom je een heel eind.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:56 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik ookDat 'logo goed houden' lijkt me namelijk ontzettend saai werk.
Mja geenstijl.nl zag ik straks ook al staan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:06 schreef Ipho het volgende:
Er staat nu gamer.nl in henk zijn oog
Morgenmiddag op IRC?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:14 schreef Ltd. het volgende:
Hebben we al een overeenkomst bereikt over de locatie?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:35 schreef Spiller het volgende:
Je bent sneu!
Waar zit dat, kan het niet vinden...quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:21 schreef Ipho het volgende:
Zie dat rechter oog nu, grappig hoor jongens.
* Ipho kan er stiekem echt om lachen.
Jepp, zorg dat je tijdig op IRC bent!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:51 schreef Repeat het volgende:
100%, is het nog steeds maandag?
tsja, kan het wel begrijpen, hun logo wordt nonstop beklad met fokteksten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:45 schreef Krydor het volgende:
Rechts onder Tweakers logo staat:
De Fokkers begrijpen dat hun logo nu ook verneukt gaat worden morgen...
Ik doe nog 1 poging om het een beetje te repareren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:06 schreef IedeK. het volgende:
Help ik effe mee met wat herstelwerkzaamheden aan Henk.
Baf! Don't fuck with FOK!
Nou respect....
U vraagt, wij draaienquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:30 schreef IedeK. het volgende:
Heeft iemand van het plaatje wat het moet worden een stilstaand frame?
Uit dit gifje dus:
[afbeelding]
Zodat je met het programma'tje uit de OP makkelijker de kleuren kunt pakken.
Ik neem aan dat iedereen dit programma'tje moet gebruiken voor het inkleuren?
Ze doen hun best maarquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:34 schreef TerroRobbie het volgende:
De tweakers sparen nu om ons morgen te gaan verpesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |