Mja geenstijl.nl zag ik straks ook al staan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:06 schreef Ipho het volgende:
Er staat nu gamer.nl in henk zijn oog
Morgenmiddag op IRC?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:14 schreef Ltd. het volgende:
Hebben we al een overeenkomst bereikt over de locatie?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:35 schreef Spiller het volgende:
Je bent sneu!
Waar zit dat, kan het niet vinden...quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:21 schreef Ipho het volgende:
Zie dat rechter oog nu, grappig hoor jongens.
* Ipho kan er stiekem echt om lachen.
Jepp, zorg dat je tijdig op IRC bent!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:51 schreef Repeat het volgende:
100%, is het nog steeds maandag?
tsja, kan het wel begrijpen, hun logo wordt nonstop beklad met fokteksten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:45 schreef Krydor het volgende:
Rechts onder Tweakers logo staat:
De Fokkers begrijpen dat hun logo nu ook verneukt gaat worden morgen...
Ik doe nog 1 poging om het een beetje te repareren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:06 schreef IedeK. het volgende:
Help ik effe mee met wat herstelwerkzaamheden aan Henk.
Baf! Don't fuck with FOK!
Nou respect....
U vraagt, wij draaienquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:30 schreef IedeK. het volgende:
Heeft iemand van het plaatje wat het moet worden een stilstaand frame?
Uit dit gifje dus:
[afbeelding]
Zodat je met het programma'tje uit de OP makkelijker de kleuren kunt pakken.
Ik neem aan dat iedereen dit programma'tje moet gebruiken voor het inkleuren?
Ze doen hun best maarquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:34 schreef TerroRobbie het volgende:
De tweakers sparen nu om ons morgen te gaan verpesten.
ach, als je kijkt hoever got is gekomen zonder planning...quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:10 schreef Asmodean het volgende:
ik voorspel dat dit niks wordt zolang er niet direct een goede planning wordt gemaakt. Overigens heb ik 100% inkt en ben ik er morgen niet, maar ik kan dinsdag wel een deel fixen natuurlijk...
Mja, die is een paar keer langsgekomen op GoT ook al.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:31 schreef Byte_Me het volgende:
ik heb het net even geprobeerd, en je kunt echt doortekenen als je op 0.1% inkt zit. in het begin verdwijnt wat je getekend hebt, maar als je stug door blijft gaan, kun je een heel vlak inkleuren, zolang je de muisknop niet los laat. dit lijkt me een ideale functie om in die tooltjes in te bouwen. je zit op 0%, wacht tot je op 0.1% zet (paar minuten), zet zo'n tooltje aan en kleurt een heel vlak in. misschien zelfs twee keer achter elkaar omdat de eerste strepen weer verdwijnen. het moet alleen verandert worden dat de muis niet losgelaten wordt. misschien kan je dan ook beter naar beneden zigzeggen: start, naar rechts, naar beneden, naar links, naar beneden, naar rechts, etc.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:39 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Mja, die is een paar keer langsgekomen op GoT ook al.
Maar dat werkt echt niet, geloof me. Als je F5 doet, en opnieuw de plek bezoekt, kom je tot de vervelende conclusie dat alleen jij die 'bug' hebt kunnen zien.
Serieus; ik vond dat doorkleuren op 0% ook heel tof, maar anderen zien dat dus niet, en na een refresh is het echt weg.
Ik weet niet of jij dat doet maar je hebt zeker wel in de gaten dat morgen het FOK! logo er ook aan gaatquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:52 schreef Blame het volgende:
Rechteroog
Goatse of tweakers
[edit]
Wordt al gerepareerd zie ik
[/edit]
Jullie gaan je gang maarquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:06 schreef webserve het volgende:
Ik weet niet of jij dat doet maar je hebt zeker wel in de gaten dat morgen het FOK! logo er ook aan gaat![]()
Begin dan gewoon met het Foklogo te tekenen, dan zie je dat veel mensen al inspringen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:28 schreef jna het volgende:
Dit gaat niks worden, ik zie het al. Op het eind zitten sommige mensen meer Henk te verpesten dan FOK te helpen
Ik ben niet een van hun maar ik fix wel ik vind het namelijk heel laag van FOK! om zo te doen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:07 schreef Blame het volgende:
[..]
Jullie gaan je gang maar![]()
[edit]
En nee, ik was niet degene dat goatse ding gemaakt had. Ik heb vanmiddag een hoop zitten repareren bij jullie...
Nu wacht ik tot dit account weer op 100% is zodat ik er 3 heb op 100% om 1 groot zwart vlak te plaatsen over jullie logo als reactie op jullie manier van dank...
Met al die tooltjes is het een paar drukken op de knop en heb ik er haast geen omkijken naar
Zet mij nu maar bij het GOT-aanval team.![]()
![]()
![]()
[/edit]
Zie OP, 21.00.quote:Op maandag 28 augustus 2006 07:42 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Teken Veer Penseel
Nog een keer: hoe laat vanavond??
Het is zielig als men waarde hecht aan een online tekening die iedereen volgende week al vergeten is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:35 schreef outcast_within het volgende:
Grappig. got fok ruzie is zielig en ik hou me er buiten.
vandalisme accepteren en gewoon doorkleuren
succes
Precies, ik kom naar 10 uur even kijken hoe het er mee staat moet ook werken. En ik weet niet tot hoe lang dat gaat duren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:49 schreef Blame het volgende:
[..]
Het is zielig als men waarde hecht aan een online tekening die iedereen volgende week al vergeten is.
Het is leuk om er even mee te spelen, maar mensen die gaan huilen omdat er een streep door hun tekening gezet wordt moeten toch eens proberen wat vaker naar buiten toe te gaan en even kijken naar het leven van echte mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |