In tegendeel. Veel 'tweakers' stonden gewoon op de lijst om mee te doen aan het Fok! Logo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:43 schreef -jos- het volgende:
Hey mensen van tweakers als jullie je nou eens niet meer laten zien in dit topic weet ik zeker dat jullie geen last van ons hebben!! Waarom denk je dat er mensen gaan kladden... moet je hier maar niet komen zeiken!!!
Ik bedoel gewoon dat je jezelf helemaal niet had moeten associëren met tweakers, maar je blijft er dus wel over doorgaan... jammer danquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:46 schreef Bot13 het volgende:
[..]
In tegendeel. Veel 'tweakers' stonden gewoon op de lijst om mee te doen aan het Fok! Logo.
Nouja. Geen punt. Nu niet meer dus.
Succes met .....de letter F!![]()
*eensquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon dat je jezelf helemaal niet had moeten associëren met tweakers, maar je blijft er dus wel over doorgaan... jammer dan
Ik associeer mij met de dingen waar ik mee bezig ben, omdat daar deels mijn moeite in zit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon dat je jezelf helemaal niet had moeten associëren met tweakers, maar je blijft er dus wel over doorgaan... jammer dan
Wie zegt dat mensen van dit project, deels die van jou verpesten? Iedereen die nu deze topic leest, en er niet wat mee te maken heeft denk nu ook. Laat ik het nu gaan verpesten voor die van Tweakers komt er een leuke discussie. Nou dat lukt aardig, je moet niet mensen veroordelen verder.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:00 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ik associeer mij met de dingen waar ik mee bezig ben, omdat daar deels mijn moeite in zit.
Als ik elke dag, zelfs onder het sparen, minstens 10% uit moet geven aan het wegwerken van onzin en strepen, dan zijn een paar mensen van Fok! gewoon verkeerd bezig.
Ik vind mezelf geen 'tweaker', ik vind mezelf iemand die graag aan een project meedoet met leuke mensen.
En als die mensen dan zo kinderachtig zijn door een ander project onder te kliederen, dan heb ik gewoon geen zin meer om daar aan mee te helpen.
Ik mag hopen dat je je zelf ook wel kan voorstellen dat na 10x een oog overgedaan te hebben je de 'daders' niet wilt helpen met hún project?
Lees dit topic dan nog maar een keer goed, het zijn niet WIJ die jullie logotje lopen te verpesten maar gewoon mensen die niet aan dit project meedoen, maar wel even snel hun 15% inkt daar ergens op willen kliederen. en je hebt inderdaad wel een slapende hond wakker gemaakt want als jij hier niet was aan komen kakken met dat je van tweakers was was er niks gebeurt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:00 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ik associeer mij met de dingen waar ik mee bezig ben, omdat daar deels mijn moeite in zit.
Als ik elke dag, zelfs onder het sparen, minstens 10% uit moet geven aan het wegwerken van onzin en strepen, dan zijn een paar mensen van Fok! gewoon verkeerd bezig.
Ik vind mezelf geen 'tweaker', ik vind mezelf iemand die graag aan een project meedoet met leuke mensen.
En als die mensen dan zo kinderachtig zijn door een ander project onder te kliederen, dan heb ik gewoon geen zin meer om daar aan mee te helpen.
Ik mag hopen dat je je zelf ook wel kan voorstellen dat na 10x een oog overgedaan te hebben je de 'daders' niet wilt helpen met hún project?
Ik ben er vrij zeker van dat de daders gewoon 'lurkers' zijn op Fok, daar kunnen wij dus vrij weinig aan doen lijkt mij? Als jij niet over tweakers begint zien die 'lurkers' ook niet dat jullie bezig zijn en wordt tweakers dus met rust gelaten... hoe meer jij erover zeurt hoe meer Fokkers tweakers lastig vallen, dat is het enigste dat ik wel 100% zeker weet!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:00 schreef Bot13 het volgende:
[..]
het was een grapje, ik was het niet maar zag het netquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:07 schreef TwyLight het volgende:
Jij verpest het nu dus gewoon voor jezelf en voor heel tweakers inplaats van dat wij dat doen.
we dont fucking care about tweakers
Ik had het niet over jou, maar over Bot13quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:16 schreef Tabu het volgende:
het was een grapje, ik was het niet maar zag het net
beginnen met 3, misschien moet het nog dikker, maar dat zien we dan wel. ik zou trouwens de oranje achtergrond ook nog even laten voor wat het is. dat kan latijd nog als het logo af is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:47 schreef TwyLight het volgende:
Trouwens he, die randen. hoe doen we dat? gewoon 1 keer de dikste brush? of bijvoorbeeld 3 keer die dikke brush naast elkaar. dat lijkt me beter..
Dat is ook de bedoeling, zie het .gifje maarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:52 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
beginnen met 3, misschien moet het nog dikker, maar dat zien we dan wel. ik zou trouwens de oranje achtergrond ook nog even laten voor wat het is. dat kan latijd nog als het logo af is.
Als jullie een 3 dubbele gebruiken kan ik dat in de tool toevoegen. Dat je met toets 1 en 2 de plekken selecteerd en dan met een optie: "3 dik" ofzo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:47 schreef TwyLight het volgende:
Trouwens he, die randen. hoe doen we dat? gewoon 1 keer de dikste brush? of bijvoorbeeld 3 keer die dikke brush naast elkaar. dat lijkt me beter..
Als je nog een plekje zoekt mag je hem wel op mijn server uploaden, heb 16G bandbreedte per maand waar ik nog geneens een kwart van gebruikquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:25 schreef C10H14N2 het volgende:
[..]
Als jullie een 3 dubbele gebruiken kan ik dat in de tool toevoegen. Dat je met toets 1 en 2 de plekken selecteerd en dan met een optie: "3 dik" ofzo.
@ downloadverplaatsvrager:
Heb nu geen tijd om die download te verplaatsen. Maar er komt binnenkort een volgende versie met schuine vierkanten voor de K. Waar zou ik hem moeten uploaden voor jou dan?
jaa!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je nog een plekje zoekt mag je hem wel op mijn server uploaden, heb 16G bandbreedte per maand waar ik nog geneens een kwart van gebruik
goed idee trouwens, met die 3 dubbelde rand
misschien zou je hem op rapidshare zettten? of misschien kan iemand het op zn eigen webspace zetten, veel dataverkeer zal het niet genereren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:25 schreef C10H14N2 het volgende:
[..]
Als jullie een 3 dubbele gebruiken kan ik dat in de tool toevoegen. Dat je met toets 1 en 2 de plekken selecteerd en dan met een optie: "3 dik" ofzo.
@ downloadverplaatsvrager:
Heb nu geen tijd om die download te verplaatsen. Maar er komt binnenkort een volgende versie met schuine vierkanten voor de K. Waar zou ik hem moeten uploaden voor jou dan?
Ik doe dan wel niet mee, maar ik heb nog een servertje aan een gig verbinding hangen wat ongelimiteerd gebruikt kan worden, dus mail het tooltje maar en dan pleur ik het daar wel neer...quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:30 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
misschien zou je hem op rapidshare zettten? of misschien kan iemand het op zn eigen webspace zetten, veel dataverkeer zal het niet genereren.
wel superhandig dat je dit tooltje gemaakt hebt, dat gaat ons werk een stuk makkelijker maken, en ik denk ook inkt sparen.
zijn we inmiddels al uit de lettergrootte? ik denk dat 3*1.5 voor een letter meer dan genoeg is, ter vergelijking, VIP is ongeveer 2 hoog.
gewoon af en toe een streepje zetten. gewoon zo min mogelijk verbruiken, maar wel iets doen. 0,1% per uurof zo. Al moet ik erbij zeggen dat ik zelf niet echt heb gemerkt dat je dan sneller inkt terug krijgt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:56 schreef Ipho het volgende:
Zoveel inkt heb ik niet, moet ik nog gewoon vandaag een beetje kleine dingen maken krijg ik dan meer als 7,5%?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:28 schreef Burbo het volgende:
Wie help ik nu bij inkleuren van FOK op het GOT-logo?
Op een PC zitten is meestal niet echt handig neequote:Op zondag 27 augustus 2006 12:01 schreef Skazminko het volgende:
Whehe, leuk, jammer dat ik dan niet op de pc kan zitten.
Een tvp.![]()
Oke, jammer dat het zo moet....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:57 schreef Bot13 het volgende:
Jongens, ik vind dit echt niet normaal. Alles wordt helemaal kapot gemaakt door mensen die er ook Fok! bij zetten.
Ik kap ermee, geen RePsEpct voor het GoT logo ga ik natuurlijk niet belonen door een beetje hier aan mee te helpen.![]()
![]()
Moet zeggen dat die zonnebril van daarnet henk wel goed stond, stiekem.quote:
Weet ik niet....quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:50 schreef Bot13 het volgende:
[..]
[offtopic]een Claudia de Breij met een snor in je avatar?[/offtopic]
Bedankt!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:33 schreef gohan16 het volgende:
http://rapidshare.de/files/30936389/Auto-vierkant.exe.html
Hier het programma voor diegenen het niet konden vinden. RS is iets duidelijker. (klik op free, wacht het aftellen af en geef de letters in de box en downloaden maar)
http://www.drawball.com/56s3stc , daar zit GoT te tekenen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:45 schreef -jos- het volgende:
Ik heb nu ook 100%!! Ik ga GoT wel ff helpen als ik weet waar hun zitten
Wie heeft daar Fok! neer gezet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:04 schreef Impry het volgende:
[..]
http://www.drawball.com/56s3stc , daar zit GoT te tekenen.
Ik kan in Firefox gewoon normaal tekenen hoor. Misschien even rebooten
Ben je wel helemaal naar 100 % ingezoomd?quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:22 schreef manny het volgende:
mwa... ik krijg alleen een zwarte circel. Kan niet tekenen, wel inzoomen, maar ik krijg dat "lijnenspelletje" ook niet.
wij zijn fok? ik loop gewoon op beide fora rond hoor. heb deze aktie als eerste gezien, dus heb me hierbij aangesloten. maar ondertussen fix ik bij GoT waar ik zin in heb.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:26 schreef TerroRobbie het volgende:
En nu gewoon kappen met die GOT gedoe. Wij zijn Fok. Bemoeien ons met niemand. Gaan niks verneuken maar ook niks fixen.
verrader!quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:31 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
wij zijn fok? ik loop gewoon op beide fora rond hoor. heb deze aktie als eerste gezien, dus heb me hierbij aangesloten. maar ondertussen fix ik bij GoT waar ik zin in heb.
Hij is wel makkelijk in te koppenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Alsof iedereen die zitten te kutten iets met deze actie/of uberhaupt met fok te maken hebben.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:42 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
bij voorkeur eentje die je niet op internet vindt.
fok is groterquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Got zal ons ongetwijfeld gaan tegenwerken maandag, dus ben bang dat het weinig succesvol gaat worden.
En 't is nog een uitermate suf (om niet te zeggen: infantiel) logo ook. Als ze in plaats daarvan wat handige software/macro's hadden geprogrammeerd, waarmee je een bitmap kon gebruiken om dingen te herstellen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:07 schreef Blame het volgende:
Ik heb vandaag bijna 20% inkt verspilt aan het repareren van het Tweakers-logo en ik heb het vermoeden dat de Fok!kers de enige zijn die dit logo steeds repareren...
Ik verspil hier geen druppel meer aan, het is toch dweilen met de kraan open daar...![]()
Er zijn ook voldoende Tweakers die het proberen te repareren, maar bij de meeste is hun inkt op.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:07 schreef Blame het volgende:
Ik heb vandaag bijna 20% inkt verspilt aan het repareren van het Tweakers-logo en ik heb het vermoeden dat de Fok!kers de enige zijn die dit logo steeds repareren...
Ach, ik vind het ook een debiel logo, maar dat is ook geen reden om het dan maar te verneukenquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:25 schreef gronk het volgende:
[..]
En 't is nog een uitermate suf (om niet te zeggen: infantiel) logo ook. Als ze in plaats daarvan wat handige software/macro's hadden geprogrammeerd, waarmee je een bitmap kon gebruiken om dingen te herstellen...
wat dus ook betekent dat we niets hoeven te vrezen van Tweakers die fok! logo's gaan verstieren. Als ze al niet genoeg inkt hebben om hun eigen logo te onderhouden....quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:47 schreef Impry het volgende:
Er zijn ook voldoende Tweakers die het proberen te repareren, maar bij de meeste is hun inkt op.
Ik ben ook benieuwd hoe we ons logo goed gaan houden, eigenlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:52 schreef gronk het volgende:
[..]
wat dus ook betekent dat we niets hoeven te vrezen van Tweakers die fok! logo's gaan verstieren. Als ze al niet genoeg inkt hebben om hun eigen logo te onderhouden....
Daarnaast, zo groot is dat logo nog geeneens. 't is nog geen 1 veld groot. Als Tweakers dat nog geeneens kan bijhouden, dan zie ik niet hoe ze een 3x5 groot logo willen verstieren...
Ik ookquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoe we ons logo goed gaan houden, eigenlijk.
Vind ik ook, maar ik wil er wel wat geel op smeren. Maar ik bewaar het voor maandag. Maar volgens mij ook gewoon genoeg mensen van buiten af die gewoon in henk zitten te kloten. Mensen die overal op klieden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Ach, ik vind het ook een debiel logo, maar dat is ook geen reden om het dan maar te verneuken
We hebben op dit moment een behoorlijk groot aantal deelnemers, dus ik denk dat we het best even vol kunnen houden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoe we ons logo goed gaan houden, eigenlijk.
hoiquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:57 schreef Impry het volgende:
[..]
We hebben op dit moment een behoorlijk groot aantal deelnemers, dus ik denk dat we het best even vol kunnen houden.
Ik heb er net ook alweer wat geel op gesmeerd, maar ik blijf idd wel sparen voor morgen nog.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:56 schreef Ipho het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ik wil er wel wat geel op smeren. Maar ik bewaar het voor maandag. Maar volgens mij ook gewoon genoeg mensen van buiten af die gewoon in henk zitten te kloten. Mensen die overal op klieden.
met een minuut per dag en het automatisch vierkant tooltje kom je een heel eind.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:56 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik ookDat 'logo goed houden' lijkt me namelijk ontzettend saai werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |