abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41337412
Wilders weet het mooi te brengen, hij zegt precies wat de gemiddelde Nederlander wil horen.
Nee, ik heb maar weinig vertrouwen in de Nederlandse politiek
De enige die ik nog enigzins te vertrouw is Jan Marijnissen. ( Alhoewel ook hij twijfelachtige standpunten heeft.)
But death replied: I choose him. So he went, and there was silence in the summer night.
S.Sassoon 1886 - 1967
Zwolle, mijn stad!
pi_41347987
mensen die op Geert Wilders stemmen gaan terug naar 1933 toen iedereen het ideeen van zijn bondgenoot goed vond en iedereen wou op hem stemmen . we weten hoe dat afgelopen is

mensen die op Geert Wilders stemmen zullen de opmars van skinheads en nazi´s steunen . dat hebben we gezien in Antwerpen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 00:24:01 #203
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41348080
Even een paar dingen ontkrachten voor de TS....

1) Het aantal nieuwe moslim immigranten uit Marokko en/of Turkije is vrij laag intussen. Zo'n 4000 uit elk land op een totaal van ruim 90.000 immigranten. De meeste nieuwe immigranten komen uit EU landen en Oost Europa. Het grootste deel van de immigranten zijn westers.

2) De meeste criminaliteit wordt uitgevoerd door probleem jongeren die in Nederland zijn geboren uit 1e generatie allochtonen en tussen wal en schip vallen, tussen de allochtoonse cultuur en de Nederlandse cultuur. Daar ligt de probleemaanpak, niet bij het dichtgooien van de grens.

3) Er zaten in 2005 zo'n 1200 Marokkanen en 800 Turken in de Nederlandse gevangenissen. Nederlands paspoort afnemen bij dubbele nationaliteit is leuk, maar waarschijnlijk heeft het niet het effect wat jij voor ogen hebt. De veel grotere criminele groepen zijn Antilianen en Surinamers, die met tweemaal zoveel gevangenen de Nederlandse gevangenissen bevolken, en die.... die zijn 100% Nederlander en altijd al geweest.

Wat jij nodig hebt is een partij die de wijken ingaat, een dialoog aangaat met de jongeren aldaar, en intern de problemen met criminaliteit probeert op te lossen. Wellicht met meer buurtagenten, en het openen van nieuwe buurtcentra waar straatjongeren terecht kunnen.

"Uitzetten" en "Grenzen dicht" lost eigenlijk niet zoveel problemen op, we HEBBEN namelijk de problemen al in huis.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 31 augustus 2006 @ 00:59:50 #204
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_41349194
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:21 schreef sp3c het volgende:
op zich ... zou ik ook op wilders stemmen
totdat hij begint over het aanpassen van artikel 1 van de grondwet en dan haak ik af

hij wil dat daarin wordt opgenomen dat de christelijke en joodse tradities dominant moeten zijn ofzo en dat Nederland daarop gebouwd is ofzo.
voor zo ver ik weet draaide het bij de creatie van Nederland toch vooral om de vrijheid van godsdienst!

en de extra belasting natuurlijk, ons bent zunig mag er wmb best bij
Redelijk mee eens ... behalve dat het afpakken van dubbele nationaliteiten mij nou ook niet helemaal perfect in de oren klinkt. Als die veelplegers met dubbele nationaliteit nou kiezen voor alleen het Nederlandse paspoort, kun je ze niet meer uitzetten
  donderdag 31 augustus 2006 @ 01:00:10 #205
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_41349209
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 00:21 schreef Meki het volgende:
Meki
  donderdag 31 augustus 2006 @ 01:03:10 #206
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_41349295
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:41 schreef Sassoon het volgende:
Wilders weet het mooi te brengen, hij zegt precies wat de gemiddelde Nederlander wil horen.
Nee, ik heb maar weinig vertrouwen in de Nederlandse politiek
De enige die ik nog enigzins te vertrouw is Jan Marijnissen. ( Alhoewel ook hij twijfelachtige standpunten heeft.)
Ik geloof dat er erg veel mensen zijn die Jan Marijnissen een leuke en symphatieke man vinden ... die ze vertrouwen(1 er van is mijn moeder ). Helaas voor Jan is het vaak zo dat mensen dan het partijprogramma gaan lezen en anders beslissen te stemmen. Leuk voorbeeld is hoe bij mijn moeder altijd een centrum-rechtse/rechtse partij uit de stemwijzer komt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')