toevallig zat jij binnen in dat cafe?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:13 schreef newsman het volgende:
Nee er is hier voor de zoveelste keer een cafe overvallen, ik ben er zat van.
Nee, ik zat niet binnen, maar tis een kut wijk waar ik leef, ze zijn er nu mee bezig, ik ben me vertrouwen kwijt, alles gaat om money, als je wat wilt spaar er is een keer voor, oke ik ben een oude lul, maar iedere keer mensen van een andere afkomst met een middelvinger omhoog, word je ook niet beter van.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
toevallig zat jij binnen in dat cafe?
wilders is niks mis mee een paar stemmen voor hem moet zeker kunnen
daar word je als geboren nederlander ook droevig van..ik begrijp jequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:19 schreef newsman het volgende:
[..]
Nee, ik zat niet binnen, maar tis een kut wijk waar ik leef, ze zijn er nu mee bezig, ik ben me vertrouwen kwijt, alles gaat om money, als je wat wilt spaar er is een keer voor, oke ik ben een oude lul, maar iedere keer mensen van een andere afkomst met een middelvinger omhoog, word je ook niet beter van.![]()
Me Opa zat in het verzet, sorry, ik vind dat Nederland met de voormalige PVDA bestuurders, dingen totaal verkeerd hebben ingeschat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
daar word je als geboren nederlander ook droevig van..ik begrijp je
Er is dan ook niets zo gevaarlijk als goede bedoelingen. Ik ben bang dat ook Wilders daar weinig aan kan veranderen. We moeten juist áf van politici en het idee dat een overheid problemen voor ons en anderen kan oplossen. Tip: Stem niét.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:25 schreef newsman het volgende:
Me Opa zat in het verzet, sorry, ik vind dat Nederland met de voormalige PVDA bestuurders, dingen totaal verkeerd hebben ingeschat.![]()
Dit vind ik zo oerdom, ik stem wel en waarschijnlijk stem ik toch Sp, PVDA moet gewoon is een keer weg. Beste mensen stem altijd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:30 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Er is dan ook niets zo gevaarlijk als goede bedoelingen. Ik ben bang dat ook Wilders daar weinig aan kan veranderen. We moeten juist áf van politici en het idee dat een overheid problemen voor ons en anderen kan oplossen. Tip: Stem niét.
niet stemmen dan krijg je een kabinet als ditquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:30 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Er is dan ook niets zo gevaarlijk als goede bedoelingen. Ik ben bang dat ook Wilders daar weinig aan kan veranderen. We moeten juist áf van politici en het idee dat een overheid problemen voor ons en anderen kan oplossen. Tip: Stem niét.
stem dan sp hehequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:35 schreef the_fucker het volgende:
TS: ik begrijp je volkomen. Ik woon zelf in een Rotterdamse achterstandswijk en sinds de PvdA hier weer aan het roer staar gaat het weer hard achteruit.
Ik zelf weet nog niet wat ik ga stemmen. Als het zo loopt als nu overweeg ik een strategische stem op het CDA om Wouter Bos buiten het kabiunet te houden.
Waarom is dat relevant?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:37 schreef Kluupkluup het volgende:
Het gaat mij meer om een algeheel goed partijprogramma.. Wilders is imo te veel bezig met een aantal issues en laat het verder erbij hangen.
quote:Collega-politici verwijten mij dat de voorstellen die ik
op dit punt heb gelanceerd, ‘niet kunnen’: wetten en verdragen zouden de uitvoering
van mijn voorstellen in de weg staan. Die houding maakt mij boos. Men heeft het
eerst allemaal laten gebeuren en fout laten lopen, maar heft nu de handen in de lucht
en roept: ‘Sorry, maar we kunnen er niets meer aan doen’.
Nodig is een stevige politieke wil die definitief afrekent met een bestuurscultuur van
het zich verschuilen achter een zelf opgeroepen onmacht om dingen te veranderen.
Net alsof er ook maar 1 van die 5 dingen te realiseren isquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:42 schreef Napalm het volgende:
[..]
Waarom is dat relevant?
Een kleine partij zal toch nooit een groot programma door kunnen voeren. Zelf bij de VVD sneuvelt het meeste in de onderhandelingen. Daardoor kan/ daarom moet je je prima op enkele speerpunten richten.
Beter 5 dingen goed dan 20 dingen half.
precies jij snapt hetquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:31 schreef newsman het volgende:
Het liefst Meneer Geert Wilders ga ik verder dan u, mensen met een Nederlands paspoort( dubbele Nationaliteit), die criminele acties uit halen, terug sturen naar hun eigen land.
In andere woorden, hun Nederlandersschap afpakken.
net was je nog SP-er..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:43 schreef newsman het volgende:
Ik ben ex Cda, ik een afgekeurde soldaat en ineens kreeg ik meer salaris van het leger, leek me meer om te paaien en daar hou ik dus niet van, maar wat ik wel kan zeggen dat het beter gaat met Nederland, ik zou alleen graag een beter gedrag van mensen willen zien, groet elkaar zeg hallo, tis altijd beter als een middelvinger voor je neus.
ALs je zo denkt meot je pvda of vvd stemmen en gaan ijveren voor invoering van een 2 partijenstelsel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Net alsof er ook maar 1 van die 5 dingen te realiseren is![]()
Dat is meten met 2 maten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:31 schreef newsman het volgende:
Het liefst Meneer Geert Wilders ga ik verder dan u, mensen met een Nederlands paspoort( dubbele Nationaliteit), die criminele acties uit halen, terug sturen naar hun eigen land.
Nee Cda, had goede punten, maar ik vind Balkenede een klap in het gezicht, ben erop uitgekeken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:45 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
net was je nog SP-er..
Je drijft met de publieke opinie mee heb ik het idee.. Zo iemand die zich laat leiden door de media..
Dat kan niet. De tweede kamer bestaat uit personen die alle op persoonlijke titel gekozen zijn - daar heeft hun partij als het er op aankomt niets over te zeggen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:47 schreef sooty het volgende:
Ik wil stemmen op een partij die afsplitsers onmogelijk maakt.
En dat is onzin. En van een pet op je kop wordt je ook niet kaal.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:51 schreef newsman het volgende:
Trouwens van een hoofdoek, word je op den duur kaal, hoop dat vrouwen het weten.
Zeg je zelf ook wel eens hallo op straat, of ben je bang voor een middelvinger?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:43 schreef newsman het volgende:
Ik ben ex Cda, ik een afgekeurde soldaat en ineens kreeg ik meer salaris van het leger, leek me meer om te paaien en daar hou ik dus niet van, maar wat ik wel kan zeggen dat het beter gaat met Nederland, ik zou alleen graag een beter gedrag van mensen willen zien, groet elkaar zeg hallo, tis altijd beter als een middelvinger voor je neus.
Heb jaren naast nonnen gewoond, de meeste hadden pruiken op.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En dat is onzin. En van een pet op je kop wordt je ook niet kaal.
Het kan wel als de kamer met zijn allen beslist dat afsplitsen niet meer kan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:51 schreef dvr het volgende:
[..]
Dat kan niet. De tweede kamer bestaat uit personen die alle op persoonlijke titel gekozen zijn - daar heeft hun partij als het er op aankomt niets over te zeggen.
Leuk voor ze. Maar van hoofdbedekking wordt je echt niet kaal. Broodje aap enzoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:54 schreef newsman het volgende:
[..]
Heb jaren naast nonnen gewoond, de meeste hadden pruiken op.
Daarbij wil ik zeggen, ben jij geboren met een hoofddoek op je kop.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:54 schreef newsman het volgende:
[..]
Heb jaren naast nonnen gewoond, de meeste hadden pruiken op.
Dan gaan ze onafgesplitst hun eigen gangquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:54 schreef sooty het volgende:
[..]
Het kan wel als de kamer met zijn allen beslist dat afsplitsen niet meer kan.
Ik zou zeggen hou het dertig jaar vol, je ziet het wel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Leuk voor ze. Maar van hoofdbedekking wordt je echt niet kaal. Broodje aap enzo![]()
http://www.kapsels.net/haarvragen/haarverlies.htmquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:57 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik zou zeggen hou het dertig jaar vol, je ziet het wel.![]()
Zullen we weer even on topic gaan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
http://www.kapsels.net/haarvragen/haarverlies.htm
Yildiz, mooie turkse naam, uhhhhhhhhh Noord Afrikanen, maakte geen uitzondering in de straat, en staken de turkse bewoner een vork in zijn nek, tis maar een kleine quotequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:02 schreef Yildiz het volgende:
Het is de schuld van verdragen, den Haag, andere mensen, etc. etc.
Altijd de schuld van de ander. En dat zegt natuurlijk iedereen.
Ik wordt een beetje moe van die luie instelling.
Het is net zoiets als 'de jeugd van tegenwoordig heeft geen respect meer voor de ouderen' wat ook al 500 jaar gezegd wordt.
Iedereen zit maar op z'n luie reet te consumeren wat aangereikt wordt, of men wil of niet, de staat zal het wel weten..., in plaats van op te staan, en een keuze te maken, zoals een echte liberaal betaamt.
Grote onzin.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:02 schreef Yildiz het volgende:
Het is de schuld van verdragen, den Haag, andere mensen, etc. etc.
Altijd de schuld van de ander. En dat zegt natuurlijk iedereen.
Ik wordt een beetje moe van die luie instelling.
Het is net zoiets als 'de jeugd van tegenwoordig heeft geen respect meer voor de ouderen' wat ook al 500 jaar gezegd wordt.
Iedereen zit maar op z'n luie reet te consumeren wat aangereikt wordt, of men wil of niet, de staat zal het wel weten..., in plaats van op te staan, en een keuze te maken, zoals een echte liberaal betaamt.
Ja, en de Israëlische straaljagerpiloot gooide een bom op een vrachtwagen waarvan men vermoedde dat er Katoesja's in zaten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:06 schreef newsman het volgende:
[..]
Yildiz, mooie turkse naam, uhhhhhhhhh Noord Afrikanen, maakte geen uitzondering in de straat, en staken de turkse bewoner een vork in zijn nek, tis maar een kleine quote![]()
Ik heb hem eens in een prog gezien op tv en vond het een hele aardige vent! Met een heldere kijk op dingen, dus heb jij nu vooroordelen of?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:47 schreef sooty het volgende:
Ik wil stemmen op een partij die afsplitsers onmogelijk maakt. Van links (SP - Ali Lasrak/Lamzak) tot rechts (oa. Wilders) schijnt dat niet mogelijk te zijn. Hierover wordt al decennia gedebatteerd. Lasrak/Lamzak en Wilders zitten hun zakken te vullen met kiezersbedrog.
Naast bovengenoemde uitvreters hebben we ook nog ene Gonny van Oudenallen (mokum mobiel) en Philomena van Bijlhout (LPF, zes hele uren staatssecretaris) die de beker van staatsgesubsidiëerde werkloosheid tot de bodem leegdrinken.
Het kan, het mag. Anno 2006 in NL. Prosit.
Het punt is, dat men vroeger zelf in de straat was. Echter, nu is men veilig achter de TV gekropen om via die TV te kijken wat er in de eigen straat gebeurt. Want oeh het is eng buiten. Dat een andere cultuur wél buiten is, iets wat Nederlanders nog maar enkele jaren geleden ook deden, schijnt dan ineens niet te kunnen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:07 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Grote onzin.
De Topicstarter constateert net als velen dat de "multiculturele samenleving" uit de hand begint te lopen. Islamieten die schijt hebben aan alles en iedereen domineren er het straatbeeld en de criminaliteit tiert er welig. Heel herkenbaar, want ik woon zelf ook in zo'n wijk.
Om paal en poerk te stellen aan dit soort praktijken zijn er diverse politieke groeperingen (waaronder Wilders) die met een plan van aanpak op de proppen komen. Het stop zetten van de migratie van niet-westerse allochtonen is een goed begin.
Jij gaat ff mega offtopic man, ff back to realitie, wil niks te maken hebben op dit moment met Israëlquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, en de Israëlische straaljagerpiloot gooide een bom op een vrachtwagen waarvan men vermoedde dat er Katoesja's in zaten.
Je punt is? Niets. Noppes. Geen inhoud. Dan doe ik dat dus evenmin.
vinnik een goed punt wat je aanhaalt!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:12 schreef newsman het volgende:
[..]
Jij gaat ff mega offtopic man, ff back to realitie, wil niks te maken hebben op dit moment met Israël
Niet zondermeer. Dat vereist een grondwetswijziging, en die vereist nieuwe verkiezingen, waarbij een nieuwe kamer ontstaat, en díe kan dan beslissen of ze het wetsvoorstel van de vorige kamer zullen aannemen. Het zou er overigens nooit doorkomen, want de greep van de partijen op hun fractieleden is al waanzinnig groot.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:54 schreef sooty het volgende:
Het kan wel als de kamer met zijn allen beslist dat afsplitsen niet meer kan.
Bagger.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
vinnik een goed punt wat je aanhaalt!
Een wat?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:08 schreef koekjesmonstertje het volgende:
elke stem is een
Jazeker ! Ik stem op een partij; Niet op deformaties van willekeurige afvalligen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan gaan ze onafgesplitst hun eigen gang![]()
Of moeten we ook gaan verplichten dat ze met de rest van hun partij meestemmen?![]()
Nee Yildiz,quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:11 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het punt is, dat men vroeger zelf in de straat was. Echter, nu is men veilig achter de TV gekropen om via die TV te kijken wat er in de eigen straat gebeurt. Want oeh het is eng buiten. Dat een andere cultuur wél buiten is, iets wat Nederlanders nog maar enkele jaren geleden ook deden, schijnt dan ineens niet te kunnen.
Ik vind het jammer dat jij Nederlanders voor luie xenofoben uitmaakt. Maar het is je vergeven: als onderdane van de "pappa Cohen's" van deze wereld weet je waarschijnlijk niet beter.quote:Heerlijk lui. Maar ga dan niet de schuld ergens anders leggen, dat is zo zwak.
Verder een vreemd topic, ik laat het maar lekker op z'n beloop.
Elk land is toch verplicht om elk jaar een bepaald aantal vluchtelingen op te vangen thnks to de UN?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:19 schreef GewoneMan het volgende:
er moet absoluut veeeeeeeel gebeuren op emigratie beleid en gelukkig begint het volk dat te zien, nu de politiek nog. wilders is een stap in de goede richting![]()
Ik begrijp nog steeds niet wat er dan dient te gebeuren met Criminele Autochtonen (CA's).quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:31 schreef newsman het volgende:
Ik zie een PVDA.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:17 schreef sooty het volgende:
[..]
Jazeker ! Ik stem op een partij; Niet op deformaties van willekeurige afvalligen.
Wilders is tenminste duidelijk en correct in zijn standpunten !quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:10 schreef newsman het volgende:
Het gaat mij om de emigratie stop, het liefst 10 jaar.
Dierenbeulen horen idd in een cel.
Ik was een links Sp figuur, maar nu ben ik ineens rechts, idd er mag wel is wat respect terugkomen in de maatschappij.
Waarom geloofde ik in het idiaal, dat iedereen goed was, ik geloof er niet meer in.
Ik weet niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:17 schreef bolivian het volgende:
[..]
Een wat?
Tragische poging om de uitvoerende macht in dit land tot de orde te roepen?
Verpeste woensdagmiddag omdat er een dubbelaflevering Oprah te zien was?
Lachertje omdat je met een chagrijnig hoofd door de Hollandsche regen ploetert omdat 'het nu eenmaal moet als je mee wilt kunnen praten'?
Wát?
Iddquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:24 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Alles wat je geschreven hebt bevestigt mijn vooroordelen over Geert Wilders-stemmers.
meen je niet? en al zou dat zo zijn kunnen we nog altijd bepalen WIE en HOE LANGquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Elk land is toch verplicht om elk jaar een bepaald aantal vluchtelingen op te vangen thnks to de UN?
Daarvoor is het onderwerp té precair.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:21 schreef the_fucker het volgende:
Is dit trouwens een poging tot humor?
Ja man!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:27 schreef Sander170 het volgende:
Of PVDA en VVD, lijkt me ook wel een goede keus !
Nee, criminele autochtonen pakken we hier wel aan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:21 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet wat er dan dient te gebeuren met Criminele Autochtonen (CA's).
Die hebben immers maar één paspoort.
Moet je die dan ook afnemen?
Nee dat is een goede oplossing zeg.quote:
Zal ze goed doenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:32 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ja man!
Nóg vier jaar paars, dát zal ze leren!
Hij bedoelde waarschijnlijk dat iedere stem telt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:30 schreef bolivian het volgende:
[..]
Daarvoor is het onderwerp té precair.
En derhalve is een dooddoener als "elke stem is er één" (gesteld dat koekjesmonstertje dat bedoelde) een wel erg makkelijke manier om zoiets waardevols als het stemrecht af te serveren.
Met Netelenkut die zoveel geld over de balk smeetquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:32 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ja man!
Nóg vier jaar paars, dát zal ze leren!
Maar omgekeerd, bijvoorbeeld veroordeelde drugssmokkelaars in Thailand , zorgt doorgaans voor een volksopstand! Diplomatieke rellen!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:34 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Nee, criminele autochtonern pakken we hier wel aan.
Zware crimninele Marokkanen met een dubbel paspoort kunnen wat mij betreft hun straf (en de rest van hun leven) in het land van oorsprong gaan uitzitten.
Zolang er maar goed over nagedacht wordt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:36 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Hij bedoelde waarschijnlijk dat iedere stem telt.
Maar dat is discriminatie, boehoe,quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:39 schreef bolivian het volgende:
[..]
Zolang er maar goed over nagedacht wordt.
Persoonlijk zou ik het principe 'stemrecht' willen opwaarderen met een examen dat afgelegd dient te wordfen om te bepalen of het individu überhaupt wel in staat is om rationeel te stemmen!
Veroordeelde drugssmokkelaars moeten eveneens op de blaren zitten door hun straf in Thailand uit te zitten. Desalniettemin snap ik de link met het uitzetten van criminele Marokkanen niet helemaal?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:37 schreef bolivian het volgende:
[..]
Maar omgekeerd, bijvoorbeeld veroordeelde drugssmokkelaars in Thailand , zorgt doorgaans voor een volksopstand! Diplomatieke rellen!
Hoe leg je dat uit?
Is dat niet een klein beetje met twee maten meten?
Ja ja die ken ik nog, maar dat was toen en niet nuquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:40 schreef newsman het volgende:
[..]
Vraag het aam Joop den Uyl, kem je die nog ?![]()
En laat het kabinet dat de periode 2010-2014 voor de rekening neemt maar zweten en impopulair worden door bezuinigingen om de tekorten van paars vier op te lossen!quote:
Heey bedankt vriendquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:41 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Ook de zwakbegaafde PvdA-aanhang meld zich...
Hey Sander, ken je nog meer van dat PVDA volk, die de zwakken instand houden ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:41 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja ja die ken ik nog, maar dat was toen en niet nu![]()
Ik niet met jou. Die klinieken kosten handen vol met geld....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:43 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Heey bedankt vriend![]()
Ik ben blij met jou![]()
Goh je meent het, anders net zo goed hoor !quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:44 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Ik niet met jou. Die klinieken kosten handen vol met geld....
Vertel jij het me maarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:44 schreef newsman het volgende:
[..]
Hey Sander, ken je nog meer van dat PVDA volk, die de zwakken instand houden ?![]()
Veroordeelde smokkelaars worden in Thailand snoeihard opgehangen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:40 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Veroordeelde drugssmokkelaars moeten eveneens op de blaren zitten door hun straf in Thailand uit te zitten. Desalniettemin snap ik de link met het uitzetten van criminele Marokkanen niet helemaal?
Dankjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:47 schreef newsman het volgende:
Nee ?, hoezo welke partij heeft alle allocthonen binnen gehaald, wie de PVDA, nee nou ff gezins heringing, ja een een dikke PVDA stempel op je reet.
Onzin,quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:47 schreef bolivian het volgende:
[..]
Veroordeelde smokkelaars worden in Thailand snoeihard opgehangen.
Totdat Ben Bot zich ermee gaat bemoeien en ze terughaalt om de straf hier uit te zitten. En dat betekent drie maanden community service en een welgemeend "niet-meer-doen".
Ze behouden echter wel hun nationaliteit.
Als je criminele allochtonen terugstuurt naar Turkije of Marokko (whehe, vooroordelen), kun je soortgelijke kwesties verwachten. En dat alles zonder dat het paspoort ingenomen wordt.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:49 schreef newsman het volgende:
We moeten aardig zijn tegen allochtonen, als ze een middelvinger opsteken moeten we ze groeten, flikker op aub.
Ik zie het verschil niet helemaal.quote:We moeten aardig zijn tegen autochtonen, als ze een middelvinger opsteken moeten we ze groeten, flikker op aub.
Geld andersom voor hun kant dan net zo goed is dus 50 - 50 en zegt nog niksquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:49 schreef newsman het volgende:
We moeten aardig zijn tegen allochtonen, als ze een middelvinger opsteken moeten we ze groeten, flikker op aub.
Dat is dus wat ik je probeer duidelijk te maken met dat relaas over de Nederlandse drugssmokkelaar die in Thailand gepakt wordt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:51 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Onzin,
Er bestaat geen koppeling tussen het Nederlandse en het Marokkaanse strafrecht. Laat staan dat er uitgeleverd wordt. Als een Marokkaan op het vliegveld in Casablanca staat is zijn strafblad weer blanco. Waarom denk je dat zoveel vaders hun kinderen naar Marokko ontvoeren?
Zie mijn toevoeging.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:53 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik je probeer duidelijk te maken met dat relaas over de Nederlandse drugssmokkelaar die in Thailand gepakt wordt.
Kan ook eem hobby zijn heb een sterrenwacht en een postzegel verzamelingquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:53 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik je probeer duidelijk te maken met dat relaas over de Nederlandse drugssmokkelaar die in Thailand gepakt wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |