abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41185597
Het gaat mij om de immigratie stop, het liefst 10 jaar.

Dierenbeulen horen idd in een cel.

Ik was een links Sp figuur, maar nu ben ik ineens rechts, idd er mag wel is wat respect terugkomen in de maatschappij.

Waarom geloofde ik in het idiaal, dat iedereen goed was, ik geloof er niet meer in.

[ Bericht 0% gewijzigd door newsman op 26-08-2006 22:15:59 ]
pi_41185647
Je zou alleen op hem stemmen omdat hij zo lekker FOUT is. En om daarom tegen saaie politici aan te schoppen.
pi_41185677
Nee er is hier voor de zoveelste keer een cafe overvallen, ik ben er zat van.
pi_41185699
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:13 schreef newsman het volgende:
Nee er is hier voor de zoveelste keer een cafe overvallen, ik ben er zat van.
toevallig zat jij binnen in dat cafe?
wilders is niks mis mee een paar stemmen voor hem moet zeker kunnen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_41185866
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:14 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

toevallig zat jij binnen in dat cafe?
wilders is niks mis mee een paar stemmen voor hem moet zeker kunnen
Nee, ik zat niet binnen, maar tis een kut wijk waar ik leef, ze zijn er nu mee bezig, ik ben me vertrouwen kwijt, alles gaat om money, als je wat wilt spaar er is een keer voor, oke ik ben een oude lul, maar iedere keer mensen van een andere afkomst met een middelvinger omhoog, word je ook niet beter van.
pi_41185962
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:19 schreef newsman het volgende:

[..]

Nee, ik zat niet binnen, maar tis een kut wijk waar ik leef, ze zijn er nu mee bezig, ik ben me vertrouwen kwijt, alles gaat om money, als je wat wilt spaar er is een keer voor, oke ik ben een oude lul, maar iedere keer mensen van een andere afkomst met een middelvinger omhoog, word je ook niet beter van.
daar word je als geboren nederlander ook droevig van..ik begrijp je
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_41185986
Alles wat je geschreven hebt bevestigt mijn vooroordelen over Geert Wilders-stemmers.
pi_41185993
Je kunt ook op Hilbrand stemmen
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_41186025
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

daar word je als geboren nederlander ook droevig van..ik begrijp je
Me Opa zat in het verzet, sorry, ik vind dat Nederland met de voormalige PVDA bestuurders, dingen totaal verkeerd hebben ingeschat.
pi_41186129
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:25 schreef newsman het volgende:
Me Opa zat in het verzet, sorry, ik vind dat Nederland met de voormalige PVDA bestuurders, dingen totaal verkeerd hebben ingeschat.
Er is dan ook niets zo gevaarlijk als goede bedoelingen. Ik ben bang dat ook Wilders daar weinig aan kan veranderen. We moeten juist áf van politici en het idee dat een overheid problemen voor ons en anderen kan oplossen. Tip: Stem niét.
pi_41186147
Het liefst Meneer Geert Wilders ga ik verder dan u, mensen met een Nederlands paspoort( dubbele Nationaliteit), die criminele acties uit halen, terug sturen naar hun eigen land.

In andere woorden, hun Nederlandersschap afpakken.
pi_41186184
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:30 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Er is dan ook niets zo gevaarlijk als goede bedoelingen. Ik ben bang dat ook Wilders daar weinig aan kan veranderen. We moeten juist áf van politici en het idee dat een overheid problemen voor ons en anderen kan oplossen. Tip: Stem niét.
Dit vind ik zo oerdom, ik stem wel en waarschijnlijk stem ik toch Sp, PVDA moet gewoon is een keer weg. Beste mensen stem altijd.
pi_41186210
quote:

[..]

niet stemmen dan krijg je een kabinet als dit
nederlanders waren het stemmen zat na Pim's overlijden en daarna LPF wat niet goed ging en toen weer stemmen...tjah en dan als men stemmoe is krijg je zoiets als nu het geval was..
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 01:35:50 #14
156057 the_fucker
Ga maar veilig op pad mensen..
pi_41186228
TS: ik begrijp je volkomen. Ik woon zelf in een Rotterdamse achterstandswijk en sinds de PvdA hier weer aan het roer staar gaat het hard achteruit.

Ik zelf weet nog niet wat ik ga stemmen. Als het zo loopt als nu overweeg ik een strategische stem op het CDA om Wouter Bos buiten het kabinet te houden.
pi_41186256
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:35 schreef the_fucker het volgende:
TS: ik begrijp je volkomen. Ik woon zelf in een Rotterdamse achterstandswijk en sinds de PvdA hier weer aan het roer staar gaat het weer hard achteruit.

Ik zelf weet nog niet wat ik ga stemmen. Als het zo loopt als nu overweeg ik een strategische stem op het CDA om Wouter Bos buiten het kabiunet te houden.
stem dan sp hehe
pi_41186267
Het gaat mij meer om een algeheel goed partijprogramma.. Wilders is imo te veel bezig met een aantal issues en laat het verder erbij hangen. Ik wil een compleet programma. Ik geloof in een goed landelijk beleid met ruimte voor de lokale politiek om te anticiperen.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 01:38:45 #17
156057 the_fucker
pi_41186282
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:37 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

stem dan sp hehe
Natuurlijk niet. Ik wil juist geen links college of regering.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 01:42:01 #18
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41186361
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:37 schreef Kluupkluup het volgende:
Het gaat mij meer om een algeheel goed partijprogramma.. Wilders is imo te veel bezig met een aantal issues en laat het verder erbij hangen.
Waarom is dat relevant?
Een kleine partij zal toch nooit een groot programma door kunnen voeren. Zelf bij de VVD sneuvelt het meeste in de onderhandelingen. Daardoor kan/ daarom moet je je prima op enkele speerpunten richten.
Beter 5 dingen goed dan 20 dingen half.

Overigens klopt je stelling ook al niet. Wilders` onafhankelijkheidsverklaring alleen al is 20 pagina`s. Dat is heus geen 20 pagina`s afgeven op de Islam.

Mooist citaat erin:
quote:
Collega-politici verwijten mij dat de voorstellen die ik
op dit punt heb gelanceerd, ‘niet kunnen’: wetten en verdragen zouden de uitvoering
van mijn voorstellen in de weg staan. Die houding maakt mij boos. Men heeft het
eerst allemaal laten gebeuren en fout laten lopen, maar heft nu de handen in de lucht
en roept: ‘Sorry, maar we kunnen er niets meer aan doen’.
Nodig is een stevige politieke wil die definitief afrekent met een bestuurscultuur van
het zich verschuilen achter een zelf opgeroepen onmacht om dingen te veranderen.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_41186378
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:42 schreef Napalm het volgende:

[..]

Waarom is dat relevant?
Een kleine partij zal toch nooit een groot programma door kunnen voeren. Zelf bij de VVD sneuvelt het meeste in de onderhandelingen. Daardoor kan/ daarom moet je je prima op enkele speerpunten richten.
Beter 5 dingen goed dan 20 dingen half.
Net alsof er ook maar 1 van die 5 dingen te realiseren is
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_41186393
Ik ben ex Cda, ik een afgekeurde soldaat en ineens kreeg ik meer salaris van het leger, leek me meer om te paaien en daar hou ik dus niet van, maar wat ik wel kan zeggen dat het beter gaat met Nederland, ik zou alleen graag een beter gedrag van mensen willen zien, groet elkaar zeg hallo, tis altijd beter als een middelvinger voor je neus.
pi_41186413
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:31 schreef newsman het volgende:
Het liefst Meneer Geert Wilders ga ik verder dan u, mensen met een Nederlands paspoort( dubbele Nationaliteit), die criminele acties uit halen, terug sturen naar hun eigen land.

precies jij snapt het
pi_41186423
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:43 schreef newsman het volgende:
Ik ben ex Cda, ik een afgekeurde soldaat en ineens kreeg ik meer salaris van het leger, leek me meer om te paaien en daar hou ik dus niet van, maar wat ik wel kan zeggen dat het beter gaat met Nederland, ik zou alleen graag een beter gedrag van mensen willen zien, groet elkaar zeg hallo, tis altijd beter als een middelvinger voor je neus.
net was je nog SP-er..
Je drijft met de publieke opinie mee heb ik het idee.. Zo iemand die zich laat leiden door de media..
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 01:47:01 #23
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41186475
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Net alsof er ook maar 1 van die 5 dingen te realiseren is
ALs je zo denkt meot je pvda of vvd stemmen en gaan ijveren voor invoering van een 2 partijenstelsel.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 01:47:08 #24
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_41186478
Ik wil stemmen op een partij die afsplitsers onmogelijk maakt. Van links (SP - Ali Lasrak/Lamzak) tot rechts (oa. Wilders) schijnt dat niet mogelijk te zijn. Hierover wordt al decennia gedebatteerd. Lasrak/Lamzak en Wilders zitten hun zakken te vullen met kiezersbedrog.

Naast bovengenoemde uitvreters hebben we ook nog ene Gonny van Oudenallen (mokum mobiel) en Philomena van Bijlhout (LPF, zes hele uren staatssecretaris) die de beker van staatsgesubsidiëerde werkloosheid tot de bodem leegdrinken.

Het kan, het mag. Anno 2006 in NL. Prosit.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_41186486
quote:

Dat is meten met 2 maten.
je moet ook niet aan iemand zijn Grondrechten komen. Je kan niet zomaar iemand zijn nationaliteit afpakken
Zal wat worden zeg als ieder land dat zou doen .. Nee, daar los je de problemen wel mee op
Hoe simpel gedacht..
pi_41186498
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:45 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

net was je nog SP-er..
Je drijft met de publieke opinie mee heb ik het idee.. Zo iemand die zich laat leiden door de media..
Nee Cda, had goede punten, maar ik vind Balkenede een klap in het gezicht, ben erop uitgekeken.
pi_41186576
Trouwens van een hoofdoek, word je op den duur kaal, hoop dat vrouwen het weten.
pi_41186580
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:47 schreef sooty het volgende:
Ik wil stemmen op een partij die afsplitsers onmogelijk maakt.
Dat kan niet. De tweede kamer bestaat uit personen die alle op persoonlijke titel gekozen zijn - daar heeft hun partij als het er op aankomt niets over te zeggen.
pi_41186596
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:51 schreef newsman het volgende:
Trouwens van een hoofdoek, word je op den duur kaal, hoop dat vrouwen het weten.
En dat is onzin. En van een pet op je kop wordt je ook niet kaal.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 01:52:15 #30
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_41186597
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:43 schreef newsman het volgende:
Zeg je zelf ook wel eens hallo op straat, of ben je bang voor een middelvinger?
Zo zou je het ook wel eens een keer kunnen bekijken, in plaats van te denken dat als je op een knop drukt, dat iedereen hallo zegt.

Een maatschappij kun je niet consumeren. En ook niet filtreren naar eigen wil.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_41186632
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

En dat is onzin. En van een pet op je kop wordt je ook niet kaal.
Heb jaren naast nonnen gewoond, de meeste hadden pruiken op.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 01:54:46 #32
18811 sooty
pi_41186635
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:51 schreef dvr het volgende:

[..]

Dat kan niet. De tweede kamer bestaat uit personen die alle op persoonlijke titel gekozen zijn - daar heeft hun partij als het er op aankomt niets over te zeggen.
Het kan wel als de kamer met zijn allen beslist dat afsplitsen niet meer kan.
pi_41186649
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:54 schreef newsman het volgende:

[..]

Leuk voor ze. Maar van hoofdbedekking wordt je echt niet kaal. Broodje aap enzo
pi_41186655
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:54 schreef newsman het volgende:

[..]

Daarbij wil ik zeggen, ben jij geboren met een hoofddoek op je kop.
pi_41186671
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:54 schreef sooty het volgende:

[..]

Dan gaan ze onafgesplitst hun eigen gang

Of moeten we ook gaan verplichten dat ze met de rest van hun partij meestemmen?
pi_41186692
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Leuk voor ze. Maar van hoofdbedekking wordt je echt niet kaal. Broodje aap enzo
Ik zou zeggen hou het dertig jaar vol, je ziet het wel.
pi_41186751
Look at the stars and open your mind.
pi_41186770
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:57 schreef newsman het volgende:

[..]

Ik zou zeggen hou het dertig jaar vol, je ziet het wel.
http://www.kapsels.net/haarvragen/haarverlies.htm
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:02:12 #39
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_41186786
Het is de schuld van verdragen, den Haag, andere mensen, etc. etc.
Altijd de schuld van de ander. En dat zegt natuurlijk iedereen.

Ik wordt een beetje moe van die luie instelling.
Het is net zoiets als 'de jeugd van tegenwoordig heeft geen respect meer voor de ouderen' wat ook al 500 jaar gezegd wordt.

Iedereen zit maar op z'n luie reet te consumeren wat aangereikt wordt, of men wil of niet, de staat zal het wel weten..., in plaats van op te staan, en een keuze te maken, zoals een echte liberaal betaamt.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:02:52 #40
156057 the_fucker
pi_41186800
quote:
Zullen we weer even on topic gaan?
pi_41186878
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:02 schreef Yildiz het volgende:

Het is net zoiets als 'de jeugd van tegenwoordig heeft geen respect meer voor de ouderen' wat ook al 500 jaar gezegd wordt.

Iedereen zit maar op z'n luie reet te consumeren wat aangereikt wordt, of men wil of niet, de staat zal het wel weten..., in plaats van op te staan, en een keuze te maken, zoals een echte liberaal betaamt.
Yildiz, mooie turkse naam, uhhhhhhhhh Noord Afrikanen, maakte geen uitzondering in de straat, en staken de turkse bewoner een vork in zijn nek, tis maar een kleine quote
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:07:54 #42
156057 the_fucker
pi_41186913
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:02 schreef Yildiz het volgende:

Grote onzin.
De Topicstarter constateert net als velen dat de "multiculturele samenleving" uit de hand begint te lopen. Kijk maar eens naar bepaalde wijken. Islamieten die schijt hebben aan alles en iedereen domineren er het straatbeeld en de criminaliteit tiert er welig. Heel herkenbaar, want ik woon zelf ook in zo'n wijk.

Om paal en perk te stellen aan dit soort praktijken zijn er diverse politieke groeperingen (waaronder Wilders) die met een plan van aanpak op de proppen komen. Het stop zetten van de migratie van niet-westerse allochtonen is een goed begin.
pi_41186916
elke stem is een
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:08:10 #44
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_41186919
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:06 schreef newsman het volgende:

[..]

Yildiz, mooie turkse naam, uhhhhhhhhh Noord Afrikanen, maakte geen uitzondering in de straat, en staken de turkse bewoner een vork in zijn nek, tis maar een kleine quote
Ja, en de Israëlische straaljagerpiloot gooide een bom op een vrachtwagen waarvan men vermoedde dat er Katoesja's in zaten.

Je punt is? Niets. Noppes. Geen inhoud. Dan doe ik dat dus evenmin.
pi_41186986
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:47 schreef sooty het volgende:
Ik wil stemmen op een partij die afsplitsers onmogelijk maakt. Van links (SP - Ali Lasrak/Lamzak) tot rechts (oa. Wilders) schijnt dat niet mogelijk te zijn. Hierover wordt al decennia gedebatteerd. Lasrak/Lamzak en Wilders zitten hun zakken te vullen met kiezersbedrog.

Naast bovengenoemde uitvreters hebben we ook nog ene Gonny van Oudenallen (mokum mobiel) en Philomena van Bijlhout (LPF, zes hele uren staatssecretaris) die de beker van staatsgesubsidiëerde werkloosheid tot de bodem leegdrinken.

Het kan, het mag. Anno 2006 in NL. Prosit.
Ik heb hem eens in een prog gezien op tv en vond het een hele aardige vent! Met een heldere kijk op dingen, dus heb jij nu vooroordelen of?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:11:28 #46
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_41186994
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:07 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Grote onzin.
De Topicstarter constateert net als velen dat de "multiculturele samenleving" uit de hand begint te lopen. Islamieten die schijt hebben aan alles en iedereen domineren er het straatbeeld en de criminaliteit tiert er welig. Heel herkenbaar, want ik woon zelf ook in zo'n wijk.

Om paal en poerk te stellen aan dit soort praktijken zijn er diverse politieke groeperingen (waaronder Wilders) die met een plan van aanpak op de proppen komen. Het stop zetten van de migratie van niet-westerse allochtonen is een goed begin.
Het punt is, dat men vroeger zelf in de straat was. Echter, nu is men veilig achter de TV gekropen om via die TV te kijken wat er in de eigen straat gebeurt. Want oeh het is eng buiten. Dat een andere cultuur wél buiten is, iets wat Nederlanders nog maar enkele jaren geleden ook deden, schijnt dan ineens niet te kunnen.

Heerlijk lui. Maar ga dan niet de schuld ergens anders leggen, dat is zo zwak.

Verder een vreemd topic, ik laat het maar lekker op z'n beloop.
pi_41187001
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:08 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ja, en de Israëlische straaljagerpiloot gooide een bom op een vrachtwagen waarvan men vermoedde dat er Katoesja's in zaten.

Je punt is? Niets. Noppes. Geen inhoud. Dan doe ik dat dus evenmin.
Jij gaat ff mega offtopic man, ff back to realitie, wil niks te maken hebben op dit moment met Israël
pi_41187022
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:12 schreef newsman het volgende:

[..]

Jij gaat ff mega offtopic man, ff back to realitie, wil niks te maken hebben op dit moment met Israël
vinnik een goed punt wat je aanhaalt!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:13:28 #49
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_41187027
Ondertitel:
... so shoot me!
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_41187083
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:54 schreef sooty het volgende:

Niet zondermeer. Dat vereist een grondwetswijziging, en die vereist nieuwe verkiezingen, waarbij een nieuwe kamer ontstaat, en díe kan dan beslissen of ze het wetsvoorstel van de vorige kamer zullen aannemen. Het zou er overigens nooit doorkomen, want de greep van de partijen op hun fractieleden is al waanzinnig groot.
pi_41187092
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:13 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

vinnik een goed punt wat je aanhaalt!
Bagger.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:17:37 #52
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_41187099
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:08 schreef koekjesmonstertje het volgende:
elke stem is een
Een wat?

Tragische poging om de uitvoerende macht in dit land tot de orde te roepen?
Verpeste woensdagmiddag omdat er een dubbelaflevering Oprah te zien was?
Lachertje omdat je met een chagrijnig hoofd door de Hollandsche regen ploetert omdat 'het nu eenmaal moet als je mee wilt kunnen praten'?

Wát?
Lissabon!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:17:56 #53
18811 sooty
pi_41187112
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dan gaan ze onafgesplitst hun eigen gang

Of moeten we ook gaan verplichten dat ze met de rest van hun partij meestemmen?
Jazeker ! Ik stem op een partij; Niet op deformaties van willekeurige afvalligen.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:19:10 #54
156057 the_fucker
pi_41187131
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:11 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Het punt is, dat men vroeger zelf in de straat was. Echter, nu is men veilig achter de TV gekropen om via die TV te kijken wat er in de eigen straat gebeurt. Want oeh het is eng buiten. Dat een andere cultuur wél buiten is, iets wat Nederlanders nog maar enkele jaren geleden ook deden, schijnt dan ineens niet te kunnen.
Nee Yildiz,
Ik woon zelf in zo'n wijk en er is door de Nederlandse buurtbewoners van alles gedaan om de orde en veiligheid te handhaven. Continue worden de gemaakte afspraken weer geschonden door Marokkaanse buurtbewoners en continue wordt de sfeer door die gasten verpet. Van incident, naar incident, naar incident. De afgelopen vier jaar ging het onder Leefbaar Rotterdam aanzienlijk beter, maar nu de PvdA weer aan het roer staat glijd de buurt weer af.
quote:
Heerlijk lui. Maar ga dan niet de schuld ergens anders leggen, dat is zo zwak.

Verder een vreemd topic, ik laat het maar lekker op z'n beloop.
Ik vind het jammer dat jij Nederlanders voor luie xenofoben uitmaakt. Maar het is je vergeven: als onderdane van de "pappa Cohen's" van deze wereld weet je waarschijnlijk niet beter.
pi_41187137
er moet absoluut veeeeeeeel gebeuren op emigratie beleid en gelukkig begint het volk dat te zien, nu de politiek nog. wilders is een stap in de goede richting
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_41187170
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:19 schreef GewoneMan het volgende:
er moet absoluut veeeeeeeel gebeuren op emigratie beleid en gelukkig begint het volk dat te zien, nu de politiek nog. wilders is een stap in de goede richting
Elk land is toch verplicht om elk jaar een bepaald aantal vluchtelingen op te vangen thnks to de UN?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:21:00 #57
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_41187171
quote:

Ik begrijp nog steeds niet wat er dan dient te gebeuren met Criminele Autochtonen (CA's).
Die hebben immers maar één paspoort.
Moet je die dan ook afnemen?
Lissabon!
pi_41187175
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:17 schreef sooty het volgende:

[..]

Jazeker ! Ik stem op een partij; Niet op deformaties van willekeurige afvalligen.
Ik zie een PVDA.
pi_41187176
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:10 schreef newsman het volgende:
Het gaat mij om de emigratie stop, het liefst 10 jaar.

Dierenbeulen horen idd in een cel.

Ik was een links Sp figuur, maar nu ben ik ineens rechts, idd er mag wel is wat respect terugkomen in de maatschappij.

Waarom geloofde ik in het idiaal, dat iedereen goed was, ik geloof er niet meer in.
Wilders is tenminste duidelijk en correct in zijn standpunten !

En dreigt er werk van te maken, en dit keer ook serieus drastische maatregelen !

Hij heeft al best veel steun nu momenteel merkte ik al op de tv gisteren !

Terwijl ik hem in het begin altijd maar een rare vent vond, stiekem nog wel een beetje hoor
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:21:56 #60
156057 the_fucker
pi_41187187
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:17 schreef bolivian het volgende:

[..]

Een wat?

Tragische poging om de uitvoerende macht in dit land tot de orde te roepen?
Verpeste woensdagmiddag omdat er een dubbelaflevering Oprah te zien was?
Lachertje omdat je met een chagrijnig hoofd door de Hollandsche regen ploetert omdat 'het nu eenmaal moet als je mee wilt kunnen praten'?

Wát?
Ik weet niet.
Is dit trouwens een poging tot humor?
pi_41187198
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:21 schreef newsman het volgende:

[..]

Ik zie een PVDA.
CQ CDA
pi_41187218
Niks mis met PVDA
pi_41187224
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:24 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Alles wat je geschreven hebt bevestigt mijn vooroordelen over Geert Wilders-stemmers.
Idd
www.pvda.nl
Steun!
pi_41187251
Heb eigelijk wel zin om Cda en VVD instand te houden
pi_41187272
Of PVDA en VVD, lijkt me ook wel een goede keus !
pi_41187290
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:20 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Elk land is toch verplicht om elk jaar een bepaald aantal vluchtelingen op te vangen thnks to de UN?
meen je niet? en al zou dat zo zijn kunnen we nog altijd bepalen WIE en HOE LANG
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_41187327
Vlucht naar Ethopië, rijkste land ter wereld, het vlees ligt op de straat.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:30:53 #68
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_41187331
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:21 schreef the_fucker het volgende:

Is dit trouwens een poging tot humor?
Daarvoor is het onderwerp té precair.
En derhalve is een dooddoener als "elke stem is er één" (gesteld dat koekjesmonstertje dat bedoelde) een wel erg makkelijke manier om zoiets waardevols als het stemrecht af te serveren.
Lissabon!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:32:59 #69
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_41187353
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:27 schreef Sander170 het volgende:
Of PVDA en VVD, lijkt me ook wel een goede keus !
Ja man!
Nóg vier jaar paars, dát zal ze leren!
Lissabon!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:34:14 #70
156057 the_fucker
pi_41187375
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:21 schreef bolivian het volgende:

[..]

Ik begrijp nog steeds niet wat er dan dient te gebeuren met Criminele Autochtonen (CA's).
Die hebben immers maar één paspoort.
Moet je die dan ook afnemen?
Nee, criminele autochtonen pakken we hier wel aan.
Zware crimninele Marokkanen met een dubbel paspoort kunnen wat mij betreft hun straf (en de rest van hun leven) in het land van oorsprong gaan uitzitten.
pi_41187394
quote:

[..]

Tip: Stem niét.
Nee dat is een goede oplossing zeg.
Juist door te stemmen kun je je invloed uitoefenen.
Wat dat betreft moet de stemplicht terugkomen, kunnen we ook niet meer klgen over die klo.. regering.
pi_41187398
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:32 schreef bolivian het volgende:

[..]

Ja man!
Zal ze goed doen
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:36:13 #73
156057 the_fucker
pi_41187404
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:30 schreef bolivian het volgende:

[..]

Daarvoor is het onderwerp té precair.
En derhalve is een dooddoener als "elke stem is er één" (gesteld dat koekjesmonstertje dat bedoelde) een wel erg makkelijke manier om zoiets waardevols als het stemrecht af te serveren.
Hij bedoelde waarschijnlijk dat iedere stem telt.
pi_41187405
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:32 schreef bolivian het volgende:

[..]

Ja man!
Met Netelenkut die zoveel geld over de balk smeet
pi_41187418
Partij van de armoede
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:37:18 #76
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_41187421
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:34 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Nee, criminele autochtonern pakken we hier wel aan.
Zware crimninele Marokkanen met een dubbel paspoort kunnen wat mij betreft hun straf (en de rest van hun leven) in het land van oorsprong gaan uitzitten.
Maar omgekeerd, bijvoorbeeld veroordeelde drugssmokkelaars in Thailand , zorgt doorgaans voor een volksopstand! Diplomatieke rellen!

Hoe leg je dat uit?
Is dat niet een klein beetje met twee maten meten?
Lissabon!
pi_41187437
Partij van de Allerbeste
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:39:22 #78
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_41187461
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:36 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Hij bedoelde waarschijnlijk dat iedere stem telt.
Zolang er maar goed over nagedacht wordt.
Persoonlijk zou ik het principe 'stemrecht' willen opwaarderen met een examen dat afgelegd dient te wordfen om te bepalen of het individu überhaupt wel in staat is om rationeel te stemmen!
Lissabon!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:39:46 #79
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_41187468
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:39 schreef bolivian het volgende:

[..]

Zolang er maar goed over nagedacht wordt.
Persoonlijk zou ik het principe 'stemrecht' willen opwaarderen met een examen dat afgelegd dient te wordfen om te bepalen of het individu überhaupt wel in staat is om rationeel te stemmen!
Maar dat is discriminatie, boehoe, .
Lissabon!
pi_41187471
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:38 schreef Sander170 het volgende:
Partij van de Allerbeste
Vraag het aan Joop den Uyl, ken je die nog ?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:40:47 #81
156057 the_fucker
pi_41187482
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:37 schreef bolivian het volgende:

[..]

Maar omgekeerd, bijvoorbeeld veroordeelde drugssmokkelaars in Thailand , zorgt doorgaans voor een volksopstand! Diplomatieke rellen!

Hoe leg je dat uit?
Is dat niet een klein beetje met twee maten meten?
Veroordeelde drugssmokkelaars moeten eveneens op de blaren zitten door hun straf in Thailand uit te zitten. Desalniettemin snap ik de link met het uitzetten van criminele Marokkanen niet helemaal?
pi_41187491
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:40 schreef newsman het volgende:

[..]

Vraag het aam Joop den Uyl, kem je die nog ?
Ja ja die ken ik nog, maar dat was toen en niet nu
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:41:57 #83
156057 the_fucker
pi_41187504
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:38 schreef Sander170 het volgende:
Partij van de Allerbeste
Ook het zwakbegaafde deel van de PvdA-aanhang meld zich...
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:42:19 #84
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_41187510
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:35 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Zal ze goed doen
En laat het kabinet dat de periode 2010-2014 voor de rekening neemt maar zweten en impopulair worden door bezuinigingen om de tekorten van paars vier op te lossen!
Lissabon!
pi_41187525
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:41 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Ook de zwakbegaafde PvdA-aanhang meld zich...
Heey bedankt vriend

Ik ben blij met jou
pi_41187540
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:41 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Ja ja die ken ik nog, maar dat was toen en niet nu
Hey Sander, ken je nog meer van dat PVDA volk, die de zwakken instand houden ?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:44:32 #87
156057 the_fucker
pi_41187541
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:43 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Heey bedankt vriend

Ik ben blij met jou
Ik niet met jou. Die klinieken kosten handen vol met geld....
pi_41187554
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:44 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Ik niet met jou. Die klinieken kosten handen vol met geld....
Goh je meent het, anders net zo goed hoor !

pi_41187565
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:44 schreef newsman het volgende:

[..]

Hey Sander, ken je nog meer van dat PVDA volk, die de zwakken instand houden ?
Vertel jij het me maar
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:47:06 #90
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_41187574
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:40 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Veroordeelde drugssmokkelaars moeten eveneens op de blaren zitten door hun straf in Thailand uit te zitten. Desalniettemin snap ik de link met het uitzetten van criminele Marokkanen niet helemaal?
Veroordeelde smokkelaars worden in Thailand snoeihard opgehangen.
Totdat Ben Bot zich ermee gaat bemoeien en ze terughaalt om de straf hier uit te zitten. En dat betekent drie maanden community service en een welgemeend "niet-meer-doen".
Ze behouden echter wel hun nationaliteit.

Als je criminele allochtonen terugstuurt naar Turkije of Marokko (whehe, vooroordelen), kun je soortgelijke kwesties verwachten. En dat alles zonder dat het paspoort ingenomen wordt.
Lissabon!
pi_41187579
Nee ?, hoezo welke partij heeft alle allocthonen binnen gehaald, wie de PVDA, nee nou ff gezins heringing, ja een een dikke PVDA stempel op je reet.
pi_41187606
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:47 schreef newsman het volgende:
Nee ?, hoezo welke partij heeft alle allocthonen binnen gehaald, wie de PVDA, nee nou ff gezins heringing, ja een een dikke PVDA stempel op je reet.
Dankje
pi_41187611
We moeten aardig zijn tegen allochtonen, als ze een middelvinger opsteken moeten we ze groeten, flikker op aub.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:51:32 #94
156057 the_fucker
pi_41187635
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:47 schreef bolivian het volgende:

[..]

Veroordeelde smokkelaars worden in Thailand snoeihard opgehangen.
Totdat Ben Bot zich ermee gaat bemoeien en ze terughaalt om de straf hier uit te zitten. En dat betekent drie maanden community service en een welgemeend "niet-meer-doen".
Ze behouden echter wel hun nationaliteit.

Als je criminele allochtonen terugstuurt naar Turkije of Marokko (whehe, vooroordelen), kun je soortgelijke kwesties verwachten. En dat alles zonder dat het paspoort ingenomen wordt.
Onzin,
Er bestaat geen koppeling tussen het Nederlandse en het Marokkaanse strafrecht. Laat staan dat er uitgeleverd wordt. Als een Marokkaan op het vliegveld in Casablanca staat is zijn strafblad weer blanco. Waarom denk je dat zoveel vaders hun kinderen naar Marokko ontvoeren?

Met het "uitzitten" bedoel ik dat ze voor straf de rest van hun leven in Marokko mogen doorbrengen.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:51:33 #95
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_41187638
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:49 schreef newsman het volgende:
We moeten aardig zijn tegen allochtonen, als ze een middelvinger opsteken moeten we ze groeten, flikker op aub.
quote:
We moeten aardig zijn tegen autochtonen, als ze een middelvinger opsteken moeten we ze groeten, flikker op aub.
Ik zie het verschil niet helemaal.
Lissabon!
pi_41187640
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:49 schreef newsman het volgende:
Geld andersom voor hun kant dan net zo goed is dus 50 - 50 en zegt nog niks
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:53:00 #97
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_41187667
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:51 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Onzin,
Er bestaat geen koppeling tussen het Nederlandse en het Marokkaanse strafrecht. Laat staan dat er uitgeleverd wordt. Als een Marokkaan op het vliegveld in Casablanca staat is zijn strafblad weer blanco. Waarom denk je dat zoveel vaders hun kinderen naar Marokko ontvoeren?
Dat is dus wat ik je probeer duidelijk te maken met dat relaas over de Nederlandse drugssmokkelaar die in Thailand gepakt wordt.
Lissabon!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:56:29 #98
156057 the_fucker
pi_41187714
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:53 schreef bolivian het volgende:

[..]

Dat is dus wat ik je probeer duidelijk te maken met dat relaas over de Nederlandse drugssmokkelaar die in Thailand gepakt wordt.
Zie mijn toevoeging.
pi_41187726
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:53 schreef bolivian het volgende:

[..]

Kan ook eem hobby zijn heb een sterrenwacht en een postzegel verzameling
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 03:00:11 #100
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_41187766
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:56 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Zie mijn toevoeging.
Makes sense.