quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
De Spider Murphy Gang!
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
De Spider Murphy Gang!
wil je een medaille?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
En het is Skandal met een k.
En de EAV komt uit Oostenrijk.
Neen, toevallig nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:12 schreef Berkery het volgende:
Nembrionic, heb je iets van doen met de gelijknamige band?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:18 schreef MaJo het volgende:
Puntentelling aangepast voor het eerst (door mij) in honderd jaarHeb de namen erachter weer weggehaald trouwens
Onderhuidse spanningenquote:
Jeetje Sheep, beterschap hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:17 schreef Supersheep het volgende:
Ik luister m nu al voor de 6e keer achter elkaar
Heb ook nog een leuk nummertje klaarstaan, al is ie volgens mij wel stukken bekender dan Ba-ba-Banküberfall, nu hopen dat ik nog een vraag goed heb, maar ik zal hier toch nog wel een tijdje zitten want met die spierpijn en gekneusde elleboog zal er waarschijnlijk toch nauwelijks te slapen zijn
Niet huilen, daar kan ik niet tegenquote:
Gelukkig, dan hoef ik ook niet 'ken je die en die' te gaan typenquote:
Hehe ik heb wel het domein trouwens. Dat heeft hun manager destijds laten verlopenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:21 schreef Berkery het volgende:
[..]
Gelukkig, dan hoef ik ook niet 'ken je die en die' te gaan typen![]()
Nee, maar ik ken de drummer nog van mijn middelbare schooltijd, vandaar dat ik het vroeg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze bestaan trouwensn toch niet meer?
ah okay...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:24 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken de drummer nog van mijn middelbare schooltijd, vandaar dat ik het vroeg.
ach, beetje spierpijn, zo weer weg en m'n eigen schuld dus ik klaag nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:19 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Jeetje Sheep, beterschap hoorhelaas is t morgen zaterdag, maar als je maandag nog last heb van je elleboog moet je Diclofenac vragen aan je huisarts, toppijnstiller
![]()
Wat heb je gedaan dan lief schaapje?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ach, beetje spierpijn, zo weer weg en m'n eigen schuld dus ik klaag niet. Alleen maar even hopen dat die elleboog gewoon gekneusd is en dat t geen spierscheuring is (geen idee hoe dat moet voelen, maar het voelt wel zo zeg maar
)
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:30 schreef MaJo het volgende:
One night in Bangkok, Benny Ulvaes en Bjorn Anderson, Chess
En wie is de artiest? En ik mis nog een schrijver....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:30 schreef MaJo het volgende:
One night in Bangkok, Benny Ulvaes en Bjorn Anderson, Chess
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |