abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:39:36 #201
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41389503
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:20 schreef Hugster het volgende:
Nah dit is wel allemaal makkelijk over te zetten in andere auto's natuurlijk, dus het is geen verloren geld mocht de Astra rot gaan. Maar ik zou zelf toch echt eerst naar het roest laten kijken en de prioriteit niet bij een Car PC leggen
gebeurd ook wel... maar beetje muziek is nooit weg
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:41:28 #202
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41389548
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:19 schreef CiQNiZ het volgende:

[..]

Waar ga je je CarPC inbouwen? In het dashboard kastje neem ik aan? Ik zit er over te denken om het ook een keer te doen... Maar ik vraag me af of ik het echt wel ga gebruiken... Meestal heb ik de radio niet eens aan om gewoon de hele weg lang naar de turbo te luisteren
weet ik nog niet 100% zeker, misschien deshboard kastje. misschien ga ik het midden console (waar schakel ook zit, verbreden..
en dan de pc aan de zijkant maken..
het scherm ga ik denk ik een stuk uitsnijden en kijken of ik de kap van een vectra kan krijgen en daar het scherm in bouwen..

moet nog even kijken wat ik ga doen.

scherm stel ik btw ff uit tot volgende week, ga vandaag eerst mijn complete pc maken, en daar onderdelen voor kopen.. haal ik volgende week het scherm

die ene week

want ik ga in huis wat verbouwen.


Desktop: athlon 1333 met 640mb wordt mn server, alleen met 256mb.
Pentium 3 667 met 0mb wordt een P3 667 met 384mb als carpc.
Nieuwe desktop wordt een celeron 3.2ghz met 512mb.

dan is alles beetje af.

Pentium 2 266 gooi ik weg.
Celeron 400 (huidige server) wordt mn 2e chatpc.
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:11:18 #203
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41393094
ik kom net bij de garaqge vandaan.

geen roest aan de onderkant, is nog helemaal perfect.

enige beetje roest is aan de buitenkant boven de wielen, aan de binnenkant geen eens.

de rest is nog allemaal perfecto
dus ik heb een zeer goede basis volgens hun.


verder mag ik mijn kat + middendemper ook er onderuit halen.
pi_41393404
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:11 schreef Asmooh het volgende:
ik kom net bij de garaqge vandaan.

geen roest aan de onderkant, is nog helemaal perfect.

enige beetje roest is aan de buitenkant boven de wielen, aan de binnenkant geen eens.

de rest is nog allemaal perfecto
dus ik heb een zeer goede basis volgens hun.


verder mag ik mijn kat + middendemper ook er onderuit halen.
Leuk man . Ik zou ook aan oppervlakkige roest werken binnenkort. Buiten het feit dat het straks naar binnen kan slaan staat het natuurlijk niet zo mooi Verder tof man! Zit die demper er nu al onder? Zoja, foto
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:31:44 #205
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41393582




zodra ik de bodykit heb wordt de einddemper weer aangepast, zodat hij perfect op de bodykit kan..
is lastig om te doen zonder de kit
hij hangt er nu iig zo bij
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:33:32 #206
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41393642
volgende dat wordt gedaan vandaag:


- Kat er af (mag, is voor eind 92)
- Midden demper er af (mag ook als hij onder de 2DB blijft + dat hij kapot is)

Eind deze week ergens, of volgende week: die lelijke trekhaak er af
pi_41393790
pi_41393989
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:33 schreef Asmooh het volgende:
volgende dat wordt gedaan vandaag:


- Kat er af (mag, is voor eind 92)
- Midden demper er af (mag ook als hij onder de 2DB blijft + dat hij kapot is)

Eind deze week ergens, of volgende week: die lelijke trekhaak er af
Kijk... Gaat de goeie kant op! Heb je al gereden met die uitlaat? En hoe klinkt ie nu? Opels klinken over het algemeen wel lekker Ook die 1.4tjes! De 1.4 met sportuitlaat van een vriendin van me klonk beter dan de MV6 (3.0-24v V6!) van haar vriend ook met sportuitlaat

Mijn Opel is van net na '92... Ik laat de kat lekker zitten... Hij klinkt goed genoeg

Zonder kat gaat ie trouwens wel wat 'scherper'/'blikkeriger' klinken denk ik... Tis natuurlijk wat je zelf het mooiste vind... Ik zou het eerst met tussendemper vervanger proberen. Dat sowieso. Dan ook nog eens zonder kat. En dan vergelijken wat het mooiste klink...

Uiteraard moet die lelijke trekhaak er zo snel mogelijk van af
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:58:12 #209
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41394429
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:45 schreef CiQNiZ het volgende:

[..]

Kijk... Gaat de goeie kant op! Heb je al gereden met die uitlaat? En hoe klinkt ie nu? Opels klinken over het algemeen wel lekker Ook die 1.4tjes! De 1.4 met sportuitlaat van een vriendin van me klonk beter dan de MV6 (3.0-24v V6!) van haar vriend ook met sportuitlaat

Mijn Opel is van net na '92... Ik laat de kat lekker zitten... Hij klinkt goed genoeg

Zonder kat gaat ie trouwens wel wat 'scherper'/'blikkeriger' klinken denk ik... Tis natuurlijk wat je zelf het mooiste vind... Ik zou het eerst met tussendemper vervanger proberen. Dat sowieso. Dan ook nog eens zonder kat. En dan vergelijken wat het mooiste klink...

Uiteraard moet die lelijke trekhaak er zo snel mogelijk van af
jaah, het klinkt wel aardig, maar dat gerammel van die kapotte middendemper zuigt
dus die gaat als eerste vervangen worden.

ik haal die kat dr sowieso af, aangezien me dag zo rond de 15pk winst geeft

en dat voel je (gemerkt met mn volvo 440)

jah misschien gaat het anders klinken, maar dat zet ik weer recht met een mooie open luchtfilter
dan klinkt het weer allemaal heel erg mooi.

en die trekhaak gaat er idd vanaf
pi_41394490
15 mickeymouse pk of met een dyno uitdraai?
  FOK!fotograaf vrijdag 1 september 2006 @ 15:03:33 #211
13368 NiGeLaToR
pi_41394600
Leuk project, dat zeker.. maar waarom een Astra?
pi_41394646
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:58 schreef Asmooh het volgende:

[..]

jaah, het klinkt wel aardig, maar dat gerammel van die kapotte middendemper zuigt
dus die gaat als eerste vervangen worden.

ik haal die kat dr sowieso af, aangezien me dag zo rond de 15pk winst geeft

en dat voel je (gemerkt met mn volvo 440)

jah misschien gaat het anders klinken, maar dat zet ik weer recht met een mooie open luchtfilter
dan klinkt het weer allemaal heel erg mooi.

en die trekhaak gaat er idd vanaf
hij zal misschien iets veller worden zonder kat, maar zeker geen 15PK er bij...

succes verder...
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:06:01 #213
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41394672
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:00 schreef Repeat het volgende:
15 mickeymouse pk of met een dyno uitdraai?
tis maar een schatting hoor.. dat is iig wat men zeg
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:06:40 #214
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41394690
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:03 schreef NiGeLaToR het volgende:
Leuk project, dat zeker.. maar waarom een Astra?
omdat ik daar een hele mooie bodykit voor kon krijgen

verder kun je veel doen er mee
pi_41394806
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA x200..

15PK uit een 1.4 winst omdat je de kat eronder uit haalt.. dude
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:12:41 #216
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41394874
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:10 schreef 1299 het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA x200..

15PK uit een 1.4 winst omdat je de kat eronder uit haalt.. dude
kat + middendemper ja.

en die 1.4 heeft er geen ene moer mee te maken

wss heb jij niet eens een auto..

verder hoef je hier niet te reageren hoor


edit: Dat verschil is dus je vermogenswinst. (meestal een pk of 8 à 10)

middendemper doet 3 - 5
  FOK!fotograaf vrijdag 1 september 2006 @ 15:15:05 #217
13368 NiGeLaToR
pi_41394963
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:06 schreef Asmooh het volgende:

[..]

omdat ik daar een hele mooie bodykit voor kon krijgen

verder kun je veel doen er mee
Dat wel, maar tis (net als je topictitel al zegt) een beetje typische auto

Overigens denk ik dat je prestatiewinst bijvoorbeeld 10% is, je uitgangsvermogen heeft er wel degelijk mee te maken.. Ga je met een 1.4 van 60 naar 66pk, dat lijkt me realistischer dan van 60 naar 75pk
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:18:08 #218
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41395055
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:15 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Dat wel, maar tis (net als je topictitel al zegt) een beetje typische auto

Overigens denk ik dat je prestatiewinst bijvoorbeeld 10% is, je uitgangsvermogen heeft er wel degelijk mee te maken.. Ga je met een 1.4 van 60 naar 66pk, dat lijkt me realistischer dan van 60 naar 75pk
zoiets, en dan nog de opeluchtfilter. doet al naar 80 - 85


verder heb ik topic title aangemaakt om dat merendeel van de fokkers alle auto's afkraken en afzeiken die een bodykit hebben en geen standaard uitlaat..

deel 2 zal wel weer normale title krijgen
pi_41395064
Ik heb een mooie bodykit voor je gevonden:



Werkt met magneetjes, kun je er met gemak opklikken.
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:19:36 #220
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41395119
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb een mooie bodykit voor je gevonden:

[[url=http://img145.imagevenue.com/loc326/th_16677_ferropel_122_326lo.jpg]afbeelding][/URL]

Werkt met magneetjes, kun je er met gemak opklikken.
onzin is een deur verderop. en nu opzouten uit mn topic
  FOK!fotograaf vrijdag 1 september 2006 @ 15:20:26 #221
13368 NiGeLaToR
pi_41395142
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:18 schreef Asmooh het volgende:

[..]

zoiets, en dan nog de opeluchtfilter. doet al naar 80 - 85


verder heb ik topic title aangemaakt om dat merendeel van de fokkers alle auto's afkraken en afzeiken die een bodykit hebben en geen standaard uitlaat..

deel 2 zal wel weer normale title krijgen
Ah ja, zo is dat. Ik kraak 't niet af, vraag 't me alleen af. Zou niet mijn keuze zijn, maar wat heb ik er eigenlijk mee te maken?
Gloof wel dat die aanpassingen prestatiewinst oplevert, tis soms alleen moeilijk te beoordelen hoeveel.. daar zou een keer een bank-meting leuk voor kunnen zijn. Verder gaat 't erom hoe die rijd

Mijn ervaring is wel dat je met een opvallende auto altijd aan de kant gezet wordt. Sinds ik een anonieme S40 rijd mag ik bij controles altijd doorrijden, mijn opgeleukte Audi 80 pikten ze er altijd uit
pi_41395222
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:18 schreef Asmooh het volgende:

[..]

zoiets, en dan nog de opeluchtfilter. doet al naar 80 - 85


No Fear sticker erbij en hup zo naar de 90 pk
pi_41395309
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:18 schreef Asmooh het volgende:

[..]

zoiets, en dan nog de opeluchtfilter. doet al naar 80 - 85
Bedoel je nu een openluchtfilter of een opelluchtfilter?
pi_41395462
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:12 schreef Asmooh het volgende:

[..]

kat + middendemper ja.

en die 1.4 heeft er geen ene moer mee te maken

wss heb jij niet eens een auto..

verder hoef je hier niet te reageren hoor


edit: Dat verschil is dus je vermogenswinst. (meestal een pk of 8 à 10)

middendemper doet 3 - 5
Dude, get your facts straight. Ik heb wel degelijk een auto, heb er zelfs meerdere op mijn naam staan, en ze rijden allemaal jouw kankergezwel op wielen naar z'n gootje. Misschien dat je in tha hood met je chemobak respect afdwingt maar waar ik lach je gewoon uit.

Vermogenswinst bij een betere flow is wel degelijk marginaal aan het motorvermogen. Maar in jouw geval zal het niet meer dan 2PK zijn. En een openluchtfilter scheelt ook helemaal niks. Tenzij je huidige filter helemaal vol zit met teringzooi.

Gezien de rest van je ricer plannen heb je straks een openlucht filter die warme dampen van je motor opzuigt en heb je zelfs al snel 1 a 2PK minder
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:28:58 #225
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41395479
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:24 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Bedoel je nu een openluchtfilter of een opelluchtfilter?
sorry, openluchtfilter..

nu blij..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')