gebeurd ook wel... maar beetje muziek is nooit wegquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:20 schreef Hugster het volgende:
Nah dit is wel allemaal makkelijk over te zetten in andere auto's natuurlijk, dus het is geen verloren geld mocht de Astra rot gaan. Maar ik zou zelf toch echt eerst naar het roest laten kijken en de prioriteit niet bij een Car PC leggen
weet ik nog niet 100% zeker, misschien deshboard kastje. misschien ga ik het midden console (waar schakel ook zit, verbreden..quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:19 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Waar ga je je CarPC inbouwen? In het dashboard kastje neem ik aan? Ik zit er over te denken om het ook een keer te doen... Maar ik vraag me af of ik het echt wel ga gebruiken... Meestal heb ik de radio niet eens aan om gewoon de hele weg lang naar de turbo te luisteren
Leuk manquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:11 schreef Asmooh het volgende:
ik kom net bij de garaqge vandaan.
geen roest aan de onderkant, is nog helemaal perfect.
enige beetje roest is aan de buitenkant boven de wielen, aan de binnenkant geen eens.
de rest is nog allemaal perfecto
dus ik heb een zeer goede basis volgens hun.
verder mag ik mijn kat + middendemper ook er onderuit halen.
Kijk... Gaat de goeie kant op! Heb je al gereden met die uitlaat? En hoe klinkt ie nu? Opels klinken over het algemeen wel lekkerquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:33 schreef Asmooh het volgende:
volgende dat wordt gedaan vandaag:
- Kat er af (mag, is voor eind 92)
- Midden demper er af (mag ook als hij onder de 2DB blijft + dat hij kapot is)
Eind deze week ergens, of volgende week: die lelijke trekhaak er af
jaah, het klinkt wel aardig, maar dat gerammel van die kapotte middendemper zuigtquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:45 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Kijk... Gaat de goeie kant op! Heb je al gereden met die uitlaat? En hoe klinkt ie nu? Opels klinken over het algemeen wel lekkerOok die 1.4tjes! De 1.4 met sportuitlaat van een vriendin van me klonk beter dan de MV6 (3.0-24v V6!) van haar vriend ook met sportuitlaat
Mijn Opel is van net na '92... Ik laat de kat lekker zitten... Hij klinkt goed genoeg
Zonder kat gaat ie trouwens wel wat 'scherper'/'blikkeriger' klinken denk ik... Tis natuurlijk wat je zelf het mooiste vind... Ik zou het eerst met tussendemper vervanger proberen. Dat sowieso. Dan ook nog eens zonder kat. En dan vergelijken wat het mooiste klink...
Uiteraard moet die lelijke trekhaak er zo snel mogelijk van af
hij zal misschien iets veller worden zonder kat, maar zeker geen 15PK er bij...quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:58 schreef Asmooh het volgende:
[..]
jaah, het klinkt wel aardig, maar dat gerammel van die kapotte middendemper zuigt
dus die gaat als eerste vervangen worden.
ik haal die kat dr sowieso af, aangezien me dag zo rond de 15pk winst geeft
en dat voel je (gemerkt met mn volvo 440)
jah misschien gaat het anders klinken, maar dat zet ik weer recht met een mooie open luchtfilter
dan klinkt het weer allemaal heel erg mooi.
en die trekhaak gaat er idd vanaf
tis maar een schatting hoor.. dat is iig wat men zegquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:00 schreef Repeat het volgende:
15 mickeymouse pk of met een dyno uitdraai?
omdat ik daar een hele mooie bodykit voor kon krijgenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:03 schreef NiGeLaToR het volgende:
Leuk project, dat zeker.. maar waarom een Astra?
kat + middendemper ja.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:10 schreef 1299 het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA x200..
15PK uit een 1.4 winst omdat je de kat eronder uit haalt.. dude
Dat wel, maar tis (net als je topictitel al zegt) een beetje typische autoquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:06 schreef Asmooh het volgende:
[..]
omdat ik daar een hele mooie bodykit voor kon krijgen
verder kun je veel doen er mee
zoiets, en dan nog de opeluchtfilter. doet al naar 80 - 85quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:15 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Dat wel, maar tis (net als je topictitel al zegt) een beetje typische auto
Overigens denk ik dat je prestatiewinst bijvoorbeeld 10% is, je uitgangsvermogen heeft er wel degelijk mee te maken.. Ga je met een 1.4 van 60 naar 66pk, dat lijkt me realistischer dan van 60 naar 75pk
onzin is een deur verderop. en nu opzouten uit mn topicquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb een mooie bodykit voor je gevonden:
[[url=http://img145.imagevenue.com/loc326/th_16677_ferropel_122_326lo.jpg]afbeelding][/URL]
Werkt met magneetjes, kun je er met gemak opklikken.
Ah ja, zo is dat. Ik kraak 't niet af, vraag 't me alleen af. Zou niet mijn keuze zijn, maar wat heb ik er eigenlijk mee te maken?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:18 schreef Asmooh het volgende:
[..]
zoiets, en dan nog de opeluchtfilter. doet al naar 80 - 85
verder heb ik topic title aangemaakt om dat merendeel van de fokkers alle auto's afkraken en afzeiken die een bodykit hebben en geen standaard uitlaat..
deel 2 zal wel weer normale title krijgen
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:18 schreef Asmooh het volgende:
[..]
zoiets, en dan nog de opeluchtfilter. doet al naar 80 - 85
Bedoel je nu een openluchtfilter of een opelluchtfilter?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:18 schreef Asmooh het volgende:
[..]
zoiets, en dan nog de opeluchtfilter. doet al naar 80 - 85
Dude, get your facts straight. Ik heb wel degelijk een auto, heb er zelfs meerdere op mijn naam staan, en ze rijden allemaal jouw kankergezwel op wielen naar z'n gootje. Misschien dat je in tha hood met je chemobak respect afdwingt maar waar ik lach je gewoon uit.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:12 schreef Asmooh het volgende:
[..]
kat + middendemper ja.
en die 1.4 heeft er geen ene moer mee te maken
wss heb jij niet eens een auto..
verder hoef je hier niet te reageren hoor
edit: Dat verschil is dus je vermogenswinst. (meestal een pk of 8 à 10)
middendemper doet 3 - 5
sorry, openluchtfilter..quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bedoel je nu een openluchtfilter of een opelluchtfilter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |