gebeurd ook wel... maar beetje muziek is nooit wegquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:20 schreef Hugster het volgende:
Nah dit is wel allemaal makkelijk over te zetten in andere auto's natuurlijk, dus het is geen verloren geld mocht de Astra rot gaan. Maar ik zou zelf toch echt eerst naar het roest laten kijken en de prioriteit niet bij een Car PC leggen
weet ik nog niet 100% zeker, misschien deshboard kastje. misschien ga ik het midden console (waar schakel ook zit, verbreden..quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:19 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Waar ga je je CarPC inbouwen? In het dashboard kastje neem ik aan? Ik zit er over te denken om het ook een keer te doen... Maar ik vraag me af of ik het echt wel ga gebruiken... Meestal heb ik de radio niet eens aan om gewoon de hele weg lang naar de turbo te luisteren
Leuk manquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:11 schreef Asmooh het volgende:
ik kom net bij de garaqge vandaan.
geen roest aan de onderkant, is nog helemaal perfect.
enige beetje roest is aan de buitenkant boven de wielen, aan de binnenkant geen eens.
de rest is nog allemaal perfecto
dus ik heb een zeer goede basis volgens hun.
verder mag ik mijn kat + middendemper ook er onderuit halen.
Kijk... Gaat de goeie kant op! Heb je al gereden met die uitlaat? En hoe klinkt ie nu? Opels klinken over het algemeen wel lekkerquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:33 schreef Asmooh het volgende:
volgende dat wordt gedaan vandaag:
- Kat er af (mag, is voor eind 92)
- Midden demper er af (mag ook als hij onder de 2DB blijft + dat hij kapot is)
Eind deze week ergens, of volgende week: die lelijke trekhaak er af
jaah, het klinkt wel aardig, maar dat gerammel van die kapotte middendemper zuigtquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:45 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Kijk... Gaat de goeie kant op! Heb je al gereden met die uitlaat? En hoe klinkt ie nu? Opels klinken over het algemeen wel lekkerOok die 1.4tjes! De 1.4 met sportuitlaat van een vriendin van me klonk beter dan de MV6 (3.0-24v V6!) van haar vriend ook met sportuitlaat
Mijn Opel is van net na '92... Ik laat de kat lekker zitten... Hij klinkt goed genoeg
Zonder kat gaat ie trouwens wel wat 'scherper'/'blikkeriger' klinken denk ik... Tis natuurlijk wat je zelf het mooiste vind... Ik zou het eerst met tussendemper vervanger proberen. Dat sowieso. Dan ook nog eens zonder kat. En dan vergelijken wat het mooiste klink...
Uiteraard moet die lelijke trekhaak er zo snel mogelijk van af
hij zal misschien iets veller worden zonder kat, maar zeker geen 15PK er bij...quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:58 schreef Asmooh het volgende:
[..]
jaah, het klinkt wel aardig, maar dat gerammel van die kapotte middendemper zuigt
dus die gaat als eerste vervangen worden.
ik haal die kat dr sowieso af, aangezien me dag zo rond de 15pk winst geeft
en dat voel je (gemerkt met mn volvo 440)
jah misschien gaat het anders klinken, maar dat zet ik weer recht met een mooie open luchtfilter
dan klinkt het weer allemaal heel erg mooi.
en die trekhaak gaat er idd vanaf
tis maar een schatting hoor.. dat is iig wat men zegquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:00 schreef Repeat het volgende:
15 mickeymouse pk of met een dyno uitdraai?
omdat ik daar een hele mooie bodykit voor kon krijgenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:03 schreef NiGeLaToR het volgende:
Leuk project, dat zeker.. maar waarom een Astra?
kat + middendemper ja.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:10 schreef 1299 het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA x200..
15PK uit een 1.4 winst omdat je de kat eronder uit haalt.. dude
Dat wel, maar tis (net als je topictitel al zegt) een beetje typische autoquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:06 schreef Asmooh het volgende:
[..]
omdat ik daar een hele mooie bodykit voor kon krijgen
verder kun je veel doen er mee
zoiets, en dan nog de opeluchtfilter. doet al naar 80 - 85quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:15 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Dat wel, maar tis (net als je topictitel al zegt) een beetje typische auto
Overigens denk ik dat je prestatiewinst bijvoorbeeld 10% is, je uitgangsvermogen heeft er wel degelijk mee te maken.. Ga je met een 1.4 van 60 naar 66pk, dat lijkt me realistischer dan van 60 naar 75pk
onzin is een deur verderop. en nu opzouten uit mn topicquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb een mooie bodykit voor je gevonden:
[[url=http://img145.imagevenue.com/loc326/th_16677_ferropel_122_326lo.jpg]afbeelding][/URL]
Werkt met magneetjes, kun je er met gemak opklikken.
Ah ja, zo is dat. Ik kraak 't niet af, vraag 't me alleen af. Zou niet mijn keuze zijn, maar wat heb ik er eigenlijk mee te maken?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:18 schreef Asmooh het volgende:
[..]
zoiets, en dan nog de opeluchtfilter. doet al naar 80 - 85
verder heb ik topic title aangemaakt om dat merendeel van de fokkers alle auto's afkraken en afzeiken die een bodykit hebben en geen standaard uitlaat..
deel 2 zal wel weer normale title krijgen
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:18 schreef Asmooh het volgende:
[..]
zoiets, en dan nog de opeluchtfilter. doet al naar 80 - 85
Bedoel je nu een openluchtfilter of een opelluchtfilter?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:18 schreef Asmooh het volgende:
[..]
zoiets, en dan nog de opeluchtfilter. doet al naar 80 - 85
Dude, get your facts straight. Ik heb wel degelijk een auto, heb er zelfs meerdere op mijn naam staan, en ze rijden allemaal jouw kankergezwel op wielen naar z'n gootje. Misschien dat je in tha hood met je chemobak respect afdwingt maar waar ik lach je gewoon uit.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:12 schreef Asmooh het volgende:
[..]
kat + middendemper ja.
en die 1.4 heeft er geen ene moer mee te maken
wss heb jij niet eens een auto..
verder hoef je hier niet te reageren hoor
edit: Dat verschil is dus je vermogenswinst. (meestal een pk of 8 à 10)
middendemper doet 3 - 5
sorry, openluchtfilter..quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bedoel je nu een openluchtfilter of een opelluchtfilter?
meerdere kut autotjes tellen als 1 auto..quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:28 schreef 1299 het volgende:
[..]
Dude, get your facts straight. Ik heb wel degelijk een auto, heb er zelfs meerdere op mijn naam staan, en ze rijden allemaal jouw kankergezwel op wielen naar z'n gootje. Misschien dat je in tha hood met je chemobak respect afdwingt maar waar ik lach je gewoon uit.
Vermogenswinst bij een betere flow is wel degelijk marginaal aan het motorvermogen. Maar in jouw geval zal het niet meer dan 2PK zijn. En een openluchtfilter scheelt ook helemaal niks. Tenzij je huidige filter helemaal vol zit met teringzooi.
Gezien de rest van je ricer plannen heb je straks een openlucht filter die warme dampen van je motor opzuigt en heb je zelfs al snel 1 a 2PK minder
Ik heb 2 colt GTi's op mijn naam staan. 1.8 met 140PK nu jij weer met je playmobiel ding. Ik heb net gesmeden zuigers binnenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:31 schreef Asmooh het volgende:
[..]
meerdere kut autotjes tellen als 1 auto..
dus op je naam heb je helemaal niks staan.
en schelden met kanker? ik hoop dat je het krjigt!
Verder, je auto kan snel zijn maar als jeniet kan rijden heeft het ook geen zin.
Luchtfilter geen verschil? dan moet je je eens verdiepen in autos.
verder, tyf maar op uit mn topic
Hoi, een echte tuner gaat aanpassingen uitvoeren naar eigen smaakquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:36 schreef 1299 het volgende:
Een echte tuner gaat eerst motorisch de auto aanpassen en dan een keer het uiterlijk bewerken![]()
Waarom kom je hier alleen je aversie tegen de TS uitten? Smell's like teen spirit..quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:28 schreef 1299 het volgende:
[..]
Dude, get your facts straight. Ik heb wel degelijk een auto, heb er zelfs meerdere op mijn naam staan, en ze rijden allemaal jouw kankergezwel op wielen naar z'n gootje. Misschien dat je in tha hood met je chemobak respect afdwingt maar waar ik lach je gewoon uit.
Nou en? Meld het en smeer em weer, zelfs ik, als niet-opel-fan en niet-tune-fan irriteer me aan je.quote:Vermogenswinst bij een betere flow is wel degelijk marginaal aan het motorvermogen. Maar in jouw geval zal het niet meer dan 2PK zijn. En een openluchtfilter scheelt ook helemaal niks. Tenzij je huidige filter helemaal vol zit met teringzooi.
Nou, geweldig, als de TS dat ding er voor de sier op zou zetten zou het je nog geen moer uit moeten maken. Je doet een beetje heel erg sneu, dus ik ben het met de TS eens: opzoutenquote:Gezien de rest van je ricer plannen heb je straks een openlucht filter die warme dampen van je motor opzuigt en heb je zelfs al snel 1 a 2PK minder![]()
aan de manier hoe jij denkt beter te zijn denk ik dat jeniet meer bent dan een simpele gekquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:36 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ik heb 2 colt GTi's op mijn naam staan. 1.8 met 140PK nu jij weer met je playmobiel ding. Ik heb net gesmeden zuigers binnen
[afbeelding]
voor mijn turbo project. Ik zal aan je denken als ik mijn chemokuurtje ga halen
En goed kunnen rijden. Ik durf te wedden dat ik beter kan rijden dan jouw aangezien je zelf schrijft dat je eerst die gare doos van jou onder de knie moest krijgenAls ik verder jouw plannen lees dan durf ik te beweren dat ik meer van autotechniek snap dan jou.
Een echte tuner gaat eerst motorisch de auto aanpassen en dan een keer het uiterlijk bewerken![]()
Een colt...quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:36 schreef 1299 het volgende:
Ik heb 2 colt GTi's op mijn naam staan. 1.8 met 140PK nu jij weer met je playmobiel ding. Ik heb net gesmeden zuigers binnen
[afbeelding]
Een turboquote:voor mijn turbo project. Ik zal aan je denken als ik mijn chemokuurtje ga halen
Een geboren courreur en autotechneutquote:En goed kunnen rijden. Ik durf te wedden dat ik beter kan rijden dan jouw aangezien je zelf schrijft dat je eerst die gare doos van jou onder de knie moest krijgenAls ik verder jouw plannen lees dan durf ik te beweren dat ik meer van autotechniek snap dan jou.
Een echte betweterquote:Een echte tuner gaat eerst motorisch de auto aanpassen en dan een keer het uiterlijk bewerken![]()
Er zijn genoeg coltjes met 4X4 evo conversie en meer dan 400PK.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:42 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Een colt...![]()
[..]
Een turbo
[..]
Een geboren courreur en autotechneut
[..]
Een echte betweter![]()
En nou wegwezen schorem
Als je om aandacht verlegen zit, open dan je eigen topic![]()
Nou-Fucking-en?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:51 schreef 1299 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg coltjes met 4X4 evo conversie en meer dan 400PK.
Laat hem en z'n autostyleboek dan lekker aankloten manquote:Ik beweer niet over boven natuurlijke rijervaring te beschikken. De TS haalt dat er zonder onderbouwing bij. Ook weet ik totaal nog niet alles over autotechniek in vergelijking met sommige mensen maar ook hier beweerd TS het beter te weten zonder enige kennis van mij.
Het punt is de manier waarop je jouw mening over dingen gewoon opdringt en alles wat anders is verkettert. Laat de TS toch lekker, misschien ambieert hij wel de in jouw ogen sjonnie-auto.quote:Het is nogal simpel om te beweren dat iemand die je project niet geweldig vind vast zelf geen auto heeft.
Dies wel geinigquote:
En mocht je dat wat moeilijker af gaan hoef je natuurlijk niet persé wat te zeggen. Er zijn genoeg andere post-opkrik topics op Fok!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:00 schreef NiGeLaToR het volgende:
respecteer dat ook.
Een Colt is zeker geen ferrari, maar ik probeer hem er ook niet zo uit te laten zienquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:00 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Nou-Fucking-en?![]()
[..]
Laat hem en z'n autostyleboek dan lekker aankloten man
[..]
Het punt is de manier waarop je jouw mening over dingen gewoon opdringt en alles wat anders is verkettert. Laat de TS toch lekker, misschien ambieert hij wel de in jouw ogen sjonnie-auto.
[..]
Dies wel geinig
Maargoed, spaarzaam toedienen van bepaalde autostylegidsartikelen kunnen 'n auto net 'n beetje unieker maken dan de rest. Ieder doet dat op zijn of haar eigen manier.. respecteer dat ook.
Als je dat nou subtiel deedquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:07 schreef 1299 het volgende:
Iedereen zijn eigen plezier het is zijn feestje. Maar als ik dingen lees al 15PK extra door een andere uitlaat dan kan ik het niet laten om enig realiteitsbesef ten gehore te brengen.
Nee, want ik wacht op mn geld..quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:05 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
En mocht je dat wat moeilijker af gaan hoef je natuurlijk niet persé wat te zeggen. Er zijn genoeg andere post-opkrik topics op Fok!
TS is nu tussendemper er aan het tussenuithalen?
ik ga kijken of ik het kan opnemen voor jequote:Op vrijdag 1 september 2006 16:09 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Als je dat nou subtiel deed
Ik was het op dat punt met je eens en heb geen ruzie met de bezoekers van dit draadje, dat heb je namelijk zelf in de hand![]()
Nagoed, ben ook wel benieuwd of de demper(s) er al af komen
Ben ook benieuwd naar de herrie
Ooit wel eens van de wet van Murphey gehoord?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:10 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Nee, want ik wacht op mn geld..
jah tis ff heel gaar, ik kreeg vamorgen mijn loon van werk 1.
en normaal staat om 13.00 loon 2 er op, van andere werk.
maar dat staat er nu NOG niet op!
dus als dat er voor 5 uur opstaat, race ik naar denhaag en laat ik al die dempers er tussen uit halen.
zit het vandaag allemaal niet meer mee, en ze zijn morgen niet open.. gebeurd het pas maandag![]()
maar ik wil liefste vandaag hebben natuurlijk, ik baaal nu echt dat mijn bank zo traag is
omdat dit de 2e keer is (en precies de 2e keer dat ik het nodig had) te laat krijg.
alle andere keren heb ik nooit geld nodig en staat het er om 13.00 al dr op
dus ik hoop dat het er voor 17.00 opstaatdan kan ik dat gelijk ff doen
Coolquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:12 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik ga kijken of ik het kan opnemen voor je
ik ga de complete binnenkant zelf doen..quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:12 schreef NiGeLaToR het volgende:
LoLiets doet mij vermoeden dat je niet heel veel vaste lasten hebt, naast de kosten aan je auto
We wachten rustig af, tis al bijna 17:00.
Kun je btw niet zelf aan die dempers klussen, of laat je alles/veel doen?
Vond ik wel de charme, zelf klussen, alleen moet je dan accepteren dat niet alles altijd in 1 keer goed gaat
haha jah dat ken ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:12 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ooit wel eens van de wet van Murphey gehoord?
Gisteren kon ik mijn Cali ophalen... Betaling geen probleem... DUS WEL... Nooit een probleem, altijd alles in de gaten, en als ik het écht een keer nodig heb dan kom ik wel te kort... Klote voel je je dan, ik zat al een hele dag zonder autoMaar toen kreeg ik uiteindelijk een dusdanige korting dat het net wel kon
En nu heb ik het geld wel weer gewoon
Dat soort dingen kan ik altijd samen met me pa doenquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:15 schreef Asmooh het volgende:
ik kan niet lassen vandaar dat ik dat laat doen
Het hoort erbij he... De reden waarom ik dat geld nodig had en mijn Cali op moest halen waren veel meer kut dan dat ik het geld net niet volledig hadquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:17 schreef Asmooh het volgende:
[..]
haha jah dat ken ik
das inderdaad zeer kuit, of als je bv vrijdag geld krijgt.. maar je wil donderdag wegen dat kwam echt op laatste moment dus je had alles al uitgegeven
ach dat zjin de "soms" leuke dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |