Nee hee...je begint over tann en die dwaas gaat gelijk weer sranang tongo zitten uitbraken...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:41 schreef Suikeroom het volgende:
ewaaa fafi dan tann is tan2 dope!! kaolo bakra's nah mean gewoon voor die fatoe![]()
http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:43 schreef roeland303 het volgende:
moet je betalen voor de live streams dit jaar? Ik heb nog nooit een livestream gezien...
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:41 schreef flugeltje het volgende:
Verschil is dan wel dat die Bouvier achter hém aanloopt i.p.v. andersom
Deden ze vorig jaar ook, ze moeten gewoon ongelimiteerd drank in dat huis mikken en Tropical Danny en Guillermo opzetten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:42 schreef Coraatje het volgende:
de bewoners zijn naar mijn mening te braaf ze kijken ook iedere keer in het handboek of ze misschien iets doen wat niet mag ,dus deze groep zie ik denk ik niet uit de bang gaan springen
Nee is volledig gratisquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:43 schreef roeland303 het volgende:
moet je betalen voor de live streams dit jaar? Ik heb nog nooit een livestream gezien...
En vergeet de 'partners' niet. De dochter van Hilde haalde gisteren de drank al bij haar moeder weg. En de blonde zusjes fluiten elkaar ook steeds terug. Dat is dus wel jammer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:42 schreef Coraatje het volgende:
de bewoners zijn naar mijn mening te braaf ze kijken ook iedere keer in het handboek of ze misschien iets doen wat niet mag ,dus deze groep zie ik denk ik niet uit de band gaan springen
Dat was een heel mooi moment!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:45 schreef BB-King het volgende:
Roel, wat trouwens ook een cool moment was, was toen je je gitaar even kreeg. Toen speelde je ook een stukje van Pink Floyd. Dat was wel gaaf trouwens... klonk zeker niet slecht! Zoets schept dan toch sfeer op een groep op één of andere manier hé?
Zolang ze het over theedoeken hebben helpt daar geen Danny aan, tropical of niet...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:44 schreef APK het volgende:
[..]
Deden ze vorig jaar ook, ze moeten gewoon ongelimiteerd drank in dat huis mikken en Tropical Danny en Guillermo opzetten. [afbeelding]
Ik vind het allemaal prima wat jullie zeggen over mijn versiertechniek... Ik heb wat ik wil, dus zou het niet anders doen een tweede keer...quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:43 schreef roeland303 het volgende:
We hebben er eentje!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:45 schreef BB-King het volgende:
Roel, wat trouwens ook een cool moment was, was toen je je gitaar even kreeg. Toen speelde je ook een stukje van Pink Floyd. Dat was wel gaaf trouwens... klonk zeker niet slecht! Zoets schept dan toch sfeer in een groep op één of andere manier hé?
Dat was een techniek?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:46 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima wat jullie zeggen over mijn versiertechniek... Ik heb wat ik wil, dus zou het niet anders doen een tweede keer...
Ach...ze zijn nu nog wat braaf......vorig jaar was dat niet veel anders rond deze tijd. Ze moeten het eerste hoernfeest nog krijgen en vergeet niet...het al meer dan een week geen frisse lucht en of zonnetje maakt denk ik ook nog wel een verschil.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:45 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Zolang ze het over theedoeken hebben helpt daar geen Danny aan, tropical of niet...
Haha, hey daar is dit topic toch voor, of niet?quote:
hoerefeest...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:44 schreef APK het volgende:
[..]
Deden ze vorig jaar ook, ze moeten gewoon ongelimiteerd drank in dat huis mikken en Tropical Danny en Guillermo opzetten. [afbeelding]
Ik had de veger idd al verruild voor de dweilquote:
Zo snel mogelijk Milica eruit stemmen dan! Ik wil die Nederlandse Sally Spectra wel uit de band zien gaan... "kom hier Egbertje!" en dan zie je Hilde kale eggie in haar boezem verpletteren.....daar kan Eend wel een filmpje van maken!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En vergeet de 'partners' niet. De dochter van Hilde haalde gisteren de drank al bij haar moeder weg. En de blonde zusjes fluiten elkaar ook steeds terug. Dat is dus wel jammer.
hehe ja.. alhoewel jij dacht geloof ik dat er 8 streamers per dag waren ofzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:48 schreef roeland303 het volgende:
gitaar spelen was echt vaag de eerste keer, ga je toch nadenken over hoe groot je publiek nu eigenlijk is....plankenkoorts!!!!! Als je me vingers van dichtbij zag...trillen!!!!
Net zoals het kaartenhuis opbouwen zeker... knap dat je dat toch voor elkaar kreeg.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:48 schreef roeland303 het volgende:
gitaar spelen was echt vaag de eerste keer, ga je toch nadenken over hoe groot je publiek nu eigenlijk is....plankenkoorts!!!!! Als je me vingers van dichtbij zag...trillen!!!!
fok Hilde Tokkie maynequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:49 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk Milica eruit stemmen dan! Ik wil die Nederlandse Sally Spectra wel uit de band zien gaan... "kom hier Egbertje!" en dan zie je Hilde kale eggie in haar boezem verpletteren.....daar kan Eend wel een filmpje van maken!
Ik vond Roel's ouders leuker dan Roelquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:47 schreef Ireth het volgende:
Roel: hoe is het trouwens met je moeder? Is ze weer helemaal opgeknapt na dat ongeluk? (wist je dat je moeder een heuse FOK!Fanclub had hiero)
Dan moet je ons wel autoriseren voor je mailbox....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:49 schreef Ireth het volgende:
(wil iemand ff seintje geven als ik mail met zing vecht enz. krijg? Dan kan ik ff mijn mailadres weer editten!)
Ja, z'n ouders en oma stalen wel de show bij de live-uitzendingen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond Roel's ouders leuker dan RoelWaarom zijn die dit jaar niet BB ingegaan als stel
ha haquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:51 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Dan moet je ons wel autoriseren voor je mailbox....![]()
Besef je je wel dat ik het behoorlijk bont heb gemaakt, wat betreft logisch overkomen bij haar... Daardoor moet je openlijk slijmen, zodat haar zelfrespect wat mij betreft weer stijgt... dat was mijn strategie...tel daarbij op dat ik me de pleuris verveelde, de rest van de bewoners niet veel raakvlakken met mij hadden, en jep was echt verliefd... obsessie en vlindersquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat was een techniek?
Kom nou Roel, je liep achter d'r aan als een mishandeld hondje wat toch wat liefde en aandacht wil
Dat ze je blijkbaar toch leuk vond en jullie nu samen zijn is natuurlijk hartstikke leuk, maar ik heb af en toe écht last gehad van plaatsvervangende schaamte over je afhankelijke opstelling.
Dat heet verliefd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:48 schreef flugeltje het volgende:
Dat ze je blijkbaar toch leuk vond en jullie nu samen zijn is natuurlijk hartstikke leuk, maar ik heb af en toe écht last gehad van plaatsvervangende schaamte over je afhankelijke opstelling.
Ik kan hem niet versturen vanaf mijn pc. Volgens mij is de file te groot.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:49 schreef Ireth het volgende:
(wil iemand ff seintje geven als ik mail met zing vecht enz. krijg? Dan kan ik ff mijn mailadres weer editten!)
Misschien kan je het per MSN doen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik kan hem niet versturen vanaf mijn pc. Volgens mij is de file te groot.....
Misschien dat PC-eend de file kan putten op een site waar je zelf kan downloaden ??
Ook naar Roel, lukt het mailen niet.... De file is 12 Mb groot.... Wellicht dat mijn ISP het niet toelaat ?
Sorry...
Heb je me dat horen zeggen in bb?...Ik was echt bb analfabeet toen ik erin ging... Hoorde in bb pas dat er live streams waren...hehequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:49 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hehe ja.. alhoewel jij dacht geloof ik dat er 8 streamers per dag waren ofzo![]()
Die verliefdheid zag je goed , hoor, je innerlijke strijd met het niet een blauwtje willen lopen voor Tout-Nederland ook. Gelukkig is het goed gekomen tussen jullie....!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:53 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Besef je je wel dat ik het behoorlijk bont heb gemaakt, wat betreft logisch overkomen bij haar... Daardoor moet je openlijk slijmen, zodat haar zelfrespect wat mij betreft weer stijgt... dat was mijn strategie...tel daarbij op dat ik me de pleuris verveelde, de rest van de bewoners niet veel raakvlakken met mij hadden, en jep was echt verliefd... obsessie en vlinders
Jij was wel erg hoor.. die ene opmerking "luister wat meer naar je gevoel en wat minder naar je eergevoel" ... gewoon die Eddie Murphy techniekenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:53 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Besef je je wel dat ik het behoorlijk bont heb gemaakt, wat betreft logisch overkomen bij haar... Daardoor moet je openlijk slijmen, zodat haar zelfrespect wat mij betreft weer stijgt... dat was mijn strategie...tel daarbij op dat ik me de pleuris verveelde, de rest van de bewoners niet veel raakvlakken met mij hadden, en jep was echt verliefd... obsessie en vlinders
Dat hielp bij mij ook niet echt mee aan een positief beeld van Roel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:54 schreef Gert het volgende:
Dat heet verliefd.
Overigens vond ik het qua kijkplezier ook leuker toen ie nog doodleuk, na min of meer afgewezen te zijn door Dido, ging liggen bekken en trekken met Linda.![]()
Die beelden al eens terug gezien, Roel?![]()
Daar heb je toch sites voor; http://www.dropload.com/ C'est simple!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik kan hem niet versturen vanaf mijn pc. Volgens mij is de file te groot.....
Misschien dat PC-eend de file kan putten op een site waar je zelf kan downloaden ??
Ook naar Roel, lukt het mailen niet.... De file is 12 Mb groot.... Wellicht dat mijn ISP het niet toelaat ?
Sorry...
Mjah, misschien heb je daar ook wel weer gelijk in. Het is zo ook wel heel erg uitvergroot als je er 24/7 naar kunt kijken. Overigens ben ik het wel eens met Gert dat ik de Linda intermezzo's een stuk leuker vond om naar te kijkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:53 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Goede tip....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien kan je het per MSN doen?
ja met Joost in bad.. "hoeveel mensen zouden er nu kijken? 8? hmm maximaal 15"quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:55 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Heb je me dat horen zeggen in bb?...Ik was echt bb analfabeet toen ik erin ging... Hoorde in bb pas dat er live streams waren...hehe
Ja die was wreed he?... haha...heb ik zelfs meerdere brieven thuis over gekregen dat ze dat een wrede opmerking vonden....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:56 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Jij was wel erg hoor.. die ene opmerking "luister wat meer naar je gevoel en wat minder naar je eergevoel" ... gewoon die Eddie Murphy technieken![]()
Hou d'r heel!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:06 schreef roeland303 het volgende:
Ik ga ervandoor...effe chillen met didootje...
Vond het wel tof, beetje filosoferen over bb...kom zeker terug!
Laterz allemaal....
Veel plezier nog en tot laterquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:06 schreef roeland303 het volgende:
Laterz allemaal....
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:06 schreef roeland303 het volgende:
kom zeker terug!
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:06 schreef roeland303 het volgende:
Laterz allemaal....
Als hij weg is durf je wel, hè?quote:
ik ga je de file sturen....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
*slingert msn omhoog*
Zelfde als mijn mailadres
ow ja hoor! De hele tijd meelezen en als Roel 'm piept tevoorschijn komen! Maar wat hoor ik allemaal Sanne! Ben jij niet zo vriendelijk geweest voor onze held? En waarom heb jij dikke kuiten?quote:
En je kop als een gesmolten E.T.quote:
Fotoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:17 schreef Sanne het volgende:
Schatjes ik lees het net in OO.
Ik vind het wel meevallen met de bolle bokkenpootjes maar lijk inderdaad wel op een gesmolten ET.
Sanne heeft een fotoboek, maar de kuiten zijn in dat fotoboek niet te zien...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:18 schreef Ireth het volgende:
Ben nu toch wel heel benieuwd naar Sanne!foto's
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:18 schreef Ireth het volgende:
Ben nu toch wel heel benieuwd naar Sanne!foto's
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Sanne heeft een fotoboek, maar de kuiten zijn in dat fotoboek niet te zien... Ik moet zeggen Sanne je foto's zijn dol fijn!![]()
Nobrainer, ¤10,- op ja!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:20 schreef APK het volgende:
Kijken of haar pik groter is dan die van Roel.
![]()
Ik heb je geroepen. In het topic van Tijn !!quote:
O ja. Op de ene foto lijkt ze meer op een dolfijn eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Sanne heeft een fotoboek, maar de kuiten zijn in dat fotoboek niet te zien...
Laatste keer dat ik je besnuffelde had je toch echt geen blond haar?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:37 schreef Isabeau het volgende:
(ik dacht even: hè, Eloise is hier toch niet? maar toen viel het kwartje)
Beetje traag vanavondquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:38 schreef golfer het volgende:
Laatste keer dat ik je besnuffelde had je toch echt geen blond haar?![]()
Hij hoorde dat ik van Fok! was, begon over dat kútforum. Als hij dat had geweten....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:28 schreef Maurisico het volgende:
Ok, Sanne is dus geen ET das uit de wereld.
Blijft over het tweede gedeelte van het verhaal; Sanne wat heb je gedaan waardoor Roel een wat zuur gevoel overhield aan jullie ontmoeting?
Jij hebt geen zuur gevoel? Lees eens even terug hoe je mij beschrijft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:54 schreef roeland303 het volgende:
ik heb helemaal geen zuur gevoel....sta alleen te kijken van sommige mensen... en hoe ze dingen zien...
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:54 schreef Maurisico het volgende:
Kijk die Roel eens, verdeelt vanavond zijn aandacht tussen ons en Dido! Dat is toch een compliment.
Roept iemand Sanne even? Sanne was er al...
Ik denk dat veel mensen op fok met een keiharde mening over mensen die ze nauwelijks kennen zelf gewoon heel onzeker zijn. Door anderen onderuit te halen voelen ze zich beter over hun eigen superieure (?) persoontje. Zo zie ik het. Zal heus niet voor iedereen opgaan, maar het is wel een beetje een rode draad.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:57 schreef roeland303 het volgende:
Lees zelf even terug... het meest triest vind ik als mensen echt genieten dat iemand anders zich slecht voelt... Dat vind ik het laagste plezier dat er is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |