Nee hee...je begint over tann en die dwaas gaat gelijk weer sranang tongo zitten uitbraken...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:41 schreef Suikeroom het volgende:
ewaaa fafi dan tann is tan2 dope!! kaolo bakra's nah mean gewoon voor die fatoe![]()
http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:43 schreef roeland303 het volgende:
moet je betalen voor de live streams dit jaar? Ik heb nog nooit een livestream gezien...
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:41 schreef flugeltje het volgende:
Verschil is dan wel dat die Bouvier achter hém aanloopt i.p.v. andersom
Deden ze vorig jaar ook, ze moeten gewoon ongelimiteerd drank in dat huis mikken en Tropical Danny en Guillermo opzetten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:42 schreef Coraatje het volgende:
de bewoners zijn naar mijn mening te braaf ze kijken ook iedere keer in het handboek of ze misschien iets doen wat niet mag ,dus deze groep zie ik denk ik niet uit de bang gaan springen
Nee is volledig gratisquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:43 schreef roeland303 het volgende:
moet je betalen voor de live streams dit jaar? Ik heb nog nooit een livestream gezien...
En vergeet de 'partners' niet. De dochter van Hilde haalde gisteren de drank al bij haar moeder weg. En de blonde zusjes fluiten elkaar ook steeds terug. Dat is dus wel jammer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:42 schreef Coraatje het volgende:
de bewoners zijn naar mijn mening te braaf ze kijken ook iedere keer in het handboek of ze misschien iets doen wat niet mag ,dus deze groep zie ik denk ik niet uit de band gaan springen
Dat was een heel mooi moment!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:45 schreef BB-King het volgende:
Roel, wat trouwens ook een cool moment was, was toen je je gitaar even kreeg. Toen speelde je ook een stukje van Pink Floyd. Dat was wel gaaf trouwens... klonk zeker niet slecht! Zoets schept dan toch sfeer op een groep op één of andere manier hé?
Zolang ze het over theedoeken hebben helpt daar geen Danny aan, tropical of niet...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:44 schreef APK het volgende:
[..]
Deden ze vorig jaar ook, ze moeten gewoon ongelimiteerd drank in dat huis mikken en Tropical Danny en Guillermo opzetten. [afbeelding]
Ik vind het allemaal prima wat jullie zeggen over mijn versiertechniek... Ik heb wat ik wil, dus zou het niet anders doen een tweede keer...quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:43 schreef roeland303 het volgende:
We hebben er eentje!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:45 schreef BB-King het volgende:
Roel, wat trouwens ook een cool moment was, was toen je je gitaar even kreeg. Toen speelde je ook een stukje van Pink Floyd. Dat was wel gaaf trouwens... klonk zeker niet slecht! Zoets schept dan toch sfeer in een groep op één of andere manier hé?
Dat was een techniek?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:46 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima wat jullie zeggen over mijn versiertechniek... Ik heb wat ik wil, dus zou het niet anders doen een tweede keer...
Ach...ze zijn nu nog wat braaf......vorig jaar was dat niet veel anders rond deze tijd. Ze moeten het eerste hoernfeest nog krijgen en vergeet niet...het al meer dan een week geen frisse lucht en of zonnetje maakt denk ik ook nog wel een verschil.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:45 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Zolang ze het over theedoeken hebben helpt daar geen Danny aan, tropical of niet...
Haha, hey daar is dit topic toch voor, of niet?quote:
hoerefeest...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:44 schreef APK het volgende:
[..]
Deden ze vorig jaar ook, ze moeten gewoon ongelimiteerd drank in dat huis mikken en Tropical Danny en Guillermo opzetten. [afbeelding]
Ik had de veger idd al verruild voor de dweilquote:
Zo snel mogelijk Milica eruit stemmen dan! Ik wil die Nederlandse Sally Spectra wel uit de band zien gaan... "kom hier Egbertje!" en dan zie je Hilde kale eggie in haar boezem verpletteren.....daar kan Eend wel een filmpje van maken!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En vergeet de 'partners' niet. De dochter van Hilde haalde gisteren de drank al bij haar moeder weg. En de blonde zusjes fluiten elkaar ook steeds terug. Dat is dus wel jammer.
hehe ja.. alhoewel jij dacht geloof ik dat er 8 streamers per dag waren ofzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:48 schreef roeland303 het volgende:
gitaar spelen was echt vaag de eerste keer, ga je toch nadenken over hoe groot je publiek nu eigenlijk is....plankenkoorts!!!!! Als je me vingers van dichtbij zag...trillen!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |