Lienelien +1quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:56 schreef lienelien het volgende:
Zlad?
Nee, dank je.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:34 schreef lienelien het volgende:
limited edition blabla?
Ik heb de onderste trouwens.
Ruilen?
Tegenover:quote:1. The Comeback
2. Very Loud
3. Oh, Sweetheart
4. A Track And A Train
5. Go Sadness
6. Please Please Please
7. 100 Degrees
8. There's Nothing
9. Hurry Up Let's Go
10. Shut Your Eyes
11. Seagull
Geen promo of limited, dus.quote:1. The Comeback
2. Very Loud
3. Shut Your Eyes
4. Please Please Please
5. There´s Nothing
6. Sound Is The Word
7. 100°
8. Wish I Was Dead
9. End Up Behind
10. Never Ever
11. My Friend And The Ink On His Fingers
Nee, ook gewoon studio-opnames.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:50 schreef jerver73 het volgende:
live registratie van een concert?
Nee, weer kouder.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:52 schreef jerver73 het volgende:
uit de handel gehaald vanwege een trtack?
Tot nog toe verreweg het warmst!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:53 schreef lienelien het volgende:
In eigen beheer uitgebracht en later (die met groen en wit) via een platenmaatschappij?
Andere maatschappij, maar totaal niet geflopt, anders was die andere uitgave er ook nooit gekomen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:59 schreef lienelien het volgende:
Of gewoon bij een andere plaatenmaatschappij dan waar ze nu zitten, maar dat die uitgave geflopt is, ofzo
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:08 schreef lienelien het volgende:
eerste keer kleinschalig uitgebracht, meer indie zeg maarEn daarna voor world domination gegaan?
Precies, ik heb de Zweedse release en twee jaar later issie pas uitgebracht in de rest van de wereld.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:11 schreef lienelien het volgende:
wat nou?![]()
Het is daadwerkelijk 2 jaar later pas wereldwijd uitgebracht?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:14 schreef belsen het volgende:
[..]
Precies, ik heb de Zweedse release en twee jaar later issie pas uitgebracht in de rest van de wereld.
lienelien +1
In iedere uitverkoopbak in Stockholm.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Is die nog ergens te krijgen?![]()
Ach, fiets ik daar morgen ff langsquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:19 schreef belsen het volgende:
[..]
In iedere uitverkoopbak in Stockholm.
Nope. Dezelfde locatie als het festuvalletje waar Belsen het net over had.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:51 schreef bigshadow het volgende:
Motel mozaique?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:53 schreef bigshadow het volgende:
Ah, 5 days off dan lijkt me.
quote:A dirge-like meditation on drug-use/misuse which I can remember being highly impressed with at the time - but I was also impressed with Crowded House and Live - but which I now wonder why precisely I have it in my singles bin. Another one of those discs which avoids the axe, because every now and again it gets an airing and reminds me of a time in my life which I never want to forget. There dutch an'all and I was in a big Flemish phase at that point. Safe as houses, but then sometimes your brain needs a balm.
Ik ook? Dan wil ik royalties.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er ook op te bewonderen![]()
Bigshadow +1
MaJo krijgt iig een dansje met Ritchie. Ik ben nog in onderhandelingquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ook? Dan wil ik royalties.
Gevonduhhhquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zoekplaatje(Dit is geen vraag, overigens
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |