Precies, ik heb de Zweedse release en twee jaar later issie pas uitgebracht in de rest van de wereld.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:11 schreef lienelien het volgende:
wat nou?![]()
Het is daadwerkelijk 2 jaar later pas wereldwijd uitgebracht?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:14 schreef belsen het volgende:
[..]
Precies, ik heb de Zweedse release en twee jaar later issie pas uitgebracht in de rest van de wereld.
lienelien +1
In iedere uitverkoopbak in Stockholm.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Is die nog ergens te krijgen?![]()
Ach, fiets ik daar morgen ff langsquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:19 schreef belsen het volgende:
[..]
In iedere uitverkoopbak in Stockholm.
Nope. Dezelfde locatie als het festuvalletje waar Belsen het net over had.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:51 schreef bigshadow het volgende:
Motel mozaique?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:53 schreef bigshadow het volgende:
Ah, 5 days off dan lijkt me.
quote:A dirge-like meditation on drug-use/misuse which I can remember being highly impressed with at the time - but I was also impressed with Crowded House and Live - but which I now wonder why precisely I have it in my singles bin. Another one of those discs which avoids the axe, because every now and again it gets an airing and reminds me of a time in my life which I never want to forget. There dutch an'all and I was in a big Flemish phase at that point. Safe as houses, but then sometimes your brain needs a balm.
Ik ook? Dan wil ik royalties.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er ook op te bewonderen![]()
Bigshadow +1
MaJo krijgt iig een dansje met Ritchie. Ik ben nog in onderhandelingquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ook? Dan wil ik royalties.
Gevonduhhhquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zoekplaatje(Dit is geen vraag, overigens
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |