Direct downloadlink: http://download.gametrail(...)dconquer3_3_h264.wmvquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=15838&type=wmv
Nieuwe trailer.....en ooohh, wat ziet het er weer heerlijk soepel en gelikt uit!
Check die NOD Rocketeers, ze zijn zichtbaar aan die vage rode vleugels in het filmpjequote:
Alsof die niet binnen 10 minuten beschikbaar zijn voor alle andere spelersquote:zoals vijf extra multiplayermaps
Ach, het glas is halfvol of het is halfleeg. Ik vind het erg vet iig dat er een deluxe editie uitkomt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:13 schreef pberends het volgende:
"Voor de echte fans"
Lees: EA wil meer bakken met geld binnenhalen door wat dingen uit het origineel te doen ontbreken.
exclusief = staat niet op EA website, wel op die honderden andere C&C-sitesquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:26 schreef pberends het volgende:
Wat bedoelen ze met vijf exclusieve wallpapers? Dat je een torrent kan downloaden die je binnen 10 seconden binnen hebt?
De Juggernaut zat ook al in Firestorm hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Die 3 kanon mech is echt te vet.
dat filmpje is dus echt geen reet aan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Direct downloadlink: http://download.gametrail(...)dconquer3_3_h264.wmv
Denk dat het ook meer de richting van Generals uit gaat met de units van C&C. Spel ziet er erg 'snel' uit. C&C was een langzaam spel als het vergelijkt met anderenquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:48 schreef Q. het volgende:
Ik krijg er nog steeds geen C&C gevoel bij. Ik zie veel meer uit naar SupCom dan naar C&C 3, wat gewoon Tiberian Twilight had moeten heten.
Dat was met Tiberium Dawn en Red Alert 1 nog zo ja, maar dat waren alle spellen in die tijd.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:55 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Denk dat het ook meer de richting van Generals uit gaat met de units van C&C. Spel ziet er erg 'snel' uit. C&C was een langzaam spel als het vergelijkt met anderen
mwah.. niet echt hoorquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat was met Tiberium Dawn en Red Alert 1 nog zo ja, maar dat waren alle spellen in die tijd.
TIberian Sun was al een spel met tempo hoor.
Goed, tis geen total annihilation maar het was een duidelijk verschil ten opzichte van de eerste C&C en Dune II daar weer voor.quote:
2007 wordt inderdaad het jaar voor het kopen van een nieuwe!quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:55 schreef jogy het volgende:
Hier ga ik ook een andere pc voor kopen.
Ik weet niet precies wat er in de mijne zit maar hij is flink oud en vrienden zeggen me dat hij te pre-historisch is voor deze spellenquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:03 schreef fallrite het volgende:
[..]
2007 wordt inderdaad het jaar voor het kopen van een nieuwe!
Jammer alleen dat die infantry er net als bij Generals weer hopeloos nep uitziet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:17 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Check die command center bij die mechs.
Net robots, allemaal met gespreide benenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Jammer alleen dat die infantry er net als bij Generals weer hopeloos nep uitziet.
Krijgen de soldaatjes dan allemaal een kaal hoofd en een ringbaardje?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:04 schreef G-Mart het volgende:
Dope![]()
<heel veel knip>
... en drie unieke skins voor de drie legers. ...
<heel veel knip>
In Generals waren ze echt lachwekkend, amateuristisch gewoon, afgrijselijk. De rest van de graphics waren om te smullen. vooral met alles op zijn hoogstquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Net robots, allemaal met gespreide benenLekker nep. Iets meer variatie mocht ook wel. Maarja, de infantry delft altijd het onderspit in de graphics.
Mhaow, vooral de GLA-mafkezen waren amateuristisch. Die van USA zagen er wel aardig uit.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
In Generals waren ze echt lachwekkend, amateuristisch gewoon, afgrijselijk. De rest van de graphics waren om te smullen. vooral met alles op zijn hoogst![]()
Moet jij eens inzoomen op de wapens. Of opletten hoe ze lopenquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Mhaow, vooral de GLA-mafkezen waren amateuristisch. Die van USA zagen er wel aardig uit.
Engineers gebruiken om gebouwen te repareren... dan kun je tenminste nog iets in 1 klap repareren ook als je het laatste geld voor andere dingen (offensief) nodig hebt.quote:Op zondag 24 december 2006 03:33 schreef Nietmachine2 het volgende:
...
Silo's zijn vreselijk irritant, maar als je goed speelt heb je die toch (vrijwel) niet nodig).
Dat is in heel veel spellen nog lastig te maken hoorquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Moet jij eens inzoomen op de wapens. Of opletten hoe ze lopen![]()
Generals was opzich een matig spel, maar Zero Hour was een zeer goede update.quote:Op zondag 24 december 2006 03:33 schreef Nietmachine2 het volgende:
Oeh, de EA propaganda werkt ook hier weer op volle toeren. Vette graphics en de mensen geilen en kopen wel weer. Iedereen is natuurlijk alweer vergeten hoe vreselijk slecht EA omging met de support voor Generals / ZH (speler: "giev patch please"; EA: "Euh ja, over een paar maand hebben we daar nog wel een gaatje voor").
Owja, we mogen weer spelen op de geweldige hardware van Gamespy. Met de nieuwe ingame teamspeak die eraan zou moeten komen in CNC3 gaan die servers helemaal plat. Of neuh, dat zal ook wel weer p2p zijn. Ben ook best benieuwd of we nog weer bugs uit Generals tegen gaan komen. In BMFE1 zaten bugs die ook in Generals zaten (en daar met patches opgelost waren).
Het kan best een goed spel worden maar ik heb m'n twijfels. Maar waar EA echt goed in is, is reclame maken. Damn het lukt ze weer mensen blind naar de winkels te trekken.
Zo, nu wel weer genoeg gestookt. Aliens als derde ras was te verwachten. Die werden er in de 1e 2 games al bij betrokken. Silo's zijn vreselijk irritant, maar als je goed speelt heb je die toch (vrijwel) niet nodig).
Woha, het is andersom. Generals was een zeer goed spel, de balance was op het eind vrij aardig (waren nog wel wat patches nodig geweest) en de gameplay was imo stukken beter. Zero Hour was crap. Vrijwel geen patches, balance was driemaal ruk (inf general, airforce general ftw). Ik heb matches gehad waarbij we 5 minuten bezig waren met het kiezen van elkaars counterarmies. Toxin tunnel rush in 1.0 ftw trouwens.quote:Op zondag 24 december 2006 14:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Generals was opzich een matig spel, maar Zero Hour was een zeer goede update.
Tell me about it, ik heb laatst alle oude spellen uit de kast gehaaldquote:Op maandag 25 december 2006 15:07 schreef DemonRage het volgende:
* DemonRage heeft gisteren nog Command & Conquer: The First Decade aangeschaft om weer eens in de stemming te komen. Gelukkig had de Intertoys in Eindhoven er nog 1 liggen.
Das niet waar. De oudere zijn nog steeds geniaalquote:Op maandag 25 december 2006 16:35 schreef pberends het volgende:
Toch zijn die ouwe spellen niet echt leuk meer. Ze waren vooral toen erg leuk.
De ouwere irriteren mij eigenlijk mateloos in irritante gameplay.quote:Op maandag 25 december 2006 19:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Das niet waar. De oudere zijn nog steeds geniaal![]()
Generals irriteert mij omdat het zo langzaam isquote:Op maandag 25 december 2006 20:01 schreef pberends het volgende:
[..]
De ouwere irriteren mij eigenlijk mateloos in irritante gameplay.
Tja, dat ligt aan je computer cq hoeveel tegenstanders je hebt.quote:Op maandag 25 december 2006 21:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Generals irriteert mij omdat het zo langzaam is![]()
mwoah niet alleen. Van wat ik mij kan herinneren is het offline op minimale graphics nog steeds een vrij langzaam spel.quote:Op maandag 25 december 2006 21:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja, dat ligt aan je computer cq hoeveel tegenstanders je hebt.
Ja, de engine is baggeroide.quote:Op maandag 25 december 2006 21:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
mwoah niet alleen. Van wat ik mij kan herinneren is het offline op minimale graphics nog steeds een vrij langzaam spel.
Dan zal het in Wars niet veel beter zijn. Ik ga zeker eerst op reviews wachten, want blindelings een C&C game kopen zoals vroeger is er niet meer bij. C&C staat niet meer voor hoogstaande kwaliteit, alleen blizzard games kan je nog steeds blind kopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |