http://www.electronicarts.nl/games/8623/movies/1505/quote:Op donderdag 16 november 2006 16:10 schreef MrFl0ppY het volgende:
dude links... we want links!
volgens gamespot "Q1 2007"quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:20 schreef JOHAN410 het volgende:
Is er al een release datum bekend?
Ik reken op Q3... ze stellen altijd alles uit duzzz deze game zeker ook. Kan het alleen maar meevallenquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
volgens gamespot "Q1 2007"
Geen precieze datum dus...
Westwood ja, maar of evil EA dat ook doet... ze willen centjes zien.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:43 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Ik reken op Q3... ze stellen altijd alles uit duzzz deze game zeker ook. Kan het alleen maar meevallen
Die mechs vind ik ook maar raar, het speelt zich misschien wel af in 2047 geloof ik, maar het is verdomme geen Starwarsquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:07 schreef MrSleep het volgende:
Ik ben vast de enige die niet erg enthoussiast kan worden van deze nieuwe C&C. Het ziet er nogal futuristisch uit en heeft IMO weinig met Command & Conquer te maken. Zal wel te maken hebben met de lichtinval in de game, de mechs(?) en lasers. Ben meer de originele C&C gewend en Red Alert...
Het is dan ook niet meer logisch dat je soldaten gaat training, want da's gewoon zelfmoord plegen als je de slagvelden niet op de screens. En C&C zonder soldaten isquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Die mechs vind ik ook maar raar, het speelt zich misschien wel af in 2047 geloof ik, maar het is verdomme geen Starwars.
Tsja, die megs zijn idd een beetje vreemd. De eerste screenie heeft trouwens wel een uber sfeer.. Ziet er erg strak uitquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:56 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die Obelisk. Die mammoth tanks zijn trouwens niet echt heel stoer, ze zien er te weinig 'tank' uit.
ik krijg er ook nogsteeds geen C&C gevoel bij.. En zijn die "mechs" niet gewoon Titans van de GDI?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:07 schreef MrSleep het volgende:
Ik ben vast de enige die niet erg enthoussiast kan worden van deze nieuwe C&C. Het ziet er nogal futuristisch uit en heeft IMO weinig met Command & Conquer te maken. Zal wel te maken hebben met de lichtinval in de game, de mechs(?) en lasers. Ben meer de originele C&C gewend en Red Alert...
ik wel, ik heb Tiberian Sun helemaal kapot gespeeld, daar lijkt dit veel op en de grafics zijn gewoon om bij te kwijlen. En veel units lijken ook op de originele CC. Orca, stealthtank, flametank.quote:Op maandag 20 november 2006 17:54 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik krijg er ook nogsteeds geen C&C gevoel bij.. En zijn die "mechs" niet gewoon Titans van de GDI?
Ik heb TS ook kapot gespeeld maar the C&C feeling heb ik bij dit spel nog niet gezienquote:Op donderdag 23 november 2006 19:00 schreef Stranglem het volgende:
[..]
ik wel, ik heb Tiberian Sun helemaal kapot gespeeld, daar lijkt dit veel op en de grafics zijn gewoon om bij te kwijlen. En veel units lijken ook op de originele CC. Orca, stealthtank, flametank.
Tis geen Red Alert stijl, maar word zeker wel een cool spel. Kweeni wat je bedoelt met C&C "gevoel". Tis gewoon een RTS zoals ik em verwacht van Westwood. En Red alert was toch niet een "echt" project volgens mij toen, meer zon even-de-tijd-opvullen- spel
TS rules! maar dit lijkt er niet veel opquote:Op donderdag 23 november 2006 19:00 schreef Stranglem het volgende:
[..]
ik wel, ik heb Tiberian Sun helemaal kapot gespeeld, daar lijkt dit veel op en de grafics zijn gewoon om bij te kwijlen. En veel units lijken ook op de originele CC. Orca, stealthtank, flametank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |