Ik ben benieuwd of hij wel door de medische keuring heen komtquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik gun het hem wel maar PSV niet echt ... dat maakt ze gelijk een stuk sterker.. al hebben ze dat natuurlijk wel nodig in de CL.
Idd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:50 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij wel door de medische keuring heen komt
quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Om er maar iets positiefs uit te halen; dan gaat ie iig niet naar feyenoord.
Jezus, wat is die Huntelaar goed heequote:Op zondag 27 augustus 2006 00:47 schreef Cantona_No.7 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=MhEBv-Clm_U
Ik heb het geprobeerd, het positief in te zien, maar dat ben ik nu ook kwijtquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:11 schreef StarGazer het volgende:
Die gast heeft de hele jeugdopleiding bij Ajax doorlopen, met het eerste alles gewonnen wat er te winnen viel... alsjeblieft Kluivert, doe het mij niet aan dat ik straks degene die het winnende doelpunt maakte in de CL finale in dat afgrijselijke boerneshirt moet aanschouwen
Ja net alsof van Basten hem gaat selecterenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:26 schreef Badabingea het volgende:
Is het zeker dan? Dat die gaat? Ik vind het wel wat hebben. Kluivert terug op de Nederlandse velden, jammer dat die bij de boeren gaat spelen.
Hij doet het opzich wel slim. Om dan in NL te gaan spelen voor het Nederlandse elftal.
Ik kreeg er dus kippenvel van.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:47 schreef Cantona_No.7 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=MhEBv-Clm_U
De gedachte alleen al dat ie tegen Ajax scoortquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:11 schreef StarGazer het volgende:
Die gast heeft de hele jeugdopleiding bij Ajax doorlopen, met het eerste alles gewonnen wat er te winnen viel... alsjeblieft Kluivert, doe het mij niet aan dat ik straks degene die het winnende doelpunt maakte in de CL finale in dat afgrijselijke boerenshirt moet aanschouwen
Hij zal vast niet ingetogen juichen zoals Huntelaar tegen Heerenveen uit respect deed...quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:03 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
De gedachte alleen al dat ie tegen Ajax scoort
En wat zou "verstandig" zijn volgens jou dan? Verpieteren bij Valencia?quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:15 schreef StarGazer het volgende:
Hij heeft nog niet getekend. Dus ik blijf hoop houden dat Kluivert nog enigzins verstand heeft
Er zijn vast wel meer mogelijkheden dan psv hoor. Of zou het jou niet uitmaken dat Kluivert het psv shirt zal aantrekken?quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En wat zou "verstandig" zijn volgens jou dan? Verpieteren bij Valencia?
Ja maar zij zingen toch altijd:quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:35 schreef Erwtensoep het volgende:
1x Breda is wel genoeg hoor.
zijn zaakwaarnemer heeft gezegd dat er meer mogelijkheden voor hem zijn.. maar als hij psv kiest kan ik het me best voorstellen, nederland is toch zijn land, hier wonen zijn kinderen..quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En wat zou "verstandig" zijn volgens jou dan? Verpieteren bij Valencia?
denk het ook ja....hij maakt de 1-2quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:23 schreef BadRabbit het volgende:
Charisteas gaat invallen en scoren vandaag![]()
Interesseert me niet. Zodra hij bij psv gaat spelen is hij geen Ajacied meer en kan ik de knop prima omzetten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
zijn zaakwaarnemer heeft gezegd dat er meer mogelijkheden voor hem zijn.. maar als hij psv kiest kan ik het me best voorstellen, nederland is toch zijn land, hier wonen zijn kinderen..
Wat stoer hee.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Interesseert me niet. Zodra hij bij psv gaat spelen is hij geen Ajacied meer en kan ik de knop prima omzetten.
Waarom stoer? Is gewoon heel simpel. Zie het als vreemdgaan, dan verbreek je ook een relatie.quote:
Ok, dus Cruyff is in jouw ogen ook nog steeds een Feyenoorder?quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waarom stoer? Is gewoon heel simpel. Zie het als vreemdgaan, dan verbreek je ook een relatie.
Toen was ik nog niet eens geboren. Bovendien zijn die situaties niet met elkaar te vergelijken. Maar ook zoiets vind ik onvergeeflijk ja.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ok, dus Cruyff is in jouw ogen ook nog steeds een Feyenoorder?
heb je helemaal gelijk in, maar ik wil het nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:03 schreef koningdavid het volgende:
Ik gun het Kluivert wel. Ik zie hem graag weer spelen in de Nederlandse competitie en ik kan begrijpen dat hij voor PSV zou kiezen, waar zijn vrienden Reiziger en Cocu ook spelen.
We weten allemaal dat Ajax zijn eerste keus zou zijn, volgens mij heeft hij een paar maanden geleden ook al openlijk geflirt met Ajax. Als Ajax hem vervolgens, begrijpelijk, niet nodig heeft, zou ik het kunnen begrijpen als hij nu naar PSV zou gaan.
Wat moet hij anders?!?? De tribune warm houden bij Valencia?
Patje voor de bankquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:54 schreef Jajong het volgende:
Verkoop Harry en/of Markus en haal Patje gewoon please
Ik hoop dat jij binnenkort tegen een intercity aanloopt dan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:55 schreef twi het volgende:
Ik kan de move van Cruijff respecteren, voor zover ik me in die materie heb verdiept. Kluivert schijnt de keuze te hebben tussen een aantal opties en PSV. Als hij een echte Ajacied is, en nog een keertje aan '95 terugdenkt, dan vertrekt 'ie nimmer nooit naar Eindhoven.
Doet 'ie dat wel, dan is het zoals devv zegt geen Ajacied meer, maar een PSV'er. Dan houdt het dus op en hoop ik dat 'ie de rest van z'n carriere blijft worstelen met z'n blessures.
Wat een onzin.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:56 schreef manny het volgende:
Laat Kluivert maar lekker geblesseerd zijn bij PSV. Hij had die bal in de EC1 finale gewoon terug moeten kaatsen naar Rijkaard. Dan hadden we ook gewonnen en was Patje ook voor ons gewoon een arrogante, onverantwoordelijke klootzak geweest.
Tis goed met jequote:Op zondag 27 augustus 2006 13:56 schreef manny het volgende:
Laat Kluivert maar lekker geblesseerd zijn bij PSV. Hij had die bal in de EC1 finale gewoon terug moeten kaatsen naar Rijkaard. Dan hadden we ook gewonnen en was Patje ook voor ons gewoon een arrogante, onverantwoordelijke klootzak geweest.
Dus jij hoopt dat een fitte Kluivert lekker nog 4 jaar bij PSV voetbalt? Sorry hoor, laat het dan maar als een nachtkaars uitdoven.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij binnenkort tegen een intercity aanloopt dan.
Wat stoer hee.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij binnenkort tegen een intercity aanloopt dan.
Het is mijn held. Ik zal elke keer als ik hem in dat lelijke shirt zie lopen huilen van binnen, maar ik gun hem alles. Behalve scoren tegen ons ofzo.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:57 schreef twi het volgende:
[..]
Dus jij hoopt dat een fitte Kluivert lekker nog 4 jaar bij PSV voetbalt? Sorry hoor, laat het dan maar als een nachtkaars uitdoven.
Bron?quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:58 schreef Jasza het volgende:
K - Maarten Stekelenburg
V - George Ogararu
V - Jaap Stam
V - Johnny Heitinga
M - Olaf Lindenbergh
M - Gabri
M - Roger
M - Wesley Sneijder
A - Mauro Rosales
A - Klaas-Jan Huntelaar
A - Ryan Babel
3-4-3 tegen Nac wat 4-3-3 speelt, dit voelt niet lekker![]()
Ik zal elke keer als ik hem in dat lelijke shirt zie lopen ook huilen, maar gun PSV niks en Kluivert dan dus incluis.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is mijn held. Ik zal elke keer als ik hem in dat lelijke shirt zie lopen huilen van binnen, maar ik gun hem alles. Behalve scoren tegen ons ofzo.
We hebben Stam, we voetballen 5-4-3quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:58 schreef Jasza het volgende:
K - Maarten Stekelenburg
V - George Ogararu
V - Jaap Stam
V - Johnny Heitinga
M - Olaf Lindenbergh
M - Gabri
M - Roger
M - Wesley Sneijder
A - Mauro Rosales
A - Klaas-Jan Huntelaar
A - Ryan Babel
Beargumentatie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:01 schreef Ordinair het volgende:
Oja, had ik al gezegd dat Babel vervangen moet worden door Markus?
Ik beschouw PSV niet als concurent, misschien komt het daar door.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zal elke keer als ik hem in dat lelijke shirt zie lopen ook huilen, maar gun PSV niks en Kluivert dan dus incluis.
PSV is al een paar jaar onze enige concurrent.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik beschouw PSV niet als concurent, misschien komt het daar door.
Ik denk dat Lindenberg linksback speelt ipv Urby.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:58 schreef Jasza het volgende:
K - Maarten Stekelenburg
V - George Ogararu
V - Jaap Stam
V - Johnny Heitinga
M - Olaf Lindenbergh
M - Gabri
M - Roger
M - Wesley Sneijder
A - Mauro Rosales
A - Klaas-Jan Huntelaar
A - Ryan Babel
Omdat in mijn ogen dat veel beter speelt. Tenminste vorig jaar ging het goed:quote:
Zwak hoor, om na 2 titels op rij voor PSV Ajax al niet meer als titelkandidaat te zienquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik beschouw PSV niet als concurent, misschien komt het daar door.
Aldus Ajax.nl..quote:Olaf Lindenbergh in de basis
Trainer Henk ten Cate heeft zondag voor het duel tegen NAC Breda zijn opstelling op een aantal plaatsen gewijzigd. Zo speelt Olaf Lindenbergh op de plaats van Emanuelson en Roger voor Maduro. Emanuelson en Maduro zitten wel op de bank. Thomas Vermaelen is er niet bij. Hij is geblesseerd. Lees hier de opstelling van Ajax en vanaf 14.30 uur de hoogtepunten van de wedstrjd.
Opstellingen:
Ajax: Maarten Stekelenburg; George Ogararu, Jaap Stam ©, John Heitinga, Olaf Lindenbergh; Gabri, Roger, Wesley Sneijder; Mauro Rosales, Klaas Jan Huntelaar, Ryan Babel.
Wissels: Dennis Gentenaar, Urby Emanuelson, Jan Vergonghen, Hedwiges Maduro, Kenneth Perez, Markus Rosenberg, Angelos Charisteas.
Was dat een grapje? Dan lach ik even.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:06 schreef twi het volgende:
[..]
Zwak hoor, om na 2 titels op rij voor PSV Ajax al niet meer als titelkandidaat te zien
Net zo'n grap als PSV niet als concurrent te zien.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Was dat een grapje? Dan lach ik even.
Dat is precies hetzelfde inderdaad.. Maar daar heb ik geen problemen mee..quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:13 schreef Dylan Dog het volgende:
twi, ik ken het gevoel: zie die kale Judas die bij jullie achterin loopt.
Ik rel niet, ik vind het een beetje lachwekkend dat twi zo over Kluivert praat. "Wuaha als hij bij PSV speelt mag ie van mij voor altijd geblesseerd blijven" alsof hij een vet die-hard fan is terwijl hij de ArenA nog nooit van binnen heeft gezienquote:
Ik kan me ook niet voorstellen dat PSV'ers er grote problemen van maken als Kluivert zou komen. Krijg je 'm fit, dan is het een regelrechte wereldvoetballer.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:15 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat is precies hetzelfde inderdaad.. Maar daar heb ik geen problemen mee..
Ja, want natuurlijk alleen vette die-hard fans mogen op een internetforum hun mening geven. Wat dat betreft zou jij je kop ook maar moeten houden hier, en mogen dus alleen de uitsupporters die in het Rat Verlegh stadion zitten hier posten. Ga toch fietsen joh, en geef voordat je vertrekt nog even toe wat je echt dwars zit: dat ik je niet geschikt achtte als modje van VBLquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik rel niet, ik vind het een beetje lachwekkend dat twi zo over Kluivert praat. "Wuaha als hij bij PSV speelt mag ie van mij voor altijd geblesseerd blijven" alsof hij een vet die-hard fan is terwijl hij de ArenA nog nooit van binnen heeft gezien.
Ja twi, waarom zit jij niet in het Rat Verlegh Stadion? Internethooligan!quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, want natuurlijk alleen vette die-hard fans mogen op een internetforum hun mening geven. Wat dat betreft zou jij je kop ook maar moeten houden hier, en mogen dus alleen de uitsupporters die in het Rat Verlegh stadion zitten hier posten. Ga toch fietsen joh, en geef voordat je vertrekt nog even toe wat je echt dwars zit: dat ik je niet geschikt achtte als modje van VBL
Maximaliseer je browser eens, ga met je muis helemaal naar rechtsboven en klik één keer.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:19 schreef Jajong het volgende:
Waar is de ignoreknop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |