Je doet wel alsof jaquote:
Eens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:11 schreef Beschouw het volgende:
TT Met Hedwiges uit vorm.![]()
![]()
![]()
Als we allemaal die televisiecommentator van woensdag napraten, belandt Maduro vanzelf in een dip. Die jongen is niet zo slecht als woensdag verteld werd. Mag van mij blijven staan. Wordt ie groot van.
koningdavid is een wijs manquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:15 schreef koningdavid het volgende:
Hedwiges is een van de grootste Ajax-talenten van de laatste 10 jaar
Hij betaalt nu even de tol van al jaren elke week spelen, overal de kar trekken en nooit een keer zomervakantie hebben.
Ik vertrouw erop dat Henk hem wel weer er bovenop krijgt. Ik vind het alleen zo jammer dat zoveel Ajacieden bij de waan van de dag leven. Als Urby of Hedwiges een keer slecht speelt moeten ze gelijk uit de basis. En als Manucharyan een keer een leuke invalbeurt heeft moet hij gelijk de nieuwe linksbuiten worden.
Geef spelers een beetje de tijd, vooral de jongeren.
Maduro speelt al een jaar lang ondermaats en daar is hij bepaald niet groter van geworden. Misschien is hij gewoon niet zo goed als men dacht. Je kan hem dan wel onder het motto van 'ervaring opdoen' elke wedstrijd laten aanmodderen, maar als ik TD was stond Gravesen nu op zijn plaats te voetballen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:11 schreef Beschouw het volgende:
![]()
![]()
Als we allemaal die televisiecommentator van woensdag napraten, belandt Maduro vanzelf in een dip. Die jongen is niet zo slecht als woensdag verteld werd. Mag van mij blijven staan. Wordt ie groot van.
En wat vind je van deze ; "Verlaat de Champions League en ga terug naar Start" ?quote:
Heel frustrerend inderdaad. Dan krijgt hij de bal aangespeelt, wacht hij even, tikt hem even vooruit, en daarna speelt hij een back ofso weer in. Maar goed, Maduro komt er welquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:11 schreef Jasza het volgende:
Maduro moet zijn handelingssnelheid wel omhoog gooien, is natuurlijk ook wel anders dan vorig jaar dit jaar.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:21 schreef Sethje het volgende:
[..]
En wat vind je van deze ; "Verlaat de Champions League en ga terug naar Start" ?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:21 schreef Sethje het volgende:
[..]
En wat vind je van deze ; "Verlaat de Champions League en ga terug naar Start" ?
Wel beter. Toevallig geinspireerd op 't Wereldje van VI?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:21 schreef Sethje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:21 schreef Sethje het volgende:
[..]
CHeck vi.nl daar staat hij nog niet op, ik heb hem een uur geleden wel ingestuurd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wel beter. Toevallig geinspireerd op 't Wereldje van VI?
Stond op 410 forum zag ik, maar daar zit Sethje ook geloof ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wel beter. Toevallig geinspireerd op 't Wereldje van VI?
of 3 keer vermaelenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:19 schreef denthemen het volgende:
zondag gewoon een 0-3, 3 keer huntelaar
Heb je het hele vorige seizoen gemist? Maduro is zo lang uit vorm dat ik begin te twijfelen of hij wel beter kan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:11 schreef Beschouw het volgende:
![]()
![]()
Jazeker...jij ook? Onder lennox off?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:42 schreef Lennox het volgende:
[..]
Stond op 410 forum zag ik, maar daar zit Sethje ook geloof ik![]()
wel mooi lobje..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
In eigen goal zeker, doe maar niet.
Nee. Ik gebruik AjaxHW als nick, maar meer om er te lezen enzo (verplichte registratie).quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:49 schreef Sethje het volgende:
[..]
Jazeker...jij ook? Onder lennox off?
Thomas komt er wel overheen.quote:VERMAELEN: "VOEL ME NIET SCHULDIG"
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
Ajax heeft zich woensdag niet kunnen
plaatsen voor de groepsfase van de CL.
Een own goal van de Belg Thomas Vermae-
len deed de Nederlanders de das om.
"Wat er door mijn hoofd ging? Verbijs-
tering. Verschrikkelijk. Na de match
was ik heel ge๋motioneerd. Maar ik ga
hier niet lang zielig over blijven doen