Alles is goed te volgen hoor. Behalve bij actiescenes. die speel ik dan op normale snelheidquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:15 schreef JelleS het volgende:
Omdat je dan de film net zo goed niet kan kijken.
Alles behalve het dialoog jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:40 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
Alles is goed te volgen hoor. Behalve bij actiescenes. die speel ik dan op normale snelheid
Ik doe het bij bv een James Bond dus niet standaard bij elke film hoor.
in een kwartier 4 films zien, zoals die eerder poster, dat vind ik zonde.
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is de ideale manier om Mulholland Dr. te kijken.
Oei, je zal wel een zwaar leven hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:52 schreef victorinox het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Het is nog één van de top 250 films die ik moet kijken.
Meteen de beste van allemaalquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:52 schreef victorinox het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Het is nog één van de top 250 films die ik moet kijken.
een 7?? en zombies??? deel 2 is voor een gedeelte gewoon een remake van deel 1 en dus ook geen direct vervolg.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:35 schreef slindenau het volgende:
Evil Dead 2: The Book Of The Dead 2
In vele opzichten lijkt deze op deel 1, dus op horror gebied was het allemaal zeer leuk. Wat minder zombies deze keer, maar wel wat meer diepgang wat betreft het boek.
Het enige waar ik me aan erger was de eerste scene...Ash (dezelfde ash aan het eind van deel 1 neem ik aan) gaat naar precies dezelfde plek waar ie vorige keer bijna dood ging? Dat snap ik dus niet.
Verder een prima horrorfilmpje, net als deel 1: 7/10
Nu op naar Army of Darkness.
een fucking 6,5?? en Evil Dead stijl?? ah meneer is een kenner.... heeft alle films wel 1 keer gezien.....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:29 schreef slindenau het volgende:
Army of Darkness
De sequel op Evil Dead 2, de laatste scene uit Evil Dead 2 wordt opnieuw gespeeld...en dan gaat het verhaal verder. Dit keer (bijna) geen bezeten mensen, maar een leger van skeletten! Ditmaal geen houten hutje, maar een werkelijk avontuur door een groot landschap.
We krijgen wel wat meer te weten over 'het boek', maar helaas niks extra's over de geschiedenis...het ontstaan, dit vind ik wel jammer.
Verder is het meer een avonturen film dan een horrorfilm, en daarmee past deze ook niet echt bij de andere twee films. Er zitten wel wat kleinigheidjes in die ik wel grappig vond, al die kleine ash'jes bijvoorbeeld.
Maar Bruce zet wel een zeer stoer karakter neer, en de close combat gevechten met hem zijn heerlijk. "Yeah baby!", "Groovy!" en "You wanna play rough?"
.
Een leuke afsluiting van de trilogy, maar niet geheel in Evil Dead stijl...6.5/10
Hehe, dit soort kritiek had ik van jullie wel verwacht jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:54 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
een 7?? en zombies??? deel 2 is voor een gedeelte gewoon een remake van deel 1 en dus ook geen direct vervolg.
Ach, dat zal dan wel. Maar ik vind de hele stijl van Army of Darkness gewoon niet bij deel 1 en 2 passen. En als je dan puur naar de film gaat kijken gebeurt er eigenlijk bar weinig (goeds), op wat leuke one-liners van Bruce na. Maarja, dat kan een Arnold spierbundel ook.quote:[..]
een fucking 6,5?? en Evil Dead stijl??
je bent ze gewoon niet waardig!![]()
Ik zag 'm een paar maanden geleden, maar kan me die vergelijking ook niet herinneren.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:54 schreef Gorro het volgende:
The Wicker Man (Neil LaBute, 2006)
Ik vond de hele vergelijking tussen de mensenkolonie op het eiland en een bijenkolonie leuk uitgewerkt. Ik kan me dat ook niet meer herinneren uit het origineel, maar dat kan ook komen doordat ik die al een hele tijd niet meer gezien heb.
Whehe, dat wordt je vast niet in dank afgenomen hierquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:01 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik zag 'm een paar maanden geleden, maar kan me die vergelijking ook niet herinneren.
Grappig dat er altijd moord en brand geschreeuwd wordt als het over Evil Dead gaat. Ik gaf Evil Dead II een 3 en Army of Darkness een 5. Op een schaal van 10.![]()
Hetzelfde.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:03 schreef kinky_queen het volgende:
Wat gaf je het origineel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |