abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 19:24:54 #280
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_41524218
Oh ja? Ik vond 't een prachtige setting en vooral een mooi contrast met de personages die er in rondlopen. Het is niet alles goud wat er bilnkt. En ik vond de animatiescènes zowaar niet storend.
Sheridana +1
  dinsdag 5 september 2006 @ 19:26:49 #281
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_41524281
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:57 schreef Mainport het volgende:
My Sassy Girl

[afbeelding]

Weinig films zijn er die bij mij een dusdanig gevoel van vreugde achterlaten als deze. Je kunt om deze film lachen en huilen en alles daar tussenin. Zodra de laatste scène aan zijn eind was gekomen werd ik overspoeld door een gevoel van verrukkelijke voldoening. Een gevoel dat na is blijven borrelen tot aan het moment dat ik dit schrijf.

9/10.
herkenbaar
The more debt, the better
  dinsdag 5 september 2006 @ 19:35:15 #282
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_41524518
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 19:24 schreef Sokolsky het volgende:
Oh ja? Ik vond 't een prachtige setting en vooral een mooi contrast met de personages die er in rondlopen. Het is niet alles goud wat er bilnkt. En ik vond de animatiescènes zowaar niet storend.
Ik kon er echt helemaal niets mee. Dat kwam misschien ook omdat ik moe was waardoor ik wat moeite had alles te volgen en daarnaast ook weinig zin had om er enige moeite voor te doen. Daardoor leek ook alles zo vreselijk lang te duren. Misschien moet ik 'm nog een keer kijken, als ik daar nog een keer zin in krijg.
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 19:49:10 #283
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_41524961
In die omstandigheden kan ik me voorstellen dat 't wat lastig was
Sheridana +1
  dinsdag 5 september 2006 @ 19:57:21 #284
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_41525207
Into The West

Niet echt een film maar meer een reeksfilms/miniserie. Je ziet hoe het Westen van de VS wordt overwonnen, dan wel verloren. Het verhaal volgt namelijk een indianenfamilie en een imigrantenfamilie en dit alles in de stijl van band of brothers. Persoonlijk vond ik het misschien wel beter.

9/10
The more debt, the better
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:48:27 #285
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41527077
Zondag naar the hills have eyes geweest. leuke horror film met veel bloed
pi_41532160
HACKED OFF

Britse lowbudget slasher die redelijk is, niet meer, niet minder. Overduidelijk een groepje vrienden die een film wilden maken en dat is ze gelukt. De muziek is lekker (death metal achtig dreuntje) maar te repeterend en teveel aanwezig, akteren is vrij goed en de killer is best dreigend maar nogal saai

De dvd is nogal een collector's item aangezien er maar 250 stuks bestaan

pi_41533152
Monster

Aardige film met prima hoofdrolspeelsters.
Voor deed het me niet erg veel, maar zeker niet slecht.
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:31:05 #288
40664 Durbin
Who knows..
pi_41534038
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:47 schreef kinky_queen het volgende:
De dvd is nogal een collector's item aangezien er maar 250 stuks bestaan
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  woensdag 6 september 2006 @ 08:31:58 #290
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_41540370
Mean Girls hehe, wat een domme film, njah zo dom nu eigenlijk ook weer niet, maargoed. Hij was wel leuk.
  woensdag 6 september 2006 @ 08:47:42 #291
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_41540565
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:51 schreef Shogo het volgende:
Back to the Future Part III (1990)
Een zeer goede afsluiter van de trilogie die de cirkel rondmaakt. Misschien nog wel leuker als deel 1 en 2.
Nee vond deze het slechtst van de reeks.

Stoorde me eraan dat Doc opeens een vrouw en kinderen heeft. Hij moet de verstrooide professor blijven. De trein die geen spoor meer nodig heeft. Het is allemaal net over de top in deel 3.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 6 september 2006 @ 08:54:05 #292
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_41540658
Slither (2006)
Alienachtig worm land op aarde. Als gast op onderzoek gaat wordt het gegrepen. Uiteraard is dan meteen bezeten. Het is een kruising van zombies en the blob.

Zeker geen slechte horror, alleen heb ik het wel vaker gezien in andere vorm.

cijfer 6 / imdb 6.7
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_41542314
Siworae

heel ok, deze film.
over een man die in zijn pas gebouwd appartement gaat wonen en een brief van de vorige bewoonster aantreft. het blijkt dat er een vreemde zaak met de tijd is.
maar dan op een veel minder ambitieuze manier dan bv. back to the future.
hier wordt het verhaal rustig uitgewerkt en staat de ontwikkeling van de liefde tussen de twee "lotgenoten" centraal.

dus heel ok.
  woensdag 6 september 2006 @ 11:42:02 #294
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_41544535
C.R.A.Z.Y. (Jean-Marc Vallée, 2005)
Erg goede Canadese film over een jongen die in de jaren '60 en '70 opgroeid als één na jongste van een gezin met vijf jongens. Erg goed acteerwerk brengt alle personages tot leven en zorgt er voor dat je nauw betrokken raakt met de beslommeringen van de familie. Met visuele flair, een erg sterke soundtrack en humor wordt het tempo er goed ingehouden en zakt de film nooit in. Veel memorabele scenes, met name de kerkscene op Sympathy for the Devil van The Rolling Stones is bijzonder. ****½
  woensdag 6 september 2006 @ 12:56:20 #296
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_41546627
Zo weer ff een update:
Superman Returns
Deze film wou ik simpelweg zien omdat hij natuurlijk door Bryan Singer is geregisseerd. De film is echt duidelijk een Superman film. Uiteraard wordt er geprobeerd wat dieper in de karakters te gaan en niet te veel te focussen op de actie zoals tegenwoordig de trend is. Zoals we weten kan Singer hier een goede combinatie van maken die ervoor zorgt dat deze film zeker niet te zwaar is. Onze Man Of Steel is iig net zo'n moraalridder als altijd en zijn oneliners zijn hilarisch in de film. Een echte superheld in een echte superhelden film Een 7.

Saw
Voor de derde keer maarja, ik ging Saw 2 voor de eerste keer kijken dus dan eerst deze. Goede film die alleen ook weer niet zo eng en ranzig is als de meeste mensen zeggen. Originaliteit, achjah, Cube is precies hetzelfde alleen niet commercieel doorgebroken. Desalnietemin zeker een fijne film. Een 7.

Saw 2
Toen dus deel 2. Uiteraard zoals een deel 2 betaamt is in deze film alle goede punten van deel 1 vergroot en verbeterd. Gelukkig viel hij zeker mee en kon hij qua spanning wel mee in de sfeer van deel 1. Ik vond hem misschien wel een stukje leuker en fijner dan Saw 1. IMDB neemt echter geen 7,5 aan en een 8 is te hoog dus ook een 7.

Jarhead
Interessante film door acteurs en regisseur. Je zou denken dat het een actiefilm is maar juist omdat het realistisch is gebeurt er qua actie erg weinig. Qua karakteropbouw en plaatjes gebeurt er juist veel meer waardoor dit een erg fijne film is om naar te kijken. Zeker goede film dus een 8.

Silent Hill
Ok, en toen was ik natuurlijk zwaar geinteresseerd in deze film. Er zijn meerdere gameverfilmingen die ik erg goed te doen vindt dus misschien kon ik deze wel toevoegen aan het lijstje. Ik had deze game nog nooit gespeeld dus ik wist niet precies wat ik kon verwachten. Toen uiteindelijk het feest begon in het plaatsje vond ik het qua sfeer wel ok maar ik kon nou niet zeggen dat het me super kon boeien. Telkens als die rushes van monsters kwamen was het voornamelijk rennen en oe wat zijn we bang. Terwijl ze zo ongeveer niets deden. Ja, er werd ook niets afgeslacht ofzo. Nah, de film is goed qua sfeer maar voor de rest kon het me niet al teveel boeien. Een 6 omdat het bij het einde wel bruut werd.

Bandidas
Toen was het tijd om ff een wegkijkfilm te zien. Deze had ik ook gedownload voor die reden want 2 van die mooie actrices in gezellige pakjes is natuurlijk wel aangenaam om naar te kijken. Dit bleek ook zo te wezen. De rest van de film is verwaarloosbaar. Blijf gewoon kijken naar Penelope Cruz vooral, damn die is lekker zeg. Pfff, voor de dames een 8, voor de film een 6.

Lady In The Water
En toen werd ik toch blij toen er gisteravond in de sneak het begin van Lady In The Water opeens kwam. Deze film samen met The Fountain leken mij toch wel de films van het jaar te worden. Nu viel deze daarin ook wel weer mee maar fijn was de film zeker. Ik kon zwaar genieten van het verhaal, acteurs, camerastandpunten, sprinklers, figuren. De film had aan het begin wel wat David Lynch neigingen qua maffe mensen die bij elkaar wonen maar richting het einde werd het toch wat anders. Ik leefde zeer mee met het geheel en ik vond het een supermooi verhaal. In ieder gevaal eentje in mijn semi toplijst. Want wat mist de film nou? Het is misschien te zoet of toch te kinderlijk ofzo, toch zeker heel gaaf dus een 8,5 maarja, voor imdb een 8.

[ Bericht 0% gewijzigd door hornage op 06-09-2006 13:05:00 ]
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_41546645
quote:
Op woensdag 6 september 2006 08:31 schreef RuneRose het volgende:
Mean Girls hehe, wat een domme film, njah zo dom nu eigenlijk ook weer niet, maargoed. Hij was wel leuk.
Whehe, tieten (Lohan) .
pi_41546845
quote:
Op woensdag 6 september 2006 08:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee vond deze het slechtst van de reeks.

Stoorde me eraan dat Doc opeens een vrouw en kinderen heeft. Hij moet de verstrooide professor blijven. De trein die geen spoor meer nodig heeft. Het is allemaal net over de top in deel 3.
Persoonlijk had ik liever gehad dat hij was meegegaan met Marty maar jah wat doe je eraan he.
pi_41546942
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:03 schreef Shogo het volgende:

[..]

Persoonlijk had ik liever gehad dat hij was meegegaan met Marty maar jah wat doe je eraan he.
ze moesten toch een echt einde aan de reeks breien he
  woensdag 6 september 2006 @ 13:17:14 #300
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_41547259
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:56 schreef hornage het volgende:
Saw
Voor de derde keer maarja, ik ging Saw 2 voor de eerste keer kijken dus dan eerst deze. Goede film die alleen ook weer niet zo eng en ranzig is als de meeste mensen zeggen. Originaliteit, achjah, Cube is precies hetzelfde alleen niet commercieel doorgebroken. Desalnietemin zeker een fijne film. Een 7.
Grappig, die heb ik net vandaag voor het eerst gezien. De originaliteit viel best tegen inderdaad, maar de twist aan het einde zag ik dus echt niet aankomen, ook al wist ik dat er eentje in zat.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  woensdag 6 september 2006 @ 13:31:49 #301
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_41547676
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:15 schreef dolle_hond het volgende:
Siworae
Heb je The Lake House ook gezien? Benieuwd of die veel slechter is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')