Zo weer ff een update:
Superman ReturnsDeze film wou ik simpelweg zien omdat hij natuurlijk door Bryan Singer is geregisseerd. De film is echt duidelijk een Superman film. Uiteraard wordt er geprobeerd wat dieper in de karakters te gaan en niet te veel te focussen op de actie zoals tegenwoordig de trend is. Zoals we weten kan Singer hier een goede combinatie van maken die ervoor zorgt dat deze film zeker niet te zwaar is. Onze Man Of Steel is iig net zo'n moraalridder als altijd en zijn oneliners zijn hilarisch in de film. Een echte superheld in een echte superhelden film
![]()
Een 7.
SawVoor de derde keer maarja, ik ging Saw 2 voor de eerste keer kijken dus dan eerst deze. Goede film die alleen ook weer niet zo eng en ranzig is als de meeste mensen zeggen. Originaliteit, achjah, Cube is precies hetzelfde alleen niet commercieel doorgebroken. Desalnietemin zeker een fijne film. Een 7.
Saw 2Toen dus deel 2. Uiteraard zoals een deel 2 betaamt is in deze film alle goede punten van deel 1 vergroot en verbeterd. Gelukkig viel hij zeker mee en kon hij qua spanning wel mee in de sfeer van deel 1. Ik vond hem misschien wel een stukje leuker en fijner dan Saw 1. IMDB neemt echter geen 7,5 aan en een 8 is te hoog dus ook een 7.
JarheadInteressante film door acteurs en regisseur. Je zou denken dat het een actiefilm is maar juist omdat het realistisch is gebeurt er qua actie erg weinig. Qua karakteropbouw en plaatjes gebeurt er juist veel meer waardoor dit een erg fijne film is om naar te kijken. Zeker goede film dus een 8.
Silent HillOk, en toen was ik natuurlijk zwaar geinteresseerd in deze film. Er zijn meerdere gameverfilmingen die ik erg goed te doen vindt dus misschien kon ik deze wel toevoegen aan het lijstje. Ik had deze game nog nooit gespeeld dus ik wist niet precies wat ik kon verwachten. Toen uiteindelijk het feest begon in het plaatsje vond ik het qua sfeer wel ok maar ik kon nou niet zeggen dat het me super kon boeien. Telkens als die rushes van monsters kwamen was het voornamelijk rennen en oe wat zijn we bang. Terwijl ze zo ongeveer niets deden. Ja, er werd ook niets afgeslacht ofzo. Nah, de film is goed qua sfeer maar voor de rest kon het me niet al teveel boeien. Een 6 omdat het bij het einde wel bruut werd.
BandidasToen was het tijd om ff een wegkijkfilm te zien. Deze had ik ook gedownload voor die reden want 2 van die mooie actrices in gezellige pakjes is natuurlijk wel aangenaam om naar te kijken. Dit bleek ook zo te wezen. De rest van de film is verwaarloosbaar. Blijf gewoon kijken naar Penelope Cruz vooral, damn die is lekker zeg. Pfff, voor de dames een 8, voor de film een 6.
Lady In The WaterEn toen werd ik toch blij toen er gisteravond in de sneak het begin van Lady In The Water opeens kwam. Deze film samen met The Fountain leken mij toch wel de films van het jaar te worden. Nu viel deze daarin ook wel weer mee maar fijn was de film zeker. Ik kon zwaar genieten van het verhaal, acteurs, camerastandpunten, sprinklers, figuren. De film had aan het begin wel wat David Lynch neigingen qua maffe mensen die bij elkaar wonen maar richting het einde werd het toch wat anders. Ik leefde zeer mee met het geheel en ik vond het een supermooi verhaal. In ieder gevaal eentje in mijn semi toplijst. Want wat mist de film nou? Het is misschien te zoet of toch te kinderlijk ofzo, toch zeker heel gaaf dus een 8,5 maarja, voor imdb een 8.
[ Bericht 0% gewijzigd door hornage op 06-09-2006 13:05:00 ]
Test je filmkennis! Speel mee met
FOK! Movie Trivia en win
prijzen!